Flikker eens een eind op mafkees.quote:Op woensdag 1 december 2004 23:50 schreef lobitterboy het volgende:
in het voorfilmpje komt nanet in beeld in bikini wie heeft er een screenshot van ziet er volgens mij best lekker uit .
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:50 schreef lobitterboy het volgende:
in het voorfilmpje komt nanet in beeld in bikini wie heeft er een screenshot van ziet er volgens mij best lekker uit .
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:53 schreef k_man het volgende:
Flikker eens een eind op mafkees.
Dit is onderhand de vijfde keer dat je dit post.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:11 schreef static het volgende:
Brett & Tobias morgen bij Barend en Van Dorp.
Vanavond dus.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:32 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Jochem in het AD:
Over L&M: op TV hebben we dingen gezien die ik vervelend vond. Gezuer over geld terwijl Wina's moeder ernstig ziek is.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik begreep zelf niet waarom Wina aan dat programma mee bleef doen. Als je moeder ernstig ziek is zeg je toch: de groeten met je klusshow, ik ga naar mijn moeder!
Maar ja, tv is zeker belangrijker![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:27 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Lieke en Michon zullen winnen. Brett en Tobias de tweede plek.
Misschien vond die moeder het wel belangrijk dat ze door gingen met leuke dingen doen. Dat geeft wat afleiding ook aan de patient zelf. Zo houdt zo'n familie ook zelf nog een beetje regie over het leven. Dat kan Het Blok zijn, een zakenreis of een ander project: iets buiten de ziekte om waar je samen over kan praten en een eindresultaat om naar uit te kijken. Het is niet slim om alles af te kappen en bij de pakken neer te zitten: waar leven is moet hoop zijn. Met of zonder tv. Ik vond Wina voorbeeldig en bijzonder waardig in de serie. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Ze is wat mij betreft DE kanjer van het blokquote:Op zaterdag 4 december 2004 11:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik begreep zelf niet waarom Wina aan dat programma mee bleef doen. Als je moeder ernstig ziek is zeg je toch: de groeten met je klusshow, ik ga naar mijn moeder!
Maar ja, tv is zeker belangrijker![]()
In praktijk zie je in Amsterdam dus nooit iemand in zo'n erker zitten behalve huisdieren, bejaarden die naar iedereen zwaaien die voorbij komt, en zoals Tobias al aangaf prostituees bij de uitoefening van hun beroep. Voor die laatsten is het natuurlijk wel een 'gewild' object.quote:Op zondag 5 december 2004 16:59 schreef flugeltje het volgende:
Wel een erg leuk raamplekje trouwens....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |