B&T blijven vast wel bij elkaar en E&N waren al geen stelletje, schijnt.quote:Op zondag 21 november 2004 22:22 schreef Orginial het volgende:
The end voor het blok en de relaties?![]()
Tegenover een ander ja. Als ze er goede sier mee kan maken.quote:Op zondag 21 november 2004 22:37 schreef MissX het volgende:
wow Lieke is positief over michon
Een primeur: ik ben het met je eensquote:Op zondag 21 november 2004 22:42 schreef rubbereend het volgende:
k wil toch kwijt dat Erik het geweldig heeft gepresenteerd de afgelopen weken
ja echt té wit.quote:Op zondag 21 november 2004 22:39 schreef NiNi het volgende:
Echt álles is wit.
quote:Op zondag 21 november 2004 22:53 schreef niksan het volgende:
zet mij maar niet met een bak koffie in de woonkamer
:')
Ah, van Aimee Mann dus, uit Magnolia.quote:Op zondag 21 november 2004 22:43 schreef k_man het volgende:
Van wie is dit liedje ook al weer?
"It's not going to stop"
Kzit zelf in die sector en denk toch dat ik Theo graag als opzichter op mijn projecten zou hebben.quote:Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
En wat is die Theo toch een eikel zeg!! Alles wat ie zegt klopt voor geen meter en verzint steeds maar wat!! Ooh dat hij nog geen klappen heeft gehad begrijp ik niet. Hij heeft ze echt het leven zuur gemaakt! Wat een eikel!!!
Ja, mooi.quote:Op zondag 21 november 2004 22:44 schreef k_man het volgende:
Brett met een Lieke-T-shirt!![]()
Das de Brett-afknapper.quote:Op zondag 21 november 2004 23:07 schreef NiNi het volgende:
Hij vindt Lieke echt de leukste. Uhhu.
Zo lekker naturel ook.quote:Op zondag 21 november 2004 22:42 schreef rubbereend het volgende:
k wil toch kwijt dat Erik het geweldig heeft gepresenteerd de afgelopen weken
quote:Op zondag 21 november 2004 22:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Een primeur: ik ben het met je eens
Net als Leo en de potentiele kopersquote:Op zondag 21 november 2004 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo lekker naturel ook. [afbeelding]
MB20 rulezz!quote:Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
Het Blok is in mijn ogen de ALLERBESTE nederlandse tv-show ever! Niet alleen omdat het zo leuk was,maar ook omdat de muziek zo geweldig was. Ze draaiden regelmatig Maroon5 en uiteraard de allebeste band op de hele wereld: Matchbox Twenty. En ze flikken het om vandaag mijn allermooiste nummer te draaien van Matchbox Twenty: Hand Me Down!!!
www.yourcupoft.comquote:Op zondag 21 november 2004 22:48 schreef TuuT het volgende:
haha, waar laten B&T al die shirts maken? (knabbel en babbel zal ook wel een eigen ontwerp zijn?)
Foto's inderdaad van de kamers, foto's van het klussen, hun website werd veelvuldig genoemd.. Niet veel boeiends, maar wel een leuke publiekstrekker voor mensen die met de auto door de Czaar Peterstraat rijden.quote:Op maandag 22 november 2004 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk verhaal Kanariepietje78! Waarover ging die powepointpresenatie van Elmer? (foto's van alle kamers)
Zou het niet weten, het is niet expliciet genoemd van het weekend. Maar volgens mij is die van Wina en Jochem het duurst getaxeerd met zo'n 240.000 euro ofzo. De goedkoopste was die niet rond de 225.000 euro?quote:Op maandag 22 november 2004 13:22 schreef Lurky_Luke het volgende:
- Weet iemand wanneer er meer specifieke info over de appartementen op de Postbanksite komen? (Kunnen nu toch geen spoilers meer in zitten)
- In afl. 1 zijn alle kale appartementen getaxeerd? Weet iemand nog wat ieder appartement waard was?
- Hoe zou de meerwaarde straks berekend worden? Gaat men uit van taxatiewaarde, of van taxatiewaarde plus budget (30.000)?
Ik dacht dat eerst ook, maar toen Brett zondag zei dat hij hoopte dat ze er minimaal 15000 euro aan over hielden vond ik het weer raar. Dat zou betekenen dat je eigenlijk 15000 euro waarde hebt weten te vernietigen. (Nog afgezien van alle uren werk die erin gestopt zijn).quote:Op maandag 22 november 2004 14:05 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het budget niet meegerekend wordt: dit hebben ze "gehad" van sponsors toch? Dus het verschil tussen de taxatiewaarde zonder verkregen budget en de veilingsprijs (of hoe heet dat?) is de meerwaarde. Daarboven op zal dan de 50.000 zitten van degene die het meeste meerwaarde heeft.
Volgens mij kan er dan ook niemand verliezen dus... Maar ja, dit lijkt me zo, staat het niet op de officiele Net5-site hoe het echt in z'n werk gaat?
Dat lijkt me dan duidelijk: met deze uitgangswaarden en het huidige resultaat gaan Lieke en Michon er met de hoofdprijs vandoor.quote:De taxatiewaarde van de appartementen is in aflevering 1 van Het Blok vastgesteld op:
Lieke en Michon: ¤ 220.000,-
Brett en Tobias: ¤ 225.000,-
Nanet en Elmer: ¤ 235.000,-
Wina en Jochem: ¤ 235.000,-
quote:Op maandag 22 november 2004 11:12 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
MB20 rulezz!
Ik vind dat gekeken naar mijn persoonlijke smaak het huis van Wina en Jochem het minst. Ik vind de woonkamer best lelijk eigenlijk. Ik vind ook de waarde enorm hoog met al die buizen door de woonkamer en zoquote:Op maandag 22 november 2004 14:43 schreef Lurky_Luke het volgende:
Volgende keer toch eerst zelf eens op de site van Net5 kijken.
[..]
Dat lijkt me dan duidelijk: met deze uitgangswaarden en het huidige resultaat gaan Lieke en Michon er met de hoofdprijs vandoor.
(Als ik ze dan trouwens het in de uitzending allemaal over 3 ton opbrengst hoor hebben, dan begin ik toch te denken dat de 30.000 budget hier nog bij opgeteld moeten worden...)
Ik vind het sowieso allemaal nogal hoog getaxeerd...quote:Op maandag 22 november 2004 14:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat gekeken naar mijn persoonlijke smaak het huis van Wina en Jochem het minst. Ik vind de woonkamer best lelijk eigenlijk. Ik vind ook de waarde enorm hoog met al die buizen door de woonkamer en zo
Voor een HAT-eenheid gaat dat wel toch?quote:Op maandag 22 november 2004 15:01 schreef snoopy het volgende:
Het 5e app. is maar 25m2. Das wel heel klein hoor.
Nee, bizar inderdaad!quote:Op maandag 22 november 2004 16:16 schreef MissX het volgende:
Kan me nog steeds niet voorstellen dat mensen een volledig ingericht appartement willen kopen.
ik denk vooral het laatste. wel verschillend publiek: van tienermeisjes tot 40+'ers. maar ook jonge gezinnetjes met kinderen... dus wellicht toch wel serieuze kopers?! je neemt je kroost niet mee om effe te kijken...quote:Op maandag 22 november 2004 16:16 schreef MissX het volgende:
Kanariepietje78 liepen er eik serieuse kopers rond? Of was het eik allemaal publiek wat gewoon nieuwsigierig was hoe het eruit zag.
Die hebben wij ook allebei gewonnen!quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:16 schreef Bubsel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens meegedaan aan het sms en win spelletje van het blok? Wij wel en we hebben nu een doosje binnengehad met reclame van de postbank een klein boekje van de VT Wonen en een reep "Het Blok" chocolade.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:28 schreef Copycat het volgende:
Net Erik van 't Hof bij Claudia op 3FM:
Niet geheel woordelijk, maar het ging een beetje zo:
Claudia: "Er zit ook zo'n bitch in het programma, hoe heet ze ook al weer?"
Erik (zonder denktijd) : "Lieke. Als de camera aangaat kan ze alleen maar vitten op Michon."
Claudia: "En als de camera's uit zijn, is ze gewoon aardig?"
Erik: "....., daar mag ik me niet over uitlaten..."
Voor treinspottersquote:Op woensdag 24 november 2004 21:44 schreef MissX het volgende:
Ja, had niet anders verwacht
een toplocatie in amsterdam
Dat dacht ik bij dat beeld ook.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wina lijkt wel zwanger![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:07 schreef k_man het volgende:
Leo heeft een mooie kop voor een compositietekening...
Studentikoosquote:Op woensdag 24 november 2004 22:00 schreef MissX het volgende:
die kerstverlichting in huis van N&E is toch wel weer een toppunt van lelijkheid
dacht ik ook...quote:Op donderdag 25 november 2004 00:22 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij dat beeld ook.
Volgens mij betaal je hartje centrum zo'n 5.000 euro de vierkante meter.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:35 schreef kees-jan het volgende:
pff dan vind ik de prijzen al helemaal niet meer marktconform voor die buurt!! ben je dus echt op je achterhoofd gevallen als je daar wat koopt... mooie locatie in het centrum zoals ze dat noemen! yeah right.... amsterdam oost /zeeburg heeft het meer mee dan met het centrum...
En een kop om die lap-top d'rop te rammen...quote:Op woensdag 24 november 2004 22:07 schreef k_man het volgende:
Leo heeft een mooie kop voor een compositietekening...
volgens mij hebben alleen Bret en Tobias et vólledig ingericht, bij de andere bewoners lieten ze niets qua servies etc. zienquote:Op donderdag 25 november 2004 17:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je hartje centrum zo'n 5.000 euro de vierkante meter.
Daar zitten ze dus nog een stukje onder en bovendien zijn de appartementen volledig ingericht (van wat ik in de uitzendingen zie zelfs t/m servies, bed- en badlinnen).
bij E&N is er ook servies aanwezig, dat stond bij de oplevering van de keuken op tafel en later was Nanet een keer de kastjes aan het uitruimenquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:22 schreef niksan het volgende:
[..]
volgens mij hebben alleen Bret en Tobias et vólledig ingericht, bij de andere bewoners lieten ze niets qua servies etc. zien
denk dat er vooral beelden van de kijkdagen voorbij komen want volgens mij is de week erop pas de finale met veiling.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:56 schreef lookinforyou het volgende:
Zondag dus maar een aflevering van een half uur![]()
Met reklame en terug blikken en vooruit blikken, kunnen ze dus bijna niets nieuws uitzenden, lijkt me.
Waardeloos!!
Hadden ze dan niet niet beter deze aflevering kunnen verplaatsen naar een andere dag![]()
Finale blok is pas op 5 december!!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:45 schreef schatje het volgende:
Nou ja, er is in ieder geval nog de finale van Expeditie Robinson.![]()
.
Een half uurtje Het Blok als finale vind ik ook een afknapper![]()
.
jij bent toch ook naar de open dagen geweest?? hoe was het??quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Finale blok is pas op 5 december!!!
Ik heb helaas door problemen thuis de kijkdagen moeten missen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:43 schreef niksan het volgende:
[..]
jij bent toch ook naar de open dagen geweest?? hoe was het??
dat zou wel kunnen dat die prijs in het hartje centrum wordt gehanteerd, maar dit is niet van toepassing voor de tsaar peter straat hoor is geen centrum!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je hartje centrum zo'n 5.000 euro de vierkante meter.
Daar zitten ze dus nog een stukje onder en bovendien zijn de appartementen volledig ingericht (van wat ik in de uitzendingen zie zelfs t/m servies, bed- en badlinnen).
Ja lieverd, dat zeg ik dus.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:10 schreef kees-jan het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen dat die prijs in het hartje centrum wordt gehanteerd, maar dit is niet van toepassing voor de tsaar peter straat hoor is geen centrum!
Er kijkt dus niemand.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Finale blok is pas op 5 december!!!
denk k ook, bij B&T moet je gewoon om t fornhuis etenquote:Op zondag 28 november 2004 23:25 schreef MissX het volgende:
E&N hebben toch nog best veel geld aan die tuin uitgegeven
denk trouwens dat L&M gaan winnen als ik het zo zie
alles wat het appartement opbrengt boven de getaksateerde waarde is voor de stellen, diegene met het grootste verschil tussen die getaksateerdewaarde en de daadwerkelijke opbrengst krijgt een bonus van 50.000 euriquote:Op zondag 28 november 2004 23:46 schreef NiNi het volgende:
Krijg je nou sowieso het overbod aan geld?
Of alleen als je het hoogste bedrag binnenhaalt?
misschien werken of andere verplichtingen, wie weetquote:Op zondag 28 november 2004 23:51 schreef niksan het volgende:
Waarom was Nanet er niet??
Dat viel mij ook al op. Ik riep nog naar het scherm: "Theo, stap maar uit je rol, het is klaar!".quote:Op maandag 29 november 2004 10:15 schreef Hik het volgende:
Zou Theo nou een acteur zijn? Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit zichzelf zo'n ontzettende eikel is namelijk...
Beetje sneu dat ie het zelfs na afloop niet kon loslaten, maar verder is Theo best oké. Mensen zoals hij worden betaald om zo te zijn (erg kritisch op kwaliteit).quote:Op maandag 29 november 2004 10:15 schreef Hik het volgende:
Zou Theo nou een acteur zijn? Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit zichzelf zo'n ontzettende eikel is namelijk...
Als opleveringen in Nederland zouden plaatsvinden zoals Theo het wil is alleen maar toe te juichen. Nederlandse gebouwen/huizen worden slecht opgeleverd.quote:Op maandag 29 november 2004 19:54 schreef Gumtree het volgende:
heeft een ongelovelijke passie voor zijn vak.
Gamma! Bingo! Het ligt dus niet aan mijn orenquote:Op zondag 28 november 2004 23:49 schreef static het volgende:
Nu weten we iig wat Brett zegt in de Postbank-reclame.
'Heej, daar gaat dat blauwe dier!'.
Hij legde uit dat als hij 'leeuw' zou zeggen het teveel op 'lul' zou lijken met zijn accent.
Op mijn werk loopt ook een Theo rondquote:Op maandag 29 november 2004 20:14 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als opleveringen in Nederland zouden plaatsvinden zoals Theo het wil is alleen maar toe te juichen. Nederlandse gebouwen/huizen worden slecht opgeleverd.
Het doet pijn, maar ik geef het toe...quote:Op maandag 29 november 2004 20:39 schreef barman het volgende:
Gamma! Bingo! Het ligt dus niet aan mijn oren![]()
Flikker eens een eind op mafkees.quote:Op woensdag 1 december 2004 23:50 schreef lobitterboy het volgende:
in het voorfilmpje komt nanet in beeld in bikini wie heeft er een screenshot van ziet er volgens mij best lekker uit .
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:50 schreef lobitterboy het volgende:
in het voorfilmpje komt nanet in beeld in bikini wie heeft er een screenshot van ziet er volgens mij best lekker uit .
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:53 schreef k_man het volgende:
Flikker eens een eind op mafkees.
Dit is onderhand de vijfde keer dat je dit post.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:11 schreef static het volgende:
Brett & Tobias morgen bij Barend en Van Dorp.
Vanavond dus.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:32 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Jochem in het AD:
Over L&M: op TV hebben we dingen gezien die ik vervelend vond. Gezuer over geld terwijl Wina's moeder ernstig ziek is.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik begreep zelf niet waarom Wina aan dat programma mee bleef doen. Als je moeder ernstig ziek is zeg je toch: de groeten met je klusshow, ik ga naar mijn moeder!
Maar ja, tv is zeker belangrijker![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:27 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Lieke en Michon zullen winnen. Brett en Tobias de tweede plek.
Misschien vond die moeder het wel belangrijk dat ze door gingen met leuke dingen doen. Dat geeft wat afleiding ook aan de patient zelf. Zo houdt zo'n familie ook zelf nog een beetje regie over het leven. Dat kan Het Blok zijn, een zakenreis of een ander project: iets buiten de ziekte om waar je samen over kan praten en een eindresultaat om naar uit te kijken. Het is niet slim om alles af te kappen en bij de pakken neer te zitten: waar leven is moet hoop zijn. Met of zonder tv. Ik vond Wina voorbeeldig en bijzonder waardig in de serie. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Ze is wat mij betreft DE kanjer van het blokquote:Op zaterdag 4 december 2004 11:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik begreep zelf niet waarom Wina aan dat programma mee bleef doen. Als je moeder ernstig ziek is zeg je toch: de groeten met je klusshow, ik ga naar mijn moeder!
Maar ja, tv is zeker belangrijker![]()
In praktijk zie je in Amsterdam dus nooit iemand in zo'n erker zitten behalve huisdieren, bejaarden die naar iedereen zwaaien die voorbij komt, en zoals Tobias al aangaf prostituees bij de uitoefening van hun beroep. Voor die laatsten is het natuurlijk wel een 'gewild' object.quote:Op zondag 5 december 2004 16:59 schreef flugeltje het volgende:
Wel een erg leuk raamplekje trouwens....
Misschien is het voor Amsterdam ook wel een beetje té... Maar ik zou het hier in huis niet zo erg vinden om zo'n 'leeshoekje' te hebben. (zonder rode lamp overigensquote:Op zondag 5 december 2004 17:08 schreef barman het volgende:
[..]
In praktijk zie je in Amsterdam dus nooit iemand in zo'n erker zitten behalve huisdieren, bejaarden die naar iedereen zwaaien die voorbij komt, en zoals Tobias al aangaf prostituees bij de uitoefening van hun beroep. Voor die laatsten is het natuurlijk wel een 'gewild' object.
We zullen zien. Spannend hoor...
Nee dat zal inderdaad wel niet.quote:Op zondag 5 december 2004 18:16 schreef Toeps het volgende:
Ik hoop zo dat Lieke en Michon niet winnen! Maar dat zal wel niet...
Zolang Elmer en Nanet maar niet winnen, want die hebben er echt iets gruwelijks van gemaakt. Maar dat is mijn mening, uiteraard.quote:Op zondag 5 december 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
Brett & Tobias [afbeelding] [afbeelding]
Maar ik gun het W&G ook van harte.
Absoluutquote:Op zondag 5 december 2004 19:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zolang Elmer en Nanet maar niet winnen, want die hebben er echt iets gruwelijks van gemaakt. Maar dat is mijn mening, uiteraard.
Ja, dakterras en het uitzicht is zekers vet. Maar ik trek al die blije kleurtjes niet zo. Ik zou daar eerlijk gezegd helemaal gek van worden. Ik vind het ook te studenterig naar mijn smaak.quote:Ik vind dat W&J het mooiste appartement hadden vanaf het begin, en dat hebben ze dan ook nog weer heel mooi ingericht enzo. Vooral die keuken en woonkamer vind ik echt geweldig, met prachtig uitzicht. En dan ook nog zo'n dakterras. Doe mij zo'n appartement!.
De ene keer heel snel en dan weer heel traag. Ik vind dat ook rete irritant.quote:Op zondag 5 december 2004 19:35 schreef MissX het volgende:
het forum is opeens super traag bij mij. We gaan toch niet net zoals bij de finale van ER hebben dat het forum nu tijdens de finale van het Blok eruit klapt. Dat zou toch wel erg zijn.
ik ben geen boerquote:Op zondag 5 december 2004 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Absoluut![]()
![]()
.
Je kunt wel merken dat die twee uit het Noorden komen. Stelletje boeren met hun boerensmaak.
Doe eens niet zo arrogant zegquote:Op zondag 5 december 2004 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat die twee uit het Noorden komen. Stelletje boeren met hun boerensmaak.
[..]
quote:
quote:
Ohw, ik dacht dat het live was.quote:
Ik ben student in spe, dat klopt dus wel.quote:Op zondag 5 december 2004 19:37 schreef schatje het volgende:
Ik vind het ook te studenterig naar mijn smaak.
Kom jij ook beeld dan?? Hoe zie je er dan uit?? Dan kan ik er opletten. Of bedoel je iets anders?? Zo ja, vertel dan eens??quote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef gelly het volgende:
Maar goed, nog een half uurtje... Ik was er vanmiddag en je moet zeker kijken
Semi-live is het technische begrip geloof ikquote:
Hebbie geen MSN ?quote:SMS me de winnaars eens?
Nah, ik wil niet teveel verklappen... Maar mijn bek viel vanmiddag open, bij de meeste kijkers waarschijnlijk ook vanavond..quote:Op zondag 5 december 2004 20:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Kom jij ook beeld dan?? Hoe zie je er dan uit?? Dan kan ik er opletten. Of bedoel je iets anders?? Zo ja, vertel dan eens??
Spannend dan.quote:Op zondag 5 december 2004 20:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Nah, ik wil niet teveel verklappen... Maar mijn bek viel vanmiddag open, bij de meeste kijkers waarschijnlijk ook vanavond..
Dat zegt nogsteeds vrij weinig. ik denk dat de verbazing bij iedere winnaar groot zou zijn. Vooral omdat alle kandidaten bestwel aan elkaar zijn gewaagd. Iedere week was er welweer een ander stel dat sterker en beter naar voren kwam dan de ander.quote:Op zondag 5 december 2004 20:02 schreef gelly het volgende:
Nah, ik wil niet teveel verklappen... Maar mijn bek viel vanmiddag open, bij de meeste kijkers waarschijnlijk ook vanavond..
Nah, het gaat niet eens zozeer om de winnaar, maar wel op de manier waarop deze wintquote:Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat zegt nogsteeds vrij weinig. ik denk dat de verbazing bij iedere winnaar groot zou zijn. Vooral omdat alle kandidaten bestwel aan elkaar zijn gewaagd. Iedere week was er welweer een ander stel dat sterker en beter naar voren kwam dan de ander.
Hmm, gelly en zijn voorkeuren kennende...quote:Op zondag 5 december 2004 20:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is ook absoluut het grootste nadeel van dat appartement. Geen bank! Als ik daar zou komen te wonen, dan gingen die vreselijke stoelen er als eerste uit en een bank, nee twee banken erin. Verder oogt het heel koud, maar dat is met een paar aanpassingen wel te verhelpen. Jammer van die zwarte badkamer. Zwart is nou niet echt een prettige kleur voor in ruimtes waar je jezelf schoonmaaktquote:Op zondag 5 december 2004 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het appartement van L&M helemaal niet zo mooi. Alleen het contrast tussen het ziekenhuiswit in de slaap- en woonkamer en het zwart van de badkamers is okay. Maar die woonkamer straalt echt 0% gezelligheid uit. Ze hebben geeneens een bank! Wat is nou een woonkamer zonder een bank?
Oh.quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Nah, het gaat niet eens zozeer om de winnaar, maar wel op de manier waarop deze wintIk viel iig van de ene verbazing in de andere. Het is trouwens nog niet officieel afgelopen, volgende week komt er nog een aflevering.
Maar krijgen we al wel te zien wie er heeft gewonnen, of moeten we daarvoor nog een week wachten?quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:
Nah, het gaat niet eens zozeer om de winnaar, maar wel op de manier waarop deze wintIk viel iig van de ene verbazing in de andere. Het is trouwens nog niet officieel afgelopen, volgende week komt er nog een aflevering.
quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh.
* Toeps beelden voor zich ziet van Lieke en Michon die meebieden om hun eigen prijs op te drijven...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat krijg je vanavond wel te zien. Hoewel ook daar een staartje aan zitquote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar krijgen we al wel te zien wie er heeft gewonnen, of moeten we daarvoor nog een week wachten?
Hey maar was nou vanmiddag dus die veilig? En zoja waar komen die beelden uit die rare voorstukjes dan vandaan?quote:Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef gelly het volgende:
Nee, dat krijg je vanavond wel te zien. Hoewel ook daar een staartje aan zitVolgende week komt er een terugblik met de klussers zelf aan het woord.
De veiling was vanmiddag ja, dat voorstukje is gewoon in scene gezet. Er werd vanmiddag ook even 'proefgedraaid'.quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Hey maar was nou vanmiddag dus die veilig? En zoja waar komen die beelden uit die rare voorstukjes dan vandaan?
Kapoet.quote:
Het normale kanaal? Weet niet eens hoe ik daar moet komen.quote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef gelly het volgende:
irc static !
Wedden dat ik meer bezig ben met om jou te spotten dan te luisteren?quote:Op zondag 5 december 2004 20:39 schreef gelly het volgende:
Leuk om het zo terug te zien trouwens.
Ik ben al ff in beeld geweestquote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef static het volgende:
[..]
Wedden dat ik meer bezig ben met om jou te spotten dan te luisteren?![]()
Geen idee, we doen maar watquote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Wat is het blok nu weer?
Ik heb er maar meteen een FB-topic tegenaan gegooid. Wat een loseractie.quote:Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef static het volgende:
De uitslag staat op de FP.
S.v.p. spoiler-tags gebruiken in dit topic.
quote:Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef static het volgende:
Is denk ik ook al te laatquote:Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef static het volgende:
Ja, echt. Ik zou er echt wel 300.000 voor bieden als ik het had.quote:Op zondag 5 december 2004 21:12 schreef Bruce117 het volgende:
aaai, da's een pijnlijk begin voor W+J
Dat is toch helemaal niks man.quote:Op zondag 5 december 2004 21:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar eigenlijk is het erger voor Net5. Ik neem aan dat zij hier verlies op lijden.
Dat is bieden per afslag. Dat doen ze ook met bloemen en met vis enzo. Dan beginnen ze bij een hoog bedrag en dan gaat dat naar beneden. Degene die dan als eerste biedt betaalt die prijs bovenop de prijs van de eerste ronde en krijgt het appartement.quote:Op zondag 5 december 2004 21:19 schreef NiNi het volgende:
Ik begreep niet helemaal wat dat met die 14.000 nou was, kan iemand dat uitleggen?
Hij begint heel hoog en gaat dan naar beneden?
we zijn nog niet klaar...quote:Op zondag 5 december 2004 21:24 schreef MissX het volgende:
toch hoop minder dan ze verwacht hadden.............
lekker voor ze
dank jequote:
Aaah, nu legt hij het zelf ook uit.quote:Op zondag 5 december 2004 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is bieden per afslag. Dat doen ze ook met bloemen en met vis enzo. Dan beginnen ze bij een hoog bedrag en dan gaat dat naar beneden. Degene die dan als eerste biedt betaalt die prijs bovenop de prijs van de eerste ronde en krijgt het appartement.
vind ik ook eigenlijk. Jammer dat Elmer en Nanet nog een kans maken......ik hoop zo dat zij het niet winnen.quote:Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er wordt niet echt hoog geboden, vind ik.
Vind ik ook... Ik had er veel meer van verwacht. Ik begin denk ik een beetje te begrijpen wat Gelly daarstraks bedoelde.quote:Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er wordt niet echt hoog geboden, vind ik.
Ow.quote:Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
Totaal voor 265.000, dus 45.000 meerwaarde
En als ze winnen hebben ze ¤ 95.000 binnengehaald.quote:Op zondag 5 december 2004 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
Totaal voor 265.000, dus 45.000 meerwaarde
Czaar Peterstraat is wel Centrum, schat.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:10 schreef kees-jan het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen dat die prijs in het hartje centrum wordt gehanteerd, maar dit is niet van toepassing voor de tsaar peter straat hoor is geen centrum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |