Zoow jij bent zoet geweest dit jaarquote:Op zondag 5 december 2004 20:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, de Sint heeft mij ook niet overgeslagen.Een doosje CD-R's, een fleece trui, een gewone trui, een letter, een LotR scheurkalender
en ook nog eens 72.5 euro aan DVD/CD bonnen.
Die binnenkort overigens op gaan, maar dat terzijde.
Nou, vliegen, muggen, wespen en een irritante bij wel hoor. Ik haat steekbeesten.quote:
Kijk ff in de POL SC, wil je?quote:
Die nemen we op, mij teveel reclamequote:Op zondag 5 december 2004 20:59 schreef pascalheister het volgende:
zomenteen weer naar de geweldige serie 24 kijken
* Dos37 heeft hem thuis staan aanraderquote:Op zondag 5 december 2004 21:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is niet anders..
schaf de dvd box ook nog wel een keer aan
mja 70/80 euro voor de seizoen 3 box vind ik wat te veel, dus maar ff afwachten en anders maar een R2UK of R1 box kopenquote:Op zondag 5 december 2004 21:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 heeft hem thuis staan aanrader
Ja ik heb R2UK versie kon ook niet wachten en had idd geen zin om 90 euro te betalenquote:Op zondag 5 december 2004 21:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja 70/80 euro voor de seizoen 3 box vind ik wat te veel, dus maar ff afwachten en anders maar een R2UK of R1 box kopen
Zo heb ook even gestemtquote:Op zondag 5 december 2004 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even spammen, sorry.
DE POLL: FEEst-versiering verkiezing
End of spam.
We kijken/luisterern ook er naar.quote:Op zondag 5 december 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
Mooi programma van Freek de Jonge vanavond.
Helemaal gewijd aan Bram Vermeulen.
wat heb je gehadquote:
haiquote:Op zondag 5 december 2004 22:36 schreef Suijk het volgende:
Hai.
TV gidsen doen wonderen.quote:
Heb het niet gevolgd iedereen sprak erover wat was er zo klote dan ?quote:Op zondag 5 december 2004 22:59 schreef rubbereend het volgende:kijk je week in week uit met veel plezier naar het Blok krijg je zo'n klote finale
nou de finale was een veiling van de appartementen maar er waren nauwelijks serieuze kopers, er werd nauwelijks meer geboden dan de oorspronkelijke begin waarde (terwijl omliggende appartementen kaal meer opbrengen) en het een en ander schijnt niet helemaal eerlijk te zijn verlopen volgens Gelly (die was aanwezig bij de veiling)quote:Op zondag 5 december 2004 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het niet gevolgd iedereen sprak erover wat was er zo klote dan ?
Wat heb je nou weer te vieren dan?quote:
Ik laat voor onze verhuizing zelfs de begrafenis van Bernhard schieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |