Ja, echt. Ik zou er echt wel 300.000 voor bieden als ik het had.quote:Op zondag 5 december 2004 21:12 schreef Bruce117 het volgende:
aaai, da's een pijnlijk begin voor W+J
Dat is toch helemaal niks man.quote:Op zondag 5 december 2004 21:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar eigenlijk is het erger voor Net5. Ik neem aan dat zij hier verlies op lijden.
Dat is bieden per afslag. Dat doen ze ook met bloemen en met vis enzo. Dan beginnen ze bij een hoog bedrag en dan gaat dat naar beneden. Degene die dan als eerste biedt betaalt die prijs bovenop de prijs van de eerste ronde en krijgt het appartement.quote:Op zondag 5 december 2004 21:19 schreef NiNi het volgende:
Ik begreep niet helemaal wat dat met die 14.000 nou was, kan iemand dat uitleggen?
Hij begint heel hoog en gaat dan naar beneden?
we zijn nog niet klaar...quote:Op zondag 5 december 2004 21:24 schreef MissX het volgende:
toch hoop minder dan ze verwacht hadden.............
lekker voor ze
dank jequote:
Aaah, nu legt hij het zelf ook uit.quote:Op zondag 5 december 2004 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is bieden per afslag. Dat doen ze ook met bloemen en met vis enzo. Dan beginnen ze bij een hoog bedrag en dan gaat dat naar beneden. Degene die dan als eerste biedt betaalt die prijs bovenop de prijs van de eerste ronde en krijgt het appartement.
vind ik ook eigenlijk. Jammer dat Elmer en Nanet nog een kans maken......ik hoop zo dat zij het niet winnen.quote:Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er wordt niet echt hoog geboden, vind ik.
Vind ik ook... Ik had er veel meer van verwacht. Ik begin denk ik een beetje te begrijpen wat Gelly daarstraks bedoelde.quote:Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er wordt niet echt hoog geboden, vind ik.
Ow.quote:Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
Totaal voor 265.000, dus 45.000 meerwaarde
En als ze winnen hebben ze ¤ 95.000 binnengehaald.quote:Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
Totaal voor 265.000, dus 45.000 meerwaarde
Czaar Peterstraat is wel Centrum, schat.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:10 schreef kees-jan het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen dat die prijs in het hartje centrum wordt gehanteerd, maar dit is niet van toepassing voor de tsaar peter straat hoor is geen centrum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |