denk k ook, bij B&T moet je gewoon om t fornhuis etenquote:Op zondag 28 november 2004 23:25 schreef MissX het volgende:
E&N hebben toch nog best veel geld aan die tuin uitgegeven
denk trouwens dat L&M gaan winnen als ik het zo zie
alles wat het appartement opbrengt boven de getaksateerde waarde is voor de stellen, diegene met het grootste verschil tussen die getaksateerdewaarde en de daadwerkelijke opbrengst krijgt een bonus van 50.000 euriquote:Op zondag 28 november 2004 23:46 schreef NiNi het volgende:
Krijg je nou sowieso het overbod aan geld?
Of alleen als je het hoogste bedrag binnenhaalt?
misschien werken of andere verplichtingen, wie weetquote:Op zondag 28 november 2004 23:51 schreef niksan het volgende:
Waarom was Nanet er niet??
Dat viel mij ook al op. Ik riep nog naar het scherm: "Theo, stap maar uit je rol, het is klaar!".quote:Op maandag 29 november 2004 10:15 schreef Hik het volgende:
Zou Theo nou een acteur zijn? Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit zichzelf zo'n ontzettende eikel is namelijk...
Beetje sneu dat ie het zelfs na afloop niet kon loslaten, maar verder is Theo best oké. Mensen zoals hij worden betaald om zo te zijn (erg kritisch op kwaliteit).quote:Op maandag 29 november 2004 10:15 schreef Hik het volgende:
Zou Theo nou een acteur zijn? Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit zichzelf zo'n ontzettende eikel is namelijk...
Als opleveringen in Nederland zouden plaatsvinden zoals Theo het wil is alleen maar toe te juichen. Nederlandse gebouwen/huizen worden slecht opgeleverd.quote:Op maandag 29 november 2004 19:54 schreef Gumtree het volgende:
heeft een ongelovelijke passie voor zijn vak.
Gamma! Bingo! Het ligt dus niet aan mijn orenquote:Op zondag 28 november 2004 23:49 schreef static het volgende:
Nu weten we iig wat Brett zegt in de Postbank-reclame.
'Heej, daar gaat dat blauwe dier!'.
Hij legde uit dat als hij 'leeuw' zou zeggen het teveel op 'lul' zou lijken met zijn accent.
Op mijn werk loopt ook een Theo rondquote:Op maandag 29 november 2004 20:14 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als opleveringen in Nederland zouden plaatsvinden zoals Theo het wil is alleen maar toe te juichen. Nederlandse gebouwen/huizen worden slecht opgeleverd.
Het doet pijn, maar ik geef het toe...quote:Op maandag 29 november 2004 20:39 schreef barman het volgende:
Gamma! Bingo! Het ligt dus niet aan mijn oren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |