Semi-live is het technische begrip geloof ikquote:
Hebbie geen MSN ?quote:SMS me de winnaars eens?
Nah, ik wil niet teveel verklappen... Maar mijn bek viel vanmiddag open, bij de meeste kijkers waarschijnlijk ook vanavond..quote:Op zondag 5 december 2004 20:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Kom jij ook beeld dan?? Hoe zie je er dan uit?? Dan kan ik er opletten. Of bedoel je iets anders?? Zo ja, vertel dan eens??
Spannend dan.quote:Op zondag 5 december 2004 20:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Nah, ik wil niet teveel verklappen... Maar mijn bek viel vanmiddag open, bij de meeste kijkers waarschijnlijk ook vanavond..
Dat zegt nogsteeds vrij weinig. ik denk dat de verbazing bij iedere winnaar groot zou zijn. Vooral omdat alle kandidaten bestwel aan elkaar zijn gewaagd. Iedere week was er welweer een ander stel dat sterker en beter naar voren kwam dan de ander.quote:Op zondag 5 december 2004 20:02 schreef gelly het volgende:
Nah, ik wil niet teveel verklappen... Maar mijn bek viel vanmiddag open, bij de meeste kijkers waarschijnlijk ook vanavond..
Nah, het gaat niet eens zozeer om de winnaar, maar wel op de manier waarop deze wintquote:Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat zegt nogsteeds vrij weinig. ik denk dat de verbazing bij iedere winnaar groot zou zijn. Vooral omdat alle kandidaten bestwel aan elkaar zijn gewaagd. Iedere week was er welweer een ander stel dat sterker en beter naar voren kwam dan de ander.
Hmm, gelly en zijn voorkeuren kennende...quote:Op zondag 5 december 2004 20:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is ook absoluut het grootste nadeel van dat appartement. Geen bank! Als ik daar zou komen te wonen, dan gingen die vreselijke stoelen er als eerste uit en een bank, nee twee banken erin. Verder oogt het heel koud, maar dat is met een paar aanpassingen wel te verhelpen. Jammer van die zwarte badkamer. Zwart is nou niet echt een prettige kleur voor in ruimtes waar je jezelf schoonmaaktquote:Op zondag 5 december 2004 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het appartement van L&M helemaal niet zo mooi. Alleen het contrast tussen het ziekenhuiswit in de slaap- en woonkamer en het zwart van de badkamers is okay. Maar die woonkamer straalt echt 0% gezelligheid uit. Ze hebben geeneens een bank! Wat is nou een woonkamer zonder een bank?
Oh.quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Nah, het gaat niet eens zozeer om de winnaar, maar wel op de manier waarop deze wintIk viel iig van de ene verbazing in de andere. Het is trouwens nog niet officieel afgelopen, volgende week komt er nog een aflevering.
Maar krijgen we al wel te zien wie er heeft gewonnen, of moeten we daarvoor nog een week wachten?quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:
Nah, het gaat niet eens zozeer om de winnaar, maar wel op de manier waarop deze wintIk viel iig van de ene verbazing in de andere. Het is trouwens nog niet officieel afgelopen, volgende week komt er nog een aflevering.
quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh.
* Toeps beelden voor zich ziet van Lieke en Michon die meebieden om hun eigen prijs op te drijven...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat krijg je vanavond wel te zien. Hoewel ook daar een staartje aan zitquote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar krijgen we al wel te zien wie er heeft gewonnen, of moeten we daarvoor nog een week wachten?
Hey maar was nou vanmiddag dus die veilig? En zoja waar komen die beelden uit die rare voorstukjes dan vandaan?quote:Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef gelly het volgende:
Nee, dat krijg je vanavond wel te zien. Hoewel ook daar een staartje aan zitVolgende week komt er een terugblik met de klussers zelf aan het woord.
De veiling was vanmiddag ja, dat voorstukje is gewoon in scene gezet. Er werd vanmiddag ook even 'proefgedraaid'.quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Hey maar was nou vanmiddag dus die veilig? En zoja waar komen die beelden uit die rare voorstukjes dan vandaan?
Kapoet.quote:
Het normale kanaal? Weet niet eens hoe ik daar moet komen.quote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef gelly het volgende:
irc static !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |