quote:
* MrDoegewoon eindelijk "wakker" isWe kwam rond 23:00 binnen en omdat ik vergeten was de timetable mee te nemen en die ook nergens hing was het maar gokken. Maar goed in zaal 2 (dat was de 1e zaal waar je binnen kwam
![]()
) werden wat htijes gedraaid maar door wie weten we dus niet iig was het wel Miro of Dano
![]()
. In zaal 1 (de grote zaal met groot bedoel ik dan ook echt groot) was Dj The Producer vs. Manu le Malin bezig en dat was goed hard, maar we moesten nog drank en eten bonnen hebben (gelukkig op 1 bon
![]()
). Toen gelijk begonnen aan het bier en dat is de hele avond door gegaan, toen weer de zaal in waar Ophidian live bezig was en voor de mensen die het nummer butterfly kennen die deed ie ook mega vet live, tijdens het piano spel overlal aanstekers. Daarna unexist en dat was ook knallen. Toen weer naar zaal 2 maar wie daar stond te draaien ik weet het niet
![]()
. Daarna hebben we het even rustig aangedaan om vervolgens weer zaal 1 in tegaan om Catscan Live mee te maken en opnieuw
![]()
. Wat wel leuk was, we waren met z'n drieen en we waren in een thundercage gaan staan in de hoop dat ie naar beneden kwam, op een geven moment moet 1 van ons naar de wc, hij is 5 sec weg (begin Catscan) en dat ding komt naar beneden en het geluid in die dingen was echt hard nog harder dan het geluid in de zaal dat al ziekelijk hard was
![]()
Tijdens Catscan zijn we nog even naar de chill geweest, om daarna terug te keren bij Vincen en die draaide echt mega goed. En daaaaaaaaaarna PROMO
![]()
die ook weer
![]()
draaide, tijdens Promo zijn we nog even naar Buzz Fuzz gelopen alwaar ik nog ff op m'n bek ging
![]()
.
Toen weer terug naar Promo, na Promo kwam The Visitor voor maar een half uur, een half uur waar ik dacht dat ik kapot ging want die draaide ff lekker flinke terror en in combo met flink veel bier, strobo's en een feestje van vorige week was dat best slopend. Toen nog ff naar voren gelopen om vooraan te staan bij Outblast, maar het geluid was overlal even snoeihard maar daar hadden wel een leuke laser boven onze kop
![]()
.
Vergeet de aankleiding
![]()
Die was heel industrieel veel hekken en kooien, en in zaal 1 2 schermen waarop van die harde funny home video's werden vertoont en instortende gebouwen enzo
![]()
Foto's ga ik zo uploaden
West Ham supporters, check: DutchironsDutch Football Manager Site!Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement