Oh.quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Nah, het gaat niet eens zozeer om de winnaar, maar wel op de manier waarop deze wintIk viel iig van de ene verbazing in de andere. Het is trouwens nog niet officieel afgelopen, volgende week komt er nog een aflevering.
Maar krijgen we al wel te zien wie er heeft gewonnen, of moeten we daarvoor nog een week wachten?quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:
Nah, het gaat niet eens zozeer om de winnaar, maar wel op de manier waarop deze wintIk viel iig van de ene verbazing in de andere. Het is trouwens nog niet officieel afgelopen, volgende week komt er nog een aflevering.
quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh.
* Toeps beelden voor zich ziet van Lieke en Michon die meebieden om hun eigen prijs op te drijven...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat krijg je vanavond wel te zien. Hoewel ook daar een staartje aan zitquote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar krijgen we al wel te zien wie er heeft gewonnen, of moeten we daarvoor nog een week wachten?
Hey maar was nou vanmiddag dus die veilig? En zoja waar komen die beelden uit die rare voorstukjes dan vandaan?quote:Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef gelly het volgende:
Nee, dat krijg je vanavond wel te zien. Hoewel ook daar een staartje aan zitVolgende week komt er een terugblik met de klussers zelf aan het woord.
De veiling was vanmiddag ja, dat voorstukje is gewoon in scene gezet. Er werd vanmiddag ook even 'proefgedraaid'.quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Hey maar was nou vanmiddag dus die veilig? En zoja waar komen die beelden uit die rare voorstukjes dan vandaan?
Kapoet.quote:
Het normale kanaal? Weet niet eens hoe ik daar moet komen.quote:Op zondag 5 december 2004 20:38 schreef gelly het volgende:
irc static !
Wedden dat ik meer bezig ben met om jou te spotten dan te luisteren?quote:Op zondag 5 december 2004 20:39 schreef gelly het volgende:
Leuk om het zo terug te zien trouwens.
Ik ben al ff in beeld geweestquote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef static het volgende:
[..]
Wedden dat ik meer bezig ben met om jou te spotten dan te luisteren?![]()
Geen idee, we doen maar watquote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Wat is het blok nu weer?
Ik heb er maar meteen een FB-topic tegenaan gegooid. Wat een loseractie.quote:Op zondag 5 december 2004 21:00 schreef static het volgende:
De uitslag staat op de FP.
S.v.p. spoiler-tags gebruiken in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |