Dat idee had ik dus ook, gelukkig niet nee.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:33 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht dat het over carnaval zou gaan, maar het valt gelukkig mee.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:31 schreef rubbereend het volgende:
wat een zooi hebben Golfer en Bluezz toch.
[afbeelding]
Moet er nu even niet aan denken met onze pijnlijke lijfjes.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:42 schreef pascalheister het volgende:
dan zul je het met de doos van bluezz moeten doen golfer
Not if I can help it.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:46 schreef rubbereend het volgende:die Carnavals titel komt zomaar eens tussendoor onverwacht
Nog 10 minutenquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Goede titel.
Overigens, voor straks, een rondje op de kosten van deze vijf personen:
Sinter Klaas (1885)
Matteo Ferrari (1979)
Frans Adelaar (1960)
Klaus Allofs (1956)
Arnold Scholten (1962)
Ja, ga je pakjes maar uitpakken, als je toch niet kan wachten.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, ga je pakjes maar uitpakken, als je toch niet kan wachten.
(Die liggen toch onderop, voordat ie ze heeft is het middernacht.)
Arme JP.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]Sinterklaas komt bij ons pas op maandag.
Piet Veerman?quote:Op zondag 5 december 2004 00:33 schreef tong80 het volgende:
I am sailing i am saaaaaaaaaaaaliiiiiing.
wat vind jij nuttig?quote:
deze kwam wat leuker overquote:Op zondag 5 december 2004 00:58 schreef SCH het volgende:
[..]
hey achterhoekse dwerg niet snel je posts veranderen he![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 00:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze kwam wat leuker over
alles goed knulletje ?
in het hele stadion klonk steeds boeruh raar he ?quote:Op zondag 5 december 2004 01:06 schreef SCH het volgende:
Heb je leuk meegezongen vanavond?
Ik wil ook een tepelpiercing bij golferquote:Op zondag 5 december 2004 01:57 schreef tong80 het volgende:
Het was Caroline Tensen. Had ik nou maar gebeld
Ik kan niet bij de kelderdeur, staan dozen voorquote:Op zondag 5 december 2004 01:59 schreef rubbereend het volgende:
wanneer wordt MM-Murdoch ontgroend?
is er nog bnier?
De lekkerste van het bloemendaolse lantquote:Op zondag 5 december 2004 02:07 schreef tong80 het volgende:
Valt tegen hè bij een ander thuis Bluezz. Had ie wel ZA ?
quote:Op zondag 5 december 2004 02:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de kelderdeur, staan dozen voor
En het bnier is bijna op
En overal ligt kroosquote:Op zondag 5 december 2004 02:15 schreef rubbereend het volgende:hebben ze 3 huizen en dan zitten ze nog zelf in de verdrukking
golfer bedankt je ook voor je welterusten kusquote:
quote:
quote:
PRIMERA DIVISIÓN 2004/2005quote:Op zondag 5 december 2004 11:35 schreef RayMania het volgende:
Is er geen Primera Division-topic meer, kan hem nergens vinden?
Thnxquote:Op zondag 5 december 2004 11:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
PRIMERA DIVISIÓN 2004/2005
Mogguh overigens mensen.
He, kom jij vanavond dan ook?quote:
schrikquote:Op zondag 5 december 2004 13:11 schreef mitt het volgende:
Boe.
*wegren*quote:Op zondag 5 december 2004 13:11 schreef mitt het volgende:
Boe.
Haha.quote:
als je weer wakker bent graag een verslagquote:Op zondag 5 december 2004 09:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
ID&T heeft vanacht zijn naam waar gemaakt. WOW
dan maar de zakquote:
Ik ken er veel te weinig, geef me een seintje als de volgende ronde er isquote:Op zondag 5 december 2004 13:53 schreef rubbereend het volgende:
voor de autosportliefhebbers hier: [TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - Ronde 1
mij ook, geen Senna in iedergevalquote:Op zondag 5 december 2004 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag...
En eend, dat lijtk me snel beslist
Soort van Oekraine systeem?quote:Op zondag 5 december 2004 14:14 schreef Eilanden het volgende:
Maar die verkiezing zouden ze ook korter kunnen houden door gelijk de winnaar aan te wijzen...
quote:
Ja maar een duitser mag bij voorbaat al niet winnenquote:Op zondag 5 december 2004 14:21 schreef Eilanden het volgende:
Maar als je gewoon objectief naar iedereen kijkt, dan denk ik wel dat 'ie het is...
dat is ook veel voor toernooien in Sportquote:Op zondag 5 december 2004 14:22 schreef rubbereend het volgende:
ach we zullen wel zien, vooralsnog vind k dat er al een hoop gestemd is, al iets van 54 users, dat ahd k niet verwacht
Ook in vergelijking met Voetbal, daar stemmen er maar 25 per ronde. Soms een uitschieter naar boven.quote:Op zondag 5 december 2004 14:24 schreef mitt het volgende:
[..]
dat is ook veel voor toernooien in Sport
het linkje in sport.fok.nl heeft wel geholpen denk kquote:Op zondag 5 december 2004 14:24 schreef mitt het volgende:
[..]
dat is ook veel voor toernooien in Sport
wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 5 december 2004 14:36 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat sinterklazen.
Gisteren met ma een paar surprises in elkaar geknutseld. Benieuwd hoe mijn neefje van 4 reageert.
verkeerde topic poposkiquote:Op zondag 5 december 2004 14:38 schreef popolon het volgende:
Geen sinterklaas voor popo.
Wel een goed nummer op R1 nu.
aardig weekeindje daar inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2004 14:48 schreef rubbereend het volgende:
rondje Sangria, Spanje is wereldkampioen Futsal geworden en heeft de Davis Cup gewonnen net
go Tiger.quote:
ja dat vind ik ook wel een zeikerd SCHquote:Op zondag 5 december 2004 14:53 schreef SCH het volgende:
Ze weten wel tijdens welke platen ze moeten scoren
Jamie Cullum
Nelson Piquet natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
Wie gaat er dan winnen? Ik heb er geen verstand van maar zou toch voor die verbrande kop gaan.
als ik op jou hoofd ga staan moet het lukken toch?quote:Op zondag 5 december 2004 14:55 schreef SCH het volgende:
Leuk hoor, in een zestiende eeuws huis wonen
en dan drie ramen van drie meter hoogte moeten lappen
Kijk!quote:Op zondag 5 december 2004 15:17 schreef zjroentje het volgende:
Zoniet dan worden die topics gedelete.
Je hoofd heeft wel iets van een zeemleer iddquote:Op zondag 5 december 2004 15:17 schreef pascalheister het volgende:
als ik op jou hoofd ga staan moet het lukken toch?
quote:Op zondag 5 december 2004 15:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nelson Piquet natuurlijk.
Zoniet dan worden die topics gedelete.
Nog een paar regeltjes....quote:Op zondag 5 december 2004 15:32 schreef jpzegthallo het volgende:
Allemaal jullie gedichtjes al af?Anders gaan jullie mee naar spanje!
Voor mij absoluut welquote:Op zondag 5 december 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mij ook, geen Senna in iedergeval
k Heb m'n broers vriendin. Is wel leuk. Vrouwenvoetbal demoniseren.quote:Op zondag 5 december 2004 15:41 schreef methodmich het volgende:
Moeten we helpen pfaf? En wie heb je getrokken?
quote:Op zondag 5 december 2004 15:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Heb m'n broers vriendin. Is wel leuk. Vrouwenvoetbal demoniseren.
Mijn broer heeft een erg knappe vriendin hoor.quote:Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef VoreG het volgende:
Vrouwenvoetbal daar zijn toch 9 van de 10 vrouwen erg gezet?
quote:Op zondag 5 december 2004 15:48 schreef methodmich het volgende:
En zijn broer is dan met de enige niet-lesbische speelster.
quote:Op zondag 5 december 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Hoog voor de pot kan op alle speelsters slaan
quote:Op zondag 5 december 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Heb je foto's?
Gedicht zou kunnen zijn:
In het vrouwenvoetbal is niets wat op de mannen lijkt,
een vrouw is zelfs subtiel als ze de scheids afzeikt.
Hoog voor de pot kan op alle speelsters slaan,
als de bal maar door de lucht zal gaan.
Een solo of een lange pass kom je er niet tegen
en ze dragen haarnetjes en lange broeken in de regen.
Een ingenieuze steekbal kennen de dames niet
en ze heffen pas buitenspel op in eigen strafschopgebied.
Ze doen het voor de lol, deze vrouwen,
tactiek kunnen ze toch niet onthouwen.
Na de wedstrijd douchen met een lesbo of tien,
die allemaal dolgraag elkaar in hun nakie zien.
Daarna de stekels terug in het haar,
de tuinpakken aan en zuipen maar.
Sint heeft een hekel aan vooroordelen,
maar die over vrouwenvoetbal gaan nooit vervelen.
Dus mag je nu kijken wat je cadeau zal zijn,
volgende week staat Sint weer bulderend langs de lijn.
Een paar extra vooroordelen kan nooit kwaad.quote:Op zondag 5 december 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Je mag hem gratis gebruiken of samplen.
Welke debiel zorgt ervoor dat het topic..quote:Op zondag 5 december 2004 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
vage bedoening, als je nu het kwis topic opent krijg je een alberto checkt de park foto...
Daar moest ik zelf voor zorgen stond in het gedichtje.quote:Op zondag 5 december 2004 18:48 schreef pascalheister het volgende:
leuk tong
heb je ook al wat te eten voor de dvd speler?
gaat hij morgen niet terug naar Spanje dan?quote:Op zondag 5 december 2004 19:12 schreef tong80 het volgende:
De Sint komt hem deze week nog aansluiten.
De hulp Sint blijft nog een weekje.quote:Op zondag 5 december 2004 19:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gaat hij morgen niet terug naar Spanje dan?
* MrDoegewoon eindelijk "wakker" isquote:Op zondag 5 december 2004 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je weer wakker bent graag een verslag
Jawel hoorquote:
quote:
Als ik mijn miljoentje maar meepikquote:Op zondag 5 december 2004 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo, Wilfred Genee is wel erg diep gezonken dat hij als sportpresentator de Staatsloterijshow gaat presenteren
Als je livesets kan vinden moet je hem iig van Ophidian downloaden eerst Project Omeaga - Prednision attack en daarn butterflyquote:
Mjah je moet toch wat als de NS het nodig vind om de trein dicht te latenquote:
Op Qlimax draaide ie hitjes gister gewoon lekker hard, maar tjah ik wou nog wel maar m'n benen niet meerquote:Op zondag 5 december 2004 20:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Januari staat volgens verwachting Outblast bij ons
Zoow jij bent zoet geweest dit jaarquote:Op zondag 5 december 2004 20:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, de Sint heeft mij ook niet overgeslagen.Een doosje CD-R's, een fleece trui, een gewone trui, een letter, een LotR scheurkalender
en ook nog eens 72.5 euro aan DVD/CD bonnen.
Die binnenkort overigens op gaan, maar dat terzijde.
Nou, vliegen, muggen, wespen en een irritante bij wel hoor. Ik haat steekbeesten.quote:
Kijk ff in de POL SC, wil je?quote:
Die nemen we op, mij teveel reclamequote:Op zondag 5 december 2004 20:59 schreef pascalheister het volgende:
zomenteen weer naar de geweldige serie 24 kijken
* Dos37 heeft hem thuis staan aanraderquote:Op zondag 5 december 2004 21:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is niet anders..
schaf de dvd box ook nog wel een keer aan
mja 70/80 euro voor de seizoen 3 box vind ik wat te veel, dus maar ff afwachten en anders maar een R2UK of R1 box kopenquote:Op zondag 5 december 2004 21:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 heeft hem thuis staan aanrader
Ja ik heb R2UK versie kon ook niet wachten en had idd geen zin om 90 euro te betalenquote:Op zondag 5 december 2004 21:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja 70/80 euro voor de seizoen 3 box vind ik wat te veel, dus maar ff afwachten en anders maar een R2UK of R1 box kopen
Zo heb ook even gestemtquote:Op zondag 5 december 2004 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even spammen, sorry.
DE POLL: FEEst-versiering verkiezing
End of spam.
We kijken/luisterern ook er naar.quote:Op zondag 5 december 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
Mooi programma van Freek de Jonge vanavond.
Helemaal gewijd aan Bram Vermeulen.
wat heb je gehadquote:
haiquote:Op zondag 5 december 2004 22:36 schreef Suijk het volgende:
Hai.
TV gidsen doen wonderen.quote:
Heb het niet gevolgd iedereen sprak erover wat was er zo klote dan ?quote:Op zondag 5 december 2004 22:59 schreef rubbereend het volgende:kijk je week in week uit met veel plezier naar het Blok krijg je zo'n klote finale
nou de finale was een veiling van de appartementen maar er waren nauwelijks serieuze kopers, er werd nauwelijks meer geboden dan de oorspronkelijke begin waarde (terwijl omliggende appartementen kaal meer opbrengen) en het een en ander schijnt niet helemaal eerlijk te zijn verlopen volgens Gelly (die was aanwezig bij de veiling)quote:Op zondag 5 december 2004 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het niet gevolgd iedereen sprak erover wat was er zo klote dan ?
Wat heb je nou weer te vieren dan?quote:
Ik laat voor onze verhuizing zelfs de begrafenis van Bernhard schieten.quote:
k doel meer op t tournament in SPT van Beste Coureurquote:Op maandag 6 december 2004 01:39 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd Rubbereend.
Jammer van Kees Rijvers. Als Golfert nog meeleest beaamt ie dat het één van de grootsten was.
niet te enthousiast he Tongquote:
is de champange al op?quote:Op maandag 6 december 2004 01:54 schreef tong80 het volgende:
Nee is een leuk tournament ik zeiomdat ik me vergiste
Die is nooit op.quote:
quote:
Leuk aanbod. Maar ik heb al een gezichtje getekend op m'n luchtbed.quote:Op maandag 6 december 2004 02:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hee tong k heb nog wel wat opblaasbaars voor als je de begrafenis van Bernhard niet alleen in bed wil kijken
quote:Op maandag 6 december 2004 02:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk aanbod. Maar ik heb al een gezichtje getekend op m'n luchtbed.
weltrusten Tong, k drink mn biertje nog ff op en dan ga k ook slapen heb m net opengetrokken dus k ga alleen nog niet meteen slapenquote:Op maandag 6 december 2004 02:34 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat naar zijn luchtbed toe.
Ik wens u allen en Rubbereend in het bijzonder een goede nachtrusttoe.
En goedemorgen Just me. Doe wat aan je haar.
van mij wel druk hier trouwens koffiequote:
Lekker Senseootje gaat er wel in !quote:
ah neej dat meen je nietquote:Op maandag 6 december 2004 09:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.badgedirect.nl(...)KIE+EN/catalogs/2393![]()
ben je op de schimmel gegaan ipv met de autoquote:Op maandag 6 december 2004 09:20 schreef DIGGER het volgende:
Ochtendspits was vanmorgen trouwens een ramp, m'n reistijd was 3 keer zo lang als normaal
Nee, gewoon met de auto, maar sommige andere automobilisten reden kennelijk op pepernoten.quote:Op maandag 6 december 2004 09:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben je op de schimmel gegaan ipv met de auto![]()
lekker is dat....denk je 6 dec. de helft van het land is niet lief geweest, is dus met de zak mee naar Spanje .....zit ook niet mee he DIGGERquote:Op maandag 6 december 2004 09:45 schreef DIGGER het volgende:
Nee, gewoon met de auto, maar sommige andere automobilisten reden kennelijk op pepernoten.
zak=bodybagquote:Op maandag 6 december 2004 10:03 schreef DIGGER het volgende:
Maar Bernard heeft ie mooi meegenomen!
hoe was je Sint -act, Sandje ??quote:
Hei :wquote:Op maandag 6 december 2004 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo :w
Ik wil best een jurkje aantrekken voor de gelegenheid hoorquote:Op maandag 6 december 2004 00:59 schreef tong80 het volgende:
De begrafenis van Claus heb ik in bed liggen kijken met een mooie vrouw. Dat zit er zaterdag niet in.
doe je goed....suc-6quote:Op maandag 6 december 2004 10:54 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
We gaan maar weer eens verder bikkelen in ons huissie.
mijn achterkamer is gisterenmiddagquote:Op maandag 6 december 2004 10:54 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
We gaan maar weer eens verder bikkelen in ons huissie.
quote:Op maandag 6 december 2004 10:53 schreef DIGGER het volgende:
Al trek je een Versace aan SCH, je blijft een lelijk wijf.
Heb je nog ergens een vliegende non in een kast?quote:Op maandag 6 december 2004 11:05 schreef just me het volgende:
mijn achterkamer is gisterenmiddagin de parketlak gezet.. vreselijke stank en koud!! ik mag een paar dagen niet in de achterkamer en waar hangt de knop van de verwarming
Je gaat toch ook op een bezemsteel naar je werkquote:Op maandag 6 december 2004 11:05 schreef just me het volgende:
mijn achterkamer is gisterenmiddagin de parketlak gezet.. vreselijke stank en koud!! ik mag een paar dagen niet in de achterkamer en waar hangt de knop van de verwarming
geen gedraai aan mijn knopjesquote:Op maandag 6 december 2004 11:25 schreef Bjoro het volgende:
of je draait ff naar je eigen verwarmingsknopjes....word je toch ook wel een beetje warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |