quote:
Ja maar een duitser mag bij voorbaat al niet winnenquote:Op zondag 5 december 2004 14:21 schreef Eilanden het volgende:
Maar als je gewoon objectief naar iedereen kijkt, dan denk ik wel dat 'ie het is...
dat is ook veel voor toernooien in Sportquote:Op zondag 5 december 2004 14:22 schreef rubbereend het volgende:
ach we zullen wel zien, vooralsnog vind k dat er al een hoop gestemd is, al iets van 54 users, dat ahd k niet verwacht
Ook in vergelijking met Voetbal, daar stemmen er maar 25 per ronde. Soms een uitschieter naar boven.quote:Op zondag 5 december 2004 14:24 schreef mitt het volgende:
[..]
dat is ook veel voor toernooien in Sport
het linkje in sport.fok.nl heeft wel geholpen denk kquote:Op zondag 5 december 2004 14:24 schreef mitt het volgende:
[..]
dat is ook veel voor toernooien in Sport
wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 5 december 2004 14:36 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat sinterklazen.
Gisteren met ma een paar surprises in elkaar geknutseld. Benieuwd hoe mijn neefje van 4 reageert.
verkeerde topic poposkiquote:Op zondag 5 december 2004 14:38 schreef popolon het volgende:
Geen sinterklaas voor popo.
Wel een goed nummer op R1 nu.
aardig weekeindje daar inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2004 14:48 schreef rubbereend het volgende:
rondje Sangria, Spanje is wereldkampioen Futsal geworden en heeft de Davis Cup gewonnen net
go Tiger.quote:
ja dat vind ik ook wel een zeikerd SCHquote:Op zondag 5 december 2004 14:53 schreef SCH het volgende:
Ze weten wel tijdens welke platen ze moeten scoren
Jamie Cullum
Nelson Piquet natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
Wie gaat er dan winnen? Ik heb er geen verstand van maar zou toch voor die verbrande kop gaan.
als ik op jou hoofd ga staan moet het lukken toch?quote:Op zondag 5 december 2004 14:55 schreef SCH het volgende:
Leuk hoor, in een zestiende eeuws huis wonen
en dan drie ramen van drie meter hoogte moeten lappen
Kijk!quote:Op zondag 5 december 2004 15:17 schreef zjroentje het volgende:
Zoniet dan worden die topics gedelete.
Je hoofd heeft wel iets van een zeemleer iddquote:Op zondag 5 december 2004 15:17 schreef pascalheister het volgende:
als ik op jou hoofd ga staan moet het lukken toch?
quote:Op zondag 5 december 2004 15:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nelson Piquet natuurlijk.
Zoniet dan worden die topics gedelete.
Nog een paar regeltjes....quote:Op zondag 5 december 2004 15:32 schreef jpzegthallo het volgende:
Allemaal jullie gedichtjes al af?Anders gaan jullie mee naar spanje!
Voor mij absoluut welquote:Op zondag 5 december 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mij ook, geen Senna in iedergeval
k Heb m'n broers vriendin. Is wel leuk. Vrouwenvoetbal demoniseren.quote:Op zondag 5 december 2004 15:41 schreef methodmich het volgende:
Moeten we helpen pfaf? En wie heb je getrokken?
quote:Op zondag 5 december 2004 15:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Heb m'n broers vriendin. Is wel leuk. Vrouwenvoetbal demoniseren.
Mijn broer heeft een erg knappe vriendin hoor.quote:Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef VoreG het volgende:
Vrouwenvoetbal daar zijn toch 9 van de 10 vrouwen erg gezet?
quote:Op zondag 5 december 2004 15:48 schreef methodmich het volgende:
En zijn broer is dan met de enige niet-lesbische speelster.
quote:Op zondag 5 december 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Hoog voor de pot kan op alle speelsters slaan
quote:Op zondag 5 december 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Heb je foto's?
Gedicht zou kunnen zijn:
In het vrouwenvoetbal is niets wat op de mannen lijkt,
een vrouw is zelfs subtiel als ze de scheids afzeikt.
Hoog voor de pot kan op alle speelsters slaan,
als de bal maar door de lucht zal gaan.
Een solo of een lange pass kom je er niet tegen
en ze dragen haarnetjes en lange broeken in de regen.
Een ingenieuze steekbal kennen de dames niet
en ze heffen pas buitenspel op in eigen strafschopgebied.
Ze doen het voor de lol, deze vrouwen,
tactiek kunnen ze toch niet onthouwen.
Na de wedstrijd douchen met een lesbo of tien,
die allemaal dolgraag elkaar in hun nakie zien.
Daarna de stekels terug in het haar,
de tuinpakken aan en zuipen maar.
Sint heeft een hekel aan vooroordelen,
maar die over vrouwenvoetbal gaan nooit vervelen.
Dus mag je nu kijken wat je cadeau zal zijn,
volgende week staat Sint weer bulderend langs de lijn.
Een paar extra vooroordelen kan nooit kwaad.quote:Op zondag 5 december 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Je mag hem gratis gebruiken of samplen.
Welke debiel zorgt ervoor dat het topic..quote:Op zondag 5 december 2004 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
vage bedoening, als je nu het kwis topic opent krijg je een alberto checkt de park foto...
Daar moest ik zelf voor zorgen stond in het gedichtje.quote:Op zondag 5 december 2004 18:48 schreef pascalheister het volgende:
leuk tong
heb je ook al wat te eten voor de dvd speler?
gaat hij morgen niet terug naar Spanje dan?quote:Op zondag 5 december 2004 19:12 schreef tong80 het volgende:
De Sint komt hem deze week nog aansluiten.
De hulp Sint blijft nog een weekje.quote:Op zondag 5 december 2004 19:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gaat hij morgen niet terug naar Spanje dan?
* MrDoegewoon eindelijk "wakker" isquote:Op zondag 5 december 2004 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je weer wakker bent graag een verslag
Jawel hoorquote:
quote:
Als ik mijn miljoentje maar meepikquote:Op zondag 5 december 2004 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo, Wilfred Genee is wel erg diep gezonken dat hij als sportpresentator de Staatsloterijshow gaat presenteren
Als je livesets kan vinden moet je hem iig van Ophidian downloaden eerst Project Omeaga - Prednision attack en daarn butterflyquote:
Mjah je moet toch wat als de NS het nodig vind om de trein dicht te latenquote:
Op Qlimax draaide ie hitjes gister gewoon lekker hard, maar tjah ik wou nog wel maar m'n benen niet meerquote:Op zondag 5 december 2004 20:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Januari staat volgens verwachting Outblast bij ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |