abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23478508
Hier verder.
pi_23478519
tering wat een zooitje bij N&E
pi_23478523
Goede OP!

pi_23478544
Lieke heeft genoeg van het gezeik.

Uh-huh.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2004 22:20:11 ]
pi_23478564
hehe Michon gaat er eindelijk tegenin
pi_23478631
die wasdingen in het raam bij WIna en Jochem vind ik eigenlijk best grappig
  zondag 21 november 2004 @ 22:22:27 #7
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23478645
Michon
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_23478658
The end voor het blok en de relaties?
pi_23478704
Lieke is ook moe. Waarvan???
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23478711
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:22 schreef Orginial het volgende:
The end voor het blok en de relaties?
B&T blijven vast wel bij elkaar en E&N waren al geen stelletje, schijnt.
pi_23478736
Jippie, rellen bij L&M. Eindelijk!
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_23478757
Oh, Brett huilt.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_23478778
Ohh leuk, ruzieee!
pi_23478843
brett als super-klusser en redder van appartement 5?????

GO MICHON, zeg t maar tegen die teef
pi_23478944
Lieke wil 3,5 ton voor HAAR app. hebben. Michon doet mee voor spek en bonen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 22:35:12 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23478999
Tis wel een van de meest winstgevende programma's van net5 volgens mij, dat huis verdienen ze weer terug, de rest is dik gesponsord en de reclame's lopen als een tierelier
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23479034
Wel mooi geworden bij W&J, alleen die van onder geschilderde traptreden...
pi_23479051
wow Lieke is positief over michon
pi_23479061
Oei, L&M is ook érg mooi geworden.

Hebbuh! Hebbuh! Hebbuh!
pi_23479064
Dat app. van L&M is wel heel erg goed hoor.

Ziet er echt heel strak uit.
pi_23479094
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:37 schreef MissX het volgende:
wow Lieke is positief over michon
Tegenover een ander ja. Als ze er goede sier mee kan maken.
pi_23479100
Echt álles is wit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 22:42:21 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23479201
k wil toch kwijt dat Erik het geweldig heeft gepresenteerd de afgelopen weken
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23479218
en lieke is nog even goed voor de laatste kutopmerkingen tegen Michon
pi_23479246
Van wie is dit liedje ook al weer?

"It's not going to stop"
pi_23479279
Brett met een Lieke-T-shirt!
pi_23479305
Brett met dat t-shirt
pi_23479355
Ik vind het appartement van Brett & Tobias echt het allermooiste .
pi_23479379
haha, waar laten B&T al die shirts maken? (knabbel en babbel zal ook wel een eigen ontwerp zijn?)

dat app. van Lieke en Michon vind ik erg strak! mooi hoor:) W&J hebben er hele leuke dingen inzitten, maar ik had de afwerking toch wel anders gedaan. App van B&T is beetje gewoontjes maar ook wel oké . App Nanet en Elmer is nog steeds afschuwelijk naar mijn mening.
  zondag 21 november 2004 @ 22:49:17 #30
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_23479392
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:42 schreef rubbereend het volgende:
Een primeur: ik ben het met je eens
  zondag 21 november 2004 @ 22:49:23 #31
70004 niksan
net een beetje meer
pi_23479394
Jochem & Wina

maar waarom vertelt niemand over die kijkdagen??
in eerdere topics heb ik toch echt gelezen dat er een paar Fok!kers gingen kijken??
waar blijven dé verhalen?
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_23479421
jammer dat het afgelopen is.. alleen de kijkdagen nog

Ik moest nog wel ff lachen om die rotzooi van e&n
pi_23479447
Ik vond die woonkamer van Brett en Tobias heel erg mooi
pi_23479455
Het appartement van Lieke en Michon vind ik het mooiste. Leuke aflevering weer. Ik had nog wel even willen zien of die *piep*zooi bij Nanet en Elmer wel helemaal opgeruimd was.
That's all folks!
  zondag 21 november 2004 @ 22:53:07 #35
70004 niksan
net een beetje meer
pi_23479500
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:39 schreef NiNi het volgende:
Echt álles is wit.
ja echt té wit. .
zet mij maar niet met een bak koffie in de woonkamer
:')
dance with the stars."
  zondag 21 november 2004 @ 22:59:53 #36
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23479685
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:53 schreef niksan het volgende:
zet mij maar niet met een bak koffie in de woonkamer
:')

Maar goed ik heb heel veel te vertellen:

Het Blok is in mijn ogen de ALLERBESTE nederlandse tv-show ever! Niet alleen omdat het zo leuk was,maar ook omdat de muziek zo geweldig was. Ze draaiden regelmatig Maroon5 en uiteraard de allebeste band op de hele wereld: Matchbox Twenty. En ze flikken het om vandaag mijn allermooiste nummer te draaien van Matchbox Twenty: Hand Me Down!!!

Ik ga echt B&T missen gewoon! Zij waren geweldig!!
Ik vond het wel zielig hoor dat B moest huilen

Ooooh eindelijk Michon, eindelijk ga je ertegen in!!! Die Lieke is echt een megabitch (wel lekker btw..) Maar ik zou het echt nooooooit zo lang bij haar uithouden! Nooit! Wat een pokkewijf zeg! Gjeeez

En wat is die Theo toch een eikel zeg!! Alles wat ie zegt klopt voor geen meter en verzint steeds maar wat!! Ooh dat hij nog geen klappen heeft gehad begrijp ik niet. Hij heeft ze echt het leven zuur gemaakt! Wat een eikel!!!

Maar ik ga het blok missen :'(
Komt het op dvd? Zou wel leuk zijn

Oooh en wat mij betreft mogen L&M winnen. Zij hebben de mooiste huis. Vooral de woonkamer met de keuken. Ik ben wel weg van dat wit, hoewel er wat meer bruin bij mog
Friends don't let friends remain beardless...
pi_23479695
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:43 schreef k_man het volgende:
Van wie is dit liedje ook al weer?

"It's not going to stop"
Ah, van Aimee Mann dus, uit Magnolia.
pi_23479748
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
En wat is die Theo toch een eikel zeg!! Alles wat ie zegt klopt voor geen meter en verzint steeds maar wat!! Ooh dat hij nog geen klappen heeft gehad begrijp ik niet. Hij heeft ze echt het leven zuur gemaakt! Wat een eikel!!!
Kzit zelf in die sector en denk toch dat ik Theo graag als opzichter op mijn projecten zou hebben.
pi_23479875
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:44 schreef k_man het volgende:
Brett met een Lieke-T-shirt!
Ja, mooi.

Hij vindt Lieke echt de leukste. Uhhu. :')
pi_23480411
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:07 schreef NiNi het volgende:
Hij vindt Lieke echt de leukste. Uhhu.
Das de Brett-afknapper.
pi_23480476
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:42 schreef rubbereend het volgende:
Zo lekker naturel ook.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 november 2004 @ 23:30:51 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23480514
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:49 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Een primeur: ik ben het met je eens

inderdaad dis is echt een geweldig programma, gewoon wat anders dan er al was. k had bij deze serie het zelfde gevoel als de eerste Big Brother, Expeditie Robinson en de Hunt. Dat je als het afgelopen is bijna niet kan wachten tot de volgende aflevering.

Alles klopte bij het blok, de beelden, regie, presentatie, gecaste kandidaten etc. etc.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23480619
Klopt, het programma was wel een succes!
That's all folks!
pi_23482696
Meer dan 1 miljoen kijkers per week, zal net5 ook blij mee zijn .
  maandag 22 november 2004 @ 09:10:26 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23485275
Zag ik dat nu goed in het vorige topic: duurt Het Blok volgende weel slechts een half uur ivm een extra lange ER?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23485615
ik was vooraf een beetje sceptisch, mar toch een goed programma. Hoge amusementswaarde.
Stop rockin' the boat.
  maandag 22 november 2004 @ 10:52:36 #47
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_23486696
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zo lekker naturel ook. [afbeelding]
Net als Leo en de potentiele kopers
pi_23487026
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:

Het Blok is in mijn ogen de ALLERBESTE nederlandse tv-show ever! Niet alleen omdat het zo leuk was,maar ook omdat de muziek zo geweldig was. Ze draaiden regelmatig Maroon5 en uiteraard de allebeste band op de hele wereld: Matchbox Twenty. En ze flikken het om vandaag mijn allermooiste nummer te draaien van Matchbox Twenty: Hand Me Down!!!
MB20 rulezz!
pi_23487299
OK, de kijkdagen!

Eerst moest je je melden in een Postbank-tent (ingericht met Ikea-meubelen die de stellen ook in Het Blok hadden gebruikt) waarna je naar Het Blok geleid werd. Daar ging je eerst naar de kelder van Elmer en Nanet. Stukken minder donker dan op TV, maar wel HEEEL KLEIN! De trap is ook ienie-mienie. Het appartement komt best OK over, maar is niet mijn smaak. Elmer had zijn brandweerwagen voor de deur staan waarop hij een Powerpoint-presentatie had geprojecteerd. In de keuken stond Nanet met een banketstaaf of cake ofzo in de oven zodat het ook nog eens lekker boerderij-ig rook.
Toen naar Brett en Tobias: ik vind hun woonkamer/keuken echt niets: geen eettafel, dat moet aan het kookeiland dat daarvoor gewoon veel te klein is. Hun woonkamer komt rommelig over met een bank, een spiegel en wat lampen: er is geen eenheid. Hun slaapkamer komt ook erg klein over. De vloer is wel OK.
Toen naar appartement 5: dat is nog steeds niet echt af en is echt heel klein. De badkamer ziet er niet uit! Door naar Lieke en Michon: ziet er errug gelikt uit allemaal, mooie vloer, goeie indeling. Hier en daar wat dingetjes die ik nix vind maar da's kwestie van smaak. De loggia is ook wel redelijk OK: groot genoeg om met z'n vieren te kunnen zitten. Lieke en Michon hadden trouwens wel een erg goeie presentatie, stelden zich aan iedereen persoonlijk voor etc. Toch kwamen ze wat geforceerd aardig over op mij.
Door naar Wina en Jochem: Jochem stond beneden zijn verkooppraatje te houden ("Welkom in het meest functionele appartement van Het Blok blablablabla" - als je vijf minuutjes beneden bleef hoorde je het hem wel twintig keer zeggen: zo'n soort tape die iedere keer terug gespoeld werd) en boven zat Wina. Die kleurtjes vind ik niets en ook de afwerking is drie keer ruk. Maar de oppervlakte is wel echt het vetste van alle appartementen (dat dakterras!). Ook hier kwam het kleiner over dan op TV.

Via het dakterras ging je weer naar beneden terug naar de tent waar je evt. door o.a Leo van de Postbank kon laten adviseren over een hypotheek. Ook liepen er makelaars rond die je meer konden vertellen over de veiling.

Maar ja, in beide had ik geen interesse... Als ik zou meedoen met de veiling dan zou ik voor het appartement voor Wina en Jochem gaan, alleen al vanwege de indeling maar ik zou dan wel alles eruit slopen en een compleet andere stijl qua inrichting doen. Wat inrichting betreft denk ik dat Lieke en Michon gaan winnen.

Tot zover mijn Blok-belevenissen van afgelopen weekend! Zijn er nog meer mensen geweest naar de kijkdagen? Ben wel benieuwd naar hun reacties.
pi_23487785
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:48 schreef TuuT het volgende:
haha, waar laten B&T al die shirts maken? (knabbel en babbel zal ook wel een eigen ontwerp zijn?)
www.yourcupoft.com
  maandag 22 november 2004 @ 11:59:33 #51
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23487877
zooitje was het idd yesterday
don't give me that fucking bullshit
pi_23488251
zooitje idd...
hebben L&M en B&T nu bijna dezelfde keuken?
pi_23489295
Leuk verhaal Kanariepietje78! Waarover ging die powepointpresenatie van Elmer? (foto's van alle kamers)
That's all folks!
pi_23489775
Paar vraagjes:
- Weet iemand wanneer er meer specifieke info over de appartementen op de Postbanksite komen? (Kunnen nu toch geen spoilers meer in zitten)
- In afl. 1 zijn alle kale appartementen getaxeerd? Weet iemand nog wat ieder appartement waard was?
- Hoe zou de meerwaarde straks berekend worden? Gaat men uit van taxatiewaarde, of van taxatiewaarde plus budget (30.000)?

Na het zien van de laatste aflevering geef ik trouwens Lieke & Michon een hele goede kans om te winnen. (Goed ingeleefd in de potentiele kopersgroep met veel geld: een echt Yuppen-appartement)
Maar ik denk dat het appartement van Wina & Jochem ook nog wel eens verrassend uit de hoek zou kunnen komen. Dit zou dan zijn voor kopers die niet zo zeer specifiek op de inrichting letten, maar meer op de algemene ruimtes en indeling. Want afgezien van de inrichting vond ik die keuken en kamer onder dat schuine dak, met die fraaie lichtkoepel en een mooi dakterras wel erg aantrekkelijk. En als ik Kanariepietje87 mag geloven dan is het ook nog eens een van de meest ruimtelijk lijkende appartementen. (Vandaar dat ik dus even naar de oorspronkelijke taxatiewaarde benieuwd was)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 november 2004 @ 13:27:50 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23489885
die lichtkoepel zit daar trouwens wel meesterlijk, maakt t meer een geheel daar boven
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 22 november 2004 @ 13:29:39 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23489919
Geef L&M de meeste kans op de winst, maar gun het toch vooral W&J.
Hé, I'm a sucker voor leed .
En daarnaast vind ik het bewonderingswaardig hoe vooral Wina zo sterk blijft met alle zorgen over haar moeder.
pi_23490714
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk verhaal Kanariepietje78! Waarover ging die powepointpresenatie van Elmer? (foto's van alle kamers)
Foto's inderdaad van de kamers, foto's van het klussen, hun website werd veelvuldig genoemd.. Niet veel boeiends, maar wel een leuke publiekstrekker voor mensen die met de auto door de Czaar Peterstraat rijden.
pi_23490774
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:22 schreef Lurky_Luke het volgende:

- Weet iemand wanneer er meer specifieke info over de appartementen op de Postbanksite komen? (Kunnen nu toch geen spoilers meer in zitten)
- In afl. 1 zijn alle kale appartementen getaxeerd? Weet iemand nog wat ieder appartement waard was?
- Hoe zou de meerwaarde straks berekend worden? Gaat men uit van taxatiewaarde, of van taxatiewaarde plus budget (30.000)?
Zou het niet weten, het is niet expliciet genoemd van het weekend. Maar volgens mij is die van Wina en Jochem het duurst getaxeerd met zo'n 240.000 euro ofzo. De goedkoopste was die niet rond de 225.000 euro?
Ik neem aan dat het budget niet meegerekend wordt: dit hebben ze "gehad" van sponsors toch? Dus het verschil tussen de taxatiewaarde zonder verkregen budget en de veilingsprijs (of hoe heet dat?) is de meerwaarde. Daarboven op zal dan de 50.000 zitten van degene die het meeste meerwaarde heeft.

Volgens mij kan er dan ook niemand verliezen dus... Maar ja, dit lijkt me zo, staat het niet op de officiele Net5-site hoe het echt in z'n werk gaat?
pi_23490784
Die kamer van Lieke en Michon is echt helemaal mijn smaak. Ik denk ook dat zij de meeste kans hebben om te winnen
pi_23491591
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:05 schreef Kanariepietje78 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het budget niet meegerekend wordt: dit hebben ze "gehad" van sponsors toch? Dus het verschil tussen de taxatiewaarde zonder verkregen budget en de veilingsprijs (of hoe heet dat?) is de meerwaarde. Daarboven op zal dan de 50.000 zitten van degene die het meeste meerwaarde heeft.

Volgens mij kan er dan ook niemand verliezen dus... Maar ja, dit lijkt me zo, staat het niet op de officiele Net5-site hoe het echt in z'n werk gaat?
Ik dacht dat eerst ook, maar toen Brett zondag zei dat hij hoopte dat ze er minimaal 15000 euro aan over hielden vond ik het weer raar. Dat zou betekenen dat je eigenlijk 15000 euro waarde hebt weten te vernietigen. (Nog afgezien van alle uren werk die erin gestopt zijn).
Maar misschien schatte hij het ook wel erg negatief in...
  maandag 22 november 2004 @ 14:43:10 #61
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23491685
Kamer van Lieke en Michon ziet er wel heel strak uit. Ik zou het zelf nooit zo willen (aangezien er er onmiddellijk ketchup op zou morsen waarschijnlijk ) maar toch. Wel heb ik het idee dat niet alles even functioneel is. Dat viel me het eerste op bij de badkamer die ze opleverden: zo supermooi en strak, maar nérgens plaats voor je spullen. Het is echt een appartement uit een folder (of desnoods een hotel), maar niet om in te wonen.

Jochem en Wina hebben iets gemaakt wat niet mijn smaak is, maar waar wel veel grappig dingetjes in zitten. Je kunt zien dat ze goed hebben nagedacht en zich in hebben geleefd in toekomstige (permanente!) bewoners. De lampjes gemaakt van die pijpen vond ik erg komisch. Al met al: IO-ers he?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_23491705
Volgende keer toch eerst zelf eens op de site van Net5 kijken.
quote:
De taxatiewaarde van de appartementen is in aflevering 1 van Het Blok vastgesteld op:
Lieke en Michon: ¤ 220.000,-
Brett en Tobias: ¤ 225.000,-
Nanet en Elmer: ¤ 235.000,-
Wina en Jochem: ¤ 235.000,-
Dat lijkt me dan duidelijk: met deze uitgangswaarden en het huidige resultaat gaan Lieke en Michon er met de hoofdprijs vandoor.
(Als ik ze dan trouwens het in de uitzending allemaal over 3 ton opbrengst hoor hebben, dan begin ik toch te denken dat de 30.000 budget hier nog bij opgeteld moeten worden...)
  maandag 22 november 2004 @ 14:48:17 #63
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23491826
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:12 schreef Kanariepietje78 het volgende:

[..]

MB20 rulezz!

Ik moet zeggen, die T-shirts van B&T waren echt
Lieke had zo een dom T-Shirt. Iets met BJ Expert of zo... Ik weet niet wat zij ervan vindt, maar ik weet wel wat ik denk als ik BJ zie staan
  maandag 22 november 2004 @ 14:52:22 #64
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23491933
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:43 schreef Lurky_Luke het volgende:
Volgende keer toch eerst zelf eens op de site van Net5 kijken.
[..]

Dat lijkt me dan duidelijk: met deze uitgangswaarden en het huidige resultaat gaan Lieke en Michon er met de hoofdprijs vandoor.
(Als ik ze dan trouwens het in de uitzending allemaal over 3 ton opbrengst hoor hebben, dan begin ik toch te denken dat de 30.000 budget hier nog bij opgeteld moeten worden...)
Ik vind dat gekeken naar mijn persoonlijke smaak het huis van Wina en Jochem het minst. Ik vind de woonkamer best lelijk eigenlijk. Ik vind ook de waarde enorm hoog met al die buizen door de woonkamer en zo
Ik zou zo in het huis van Lieke en Michon kunnen wonen. Ik vind dat zij de mooiste huis hebben gebouwd, hoewel het huis van Tobias en Brett een knappe tweede is.
Maar gekeken naar het programma en wie mij het meest heeft geamuseerd en aan het lachen heeft gekregen en een meerwaarde heeft toegevoegd aan het programma op entertainment gebied, dan mogen Brett en Tobias zeker weten winnen
pi_23492042
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:52 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik vind dat gekeken naar mijn persoonlijke smaak het huis van Wina en Jochem het minst. Ik vind de woonkamer best lelijk eigenlijk. Ik vind ook de waarde enorm hoog met al die buizen door de woonkamer en zo
Ik vind het sowieso allemaal nogal hoog getaxeerd...
En tsja, die buizen liepen er nog niet ten tijde van de taxatie, dus wat dat betreft hebben zij enorme pech gehad.

Maar ruim 2 ton voor een appartement voor 2 personen wat nog helemaal moet worden afgewerkt... ja dat vind ik een hoop geld
pi_23492160
Het 5e app. is maar 25m2. Das wel heel klein hoor.
  maandag 22 november 2004 @ 15:16:30 #67
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23492562
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:01 schreef snoopy het volgende:
Het 5e app. is maar 25m2. Das wel heel klein hoor.
Voor een HAT-eenheid gaat dat wel toch?

Ik vraag me alleen af hoeveel mensen een HAT gaan kopen
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_23493935
Kanariepietje78 liepen er eik serieuse kopers rond? Of was het eik allemaal publiek wat gewoon nieuwsigierig was hoe het eruit zag.

Kan me nog steeds niet voorstellen dat mensen een volledig ingericht appartement willen kopen.
  maandag 22 november 2004 @ 16:42:27 #69
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23494537
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:16 schreef MissX het volgende:
Kan me nog steeds niet voorstellen dat mensen een volledig ingericht appartement willen kopen.
Nee, bizar inderdaad!
  maandag 22 november 2004 @ 16:44:01 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23494567
Ik denk dat de eventuele kopers een hoop van het meubilair in de doorverkoop gooit.
pi_23494598
Ik zou het appartement van Wina en Jochem willen en heel weinig veranderen, denk ik.
pi_23494750
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:16 schreef MissX het volgende:
Kanariepietje78 liepen er eik serieuse kopers rond? Of was het eik allemaal publiek wat gewoon nieuwsigierig was hoe het eruit zag.
ik denk vooral het laatste. wel verschillend publiek: van tienermeisjes tot 40+'ers. maar ook jonge gezinnetjes met kinderen... dus wellicht toch wel serieuze kopers?! je neemt je kroost niet mee om effe te kijken...
pi_23497391
in het voorfilmpje komt nanet in beeld in bikini wie heeft er een screenshot van ziet er volgens mij best lekker uit ?

[ Bericht 0% gewijzigd door lobitterboy op 23-11-2004 17:06:28 ]
pi_23517163
Hebben jullie ook wel eens meegedaan aan het sms en win spelletje van het blok? Wij wel en we hebben nu een doosje binnengehad met reclame van de postbank een klein boekje van de VT Wonen en een reep "Het Blok" chocolade.
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:18:59 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23517222
Dat zijn nog eens prijzen om over naar huis te schrijven, Bubsel!!!
pi_23519434
Heb je helemaal gelijk in ach ja ...
  woensdag 24 november 2004 @ 13:28:52 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23539714
Net Erik van 't Hof bij Claudia op 3FM:
Niet geheel woordelijk, maar het ging een beetje zo:

Claudia: "Er zit ook zo'n bitch in het programma, hoe heet ze ook al weer?"
Erik (zonder denktijd) : "Lieke. Als de camera aangaat kan ze alleen maar vitten op Michon."
Claudia: "En als de camera's uit zijn, is ze gewoon aardig?"
Erik: "....., daar mag ik me niet over uitlaten..."
  woensdag 24 november 2004 @ 14:16:06 #78
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_23540790
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:16 schreef Bubsel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens meegedaan aan het sms en win spelletje van het blok? Wij wel en we hebben nu een doosje binnengehad met reclame van de postbank een klein boekje van de VT Wonen en een reep "Het Blok" chocolade.
Die hebben wij ook allebei gewonnen!
pi_23545683
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:28 schreef Copycat het volgende:
Net Erik van 't Hof bij Claudia op 3FM:
Niet geheel woordelijk, maar het ging een beetje zo:

Claudia: "Er zit ook zo'n bitch in het programma, hoe heet ze ook al weer?"
Erik (zonder denktijd) : "Lieke. Als de camera aangaat kan ze alleen maar vitten op Michon."
Claudia: "En als de camera's uit zijn, is ze gewoon aardig?"
Erik: "....., daar mag ik me niet over uitlaten..."
pi_23551809
Dadelijk weer een update.

Ik krijg al helemaal een warm gevoel van binnen als ik denk aan Postbank-Leo en een oprecht geïnteresseerd stelletje. Laten we hopen dat Leo lekker veel zendtijd krijgt.
pi_23552088
Zes zwembroeken.
pi_23552149
Als l&M winnen, willen ze met het geld een kavel kopen om zelf een huis te gaan bouwen.

Dat zal vast een succes worden, in alle harmonie gerealiseerd. Of voel ik hier een spin-off aankomen?
pi_23552170
Ja, had niet anders verwacht

een toplocatie in amsterdam
pi_23552233
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:44 schreef MissX het volgende:
Ja, had niet anders verwacht

een toplocatie in amsterdam
Voor treinspotters
pi_23552342
Waar blijft Leo nouhou?

pi_23552594
Wina lijkt wel zwanger
pi_23552616
die kerstverlichting in huis van N&E is toch wel weer een toppunt van lelijkheid
pi_23552692
en daar is Leo
pi_23552702
LEO!
pi_23552724
Ohnee, Leo is er weer.
pi_23552811
Leo heeft een mooie kop voor een compositietekening...
pi_23556437
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wina lijkt wel zwanger
Dat dacht ik bij dat beeld ook.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 november 2004 @ 02:26:01 #93
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23557798
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:07 schreef k_man het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23559503
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:00 schreef MissX het volgende:
die kerstverlichting in huis van N&E is toch wel weer een toppunt van lelijkheid
Studentikoos
pi_23559833
weet iemand wat de oppervlakten zijn van de verschillende appartementen? Vind de prijzen nl zeer hoog met name voor deze buurt.. lijkt mij dat ze rond de 80/90 m2 zijn?
pi_23560281
Dat klopt wel zo ongeveer Kees-Jan.
Dat van B&T is 90m2 en dat van W&J 85 m2.
pi_23560628
pff dan vind ik de prijzen al helemaal niet meer marktconform voor die buurt!! ben je dus echt op je achterhoofd gevallen als je daar wat koopt... mooie locatie in het centrum zoals ze dat noemen! yeah right.... amsterdam oost /zeeburg heeft het meer mee dan met het centrum...
pi_23561108
Niets leuks in de update??
Keep the faith!!
  donderdag 25 november 2004 @ 12:18:48 #99
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_23562598
veilen met die handel!!
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_23562708
quote:
Op donderdag 25 november 2004 00:22 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Dat dacht ik bij dat beeld ook.
dacht ik ook...
pi_23569775
quote:
Op donderdag 25 november 2004 10:35 schreef kees-jan het volgende:
pff dan vind ik de prijzen al helemaal niet meer marktconform voor die buurt!! ben je dus echt op je achterhoofd gevallen als je daar wat koopt... mooie locatie in het centrum zoals ze dat noemen! yeah right.... amsterdam oost /zeeburg heeft het meer mee dan met het centrum...
Volgens mij betaal je hartje centrum zo'n 5.000 euro de vierkante meter.

Daar zitten ze dus nog een stukje onder en bovendien zijn de appartementen volledig ingericht (van wat ik in de uitzendingen zie zelfs t/m servies, bed- en badlinnen).
pi_23582305
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:07 schreef k_man het volgende:
En een kop om die lap-top d'rop te rammen...
  vrijdag 26 november 2004 @ 09:22:50 #103
70004 niksan
net een beetje meer
pi_23583059
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Daar zitten ze dus nog een stukje onder en bovendien zijn de appartementen volledig ingericht (van wat ik in de uitzendingen zie zelfs t/m servies, bed- en badlinnen).
volgens mij hebben alleen Bret en Tobias et vólledig ingericht, bij de andere bewoners lieten ze niets qua servies etc. zien
dance with the stars."
pi_23583698
in het voorfilmpje komt nanet in beeld in bikini wie heeft er een screenshot van ziet er volgens mij best lekker uit ?
pi_23583811
Volgens mij worden alle appartementen volledig ingericht verkocht. Met servies en beddengoed etc.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 november 2004 @ 11:19:17 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23585172
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 09:22 schreef niksan het volgende:

[..]

volgens mij hebben alleen Bret en Tobias et vólledig ingericht, bij de andere bewoners lieten ze niets qua servies etc. zien
bij E&N is er ook servies aanwezig, dat stond bij de oplevering van de keuken op tafel en later was Nanet een keer de kastjes aan het uitruimen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23585262
ook dingen als bestek, kaarsen, pannen, vazen, beddegoed, tuinmeubilair etc.
pi_23586003
Zondag dus maar een aflevering van een half uur
Met reklame en terug blikken en vooruit blikken, kunnen ze dus bijna niets nieuws uitzenden, lijkt me.

Waardeloos!!

Hadden ze dan niet niet beter deze aflevering kunnen verplaatsen naar een andere dag
Keep the faith!!
pi_23586617
Een half uur lijkt mij ook wel genoeg voor de veiling en wat nababbelen.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 november 2004 @ 12:35:10 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23586861
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 11:56 schreef lookinforyou het volgende:
Zondag dus maar een aflevering van een half uur
Met reklame en terug blikken en vooruit blikken, kunnen ze dus bijna niets nieuws uitzenden, lijkt me.

Waardeloos!!

Hadden ze dan niet niet beter deze aflevering kunnen verplaatsen naar een andere dag
denk dat er vooral beelden van de kijkdagen voorbij komen want volgens mij is de week erop pas de finale met veiling.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23587073
Nou ja, er is in ieder geval nog de finale van Expeditie Robinson.

.

Een half uurtje Het Blok als finale vind ik ook een afknapper .
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:38:29 #112
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23587777
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 12:45 schreef schatje het volgende:
Nou ja, er is in ieder geval nog de finale van Expeditie Robinson.

.

Een half uurtje Het Blok als finale vind ik ook een afknapper .
Finale blok is pas op 5 december!!!
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:43:37 #113
70004 niksan
net een beetje meer
pi_23587890
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

jij bent toch ook naar de open dagen geweest?? hoe was het??
dance with the stars."
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:48:27 #114
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23588002
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:43 schreef niksan het volgende:

[..]

jij bent toch ook naar de open dagen geweest?? hoe was het??
Ik heb helaas door problemen thuis de kijkdagen moeten missen...
pi_23589123
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:18 schreef k_man het volgende:

[..]

dat zou wel kunnen dat die prijs in het hartje centrum wordt gehanteerd, maar dit is niet van toepassing voor de tsaar peter straat hoor is geen centrum!
pi_23590243
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:10 schreef kees-jan het volgende:

[..]

dat zou wel kunnen dat die prijs in het hartje centrum wordt gehanteerd, maar dit is niet van toepassing voor de tsaar peter straat hoor is geen centrum!
Ja lieverd, dat zeg ik dus.

Ze zitten én onder de prijzen die in het centrum gangbaar zijn én deze appartementen zijn volledig ingericht. Nog niet zo heel onredelijk lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 november 2004 @ 17:09:54 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23590383
nou zit nu de herhaling van de update te kijken, die Leo, leuk toneelstukje bij B&T thuis
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23590486
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Er kijkt dus niemand.
pi_23590693
we nemen het op...
  vrijdag 26 november 2004 @ 17:57:00 #120
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23591409
Mooi huis hebben B&T
pi_23591501
Lekker bed vooral.
pi_23592714
Even wat rondgemaild...

Taxatiewaardes (uit afl 1):
E&N ¤ 235.000
B&T ¤ 225.000
L&M ¤ 220.000
W&J ¤ 235.000
Apt 5 ¤ 85.000

Als je op www.romanof.nl kijkt (het project waar Het Blok onder valt) zie je dat deze prijzen/taxaties supergoedkoop zijn!!
Een appartement van het kaliber "Blok-5e appartement" staat daar nl. op voor ¤ 144.000 als je dat zou willen kopen. En het appartement dat qua oppervlakte/indeling lijkt op dat van Wina en Jochem kan of ¤ 254.000 of ¤ 271.500 kosten. En da's dus gewoon casco: geen meubels, vloeren en andere interieur-meuk...

Niet dat ik nu zou gaan bieden, maar Net5 hanteert dus wel redelijke prijzen...

Weet je wat ik me trouwens afvroeg? Hoe gaan ze veilen? Je hebt tig verschillende manieren, per opbod, per afslag?
pi_23593050
Huizenveilingen gaan meestal per afslag, maar dat is voor de meer ervaren bieders. "Mijn!"

Zal in dit geval wel per opbod gaan.
pi_23612346
weet iemand hoe dat nummer heet dat gedraait wordt op het einde van het blok (nu op tv) als de stellen weggaan? (wordt gezongen door een vrouw)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 november 2004 @ 23:17:34 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23634445
en we zijn er weer. L&M hebben overal een afstandsbediening voor, da's best slim
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23634658
E&N hebben toch nog best veel geld aan die tuin uitgegeven

denk trouwens dat L&M gaan winnen als ik het zo zie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 november 2004 @ 23:29:26 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23634745
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:25 schreef MissX het volgende:
E&N hebben toch nog best veel geld aan die tuin uitgegeven

denk trouwens dat L&M gaan winnen als ik het zo zie
denk k ook, bij B&T moet je gewoon om t fornhuis eten op een paar krukjes
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 28 november 2004 @ 23:29:56 #128
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23634757
ik denk ook dat L&M winnen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 november 2004 @ 23:34:43 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23634885
die Brett, blij dat L&M er niet zijn, dan hoeven we ook geen ruzie aan te horen

Nanet blijf k vinden
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 november 2004 @ 23:38:07 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23634978
Brett en Elmer hebben feestje gehad samen, grappig zo hoor je toch dingen die je neit verwacht had
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 28 november 2004 @ 23:45:14 #131
65997 Oldbie
pi_23635184
Erg moeilijk om te voorspellen wie er gaat winnen. Het is maar wat de gek ervoor geeft.
Ik vind alles best....als Sint Elmer en de heilige maagd Nanet maar niet winnen.
  zondag 28 november 2004 @ 23:46:47 #132
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23635244
Krijg je nou sowieso het overbod aan geld?

Of alleen als je het hoogste bedrag binnenhaalt?
  zondag 28 november 2004 @ 23:49:42 #133
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23635337
Nu weten we iig wat Brett zegt in de Postbank-reclame.

'Heej, daar gaat dat blauwe dier!'.

Hij legde uit dat als hij 'leeuw' zou zeggen het teveel op 'lul' zou lijken met zijn accent.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_23635344
Ik denk dat L&M gaan winnen omdat ik denk dat daar meerdere mensen op af zullen komen qua bieden. Toch wel veel mensen kicken op technische dingen als die haard, afstandsbedieningen voor alles enz. Ik vind het zelf teveel showroom, maar zullen best hoop mensen op kicken.

De appartementen van E&N en W&J zijn veels te specifiek om veel mensen aan te trekken die daardoor niet de biedingen op zullen drijven. Iets wat ik bij L&M nog wel zie gebeuren.

Het appartement van B&T is heel functioneel en makkelijk aan te passen aan je eigen smaak nog. Waardoor het daardoor ook nog heel interessant zou kunnen worden, voor veel bieders.
  zondag 28 november 2004 @ 23:51:21 #135
70004 niksan
net een beetje meer
pi_23635400
Waarom was Nanet er niet??
dance with the stars."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 28 november 2004 @ 23:57:20 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23635606
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:46 schreef NiNi het volgende:
Krijg je nou sowieso het overbod aan geld?

Of alleen als je het hoogste bedrag binnenhaalt?
alles wat het appartement opbrengt boven de getaksateerde waarde is voor de stellen, diegene met het grootste verschil tussen die getaksateerdewaarde en de daadwerkelijke opbrengst krijgt een bonus van 50.000 euri
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:51 schreef niksan het volgende:
Waarom was Nanet er niet??
misschien werken of andere verplichtingen, wie weet
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 29 november 2004 @ 09:47:07 #137
101187 Lurky_Luke
lurker oldbie
pi_23637877
Voor wie de kijkdagen heeft gemist.
Uitgebreide folders (inclusief plattegronden) van de appartementen staan nu online.
Klik hier!

Als de bedragen die er nu zo her en der trouwens genoemd worden door de stellen waar zijn, dan zijn er eigenlijk geen echte verliezers, en is dit zo'n beetje de best verdienende real-life soap waar je aan mee kunt doen.
Waar kan ik me opgeven voor deel 2? (Dan is het homostel voor die serie bij deze rond )
pi_23638005
Beetje gemiste kans dat L&M er niet waren bij appartement 5!
Die mensen met hun grote mond ook altijd... als je wat regelt, doe het dan ook goed en maak ook afspraken met anderen en stel het niet uit!
Ben blij dat ik ze niet ken, ze zouden echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen
  maandag 29 november 2004 @ 10:15:10 #139
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23638276
Zou Theo nou een acteur zijn? Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit zichzelf zo'n ontzettende eikel is namelijk...
pi_23647482
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:15 schreef Hik het volgende:
Zou Theo nou een acteur zijn? Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit zichzelf zo'n ontzettende eikel is namelijk...
Dat viel mij ook al op. Ik riep nog naar het scherm: "Theo, stap maar uit je rol, het is klaar!".
Maar hij hoorde me niet.

Zoals Jochem al zei; er is een hoop in geknipt.
pi_23649021
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:15 schreef Hik het volgende:
Beetje sneu dat ie het zelfs na afloop niet kon loslaten, maar verder is Theo best oké. Mensen zoals hij worden betaald om zo te zijn (erg kritisch op kwaliteit).
  maandag 29 november 2004 @ 19:54:48 #142
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_23651725
ik heb Theo meegemaakt als uitvoerder, (anders leek zijn naamgenoot erg veel op hem) hij komt over als een eikel maar heeft een ongelovelijke passie voor zijn vak. Als uitvoerder moet je ook keihard zijn anders loopt iedereen over je heen.
pi_23652255
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:54 schreef Gumtree het volgende:
heeft een ongelovelijke passie voor zijn vak.
Als opleveringen in Nederland zouden plaatsvinden zoals Theo het wil is alleen maar toe te juichen. Nederlandse gebouwen/huizen worden slecht opgeleverd.
pi_23652969
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:49 schreef static het volgende:
Nu weten we iig wat Brett zegt in de Postbank-reclame.

'Heej, daar gaat dat blauwe dier!'.

Hij legde uit dat als hij 'leeuw' zou zeggen het teveel op 'lul' zou lijken met zijn accent.
Gamma! Bingo! Het ligt dus niet aan mijn oren
pi_23653997
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:14 schreef Eightball het volgende:

[..]

Als opleveringen in Nederland zouden plaatsvinden zoals Theo het wil is alleen maar toe te juichen. Nederlandse gebouwen/huizen worden slecht opgeleverd.
Op mijn werk loopt ook een Theo rond
Niet altijd even populair bij de baas, die hem liever en zijn advies negeert, maar diezelfde baas weet hem wel te vinden op het moment dat het fout gaat. Dan mag ''Theo" het weer oplossen.

Een goeie Theo moet ook boven de 40 zijn.
Dat is eens wat anders...
  maandag 29 november 2004 @ 21:56:31 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23655229
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:39 schreef barman het volgende:

Gamma! Bingo! Het ligt dus niet aan mijn oren
Het doet pijn, maar ik geef het toe...

...jij had gelijk .
pi_23656922
Haha Copycat, jij blauwe dier
kusje voor je sportieve verlies.
pi_23699609
Komt 'r vanavond nog iets?
  woensdag 1 december 2004 @ 18:54:38 #149
105920 drumsab
eeeh, what's that sound?
pi_23699664
De bouwvakker-look van Lieke met d'r strings tot in d'r oksels was echt ranzig!
pi_23703883
in het voorfilmpje komt nanet in beeld in bikini wie heeft er een screenshot van ziet er volgens mij best lekker uit .
pi_23703957
quote:
Op woensdag 1 december 2004 23:50 schreef lobitterboy het volgende:
in het voorfilmpje komt nanet in beeld in bikini wie heeft er een screenshot van ziet er volgens mij best lekker uit .

Flikker eens een eind op mafkees.

Dit is onderhand de vijfde keer dat je dit post.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 december 2004 @ 00:56:20 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23705299
quote:
Op woensdag 1 december 2004 23:50 schreef lobitterboy het volgende:

anders vraag t nog een keer

update gemist, k kijk de herhaling wel weer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23709947
quote:
Op woensdag 1 december 2004 23:53 schreef k_man het volgende:
Flikker eens een eind op mafkees.

Dit is onderhand de vijfde keer dat je dit post.

Go K_man, Go K_man!
  vrijdag 3 december 2004 @ 02:11:36 #154
15080 static
pi_23729961
Brett & Tobias morgen bij Barend en Van Dorp.

Vanavond dus.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 december 2004 @ 02:15:35 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23729985
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 02:11 schreef static het volgende:
Brett & Tobias morgen bij Barend en Van Dorp.

Vanavond dus.

oke cool, leuk dat Brett er is, Tobias zal wel weer de valse nicht gaan uithangen.

thanx voor de tip
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23735068
Kan Brett eindelijk dat Blauwe Dier Jan Mulder te pakken nemen.
pi_23740650
Tobias in het AD:
Lieke is schizofreen, geen pijl op na te trekken het ene moment is ze lief het andere een bitch

Lieke in het AD:
Over zichzelf: ik wordt afgeschilderd als Martine Hafkamp.
Over Brett: hij is als een blad aan de boom, voor de camera grappig maar neit als de camera uit de buurt is

Jochem in het AD:
Over L&M: op TV hebben we dingen gezien die ik vervelend vond. Gezuer over geld terwijl Wina's moeder ernstig ziek is.
pi_23749295
B&T nu bij barend en van Dorp
pi_23749463
Tnx, had er helemaal niet meer aan gedacht.
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:07:53 #160
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23749510
Ah, grappig.
pi_23749786
.
pi_23749824
Fantastisch.
pi_23749845
lol Ikea is al 30x genoemd
pi_23749873
Tobias over L&M: "Dat andere stel, ik vergeet die namen steeds, ..."
pi_23749876
Ik denk dat Lieke en Michon zullen winnen. Brett en Tobias de tweede plek .
pi_23749887
mieke & lichon
pi_23754255
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:32 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Jochem in het AD:
Over L&M: op TV hebben we dingen gezien die ik vervelend vond. Gezuer over geld terwijl Wina's moeder ernstig ziek is.

Ik begreep zelf niet waarom Wina aan dat programma mee bleef doen. Als je moeder ernstig ziek is zeg je toch: de groeten met je klusshow, ik ga naar mijn moeder!
Maar ja, tv is zeker belangrijker
  zaterdag 4 december 2004 @ 11:11:52 #168
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23754324
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:03 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik begreep zelf niet waarom Wina aan dat programma mee bleef doen. Als je moeder ernstig ziek is zeg je toch: de groeten met je klusshow, ik ga naar mijn moeder!

dat zou je wel denken, ja
  zaterdag 4 december 2004 @ 11:22:06 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23754411
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:27 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Lieke en Michon zullen winnen. Brett en Tobias de tweede plek .

Denk 't ook... Morgen weten we het zeker ...
pi_23760038
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:03 schreef snoopy het volgende:

[..]

Misschien vond die moeder het wel belangrijk dat ze door gingen met leuke dingen doen. Dat geeft wat afleiding ook aan de patient zelf. Zo houdt zo'n familie ook zelf nog een beetje regie over het leven. Dat kan Het Blok zijn, een zakenreis of een ander project: iets buiten de ziekte om waar je samen over kan praten en een eindresultaat om naar uit te kijken. Het is niet slim om alles af te kappen en bij de pakken neer te zitten: waar leven is moet hoop zijn. Met of zonder tv. Ik vond Wina voorbeeldig en bijzonder waardig in de serie. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Ze is wat mij betreft DE kanjer van het blok .
pi_23760645
daar heb je wel een punt barman Maar toch, de hele dag werken, 's avonds klussen en dan dus nog een zwaar zieke moeder.... Dat is heftig hoor!
pi_23760825
Wat een langdurige finale,
als we maar niet 't grootste deel herhaling gaan zien.
  FOK!fossiel zondag 5 december 2004 @ 16:45:05 #173
8443 cptmarco
it's captain...
pi_23780491
Ik blijf hopen op een overwinning van Nanet en Elmer.... Persoonlijk vind ik hun appartement het mooiste....
  zondag 5 december 2004 @ 16:59:30 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23780768
Ik denk dat L&M gaan winnen, maar persoonlijk zou ik het appartement van B&T kopen. Het is heel erg makkelijk om te vormen naar je eigen zin. Een paar muren in een contrasterende kleur en klaar...

Het is ook een stuk warmer dan het appartement van L&M en groter natuurlijk....

Het appartement van W&J is mij iets te studentikoos, maar volgens mij valt er met de ruimte toch wel iets te doen. Stijl van Nanet en Elmer is niets voor mij, maar als er een liefhebber voorbij komt tijdens de veiling kunnen ze zomaar eens gaan winnen... Wel een erg leuk raamplekje trouwens....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_23780935
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:59 schreef flugeltje het volgende:
Wel een erg leuk raamplekje trouwens....
In praktijk zie je in Amsterdam dus nooit iemand in zo'n erker zitten behalve huisdieren, bejaarden die naar iedereen zwaaien die voorbij komt, en zoals Tobias al aangaf prostituees bij de uitoefening van hun beroep. Voor die laatsten is het natuurlijk wel een 'gewild' object.

We zullen zien. Spannend hoor...
  zondag 5 december 2004 @ 17:11:33 #176
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23780987
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:08 schreef barman het volgende:

[..]

In praktijk zie je in Amsterdam dus nooit iemand in zo'n erker zitten behalve huisdieren, bejaarden die naar iedereen zwaaien die voorbij komt, en zoals Tobias al aangaf prostituees bij de uitoefening van hun beroep. Voor die laatsten is het natuurlijk wel een 'gewild' object.

We zullen zien. Spannend hoor...
Misschien is het voor Amsterdam ook wel een beetje té... Maar ik zou het hier in huis niet zo erg vinden om zo'n 'leeshoekje' te hebben. (zonder rode lamp overigens )

Ik ben reuze benieuwd naar vanavond. Baal er wel van dat ik B&T nu voortaan moet missen, maar misschien gaat dat wel meevallen. Zou me namelijk niets verbazen als we vooral Brett nog wel tegen gaan komen op de tv.
pi_23781636
Wanneer was die veiling?
  zondag 5 december 2004 @ 18:11:38 #178
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_23782083
Vanmiddag! Ik heb net een SMS-je gekregen wie er gewonnen heeft...
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_23782187
Ik hoop zo dat Lieke en Michon niet winnen! Maar dat zal wel niet...
pi_23782385
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:16 schreef Toeps het volgende:
Ik hoop zo dat Lieke en Michon niet winnen! Maar dat zal wel niet...
Nee dat zal inderdaad wel niet.
Ik vond ze leuker toen ze ruzie maakten, nu druipt de arrogantie ervanaf
pi_23782401
Wow, ik zie dat het van 20.30 tot 22.55 duurt. Als ik een appartement zou kopen, zou ik denk ik toch die van L & M kopen. Overigens is dat dakterras van Wina & Jochem ook niet verkeerd.
Ben wel benieuwd hoeveel de appartementen hebben opgebracht.
pi_23782447
Nu is de aankondiging op tv, met een "grof taalgebruik" icoontje in de bovenhoek.
  zondag 5 december 2004 @ 19:15:56 #183
16715 Mylene
*schatje*
pi_23783206
Ik heb er zin in .

.

Voor de laatste keer, Nanet & Elmer .

.
pi_23783311
Go Wina & Jochem. .
  zondag 5 december 2004 @ 19:24:37 #185
16715 Mylene
*schatje*
pi_23783343
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Go Wina & Jochem. .
Brett & Tobias

Maar ik gun het W&G ook van harte .
pi_23783385
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
Brett & Tobias [afbeelding] [afbeelding]

Maar ik gun het W&G ook van harte .
Zolang Elmer en Nanet maar niet winnen, want die hebben er echt iets gruwelijks van gemaakt. Maar dat is mijn mening, uiteraard.
Ik vind dat W&J het mooiste appartement hadden vanaf het begin, en dat hebben ze dan ook nog weer heel mooi ingericht enzo. Vooral die keuken en woonkamer vind ik echt geweldig, met prachtig uitzicht. En dan ook nog zo'n dakterras. Doe mij zo'n appartement! .
pi_23783479
het forum is opeens super traag bij mij. We gaan toch niet net zoals bij de finale van ER hebben dat het forum nu tijdens de finale van het Blok eruit klapt. Dat zou toch wel erg zijn.
  zondag 5 december 2004 @ 19:37:04 #188
16715 Mylene
*schatje*
pi_23783502
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:27 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Zolang Elmer en Nanet maar niet winnen, want die hebben er echt iets gruwelijks van gemaakt. Maar dat is mijn mening, uiteraard.
Absoluut .

Je kunt wel merken dat die twee uit het Noorden komen. Stelletje boeren met hun boerensmaak.
quote:
Ik vind dat W&J het mooiste appartement hadden vanaf het begin, en dat hebben ze dan ook nog weer heel mooi ingericht enzo. Vooral die keuken en woonkamer vind ik echt geweldig, met prachtig uitzicht. En dan ook nog zo'n dakterras. Doe mij zo'n appartement! .
Ja, dakterras en het uitzicht is zekers vet. Maar ik trek al die blije kleurtjes niet zo. Ik zou daar eerlijk gezegd helemaal gek van worden. Ik vind het ook te studenterig naar mijn smaak.
  zondag 5 december 2004 @ 19:38:21 #189
16715 Mylene
*schatje*
pi_23783525
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:35 schreef MissX het volgende:
het forum is opeens super traag bij mij. We gaan toch niet net zoals bij de finale van ER hebben dat het forum nu tijdens de finale van het Blok eruit klapt. Dat zou toch wel erg zijn.
De ene keer heel snel en dan weer heel traag. Ik vind dat ook rete irritant.
pi_23783569
Uitslag wie gaat er winnen-poll

Lieke en Michon
52 %
Brett en Tobias
27 %
Wina en Jochem
10 %
Nanet en Elmer
9 %
I was killed by a toilet seat from outer space
  zondag 5 december 2004 @ 19:42:39 #191
70004 niksan
net een beetje meer
pi_23783578
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Absoluut .

Je kunt wel merken dat die twee uit het Noorden komen. Stelletje boeren met hun boerensmaak.
ik ben geen boer
dance with the stars."
pi_23783712
quote:

[..]

[..]
Doe eens niet zo arrogant zeg
  zondag 5 december 2004 @ 19:53:20 #193
16715 Mylene
*schatje*
pi_23783741
*hap hap*

.
  zondag 5 december 2004 @ 19:54:03 #194
70004 niksan
net een beetje meer
pi_23783765
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:53 schreef schatje het volgende:
*hap hap*

.
dance with the stars."
pi_23783804
Maar goed, nog een half uurtje... Ik was er vanmiddag en je moet zeker kijken
  zondag 5 december 2004 @ 19:57:38 #196
15080 static
pi_23783817
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Doe eens niet zo arrogant zeg

Ben je thuis btw?
pi_23783830
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:57 schreef static het volgende:

[..]

Ben je thuis btw?
Nu wel ja
  zondag 5 december 2004 @ 19:59:29 #198
15080 static
pi_23783862
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Nu wel ja
Ohw, ik dacht dat het live was.

SMS me de winnaars eens?
pi_23783865
quote:
Ik vind het ook te studenterig naar mijn smaak.
Ik ben student in spe, dat klopt dus wel. .
  zondag 5 december 2004 @ 20:00:51 #200
16715 Mylene
*schatje*
pi_23783883
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef gelly het volgende:
Maar goed, nog een half uurtje... Ik was er vanmiddag en je moet zeker kijken
Kom jij ook beeld dan?? Hoe zie je er dan uit?? Dan kan ik er opletten. Of bedoel je iets anders?? Zo ja, vertel dan eens??
pi_23783887
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:59 schreef static het volgende:

[..]

Ohw, ik dacht dat het live was.
Semi-live is het technische begrip geloof ik
quote:
SMS me de winnaars eens?
Hebbie geen MSN ?
pi_23783919
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Kom jij ook beeld dan?? Hoe zie je er dan uit?? Dan kan ik er opletten. Of bedoel je iets anders?? Zo ja, vertel dan eens??
Nah, ik wil niet teveel verklappen... Maar mijn bek viel vanmiddag open, bij de meeste kijkers waarschijnlijk ook vanavond..
pi_23783954
Kom anders ff op irc static.
  zondag 5 december 2004 @ 20:05:17 #204
16715 Mylene
*schatje*
pi_23783966
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Nah, ik wil niet teveel verklappen... Maar mijn bek viel vanmiddag open, bij de meeste kijkers waarschijnlijk ook vanavond..
Spannend dan.
pi_23783967
Iedereen mag winnen behalve Lieke en Michon, maar die gaan winnen natuurlijk
Ik vind het een stel dat haast struikelt over hun eigen arrogantie, vooral Lieke, en ik heb het idee dat ze sowieso al barsten vh geld, dus ik gun het eigenlijk liever een ander stel.

Maar ze hebben wel een prachtig appartement opgeleverd.
Helaas
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 5 december 2004 @ 20:13:47 #206
3878 Vork
Manisch creatief
pi_23784120
quote:
Dat zegt nogsteeds vrij weinig. ik denk dat de verbazing bij iedere winnaar groot zou zijn. Vooral omdat alle kandidaten bestwel aan elkaar zijn gewaagd. Iedere week was er welweer een ander stel dat sterker en beter naar voren kwam dan de ander.

Ik heb zelf niet echt een favoriet. Qua interieur spreken mij die van Wina en Jochem (die kleurtjes komen volgens mij al vrij snel je neus uit) en die van Nanet & Elmer (kan het nog donkerder?) , dus een van de andere twee teams mag van mij winnen als het om het eindresultaat gaat. Qua personen hebben ze allemaal verloren. Eigenlijk maakt het me geen zak uit Ik zie het wel.
pi_23784126
Ik vind het appartement van L&M helemaal niet zo mooi. Alleen het contrast tussen het ziekenhuiswit in de slaap- en woonkamer en het zwart van de badkamers is okay. Maar die woonkamer straalt echt 0% gezelligheid uit. Ze hebben geeneens een bank! Wat is nou een woonkamer zonder een bank?
pi_23784208
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat zegt nogsteeds vrij weinig. ik denk dat de verbazing bij iedere winnaar groot zou zijn. Vooral omdat alle kandidaten bestwel aan elkaar zijn gewaagd. Iedere week was er welweer een ander stel dat sterker en beter naar voren kwam dan de ander.
Nah, het gaat niet eens zozeer om de winnaar, maar wel op de manier waarop deze wint Ik viel iig van de ene verbazing in de andere. Het is trouwens nog niet officieel afgelopen, volgende week komt er nog een aflevering.
pi_23784221
quote:

[..]

Hmm, gelly en zijn voorkeuren kennende...

zondag 5 december 2004 @ 20:19:48 #210
3878 Vork
Manisch creatief
pi_23784267
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het appartement van L&M helemaal niet zo mooi. Alleen het contrast tussen het ziekenhuiswit in de slaap- en woonkamer en het zwart van de badkamers is okay. Maar die woonkamer straalt echt 0% gezelligheid uit. Ze hebben geeneens een bank! Wat is nou een woonkamer zonder een bank?
Dat is ook absoluut het grootste nadeel van dat appartement. Geen bank! Als ik daar zou komen te wonen, dan gingen die vreselijke stoelen er als eerste uit en een bank, nee twee banken erin. Verder oogt het heel koud, maar dat is met een paar aanpassingen wel te verhelpen. Jammer van die zwarte badkamer. Zwart is nou niet echt een prettige kleur voor in ruimtes waar je jezelf schoonmaakt .
pi_23784270
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:

[..]

Nah, het gaat niet eens zozeer om de winnaar, maar wel op de manier waarop deze wint Ik viel iig van de ene verbazing in de andere. Het is trouwens nog niet officieel afgelopen, volgende week komt er nog een aflevering.
Oh.

* Toeps beelden voor zich ziet van Lieke en Michon die meebieden om hun eigen prijs op te drijven...
  zondag 5 december 2004 @ 20:21:13 #212
3878 Vork
Manisch creatief
pi_23784302
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:
Maar krijgen we al wel te zien wie er heeft gewonnen, of moeten we daarvoor nog een week wachten?
pi_23784339
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Toeps het volgende:

[..]

Oh.

* Toeps beelden voor zich ziet van Lieke en Michon die meebieden om hun eigen prijs op te drijven...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23784363
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Vork het volgende:

[..]

Maar krijgen we al wel te zien wie er heeft gewonnen, of moeten we daarvoor nog een week wachten?
Nee, dat krijg je vanavond wel te zien. Hoewel ook daar een staartje aan zit Volgende week komt er een terugblik met de klussers zelf aan het woord.
  zondag 5 december 2004 @ 20:24:13 #215
3878 Vork
Manisch creatief
pi_23784386
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef gelly het volgende:

Nee, dat krijg je vanavond wel te zien. Hoewel ook daar een staartje aan zit Volgende week komt er een terugblik met de klussers zelf aan het woord.
Hey maar was nou vanmiddag dus die veilig? En zoja waar komen die beelden uit die rare voorstukjes dan vandaan?
pi_23784421
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef Vork het volgende:

[..]

Hey maar was nou vanmiddag dus die veilig? En zoja waar komen die beelden uit die rare voorstukjes dan vandaan?
De veiling was vanmiddag ja, dat voorstukje is gewoon in scene gezet. Er werd vanmiddag ook even 'proefgedraaid'.
  zondag 5 december 2004 @ 20:32:27 #217
16715 Mylene
*schatje*
pi_23784587
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:54 schreef niksan het volgende:

[..]

Sorry.

Veel kijkplezier .
pi_23784603
wat is die Lieke toch erg, zelfs in dat introductiegesprek binnen had ze der zonnenbril op. En op der hakjes op een ladder
pi_23784674
B &T waren iig bij BvD heel grappig.
Er is geloof ik geen love lost tussen Tobias en L & M, terwijl ik dat in de afleveringen zelf niet echt gezien heb, ik dacht dat niet alleen Brett wegliep met L & M, maar ook zijn vriend.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23784692
gvdomme nu al reclame, 't is nog geen 5 minuten bezig
  zondag 5 december 2004 @ 20:37:30 #221
3878 Vork
Manisch creatief
pi_23784693
Een stuk grond kopen en een huis bouwen. Nou, als een huis verbouwen al bijna je relatie heeft gekost, dan zal het bij winst van Lieke en Michon tussen hun wel niet al te lang meer stand houden.
  zondag 5 december 2004 @ 20:38:14 #222
15080 static
pi_23784704
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Hebbie geen MSN ?
Kapoet.
pi_23784714
irc static !
pi_23784732
Leuk om het zo terug te zien trouwens.
  zondag 5 december 2004 @ 20:40:40 #225
15080 static
pi_23784757
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef gelly het volgende:
irc static !
Het normale kanaal? Weet niet eens hoe ik daar moet komen.

Maar laat maar, ik drapeer me zo op de bank met in het ene klauwtje een biertje en in het andere een sigaretje.
  zondag 5 december 2004 @ 20:41:18 #226
15080 static
pi_23784780
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:39 schreef gelly het volgende:
Leuk om het zo terug te zien trouwens.
Wedden dat ik meer bezig ben met om jou te spotten dan te luisteren?
  zondag 5 december 2004 @ 20:43:29 #227
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23784835
Go B&T.
pi_23784836
met dat licht buiten is het niet moeilijk om vast te stellen dat het niet live is.
pi_23784892
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef static het volgende:

[..]

Wedden dat ik meer bezig ben met om jou te spotten dan te luisteren?
Ik ben al ff in beeld geweest
pi_23784922
Wat zitten E & N ver bij elkaar vandaan, in vergelijk met de andere stellen
Keep the faith!!
  zondag 5 december 2004 @ 20:50:18 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23785013
Mijn god... wat slecht...
... De Balkenende van het Blok is opgestaan .
pi_23785031
Die notaris doet net of het Sesamstraat is
pi_23785107
Zie de frontpage... Wie weet het nr van lieke en michon?
pi_23785115
wel veel herhaling wat we al gezien hebben
pi_23785160
Wat is het blok nu weer?
Seeking of the grail is seeking of humanity itself....
pi_23785200
Kan iemand dat mens dat lekker wil leven een nekschot geven
pi_23785238
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Wat is het blok nu weer?
Geen idee, we doen maar wat
Keep the faith!!
pi_23785261
Beetje suf tot nu toe. Zou je het eerste halfuur gemist hebben, dan heb je niets gemist.

Ben benieuwd wat die huizen nu gaan opleveren.
  zondag 5 december 2004 @ 21:00:28 #239
15080 static
pi_23785309
De uitslag staat op de FP.

S.v.p. spoiler-tags gebruiken in dit topic.
pi_23785319
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef static het volgende:

Ik heb er maar meteen een FB-topic tegenaan gegooid. Wat een loseractie. .
  zondag 5 december 2004 @ 21:00:59 #241
9713 Eightball
In control.
pi_23785323
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:45 schreef gelly het volgende:
Ik ben al ff in beeld geweest
Ik zag je!
pi_23785373
quote:

* BliksemSchigt is zo stom geweest om er ook nog op te klikken

Wilde het eigenlijk niet weten
pi_23785425
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wilde het eigenlijk niet weten
Ik ook niet. .
  zondag 5 december 2004 @ 21:05:32 #244
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23785445
ik vind het eerlijk gezegd niet zo leuk dat ze alleen maar herhalingstukjes uitzenden... Had wel wat nieuw 'werk' verwacht.... (zo'n terugblik is toch meer voor een terugblikuitzending en niet voor de finale)
  zondag 5 december 2004 @ 21:05:49 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23785455
quote:

Is denk ik ook al te laat ...
pi_23785457
Ik wil het in ieder geval nog niet weten.
Al ben ik bang dat Lieke & Michon gaan winnen.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_23785538
Een machinekamer.
pi_23785545
pfff wanneer komt die veiling nou.........
pi_23785585
Dat dakterras is echt super!
pi_23785610
Daar gaan we!
pi_23785617
aaai, da's een pijnlijk begin voor W+J
pi_23785635
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:12 schreef Bruce117 het volgende:
aaai, da's een pijnlijk begin voor W+J
Ja, echt. Ik zou er echt wel 300.000 voor bieden als ik het had.
pi_23785636
Een beetje sneu is het wel voor W&J.
  zondag 5 december 2004 @ 21:12:54 #254
16715 Mylene
*schatje*
pi_23785637
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:04 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik ook niet. .
Ik weer wel.
pi_23785642
ze krijgen dus geen geld
  zondag 5 december 2004 @ 21:13:46 #256
9713 Eightball
In control.
pi_23785659
Oeh, dit gaat helemaal mis.
pi_23785684
Maar eigenlijk is het erger voor Net5. Ik neem aan dat zij hier verlies op lijden.
pi_23785686
oh ze kunnen er dus blijkbaar nog wel iets uit slepen
dat afslag vind ik maar beetje vaag iets
  zondag 5 december 2004 @ 21:14:57 #259
16715 Mylene
*schatje*
pi_23785688
tjezus
pi_23785694
Totaalbedrag van 249.000
pi_23785708
14.000 euro voor 11 weken werken
pi_23785716
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar eigenlijk is het erger voor Net5. Ik neem aan dat zij hier verlies op lijden.
Dat is toch helemaal niks man.
pi_23785720
die kut verkoop de kiet over 3 dagen met 20.000 winst, let maar op.
Ge wit het ooit nooit nie.
  zondag 5 december 2004 @ 21:16:34 #264
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23785721
Wat krijgen ze nou?

Wel sneu, hoor.
pi_23785742
14.000 euro.
pi_23785752
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:16 schreef NiNi het volgende:
Wat krijgen ze nou?

Wel sneu, hoor.
De Meerwaarde is 14.000.
  zondag 5 december 2004 @ 21:18:27 #267
3878 Vork
Manisch creatief
pi_23785760
Als je nagaat dat er voor bijna 40000 is verbouwd is dat eigenlijk bestwel een hoop verlies.
  zondag 5 december 2004 @ 21:19:08 #268
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23785778
Dit is écht een laag bedrag voor zo'n appartement in Amsterdam.... (misschien tóch de buizen?? Eigenlijk vind ik dat de uitgangswaarde van W&J omlaag had gemoeten)
  zondag 5 december 2004 @ 21:19:15 #269
9713 Eightball
In control.
pi_23785783
Wat blijft het toch een ontzettend kutwijf die Lieke.
pi_23785797
Die zwarte tegels in de badkamer zijn wel mooi.
  zondag 5 december 2004 @ 21:19:56 #271
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23785799
Ik begreep niet helemaal wat dat met die 14.000 nou was, kan iemand dat uitleggen?

Hij begint heel hoog en gaat dan naar beneden?
pi_23785802
Een kijken wat dit gaat worden
  zondag 5 december 2004 @ 21:21:42 #273
64387 ioor
be cool!
pi_23785839
de uitslag staat al op de FP
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_23785883
Als je echt geinteresseerd bent is het niet echt slim om zo hoog in te zetten, maar goed.
pi_23785888
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:19 schreef NiNi het volgende:
Ik begreep niet helemaal wat dat met die 14.000 nou was, kan iemand dat uitleggen?

Hij begint heel hoog en gaat dan naar beneden?
Dat is bieden per afslag. Dat doen ze ook met bloemen en met vis enzo. Dan beginnen ze bij een hoog bedrag en dan gaat dat naar beneden. Degene die dan als eerste biedt betaalt die prijs bovenop de prijs van de eerste ronde en krijgt het appartement.
  zondag 5 december 2004 @ 21:24:01 #276
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23785890
Oh, hij gaat maar door.
pi_23785891
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:21 schreef ioor het volgende:
Graag NIET hier plaatsen.
pi_23785906
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:21 schreef ioor het volgende:
gefeliciteerd
pi_23785908
toch hoop minder dan ze verwacht hadden.............
lekker voor ze
  zondag 5 december 2004 @ 21:24:50 #280
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23785910
Lekkere kerel die bieder.
  zondag 5 december 2004 @ 21:24:59 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23785915
Die veilingmeester drukt nu wel veel meer door dan net hoor.... Hij had ook bij minder al kunnen aftikken .
pi_23785922
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:24 schreef MissX het volgende:
toch hoop minder dan ze verwacht hadden.............
lekker voor ze
we zijn nog niet klaar...
  zondag 5 december 2004 @ 21:25:55 #283
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_23785932
best zielig voor Wina en Jochem, m'n moeder zit hier echt met een kop van "dat had veel meer moeten opleveren".

Lieke en Michon winnen anders flink met hun huis, al viel het nog best tegen uiteindelijk, ook bij hen had m'n moeder het hoger verwacht.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 5 december 2004 @ 21:26:02 #284
64387 ioor
be cool!
pi_23785937
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:24 schreef Barcelona het volgende:

[..]

gefeliciteerd
dank je
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_23785961
hahahhaha lekker dit voor ze
pi_23785975
Spannend!
  zondag 5 december 2004 @ 21:27:50 #287
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_23785977
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat is bieden per afslag. Dat doen ze ook met bloemen en met vis enzo. Dan beginnen ze bij een hoog bedrag en dan gaat dat naar beneden. Degene die dan als eerste biedt betaalt die prijs bovenop de prijs van de eerste ronde en krijgt het appartement.
Aaah, nu legt hij het zelf ook uit.

Wel spannend.
pi_23785985
Totaal voor 265.000, dus 45.000 meerwaarde
pi_23785996
Er wordt niet echt hoog geboden, vind ik.
  zondag 5 december 2004 @ 21:30:09 #290
65997 Oldbie
pi_23786023
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
vind ik ook eigenlijk. Jammer dat Elmer en Nanet nog een kans maken......ik hoop zo dat zij het niet winnen.
  zondag 5 december 2004 @ 21:31:13 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23786051
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vind ik ook... Ik had er veel meer van verwacht. Ik begin denk ik een beetje te begrijpen wat Gelly daarstraks bedoelde.
pi_23786054
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
Ow.
pi_23786064
mja wat ik ook al van te voren had verwacht eik. Wie wil er nou een compleet ingericht appartement Zullen maar weinig mensen zijn, waardoor de biedingen ook niet opgedreven worden. Als er veel echte geinterseerde zouden zijn.
pi_23786067
Best een kans dat elmer & nanet gaan winnen omdat ze als laatste aan de beurt zijn.
pi_23786073
Wat een oneerlijke veiling.
Eenmaal, andermaal... Hij kan beter zeggen achtmaal, negenmaal... Hoe lang kun je doorgaan zeg!
  zondag 5 december 2004 @ 21:34:25 #296
16715 Mylene
*schatje*
pi_23786114
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
En als ze winnen hebben ze ¤ 95.000 binnengehaald.
pi_23786116
Ik geef Nanet en Elmer nu wel een goeie kans. Al vallen de prijzen wel tegen ja.
That's all folks!
pi_23786121
Wie gaat er nog ff blok 4 naar 4949 SMS'en?
pi_23786142
jeetje dat valt echt tegen
  zondag 5 december 2004 @ 21:36:09 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23786158
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:10 schreef kees-jan het volgende:

[..]

Czaar Peterstraat is wel Centrum, schat.
  zondag 5 december 2004 @ 21:36:17 #301
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23786161
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:34 schreef schatje het volgende:

[..]

En als ze winnen hebben ze ¤ 95.000 binnengehaald.
Plus de overwaarde van appartement 5. Al verwacht ik daar nu helemaal niets meer van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')