Misschien is het voor Amsterdam ook wel een beetje té... Maar ik zou het hier in huis niet zo erg vinden om zo'n 'leeshoekje' te hebben. (zonder rode lamp overigensquote:Op zondag 5 december 2004 17:08 schreef barman het volgende:
[..]
In praktijk zie je in Amsterdam dus nooit iemand in zo'n erker zitten behalve huisdieren, bejaarden die naar iedereen zwaaien die voorbij komt, en zoals Tobias al aangaf prostituees bij de uitoefening van hun beroep. Voor die laatsten is het natuurlijk wel een 'gewild' object.
We zullen zien. Spannend hoor...
Nee dat zal inderdaad wel niet.quote:Op zondag 5 december 2004 18:16 schreef Toeps het volgende:
Ik hoop zo dat Lieke en Michon niet winnen! Maar dat zal wel niet...
Zolang Elmer en Nanet maar niet winnen, want die hebben er echt iets gruwelijks van gemaakt. Maar dat is mijn mening, uiteraard.quote:Op zondag 5 december 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
Brett & Tobias [afbeelding] [afbeelding]
Maar ik gun het W&G ook van harte.
Absoluutquote:Op zondag 5 december 2004 19:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zolang Elmer en Nanet maar niet winnen, want die hebben er echt iets gruwelijks van gemaakt. Maar dat is mijn mening, uiteraard.
Ja, dakterras en het uitzicht is zekers vet. Maar ik trek al die blije kleurtjes niet zo. Ik zou daar eerlijk gezegd helemaal gek van worden. Ik vind het ook te studenterig naar mijn smaak.quote:Ik vind dat W&J het mooiste appartement hadden vanaf het begin, en dat hebben ze dan ook nog weer heel mooi ingericht enzo. Vooral die keuken en woonkamer vind ik echt geweldig, met prachtig uitzicht. En dan ook nog zo'n dakterras. Doe mij zo'n appartement!.
De ene keer heel snel en dan weer heel traag. Ik vind dat ook rete irritant.quote:Op zondag 5 december 2004 19:35 schreef MissX het volgende:
het forum is opeens super traag bij mij. We gaan toch niet net zoals bij de finale van ER hebben dat het forum nu tijdens de finale van het Blok eruit klapt. Dat zou toch wel erg zijn.
ik ben geen boerquote:Op zondag 5 december 2004 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Absoluut![]()
![]()
.
Je kunt wel merken dat die twee uit het Noorden komen. Stelletje boeren met hun boerensmaak.
Doe eens niet zo arrogant zegquote:Op zondag 5 december 2004 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat die twee uit het Noorden komen. Stelletje boeren met hun boerensmaak.
[..]
quote:
quote:
Ohw, ik dacht dat het live was.quote:
Ik ben student in spe, dat klopt dus wel.quote:Op zondag 5 december 2004 19:37 schreef schatje het volgende:
Ik vind het ook te studenterig naar mijn smaak.
Kom jij ook beeld dan?? Hoe zie je er dan uit?? Dan kan ik er opletten. Of bedoel je iets anders?? Zo ja, vertel dan eens??quote:Op zondag 5 december 2004 19:56 schreef gelly het volgende:
Maar goed, nog een half uurtje... Ik was er vanmiddag en je moet zeker kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |