aardig weekeindje daar inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2004 14:48 schreef rubbereend het volgende:
rondje Sangria, Spanje is wereldkampioen Futsal geworden en heeft de Davis Cup gewonnen net
go Tiger.quote:
ja dat vind ik ook wel een zeikerd SCHquote:Op zondag 5 december 2004 14:53 schreef SCH het volgende:
Ze weten wel tijdens welke platen ze moeten scoren
Jamie Cullum
Nelson Piquet natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
Wie gaat er dan winnen? Ik heb er geen verstand van maar zou toch voor die verbrande kop gaan.
als ik op jou hoofd ga staan moet het lukken toch?quote:Op zondag 5 december 2004 14:55 schreef SCH het volgende:
Leuk hoor, in een zestiende eeuws huis wonen
en dan drie ramen van drie meter hoogte moeten lappen
Kijk!quote:Op zondag 5 december 2004 15:17 schreef zjroentje het volgende:
Zoniet dan worden die topics gedelete.
Je hoofd heeft wel iets van een zeemleer iddquote:Op zondag 5 december 2004 15:17 schreef pascalheister het volgende:
als ik op jou hoofd ga staan moet het lukken toch?
quote:Op zondag 5 december 2004 15:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nelson Piquet natuurlijk.
Zoniet dan worden die topics gedelete.
Nog een paar regeltjes....quote:Op zondag 5 december 2004 15:32 schreef jpzegthallo het volgende:
Allemaal jullie gedichtjes al af?Anders gaan jullie mee naar spanje!
Voor mij absoluut welquote:Op zondag 5 december 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mij ook, geen Senna in iedergeval
k Heb m'n broers vriendin. Is wel leuk. Vrouwenvoetbal demoniseren.quote:Op zondag 5 december 2004 15:41 schreef methodmich het volgende:
Moeten we helpen pfaf? En wie heb je getrokken?
quote:Op zondag 5 december 2004 15:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Heb m'n broers vriendin. Is wel leuk. Vrouwenvoetbal demoniseren.
Mijn broer heeft een erg knappe vriendin hoor.quote:Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef VoreG het volgende:
Vrouwenvoetbal daar zijn toch 9 van de 10 vrouwen erg gezet?
quote:Op zondag 5 december 2004 15:48 schreef methodmich het volgende:
En zijn broer is dan met de enige niet-lesbische speelster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |