Zoow jij bent zoet geweest dit jaarquote:Op zondag 5 december 2004 20:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, de Sint heeft mij ook niet overgeslagen.Een doosje CD-R's, een fleece trui, een gewone trui, een letter, een LotR scheurkalender
en ook nog eens 72.5 euro aan DVD/CD bonnen.
Die binnenkort overigens op gaan, maar dat terzijde.
Nou, vliegen, muggen, wespen en een irritante bij wel hoor. Ik haat steekbeesten.quote:
Kijk ff in de POL SC, wil je?quote:
Die nemen we op, mij teveel reclamequote:Op zondag 5 december 2004 20:59 schreef pascalheister het volgende:
zomenteen weer naar de geweldige serie 24 kijken
* Dos37 heeft hem thuis staan aanraderquote:Op zondag 5 december 2004 21:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is niet anders..
schaf de dvd box ook nog wel een keer aan
mja 70/80 euro voor de seizoen 3 box vind ik wat te veel, dus maar ff afwachten en anders maar een R2UK of R1 box kopenquote:Op zondag 5 december 2004 21:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 heeft hem thuis staan aanrader
Ja ik heb R2UK versie kon ook niet wachten en had idd geen zin om 90 euro te betalenquote:Op zondag 5 december 2004 21:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja 70/80 euro voor de seizoen 3 box vind ik wat te veel, dus maar ff afwachten en anders maar een R2UK of R1 box kopen
Zo heb ook even gestemtquote:Op zondag 5 december 2004 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even spammen, sorry.
DE POLL: FEEst-versiering verkiezing
End of spam.
We kijken/luisterern ook er naar.quote:Op zondag 5 december 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
Mooi programma van Freek de Jonge vanavond.
Helemaal gewijd aan Bram Vermeulen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |