van mij wel druk hier trouwens koffiequote:
Lekker Senseootje gaat er wel in !quote:
ah neej dat meen je nietquote:Op maandag 6 december 2004 09:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.badgedirect.nl(...)KIE+EN/catalogs/2393![]()
ben je op de schimmel gegaan ipv met de autoquote:Op maandag 6 december 2004 09:20 schreef DIGGER het volgende:
Ochtendspits was vanmorgen trouwens een ramp, m'n reistijd was 3 keer zo lang als normaal
Nee, gewoon met de auto, maar sommige andere automobilisten reden kennelijk op pepernoten.quote:Op maandag 6 december 2004 09:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben je op de schimmel gegaan ipv met de auto![]()
lekker is dat....denk je 6 dec. de helft van het land is niet lief geweest, is dus met de zak mee naar Spanje .....zit ook niet mee he DIGGERquote:Op maandag 6 december 2004 09:45 schreef DIGGER het volgende:
Nee, gewoon met de auto, maar sommige andere automobilisten reden kennelijk op pepernoten.
zak=bodybagquote:Op maandag 6 december 2004 10:03 schreef DIGGER het volgende:
Maar Bernard heeft ie mooi meegenomen!
hoe was je Sint -act, Sandje ??quote:
Hei :wquote:Op maandag 6 december 2004 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo :w
Ik wil best een jurkje aantrekken voor de gelegenheid hoorquote:Op maandag 6 december 2004 00:59 schreef tong80 het volgende:
De begrafenis van Claus heb ik in bed liggen kijken met een mooie vrouw. Dat zit er zaterdag niet in.
doe je goed....suc-6quote:Op maandag 6 december 2004 10:54 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
We gaan maar weer eens verder bikkelen in ons huissie.
mijn achterkamer is gisterenmiddagquote:Op maandag 6 december 2004 10:54 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
We gaan maar weer eens verder bikkelen in ons huissie.
quote:Op maandag 6 december 2004 10:53 schreef DIGGER het volgende:
Al trek je een Versace aan SCH, je blijft een lelijk wijf.
Heb je nog ergens een vliegende non in een kast?quote:Op maandag 6 december 2004 11:05 schreef just me het volgende:
mijn achterkamer is gisterenmiddagin de parketlak gezet.. vreselijke stank en koud!! ik mag een paar dagen niet in de achterkamer en waar hangt de knop van de verwarming
Je gaat toch ook op een bezemsteel naar je werkquote:Op maandag 6 december 2004 11:05 schreef just me het volgende:
mijn achterkamer is gisterenmiddagin de parketlak gezet.. vreselijke stank en koud!! ik mag een paar dagen niet in de achterkamer en waar hangt de knop van de verwarming
geen gedraai aan mijn knopjesquote:Op maandag 6 december 2004 11:25 schreef Bjoro het volgende:
of je draait ff naar je eigen verwarmingsknopjes....word je toch ook wel een beetje warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |