abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2004 @ 00:16:30 #1
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23684655
Geacht stemvee,

Na een lange en moeizame verkiezingsgang zijn de uitslagen van de verkiezingen bekend. Wij willen jullie bij deze laten kennisnemen van de uitslagen. Indien mensen die denken dat de verkiezingen niet eerlijk zijn gelopen en willen gaan demonstreren, dan kunnen wij dit afraden. De geheime politie, in de vorm van de dames moderators, zullen elke vorm van samenscholing bloedig neerslaan. Ook suggesties tot afscheiding van een deel van het sub-forum zullen beloond worden op dezelfde wijze door de dames.

De winnaars van de awards kunnen deze, zoals beloofd, verzilveren bij de mods. Zoals beloofd kan men kiezen uit een uitgebreid diner in het Amsterdamse Krasnapolsky bij de immer afwezige mod-Sizzler, het dun plakje Friese kruidkoek en kopje thee bij de kid-mod Sidekick of het bezoek aan het D66 Hoofdkantoor.

Overigens verwijzen wij kiezer gaarne wederom naar de stembus ( Tweede ronde in de POL-award: Glimmerveen-award! ) omdat er nog één award niet vergeven is.

Met vriendelijke groet,

De verkiezingscommissie
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 1 december 2004 @ 00:17:44 #2
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23684683
De stemming is geteld door alle stemmen per user, per categorie te verwerken in een matrix. Om tot een goed overzicht te komen zijn alle ‘enkele stemmen’ verwijderd. Dit leidt tot een overzicht waarin in elke categorie enkele users overblijven.

De uitslag van de verkiezingen

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.

De winnaar van deze belangrijke trofee is RM-rf, met slechts 5 stemmen. Zes personen Kaalhei, Lithion, Parabola, Ryan3, sjun, Vhiper konden rekenen op 2 stemmen. Opvallend was dat er zeer veel verschillende antwoorden gegeven werden in deze categorie.

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.

Met het risico betiteld te worden als potentieel, racist of moslimhater, geef ik KirmiziBeyaz deze trofee, met liefts zeven stemmen. Diego Armando Maradona en Koos Voos zijn gedeeld tweede met twee stemmen en moeten hun best komend jaar. Wederom was er een zeer grote spreiding, zelf veel groter dan bij categorie 1.

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".

De winnaar van deze categorie is Freako met 11 stemmen. Kaalhei en Kozzmic zijn beide tweede met 6 stemmen. Met deze 3 users is ca. 75% van de stemmen behandeld.

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.

Onze mini-mod Sidekick wint deze award met 7 stemmen. Tweede is pberends met 4 stemmen en ene BHFH had drie stemmen. Ik proef echter enige vorm van cynisme in deze nominaties.

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.

Zoals verwacht wint sjun deze prijs met 13 stemmen. Ryan3 met vijf stemmen en Johan_de_with en kaalhei volgen met twee.

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).

De winnaar van deze award is ene Kaalhei met 5 stemmen. KLowJow volgt op de voet met 4 stemmen.

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

De winnaar van deze award van de gezellige dikkerd gaat naar pberends, met liefst 11 stemmen, kusjes. George-Butters moet zijn teleurstelling verbijten, hij krijgt slechts 7 stemmen.

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?

Hier was het erg close, maar toch gaat Ype er met 5 stemmen met de award vandoor. X-Ray en Kozzmic hebben het nakijken met 4 stemmen.

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.

Weinig twijfel hier, dVTB krijgt 6 stemmen en wint. Speth doet leuk mee met drie stemmen, maar hij is er dan ook nog maar heel kort.

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.

SCH
Tuana, Miss_User & Milagro hebben het nakijken en zien slechts de billen van SCH die met de award weg rent.

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).

Nou, van harte gefeliciteerd I.R.Baboon. Na je eigen nominatie heb je toch nog 6 stemmen gekregen en daarmee gewonnen. Wederom doet RM-rf, met 3 stemmen, leuk mee.

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.

The battle of the titans die in het voordeel van Du_ke met 11 stemmen wordt beslist. Nu heeft SCH het nakijken.

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.

Dit was wederom een categorie waar slecht heel weinig users (vaak) genomineerd werden. Weinig verassend wint Thabit, met 12 stemmen en ziet SCH deze keer slechts het achterwerk van deze licht getinte jongen met 8 stemmen. De vraag is echter of hij hiertegen bezwaar zal aantekenen.

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.

PJORourke verdient ook een prijs en die krijgt hij met 4 stemmen. Sjun, Compile, Koos Voos hebben er slechts 3

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob

n.n.b. Zie topic!

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt

Het is belangrijk dat ook de users met de ongeveer meeste posts in POL een award krijgen. Het mag niet verassend heten dat het tussen Monidique en RichardQuest gaat bij deze award. De user die echter het dichtste bij een C.A.D.-bezoek staat is Monidique met 8 stemmen en RichardQuest heeft er slechts 7. Overigens zijn zij de enige users die meer dan 1x genomineerd zijn.

17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user

Volgens het stemvee is Pietverdriet, met 5 stemmen, de grootste zuurpruim. Ryan3, Lord_Vetinari, Lithion & Gallo hebben er 3.

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak

Deze rollator-award gaat richting Kozzmic, met 4 stemmen. Ryan3 en Sidekick hebben er beide 3.

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent

Het kroonjuweel van deze verkiezing. Het zal de usuals niet verbazen dat slechts twee users
hier echt voor in aanmerking komen. Maar er kan er maar een de eerste zijn en dat is, in de foto-finish, BHFH met 10 stemmen. Voor pberends, met 9 stemmen, zullen de druiven zuur zijn.

Algemene stats:

Totaal aantal stemmers 34

Sidekick, RichardQuest, Steeven, Harry_Sack, George-Butters, Maerycke, KLowJow, Zakjapannertje, Du_ke, NightH4wk, Freako, Johan_de_With, Posdnous, Schatje, PJORourke, Tarak, SCH, Drugshond, DeGroeneRidder, Monidique, Gallo, CherryMoonTraxx, Chewie, Kaalhei, Monolith, Miss_User, Lemmeb, Pberends, Aahikwordgek, ExtraWaslracht, Parabola, Silmarwen, Lithion, dVTB..

Opvallend: Twee (ex-)wiskunde-studenten winnen een ‘dogmatisch-award’
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_23684742
Geen Weisglas-trofee .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 1 december 2004 @ 00:22:57 #4
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23684796
ik eis een hertelling
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 1 december 2004 @ 00:23:54 #5
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23684822
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
ik eis een hertelling
Ga je anders met oranje rotzooi op een plein staan?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 1 december 2004 @ 00:25:06 #6
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23684840
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:23 schreef PJORourke het volgende:

[..]

wil je een handtekening?
  woensdag 1 december 2004 @ 00:26:18 #7
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23684869
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:25 schreef Harry_Sack het volgende:
wil je een handtekening?
Muilpeer vermomd als handtekening bedoel je zeker.
  woensdag 1 december 2004 @ 00:27:12 #8
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23684889
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Muilpeer vermomd als handtekening bedoel je zeker.
Wat ben je toch negatief...
pi_23684901
ik kom weinig in polititef maar dit is wel erg leuk bedacht, goed gedaan
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23684951
De volgende keer laat ik me klonen meestemmen, krijg ik iig nog een paar votes.

Iig, congrats iedereen die een award heeft.
  woensdag 1 december 2004 @ 00:31:12 #11
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23684958
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:27 schreef komrad het volgende:
ik kom weinig in polititef maar dit is wel erg leuk bedacht, goed gedaan
Tja, het kostte me de nodige uren, maar ik heb dan ook de rekening (a raison e70 per uur) richting Danny gestuurd.
pi_23684977
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Tja, het kostte me de nodige uren, maar ik heb dan ook de rekening (a raison e70 per uur) richting Danny gestuurd.
zal ie blij mee zijn. Ik gok dat je als je een etentje krijgt gaat schrikken wat een voorgerecht voortaan kost
pi_23684995
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Hehe, ze kunnen maar beter van fok een BV maken ipv een VOF.
pi_23685015
Eindelijk een Award .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 1 december 2004 @ 00:34:30 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23685018
Ik maak bezwaar tegen de Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_23685034
Ik moet trouwens zeggen dat de bloodhound ook ver buiten politiek een berucht figuur is.
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 00:37:45 #17
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23685078
PBerends

De rest, de tiefus!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_23685101
Geen xenofoob-award voor mij!
pi_23685119
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen xenofoob-award voor mij!
Vind jij jezelf een xenofoob?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23685170
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:23 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Van Harte.

De rest ook, trouwens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 1 december 2004 @ 00:44:36 #21
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23685189
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:42 schreef heiden6 het volgende:
Van Harte.

De rest ook, trouwens.
Dank.
pi_23685205
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Vind jij jezelf een xenofoob?
Nee, vandaar de:
pi_23685234
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:46 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, vandaar de:
>> SC
pi_23685748
Nou, nou, mijn dank is groot

[Hier stond een inmiddels gecensureerde tekst over hoe dVTB die Van Buitenen inmiddels verafschuwt, maar dat doet nu even niet ter zake]
pi_23685775
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef dVTB het volgende:
Nou, nou, mijn dank is groot

[Hier stond een inmiddels gecensureerde tekst over hoe dVTB die Van Buitenen inmiddels verafschuwt, maar dat doet nu even niet ter zake]
Als niet echt regelmatige bezoeker van POL heb ik niet medegedaan, maar ben het iig eens met jouw uitverkoring... .
I´m back.
  woensdag 1 december 2004 @ 01:40:35 #26
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23685821
Ik ben te onopvallend om in de prijzen te vallen.....nog ff en ik ga denken dat ik een marrokaan ben, en dat hier sprake is van discriminatie van de bovenste plank. En de enigste islamiet die een award krijgt loopt op dit moment zenuwachtig met een bom-gordel rond te rennen.
pi_23685831
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:40 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben te onopvallend om in de prijzen te vallen.....nog ff en ik ga denken dat ik een marrokaan ben, en dat hier sprake is van discriminatie van de bovenste plank. En de enigste islamiet die een award krijgt loopt op dit moment zenuwachtig met een bom-gordel rond te rennen.
Dan geven we jou toch de poedelprijs? Die komt je, gezien je naam, wel toe
  woensdag 1 december 2004 @ 01:43:22 #28
89730 Drugshond
pi_23685849
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:41 schreef dVTB het volgende:

Laat eigenlijk maar weer zitten.
pi_23685909
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:41 schreef dVTB het volgende:

[..]

Ik vind Wilders meer op een poedel lijken.
I´m back.
  woensdag 1 december 2004 @ 01:56:44 #30
89730 Drugshond
  woensdag 1 december 2004 @ 07:08:39 #31
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23687122
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef Drugshond het volgende:
Toch moeten er nog een paar awards bij.......
Nee! 19 is al aan hoge kant.

Maar goed, toch weer 1 trofee in de wacht gesleept.

Bedankt voor het organiseren en tellen kaalhei.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 1 december 2004 @ 07:09:19 #32
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23687123
Wat een geweldige uitslag... Heren winnaars... van harte! Oh en inderdaad, Kaalhei bedankt voor het organiseren. Ook dit jaar was het weer bijzonder amusant.
pi_23687649
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:17 schreef Kaalhei het volgende:
Ik proef echter enige vorm van cynisme in deze nominaties.
Tellen mot je. Proeven doe je maar tijdens je maaltijd
quote:
...ziet SCH deze keer slechts het achterwerk van deze licht getinte jongen met 8 stemmen. De vraag is echter of hij hiertegen bezwaar zal aantekenen.

Kaalhei, Bedankt voor het organiseren en tellen Mocht sizz het modden beu worden, dan weet ie dat zijn opvolging op orde is
Slaapt winter
en zomer
  woensdag 1 december 2004 @ 09:38:30 #34
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23688136
quote:
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).

Nou, van harte gefeliciteerd I.R.Baboon. Na je eigen nominatie heb je toch nog 6 stemmen gekregen en daarmee gewonnen. Wederom doet RM-rf, met 3 stemmen, leuk mee.
. Bedankt. Deze prolongatie van m'n titel doet me goed, en ik ga proberen komend jaar weer niet langs te komen om te kijken of ik er in slaag om deze titel 3x op een rij te winnen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23688927
quote:
Op woensdag 1 december 2004 09:38 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

. Bedankt. Deze prolongatie van m'n titel doet me goed, en ik ga proberen komend jaar weer niet langs te komen om te kijken of ik er in slaag om deze titel 3x op een rij te winnen.
En dan heet het volgend jaar de aanmoedingsprijs
pi_23689812
  woensdag 1 december 2004 @ 11:27:55 #37
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23689944
quote:
Op woensdag 1 december 2004 08:52 schreef Parabola het volgende:
Kaalhei, Bedankt voor het organiseren en tellen Mocht sizz het modden beu worden, dan weet ie dat zijn opvolging op orde is
Geef mijn spreekwoordelijke portie maar aan fikkie. Ik heb de komend tijd nog meer dan voldoende te doen en het wordt alleen nog maar meer. Eens in het jaar een topic openen vind ik meer dan voldoende.
pi_23690787
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef Drugshond het volgende:
Toch moeten er nog een paar awards bij....... maar goed dat zullen we bij de volgende verkiezing wel toevoegen in het lijstje.
Om Drugshond tevreden te stellen, moet er absoluut een trofee komen voor de minst opvallende user. Ik heb even wat research gedaan en voor zover ik kan nagaan is de beste benaming voor deze trofee de Lia Roefs Trofee

De trofee is vernoemd naar de nummer 44 op de kandidatenlijst van de grootste oppositiepartij PvdA, die pas sinds 27 oktober 2004 in de Tweede Kamer zit. In het overzicht van tweede kamerleden op de PvdA-website staat helemaal niks ingevuld bij haar portefeuille of beleidsterrein...

Verder zie ik nog wel mogelijkheden voor de Maurice de Hond Trofee, voor de user die er met zijn toekomstvoorspellingen achteraf steevast het verst naast blijkt te zitten.
  woensdag 1 december 2004 @ 12:10:29 #39
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23690838
Het doet mij persoonlijk erg veel deugd om Pietverdriet de Ad Melkert trofee te zien winnen.
  woensdag 1 december 2004 @ 13:29:37 #40
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_23692565
quote:

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".

De winnaar van deze categorie is Freako met 11 stemmen. Kaalhei en Kozzmic zijn beide tweede met 6 stemmen. Met deze 3 users is ca. 75% van de stemmen behandeld.
Woehoe! Een award. Leuk. .

Hartelijk dank Kaalhei voor het organiseren.
pi_23693335
quote:
De winnaar van deze award van de gezellige dikkerd gaat naar pberends, met liefst 11 stemmen, kusjes.
pi_23693452
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
PBerends

De rest, de tiefus!
  woensdag 1 december 2004 @ 16:34:34 #43
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23696553
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:07 schreef dVTB het volgende:

[..]

Om Drugshond tevreden te stellen, moet er absoluut een trofee komen voor de minst opvallende user. Ik heb even wat research gedaan en voor zover ik kan nagaan is de beste benaming voor deze trofee de Lia Roefs Trofee

De trofee is vernoemd naar de nummer 44 op de kandidatenlijst van de grootste oppositiepartij PvdA, die pas sinds 27 oktober 2004 in de Tweede Kamer zit. In het overzicht van tweede kamerleden op de PvdA-website staat helemaal niks ingevuld bij haar portefeuille of beleidsterrein...
Deze trofee gaat zonder discussie naar sizzler, die ondanks al zijn inzet als mod en zijn goede posts / topics als user geen enkele trofee wist te winnen.
pi_23696585
quote:
Op woensdag 1 december 2004 16:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Deze trofee gaat zonder discussie naar sizzler, die ondanks al zijn inzet als mod en zijn goede posts / topics als user geen enkele trofee wist te winnen.
Dit artikel over je vriend al gelezen: VN-personeel is vertrouwen in Annan kwijt?
  woensdag 1 december 2004 @ 17:33:46 #45
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23698035
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind Wilders meer op een poedel lijken.
Een laxerende poedelprijs invoeren als categorie zal BSB vast ook wel op prijs stellen...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 18:46:31 #46
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23699522
quote:

[..]

Zonder discussie? Zeg, je mag best je mening geven, maar spreek voor je zelf.
  woensdag 1 december 2004 @ 18:49:55 #47
89730 Drugshond
pi_23699581
quote:
Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef sjun het volgende:
Een laxerende poedelprijs invoeren als categorie zal BSB vast ook wel op prijs stellen...
  woensdag 1 december 2004 @ 18:51:18 #48
89730 Drugshond
  woensdag 1 december 2004 @ 18:52:39 #49
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23699634
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zonder discussie?
Ja, je leest het goed. Zonder discussie.
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 18:53:39 #50
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23699651
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:52 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja, je leest het goed. Zonder discussie.
En toch krijgt die 'm niet.
pi_23699822
quote:

[..]

Dat komt door mijn veelheid aan klonen. Ik ben er wel, dagelijks, maar niet altijd onder de naam sizzler.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 1 december 2004 @ 20:00:36 #52
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23701100
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Toch moet er een Anthony Godett award komen... voor die user die het meest verstrikt raakt in zijn eigen opvattingen.
'We nemen het mee naar achter'
  woensdag 1 december 2004 @ 20:06:09 #53
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_23701257
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Toch moet er een Anthony Godett award komen... voor die user die het meest verstrikt raakt in zijn eigen opvattingen.
Ik nomineer de trivialiteitentopics van Ryan3 maar ook SCH gooit bij mij soms hoge ogen.
  woensdag 1 december 2004 @ 20:07:09 #54
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_23701277
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:00 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

'We nemen het mee naar achter'
In dat geval zal SCH meest in aanmerking komen
  woensdag 1 december 2004 @ 20:21:09 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23701641
Opvallend genoeg val ik ook dit jaar buiten de boot. Misschien moet er een prijs komen voor essay-isten

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 20:23:25 #56
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23701697
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Opvallend genoeg val ik ook dit jaar buiten de boot. Misschien moet er een prijs komen voor essay-isten

Dan was die naar BHFH gegaan.
  woensdag 1 december 2004 @ 20:24:55 #57
13462 BansheeBoy
pi_23701745
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dan was die naar BHFH gegaan.
Schrijft ie ook essay's dan ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 1 december 2004 @ 20:43:12 #58
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23702127
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik pleit voor de Tara Singh Varma-Trofee" voor de meest ongeloofwaardige user. Dan maak je een goede kans BSB.
pi_23702210
quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat komt door mijn veelheid aan klonen. Ik ben er wel, dagelijks, maar niet altijd onder de naam sizzler.

Erodome?
  woensdag 1 december 2004 @ 21:05:55 #60
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_23702361
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ter oriëntatie of inspiratie voor essays die de naam waardig zijn: Nederlandse identiteit in Europa - Frits Bolkestein
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2004 @ 21:08:23 #61
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23702409
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ook belachelijke verhaaltjes. Essay is wetenschappelijker.
pi_23707609

Zo, zo ... Een heuse uitverkiezing! Leuk om te lezen hoe het (s)linkse smaldeel van de fokusertjes elkaar met de lof der zotheid over en een veer in de reet steken. Maar dat was natuuurlijk ook wel te verwachten. Want als een politieke beweging het moet hebben van het plakken van etiketjes dan zijn het wel de (s)linksen. Nou ja ik beschouw deze poll in elk geval als een blijken van (s)linkse hokjesgeest, waarmee de al lang verloren gegegane glans van de sociaal-democratie nog eens zwakjes wordt opgepoetst. In moeilijke tijden moet men zich stevig vasthouden, maar deze innige omarming van wederzijdse zelfbevestiging is wel erg klef.
Over de totstandkoming van deze poll wil ik niet al te veel zeggen, behalve wellicht dat het een prachtig voorbeeld te zien geeft van een 'gemanipuleerde werkelijkheid'!...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  donderdag 2 december 2004 @ 08:50:27 #63
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23707634
Aldus de verliezer...
pi_23707681
Diverse entiteiten zijn meerdere malen genomineerd...
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 december 2004 @ 08:56:00 #65
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23707695
Maar blijkbaar waren ze net niet goed genoeg om te winnen...
pi_23707709
Niet alle aas garandeert een beste vangst
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23708272
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:58 schreef lucida het volgende:
Niet alle aas garandeert een beste vangst

Aasgieren komen wél op karkassen af.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_23708433
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:47 schreef lucida het volgende:

Zo, zo ... Een heuse uitverkiezing! Leuk om te lezen hoe het (s)linkse smaldeel van de fokusertjes elkaar met de lof der zotheid over en een veer in de reet steken.

Ach, je doelt natuurlijk op linkse trofeewinnaars als freako, sjun. Kaalhei en I.R.Baboon.
Slaapt winter
en zomer
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 10:02:32 #69
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23708511
quote:
[afbeelding] [afbeelding]

Zo, zo ... Een heuse uitverkiezing! Leuk om te lezen hoe het (s)linkse smaldeel van de fokusertjes elkaar met de lof der zotheid over en een veer in de reet steken. Maar dat was natuuurlijk ook wel te verwachten. Want als een politieke beweging het moet hebben van het plakken van etiketjes dan zijn het wel de (s)linksen. Nou ja ik beschouw deze poll in elk geval als een blijken van (s)linkse hokjesgeest, waarmee de al lang verloren gegegane glans van de sociaal-democratie nog eens zwakjes wordt opgepoetst. In moeilijke tijden moet men zich stevig vasthouden, maar deze innige omarming van wederzijdse zelfbevestiging is wel erg klef.
Over de totstandkoming van deze poll wil ik niet al te veel zeggen, behalve wellicht dat het een prachtig voorbeeld te zien geeft van een 'gemanipuleerde werkelijkheid'!...

Er zijn mensen die een virtuele veer in de virtuele reet al een lofzang vinden en er zijn mensen die voor hun centen werken en de lofzang in werkelijkheid krijgen. Het incestueuze gehalte is hier best hoog en de stemmentelling frauduleus, aangezien ik toch ergens genomineerd werd, maar het nergens in de uitslag terugzie. Neem ik daarbij de talloze onregelmatigheden bij de aanloop, dan kan gerust gesteld worden dat ook de virtuele werkelijkheid gemanipuleerd is.
pi_23708610
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Er zijn mensen die een virtuele veer in de virtuele reet al een lofzang vinden en er zijn mensen die voor hun centen werken en de lofzang in werkelijkheid krijgen. Het incestueuze gehalte is hier best hoog en de stemmentelling frauduleus, aangezien ik toch ergens genomineerd werd, maar het nergens in de uitslag terugzie. Neem ik daarbij de talloze onregelmatigheden bij de aanloop, dan kan gerust gesteld worden dat ook de virtuele werkelijkheid gemanipuleerd is.

De user wil bedrogen zijn.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 10:12:56 #71
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23708691
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:07 schreef Sater het volgende:

[..]

De user wil bedrogen zijn.

Zeker als die er een extra veertje voor krijgt.
pi_23708802
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zeker als die er een extra veertje voor krijgt.

Wil je me niet doorhebben.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 10:27:00 #73
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23708899
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:20 schreef Sater het volgende:

[..]

Wil je me niet doorhebben.

Deze awards zijn een complot van de mods, ze hopen dat mensen zich een jaar lang gaan profileren tot een goede schrijver met wollige en onsamenhangende stukjes die de werkelijkheid zo optimaal mogelijk dient te manipuleren om de rechtse usertjes in een kwaad daglicht te zetten.
pi_23708922
quote:
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent

Het kroonjuweel van deze verkiezing. Het zal de usuals niet verbazen dat slechts twee users
hier echt voor in aanmerking komen. Maar er kan er maar een de eerste zijn en dat is, in de foto-finish, BHFH met 10 stemmen. Voor pberends, met 9 stemmen, zullen de druiven zuur zijn.

Komt omdat ik BHFH een stem heb gegeven
  donderdag 2 december 2004 @ 10:29:05 #75
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23708931
Aaah is gewoon jaloers omdat hij niets gewonnen heeft en zit nu met tranen in zijn ogen en een bibberlipje achter de computer zinnen in te tikken om maar te bewijzen dat hij er echt, echt, echt niet mee zit hoor....
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 10:31:57 #76
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23708984
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:29 schreef Maerycke het volgende:
Aaah is gewoon jaloers omdat hij niets gewonnen heeft en zit nu met tranen in zijn ogen en een bibberlipje achter de computer zinnen in te tikken om maar te bewijzen dat hij er echt, echt, echt niet mee zit hoor....

Ik heb bij voorbaat al gezegd dat ik het een kul-verkiezing vind.
pi_23709153
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik heb bij voorbaat al gezegd dat ik het een kul-verkiezing vind.

biberrrrlipje
Slaapt winter
en zomer
pi_23709184
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:40 schreef Parabola het volgende:

[..]

biberrrrlipje

Beflipje is al daaaaaagen dood.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 10:44:24 #79
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23709203
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:40 schreef Parabola het volgende:

[..]

biberrrrlipje

br br br br br.

Heerlijk om dit soort kleuterveerakties af te kraken.
Als het nou ging om awards voor echte politici, dit is voor een werkend mens niet serieus te nemen.
pi_23709256
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

br br br br br.

Heerlijk om dit soort kleuterveerakties af te kraken.
Als het nou ging om awards voor echte politici, dit is voor een werkend mens niet serieus te nemen.

Wat loop je weer heerlijk te kronkelen aaahtje. Feit is dat je je stem uitgebracht hebt, en als er een van je idolen iets negatiefs zegt, ga je lekker mee lopen lullen. Net als vorig jaar eigenlijk.
Slaapt winter
en zomer
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 10:52:18 #81
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23709322
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:47 schreef Parabola het volgende:

[..]

Wat loop je weer heerlijk te kronkelen aaahtje. Feit is dat je je stem uitgebracht hebt, en als er een van je idolen iets negatiefs zegt, ga je lekker mee lopen lullen. Net als vorig jaar eigenlijk.

Nee, ik kronkel niet. Ja, ik heb stemmen uitgebracht, die niet eenduidig waren. Wat Kale heide ermee gedaan heeft weet ik dus niet. Mijn stemmen waren al duidelijk een kritische noot naar de onwaarde van zo'n verkiezing. En net als vorig jaar, stelt het nog geen reet voor, zolang er alleen maar een vast kliekje elkaar veren in de kont steekt en de personen zonder baan hier de meeste tijd hebben en dus de langste en wolligste teksten kunnen produceren. Mijn boodschap is dan ook: De persoon die het meest blij is met de veren, is de persoon die in werkelijkheid in het dagelijkse leven geen doel heeft.
het feit dat jij daar wederom zo ellenlang op doorgaat, doet vermoeden dat jij er ook zo ene bent.
pi_23709558
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, ik kronkel niet. Ja, ik heb stemmen uitgebracht, die niet eenduidig waren. Wat Kale heide ermee gedaan heeft weet ik dus niet. Mijn stemmen waren al duidelijk een kritische noot naar de onwaarde van zo'n verkiezing. En net als vorig jaar, stelt het nog geen reet voor, zolang er alleen maar een vast kliekje elkaar veren in de kont steekt en de personen zonder baan hier de meeste tijd hebben en dus de langste en wolligste teksten kunnen produceren. Mijn boodschap is dan ook: De persoon die het meest blij is met de veren, is de persoon die in werkelijkheid in het dagelijkse leven geen doel heeft.
het feit dat jij daar wederom zo ellenlang op doorgaat, doet vermoeden dat jij er ook zo ene bent.

Oh, zeker. Net als jij behoor ik tot dat kliekje. En natuurlijk stelt zo'n verkiezing niet zo veel voor. Het is gewoon een leukigheidje. Ik ben dan ook niet degene die wel zijn tijd steekt in het meedoen aan een onwaardige verkiezing en achteraf gaat lopen piepen. Ik vind dat ook onrespectvol naar degene die de moeite genomen heeft om het te organiseren. Niemand verplicht je om mee te doen, niemand verplicht je zelfs maar om kennis te nemen van de uitslag.

Het is alsof je meedoet met een potje voetbal en na afloop een sinaasappelkistje op de middenstip zet om luidkeels te verkondigen dat het een spelletje zonder waarde was. Jij noemt dat een kritische noot, in feite is het natuurlijk gewoon kinderachtig. Dat je vervolgens alle deelnemers aan het geheel denkt te moeten kwalificeren als persoon zonder doel IRL is zelfs nog wat triester dan alleen maar kinderachtig. bah.
Slaapt winter
en zomer
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 11:10:34 #83
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23709647
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:06 schreef Parabola het volgende:

[..]

Oh, zeker. Net als jij behoor ik tot dat kliekje. En natuurlijk stelt zo'n verkiezing niet zo veel voor. Het is gewoon een leukigheidje. Ik ben dan ook niet degene die wel zijn tijd steekt in het meedoen aan een onwaardige verkiezing en achteraf gaat lopen piepen. Ik vind dat ook onrespectvol naar degene die de moeite genomen heeft om het te organiseren. Niemand verplicht je om mee te doen, niemand verplicht je zelfs maar om kennis te nemen van de uitslag.

Het is alsof je meedoet met een potje voetbal en na afloop een sinaasappelkistje op de middenstip zet om luidkeels te verkondigen dat het een spelletje zonder waarde was. Jij noemt dat een kritische noot, in feite is het natuurlijk gewoon kinderachtig. Dat je vervolgens alle deelnemers aan het geheel denkt te moeten kwalificeren als persoon zonder doel IRL is zelfs nog wat triester dan alleen maar kinderachtig. bah.

En wat ben jij lekker op de kast te jagen zeg.

Het is allemaal kinderachtig, dus of je dat nu vooraf of achteraf doet, dat boeit niet. Als ik zie hoe er na deze "verkiezingen" nog even een schaamteloos bash-topic wordt geopend door dezelfde "organisator" met goedkeurende blik van een moderator, dan hoef je bij mij niet meer te komen zeuren over wat er kinderachtig is.
pi_23711731
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:58 schreef Parabola het volgende:

[..]

Ach, je doelt natuurlijk op linkse trofeewinnaars als freako, sjun. Kaalhei en I.R.Baboon.
De ontdekkers van trivialiteiten - de meer subtielere geesten dus -, van wie niets zo verre is als een trivialiteit, ontdekken er vaak allerlei omwegen en sluiproutes van de geperverteerde waarheid in, en scheppen er dan vervolgens een groot behagen in, tot nog grotere 'verbazing' van de trivialisten!...

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 02-12-2004 12:50:55 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23711826
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:06 schreef Parabola het volgende:

Het is alsof je meedoet met een potje voetbal en na afloop een sinaasappelkistje op de middenstip zet om luidkeels te verkondigen dat het een spelletje zonder waarde was.
Zoiets als een stelletje varkens dat over de kwaliteit van sinaasappels bekvecht?!...
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 december 2004 @ 13:01:41 #86
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23711988
quote:

-knip-

Kaalhei is inderdaad erg linksig.

Althans, vanuit jouw extreem-rechtse positie. Die inkopper kon ik niet nalaten, dat begrijp je ook wel.
  donderdag 2 december 2004 @ 13:56:26 #87
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_23713245
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:29 schreef Maerycke het volgende:

Er lijkt in jou een therapeute verloren te zijn gegaan. Gelukkig krijg je voldoende ruimte op fok om deze latente talenten te blijven ontwikkelen..
intussen heb je wis en waarachtig goede wil verzameld bij het verenkabinet der prijswinnaars van de POLpoll by proxy.
  donderdag 2 december 2004 @ 13:58:28 #88
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23713288
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:56 schreef aryan8 het volgende:

[..]

Er lijkt in jou een therapeute verloren te zijn gegaan. Gelukkig krijg je voldoende ruimte op fok om deze latente talenten te blijven ontwikkelen..
intussen heb je wis en waarachtig goede wil verzameld bij het verenkabinet der prijswinnaars van de POLpoll by proxy.

De ironie in mijn post is compleet aan jou voorbij gegaan hè? Wil je daar soms over praten?
pi_23713584
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Kaalhei is inderdaad erg linksig.

Althans, vanuit jouw extreem-rechtse positie. Die inkopper kon ik niet nalaten, dat begrijp je ook wel.
Maak je vooral niet teveel kopzorgen zou ik zo zeggen!... Maar je hebt het inderdaad tamelijk goed ingeschat, ik ben niet te plaatsen binnen het enggeestige politieke spectrum van zichzelf en elkaar bevestigende volksverlakkers... In iedere partij is wel iemand die door zijn al te demagogische formulering van de partijbeginselen de anderen tot afvalligheid prikkelt...

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 02-12-2004 16:37:44 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23713598
quote:

Opvallend: Twee (ex-)wiskunde-studenten winnen een ‘dogmatisch-award’

Dat geeft vooral aan hoe mensen over wiskundigen denken. .
pi_23713720
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:12 schreef thabit het volgende:

[..]

Het geeft m.i. vooral het dogmatische karakter van dit soort uitverkiezingen aan...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23715300
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:50 schreef lucida het volgende:

[..]

Zoiets als een stelletje varkens dat over de kwaliteit van sinaasappels bekvecht?!...

Opgediend hebben varkens sinaasappels in de bek.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 15:30:23 #93
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23715358
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:27 schreef Sater het volgende:

[..]

Opgediend hebben varkens sinaasappels in de bek.

En zien en horen ze niets.
  donderdag 2 december 2004 @ 15:35:34 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23715473
Wat mij betreft zijn de titels "Pim Fortuyn trofee" en "Jan Marijnissen trofee" totaal verkeerd gekozen, maar goed
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_23715553
Ik ben dolblij met mijn Award
Eindelijk erkenning
pi_23715573
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Eindelijk erkenning

Lekker wijf
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 2 december 2004 @ 15:40:03 #97
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23715578
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Eindelijk erkenning

"You like me.... you reaaaaally like me" moet er nog achteraan
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 15:41:53 #98
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23715621
Ik zie dat Maerycke zelfs volledig genegeerd is bij de vrouwelijke users.
pi_23715646
Ik zit er aan te denken om nieuwe nagellak te kopen van het prijzengeld.

Wat vinden jullie?
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 15:44:02 #100
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23715674
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:42 schreef SCH het volgende:

Wat vinden jullie?

Je onderschrift nog aanpassen.
pi_23717035
quote:

Wat vinden jullie?
Waarom hijs jij jezelf niet meteen in een burka?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23718436
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Op nadrukkelijk eigen verzoek
pi_23718911
hier had ik al aan meegedaan...

[ Bericht 36% gewijzigd door lucida op 04-12-2004 16:10:12 ]
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 december 2004 @ 17:59:03 #104
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_23718952
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:58 schreef Maerycke het volgende:

[..]

De ironie in mijn post is compleet aan jou voorbij gegaan hè? Wil je daar soms over praten?

Laat ons een boom opzetten over de ijdelheid der ijdelheden.
  donderdag 2 december 2004 @ 18:00:11 #105
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_23718975
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:12 schreef thabit het volgende:

[..]

Je hebt er ook wel goeie onder...
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 18:00:27 #106
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23718980
Hier gebeuren rare dingen....
  donderdag 2 december 2004 @ 18:02:33 #107
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_23719026
quote:

Wat vinden jullie?

Paarse nagellak ter herinnering aan het paarse wat tragisch aflopende experiment zou best staan bij een drag(on)-queen...
pi_23723565
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Deze awards zijn een complot van de mods, ze hopen dat mensen zich een jaar lang gaan profileren tot een goede schrijver met wollige en onsamenhangende stukjes die de werkelijkheid zo optimaal mogelijk dient te manipuleren om de rechtse usertjes in een kwaad daglicht te zetten.

Vermeend rechtse Lucida als dubbelspion?
  donderdag 2 december 2004 @ 21:27:48 #109
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_23723865
quote:
Op donderdag 2 december 2004 18:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hier gebeuren rare dingen....

zoals?
pi_23726272
Kunnen we volgende keer niet een Pim Fortuyntrofee geven voor de grootste drama-queen.

uiteraard alleen met gedachte om hem aan SCH uit te reiken.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 2 december 2004 @ 22:56:47 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23726319
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:54 schreef sizzler het volgende:
Kunnen we volgende keer niet een Pim Fortuyntrofee geven voor de grootste drama-queen.

Met die beschrijving ben ik het meer eens ja. Goed idee dus.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 22:56:50 #112
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23726320
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:27 schreef aryan8 het volgende:

[..]

zoals?

Ik meende een verband te zien tussen jouw entiteit en die van lucida....
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 22:57:50 #113
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23726341
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:17 schreef Sater het volgende:

[..]

Vermeend rechtse Lucida als dubbelspion?

Nee, nog een keer raden.
  donderdag 2 december 2004 @ 23:37:40 #114
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23727396
quote:

Wat vinden jullie?

Ga voor de roze nagellak met glittertjes, lieverd. Vergeet je niet een micro-foto van Femke, Mohammed en Rosenmoller op je nagels te plakken?
  donderdag 2 december 2004 @ 23:42:52 #115
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23727546
De mate waarin men dit geheel serieus neemt, vermaakt mij nog steeds het meest. Overigens vind ik het heel erg jammer dat mijn ontmaskering als commnist aanstaande is. Reeds jaren probeer ik met extreem over-the-top rechtse ideeen het rechtse gedachtengoed is discrediet te brengen. Helaas heb jullie mij doorzien en zal ik mijn werkelijke identiteit tonen:

vrijdag 3 december 2004 @ 00:27:17 #116
13462 BansheeBoy
pi_23728592
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik pleit voor de Tara Singh Varma-Trofee" voor de meest ongeloofwaardige user. Dan maak je een goede kans BSB.

vrijdag 3 december 2004 @ 00:36:51 #117
85889 lucida
équilibre
pi_23728770
quote:
Als doorgewinterde undercoverpastoor plaatste Aaahikwordgek in het topic 'Onder uit de zak' de volgende link:

Blauw doetje: kale heide's ontmaskering
Bedankt voor het lichten van de sluier, en het ontrafelen van het complot...

het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:43:19 #118
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23728860
Heeft een van de prijswinnaars zijn prijs al afgehaald trouwens? Na de recente ontwikkelingen is het overigens evident dat ook de extreem-linkse winnaars hun prijs bij mij kunnen ophalen. Naast een kopie van 'Das Kapital' kunnen zij uiteraard een t-shirt met de onderstaande afdruk bij mij komen afhalen:

vrijdag 3 december 2004 @ 00:56:26 #119
85889 lucida
équilibre
pi_23729062
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:43 schreef Kaalhei het volgende:
Heeft een van de prijswinnaars zijn prijs al afgehaald trouwens? Na de recente ontwikkelingen is het overigens evident dat ook de extreem-linkse winnaars hun prijs bij mij kunnen ophalen. Naast een kopie van 'Das Kapital' kunnen zij uiteraard een t-shirt met de onderstaande afdruk bij mij komen afhalen:

[afbeelding]

Joh, geef nou maar gewoon toe dat het van begin afaan doorgestoken kaart was...; bovendien woon je voor sommigen net iets te dicht bij de grens, en maakt een bezoekje aan jou wellicht onaangename herinneringen wakker - want zoals je weet ligt bij een deel van de uitverkorenen e.e.a. nogal gevoelig.

De prins die van geen kwaad wist, laat na zijn dood bekend maken, dat hij wel smeergeld van Lockheed had aangenomen - het kan verkeren
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23729770
Waar moet ik die ophalen Kaalhei !
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:20:12 #121
36088 Miss_User
back on track
pi_23732510
Leuke uitslagen, gelukkig geen wijven-trofee voor ondergetekende

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom sommige mensen zo veel energie steken in het piepen over doorgestoken kaarten en onzinverkiezingen? waar maak je je in hemelsnaam druk om?
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:20:59 #122
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23732525
Bij mij thuis natuurlijk.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:54:24 #123
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23733157
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Het is een complot! Ik zeg het je! Aan die Kaalhei moet wat gedaan worden!

vrijdag 3 december 2004 @ 10:58:36 #124
85889 lucida
équilibre
pi_23733236
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:20 schreef Miss_User het volgende:
Leuke uitslagen, gelukkig geen wijven-trofee voor ondergetekende

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom sommige mensen zo veel energie steken in het piepen over doorgestoken kaarten en onzinverkiezingen?
Als je werkelijk een antwoord op jouw vraag zou willen hebben - wat ik betwijfel omdat het een retorische vraag betreft - dan zul je toch namen moeten noemen. Ik stel voor dat aan jou de mooswief-award moet worden uitgereikt, want die titel past jou wel...
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:02:16 #125
85889 lucida
équilibre
pi_23733309
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:20 schreef Kaalhei het volgende:
Het voormalig (s)linkse krakersbolwerk, dat meer en meer door buitelanders werd uitgewoond!... Maar je weet hoe het gezegde luidt?!: ' Zelfs een holle noot wil nog gekraakt worden, en dat zegt wat mij betreft meteen alles over de pol-verkiezing en hun uitverkorenen...'
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:11:25 #126
36088 Miss_User
back on track
pi_23733516
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:58 schreef lucida het volgende:
wat ik betwijfel omdat het een retorische vraag betreft

U gaat door voor de koelkast.

maar een beetje benieuwd ben ik wel, en jij lijkt je aangesproken te voelen, dus voel je vrij...
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:36:53 #127
85889 lucida
équilibre
pi_23734072
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:11 schreef Miss_User het volgende:

[..]

U gaat door voor de koelkast.

maar een beetje benieuwd ben ik wel, en jij lijkt je aangesproken te voelen, dus voel je vrij...
Het kan vriezen en het kan dooien, maar wees gerust, deze doorgewinterde vrijgeest voelt zich niet aangesproken, al doe je nog zo je best hem daarop aan te spreken!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23737783
Kaalhei, je was er niet...........

Zit ik daar in Vrankrijk Lindebloesemthee te drinken met mijn lila nagellak, van Kaalhei hadden ze nog nooit gehoord.....
pi_23737897
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:02 schreef lucida het volgende:

Het voormalig (s)linkse krakersbolwerk, dat meer en meer door buitelanders werd uitgewoond!... Maar je weet hoe het gezegde luidt?!: ' Zelfs een holle noot wil nog gekraakt worden, en dat zegt wat mij betreft meteen alles over de pol-verkiezing en hun uitverkorenen...'

Wat zegt het over de Pol-verkiezingen ?
Geef nu eens concreet aan waar Kaalhei de fout is ingegaan..
Met quotes svp..
En laat die linkse rakker toch lekker wonen in zijn kraakpand, dat heeft niks met de pol-verkiezingen te maken.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:34:44 #130
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23738048
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
Met quotes svp..
En laat die linkse rakker toch lekker wonen in zijn kraakpand, dat heeft niks met de pol-verkiezingen te maken.

Wat moet jij een kutleven hebben, zeg.
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:04:17 #131
108463 Snik
Socialismusfeindlich
pi_23740055
-edit-
Niet doen.

[ Bericht 88% gewijzigd door Sidekick op 03-12-2004 17:18:28 ]
Aisja was 9 toen mohammed haar neukte:
http://www.faithfreedom.org/Articles/sina/ayesha.htm
Boeken: Sahih Muslim Book 008, Number 3310: en Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:25:00 #132
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23745781
Waar kan ik mijn Lonsdale t-shirt afhalen, Kaalhei?
pi_23747199
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:02 schreef lucida het volgende:

[..]

Buitenlanders als god in Vrankrijk? Kraakt een vrijgeest hier[terecht] een harde noot? Lucida speelt nu weer op rechts? Wat heb jij met de god Janus?
  zaterdag 4 december 2004 @ 00:22:11 #134
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23751017
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:20 schreef Kaalhei het volgende:

Leuk optrekje Kaalhei. En die kleuren, Robijn...? Wat doet een Kumpel in vredesnaam in Amsterdam tussen de marginalen uit eigen keuze?

[ Bericht 7% gewijzigd door sjun op 04-12-2004 00:43:12 ]
  zaterdag 4 december 2004 @ 00:23:36 #135
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23751048
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik meende een verband te zien tussen jouw entiteit en die van lucida....

... er klinkt latente haat in door
  zaterdag 4 december 2004 @ 00:26:37 #136
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23751117
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Met quotes svp..

Kaalhei heeft teveel van Murray Rothbart gezien om zich daadwerkelijk als een god in Vrankrijk te kunnen presenteren

Symphatiek van je dat je het voor hem opneemt.

@Kaalhei: In nood leert men zijn vrienden kennen.
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 00:31:53 #137
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23751235
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:23 schreef sjun het volgende:

[..]

... er klinkt latente haat in door

Van wie?
  zaterdag 4 december 2004 @ 00:42:09 #138
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23751445
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Van wie?

geintje, let ff op de smileys...
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 00:44:43 #139
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23751494
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:42 schreef sjun het volgende:

[..]

geintje, let ff op de smileys...

Ja, dat weet ik ook wel, maar wie? Ik denk serieus dat die Ryan nummer 8 iets met lucida te maken heeft. Maar lucida is op dit moment mijn favoriete wollige humorist. Sorry.
pi_23754828
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ook wel, maar wie? Ik denk serieus dat die Ryan nummer 8 iets met lucida te maken heeft. Maar lucida is op dit moment mijn favoriete wollige humorist. Sorry.
Alvorens zulke suggesties mogelijk te zeer een eigen leventje gaan leiden, wijs ik er met klem op dat Lucida geen kloon is van welk 'user-tje' dan ook, en dat omgekeerd om het even welke user geen kloontje van Lucida is - al doen sommigen nog zo hun best dat wel te willen lijken.

En nee Sidekick, daar bedoel ik niet de door mij zeer gewaardeerde user Aaahikwordgek mee?!...

Wat mijn humor betreft ben je een van de weinigen fokkers, zoniet de enige, die vindt dat ik over humor beschik. (Ik meen me te herinneren dat OllieA zich ook wel eens in dergelijke bewoordingen heeft geuit...)

Zo ook de wolligheid van mijn humor - wanneer een kluwen wol verward is geraakt moet het eerst worden ontrafeld, alvorens je er garen bij kunt spinnen.

Zo kreeg Theseüs van Ariadne een kluwen wol en een toverzwaard. Toen zocht hij in het labyrint de minosaurus op en doodde het monster met zijn toverzwaard. En doordat hij de kluwen wol had uitgerold, kon hij de uitgang ook weer vinden.

Zelf ben ik eerder geneigd die Aryan8 als een kloontje van Ryan3 of zelfs van Bleusdude te beschouwen. En dat een van beiden dit kloontje gebruikt omdat hij anders mogelijk te zeer gebukt gaat onder zijn (s)linkse, sleetse, supersofte en wat seniele 'fok-imago'...

Maar alle virtuele schijn ten spijt - zelfs een tandeloos oud vrouwtje spreekt niet altijd de waarheid!...
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 12:03:36 #141
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23754937
lucida, je beschikt over meer humor dan je zelf denkt. Hier begon mijn gezonde argwaan.
Ryan nummer 8 nam je tekst over en jij veranderde juist die tekst. What happened? Een Ryan die jou stiekem bewondert en zich wil vereenzelvigen met jouw geest en met name tekst? Een slinkse truc om te laten lijken dat Ryan nummer 8 in feite U is, of gewoon toch een foutje?

Qua tekst zal het mij een worst wezen, ik lach werkelijk bij ieder stukje dat je schrijft. Je ontbloot mensen waar ze bijstaan. Daarmee zeg ik niet dat je ze in de kou laat staan, integendeel! Ieder krijgt de aandacht die het (entiteit) verdient.
pi_23755010
quote:

[..]

Het is, naar ik meen, Aryan 8. Flauw grapje van Ryan 3 zelf? Heb zo mijn twijfels.
pi_23755101
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
lucida, je beschikt over meer humor dan je zelf denkt. Hier begon mijn gezonde argwaan.
Ryan nummer 8 nam je tekst over en jij veranderde juist die tekst. What happened? Een Ryan die jou stiekem bewondert en zich wil vereenzelvigen met jouw geest en met name tekst? Een slinkse truc om te laten lijken dat Ryan nummer 8 in feite U is, of gewoon toch een foutje?
Wonderlijk... Ik zelf vermoed dat jouw eerste suggestie nog het meest waarschijnlijk is, hetgeen niet uitsluit dat het ook gewoon een slinks trucje of een foutje kan zijn geweest, maar dan wel door Ariaaan8, en of anderen (???), die mij daarmee in diskrediet willen brengen...

Nu het 'rechtse bolwerk' Kaalhei definitief schijnt te zijn ontmanteld, moeten we niet raar staan te kijken als meerdere fok-entiteiten door de mand zullen vallen.

het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 12:28:22 #144
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23755323
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:15 schreef lucida het volgende:

[..]

Wonderlijk... Ik zelf vermoed dat jouw eerste suggestie nog het meest waarschijnlijk is, hetgeen niet uitsluit dat het ook gewoon een slinks trucje of een foutje kan zijn geweest, maar dan wel door Ariaaan8, en of anderen (???), die mij daarmee in diskrediet willen brengen...

Nu het 'rechtse bolwerk' Kaalhei definitief schijnt te zijn ontmanteld, moeten we niet raar staan te kijken als meerdere fok-entiteiten door de mand zullen vallen.

Dit is overigens de tekst die ik bedoelde.
Kaalhei kan niet anders dan het spelletje meespelen, maar qua verdachtmakingen is hij door de mand gevallen en kan niet meer als rechts bolwerk geloofwaardig overkomen. Ik vermoed dat er huurlingen zo niet entiteiten van één en al dezelfde vlezige personage hier hun ronde maken.
pi_23755345
Introduceer niewe prijs: Het verkeerdebeenaward: genomineerden: Lucida - Ryan 3 - Akkersloot.

Lucida: je hebt, tot dusver, niet ontkend een Januskop [dubbelspion] te zijn.
Ryan 3: hult zich, handtasjeszwaaiend, in allerlei vermommingen.
Akkersloot: is een relicrypto met temporaalkwab aandoening.
pi_23755670
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:30 schreef Sater het volgende:
Introduceer niewe prijs: Het verkeerdebeenaward: genomineerden: Lucida - Ryan 3 - Akkersloot.

Ryan 3: hult zich, handtasjeszwaaiend, in allerlei vermommingen.
Akkersloot: is een relicrypto met temporaalkwab aandoening.

Ryan3 is het iig niet.

Verder heb ik even gekeken in het profiel van Klompendanser, dit is weer een kloon van Sjun.
(leuk die upgrades van Fok! en de mensen die dat niet door hebben.) , , .

vrijdag 2 juli 2004 @ 15:49
Laatste bezoek: 1 dagen, 21 uur, 56 minuten geleden
Aantal posts: 354 (gemiddeld 3 per dag)

Arayan8 is in dezelfde tijd aangemaakt, er was toen een flinke rel aan de gang.
Zowel Sjun als Lucida hebben veel klonen omdat ze niet willen weten werkelijk geen bestaan buiten Fok! te hebben.
Wolla Billa Halala.
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 12:59:41 #147
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23755807
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:49 schreef Callas het volgende:

[..]

Ryan3 is het iig niet.

Verder heb ik even gekeken in het profiel van Klompendanser, dit is weer een kloon van Sjun.

Zowel Sjun als Lucida hebben veel klonen omdat ze niet willen weten werkelijk geen bestaan buiten Fok! te hebben.

Laat maar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Aaahikwordgek op 04-12-2004 13:01:33 (nevermind) ]
pi_23757087
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:30 schreef Sater het volgende:

Sater valt me toch een beetje van jou tegen maar ja, als je weet wie je vijanden zijn, heb je geen vrienden meer nodig...

Deze non-discussie krijgt weer dezelfde nare trekjes als toendertijd met ruimgaart, toen werden mij ook ten onrechte zijn, en terloops allerlei andere vituele entiteiten in de schoenen geschoven.

Jij weet toch dat ik alleen maar als Lucida post, welke snaakse gedachten heb je dan om ongefundeerd aan deze (s)linkse verdachtmakingen voeding te geven? Alleen maar omdat ik het te kinderachtig voor woorden vind steeds maar weer te moeten bevestigen dat ik geen kloontje heb? Nou bij deze dan - ik ontken een Januskop te zijn...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23757298
quote:

[..]

Ryan3 is het iig niet.

Zowel Sjun als Lucida hebben veel klonen.

Ik geloof zeker dat iemand als sjun in staat moet worden geacht onder meerdere entiteiten te fokken. Maar zoals je weet heb ik het niet nodig, zelfs niet in de hitte van de strijd, mijzelf achter anderen (kloontjes) te verbergen. Ik sta voorwat ik zeg... Maar in tegenstelling tot andere keren, maak ik me echter niet meer druk om dit soort insinuaties; m.a.w. het zal me allemaal worst wezen. Als mensen dan toch al geen inhoudelijk weerwoord hebben, en hun toevlucht in andere zaken willen zoeken, moeten ze dat vooral blijven doen, ik wordt er koud noch warm van...
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 14:44:15 #150
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23757555
De server is gereset, ik weet zeker dat zo verdachtmakingen niet meer valide zijn. Laat ik het zo zeggen, ik heb van bepaalde entiteitsnamen een zekerheid.
Daarmee verwijs ik naar de entiteiten die ik zelf ooit in het leven riep.
pi_23757616
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:17 schreef lucida het volgende:

[..]

Sater valt me toch een beetje van jou tegen maar ja, als je weet wie je vijanden zijn, heb je geen vrienden meer nodig...

Deze non-discussie krijgt weer dezelfde nare trekjes als toendertijd met ruimgaart, toen werden mij ook ten onrechte zijn, en terloops allerlei andere vituele entiteiten in de schoenen geschoven.

Jij weet toch dat ik alleen maar als Lucida post, welke snaakse gedachten heb je dan om ongefundeerd aan deze (s)linkse verdachtmakingen voeding te geven? Alleen maar omdat ik het te kinderachtig voor woorden vind steeds maar weer te moeten bevestigen dat ik geen kloontje heb? Nou bij deze dan - ik ontken een Januskop te zijn...
Je aanvaardt mijn awardnominatie derhalve niet? Je acht het voeding geven aan [s]linkse verdachtmaking? Hoezo? Ruijmgaart van stal halen dunkt mij de knuppel in het Tokkiehok gooien.

Lucida, zelfverklaarde vrijgeest, juist Januskoppen hebben het voorrecht van de regressieve en progressieve blik. Je erkent, geen Januskop zijnde, een eenduidige blikrichting voor te staan?

pi_23758290
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De server is gereset, ik weet zeker dat zo verdachtmakingen niet meer valide zijn. Laat ik het zo zeggen, ik heb van bepaalde entiteitsnamen een zekerheid.
Daarmee verwijs ik naar de entiteiten die ik zelf ooit in het leven riep.
Dan kun je daarmee toch ook de suggestie ontkrachten, dat ik onder andere kloontjes zou posten? Of is dat weer niet mogelijk zoals Yvonne ons wil doen geloven? Ik blijf het raar vinden, dat ze op Fok dergelijk misbruik niet kunnen opsporen, en mensen zonodig lik op stuk geven...
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 15:41:30 #153
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23758606
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:23 schreef lucida het volgende:

[..]

Dan kun je daarmee toch ook de suggestie ontkrachten, dat ik onder andere kloontjes zou posten? Of is dat weer niet mogelijk zoals Yvonne ons wil doen geloven? Ik blijf het raar vinden, dat ze op Fok dergelijk misbruik niet kunnen opsporen, en mensen zonodig lik op stuk geven...
Ik weet in elk geval van welke vermeende kloontjes jij niet de eigenaar bent.
pi_23758744
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dan is wat mij betreft de kwestie opgelost...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23758866
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:47 schreef Sater het volgende:

[..]

Je aanvaardt mijn awardnominatie derhalve niet? Je acht het voeding geven aan [s]linkse verdachtmaking? Hoezo? Ruijmgaart van stal halen dunkt mij de knuppel in het Tokkiehok gooien.
Het bederf van het beste is het ergste.
quote:

Lucida, zelfverklaarde vrijgeest, juist Januskoppen hebben het voorrecht van de regressieve en progressieve blik. Je erkent, geen Januskop zijnde, een eenduidige blikrichting voor te staan?
Cre'do qui'a absur'dum...
Ik geloof, omdat het ongerijmd is.

het is zoals het is
non-conforming link
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:48:25 #156
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23764851
quote:

[..]

Ryan3 is het iig niet.

Onzin. Als je een absolute uitspraak doet dan moet je wel heel zeker weten dat die klopt. In dit geval klopt die niet en gaat je uitspraak ten koste van je geloofwaardigheid Stali/Thumb Bolt On.
  zondag 5 december 2004 @ 00:15:16 #157
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23769301
quote:

[..]

kweenie waar Aryan8 vandaan komt. Het zou natuurlijk ook een gewone betrekkelijk nieuwe FOK!gebruiker kunnen zijn aan wie diverse 'orginelen' worden toegeschreven omdat hij wat rellerig over komt.

Ik vind de meer dan dubbelzinnige humor van Lucida ook ijzersterk. Ik houd wel van filosofische grappen, omkering van theoriën en humor op een zeer scherpe snede. Zeker als dit ook nog eens verpakt is in bloemrijk taalgebruik. Daar zijn die duizend bloemen van Mao niets bij.

Sinds Freek de Jonge wat is uitgeblust is het hard bergafwaarts gegaan met dergelijke humor. Wat mij betreft gaat Lucida er mee door.
  zondag 5 december 2004 @ 00:36:10 #158
85889 lucida
équilibre
pi_23769740
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:15 schreef sjun het volgende:

[..]

kweenie waar Aryan8 vandaan komt. Het zou natuurlijk ook een gewone betrekkelijk nieuwe FOK!gebruiker kunnen zijn aan wie diverse 'orginelen' worden toegeschreven omdat hij wat rellerig over komt.

Ik vind de meer dan dubbelzinnige humor van Lucida ook ijzersterk. Ik houd wel van filosofische grappen, omkering van theoriën en humor op een zeer scherpe snede. Zeker als dit ook nog eens verpakt is in bloemrijk taalgebruik. Daar zijn die duizend bloemen van Mao niets bij.

Sinds Freek de Jonge wat is uitgeblust is het hard bergafwaarts gegaan met dergelijke humor. Wat mij betreft gaat Lucida er mee door.
Mijn ervaring is dat je mensen nooit te vroeg de hemel in moet prijzen.

Sommigen kennen wel meer dan een opleving, zo ook Freek. En ook als de inhoud niet meer al te opzienbarend is, kan ik toch nog wel bewondering opbrengen voor zijn tomeloze energie...

[ Bericht 1% gewijzigd door lucida op 05-12-2004 11:03:28 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23771739
Klonen . Triest gebeuren...
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 10:47:00 #160
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23774312
quote:
Op zondag 5 december 2004 02:21 schreef RichardQuest het volgende:
Hoor hem nou, nep-RQ.
  zondag 5 december 2004 @ 11:01:46 #161
85889 lucida
équilibre
pi_23774456
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nu Callas (alias TBO) nog. Want zij ziet spoken waar het niet spookt... Kennelijk mag je niets 'verdachts' over Ryan3 (alias Aryan8 ???) zeggen want dan komt zij - zoals het een moederkloek betaamt - steevast in het geweer, en probeert met een gunload vol aan losse flodders elke suggestie in die richting aan flarden te schieten.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 11:17:09 #162
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23774617
quote:
Op zondag 5 december 2004 11:01 schreef lucida het volgende:

[..]

Nu Callas (alias TBO) nog. Want zij ziet spoken waar het niet spookt... Kennelijk mag je niets 'verdachts' over Ryan3 (alias Aryan8 ???) zeggen want dan komt zij - zoals het een moederkloek betaamt - steevast in het geweer, en probeert met een gunload vol aan losse flodders elke suggestie in die richting aan flarden te schieten.
TBO, nu je het zo zegt. Het virtuele liefje van R3 dat onvoorwaardelijk achter R3 staat. Op zich best mooi, ware het niet dat het af en toe er genant overkomt als R3 zich weer in een hoek geworsteld heeft waar die niet wilde zijn.
pi_23774631
Het spookt hier in de {FOK] opera.
  zondag 5 december 2004 @ 11:58:15 #164
85889 lucida
équilibre
pi_23775228
quote:
Op zondag 5 december 2004 11:18 schreef Sater het volgende:
Het spookt hier in de {FOK] opera.
Ik ben ooit bij de premiere van de 'Phantom of the Opera' in Scheveningen geweest, en jouw vergelijk komt daar aardig mee overeen.

Ik neem aan dat jij als Sater dan de rol van 'Robert le Diable' speelt?

En Callas, ja wat zal ik zeggen, is misschien wel de rol van madame Carlotta Guidicelli - een bazige Italiaanse vrouw met een schrille stem...

Maar ook voor Ryan3 is er een passende dubbelrol te bedenken - wat dacht je van het spook zelf die vermomd als Don Juan de rol van Passarino speelt en op die manier Christine tracht in te palmen?

Want is het niet zo, dat het spook en Christine met een bootje varen doorheen een meer, op weg naar zijn ondergrondse schuilplaats? En plaats hij haar dan niet vervolgens voor een spiegel, waarin zij zichzelf ziet gekleed in een bruidsjurk? En wordt dan niet duidelijk wat de plannen van het spook zijn namelijk, dat hij verliefd op haar is rnet haar wil trouwen...

Opeens worden herinneringen aan Euridice wakker...
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 5 december 2004 @ 15:39:33 #165
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23779193
quote:
Op zondag 5 december 2004 11:58 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik ben ooit bij de premiere van de 'Phantom of the Opera' in Scheveningen geweest, en jouw vergelijk komt daar aardig mee overeen.

Ik neem aan dat jij als Sater dan de rol van 'Robert le Diable' speelt?

En Callas, ja wat zal ik zeggen, is misschien wel de rol van madame Carlotta Guidicelli - een bazige Italiaanse vrouw met een schrille stem...

Maar ook voor Ryan3 is er een passende dubbelrol te bedenken - wat dacht je van het spook zelf die vermomd als Don Juan de rol van Passarino speelt en op die manier Christine tracht in te palmen?

Want is het niet zo, dat het spook en Christine met een bootje varen doorheen een meer, op weg naar zijn ondergrondse schuilplaats? En plaats hij haar dan niet vervolgens voor een spiegel, waarin zij zichzelf ziet gekleed in een bruidsjurk? En wordt dan niet duidelijk wat de plannen van het spook zijn namelijk, dat hij verliefd op haar is rnet haar wil trouwen...

Opeens worden herinneringen aan Euridice wakker...

werelds... Lucida
pi_23779282
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:39 schreef sjun het volgende:

[..]

werelds... Lucida
Het experiment is allang bekend, sjuuun. We doen alsof het onpopulairste meisje van de klas het leukste meisje is en wat blijkt in een mum van tijd wordt ze ook daadwerkelijk het populairste meisje van de klas.
I´m back.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 15:47:14 #167
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23779331
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het experiment is allang bekend, sjuuun. We doen alsof het onpopulairste meisje van de klas het leukste meisje is en wat blijkt in een mum van tijd wordt ze ook daadwerkelijk het populairste meisje van de klas.
Dat is een bewijs van schapengedrag, niet van de populariteit van dat meisje.
pi_23779348
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat is een bewijs van schapengedrag, niet van de populariteit van dat meisje.
Ja en?
I´m back.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 15:49:51 #169
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23779374
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja en?
Dat was ook jouw strekking?
  zondag 5 december 2004 @ 16:12:35 #170
85889 lucida
équilibre
pi_23779824
quote:

[..]

Het experiment is allang bekend, sjuuun.
Heeft het experiment ook nog een naam, of is jou die ontgaan?
quote:
We doen alsof het onpopulairste meisje van de klas het leukste meisje is en wat blijkt in een mum van tijd wordt ze ook daadwerkelijk het populairste meisje van de klas.
Wie is die man die op zondag altijd het vlees komt snijden?

Maar even serieus Ryan3, jouw logica ontgaat me. Wat heeft dit voorbeeld nou met sjun's reactie te maken? Niets toch?!... Volgens mij heb jij de diepere, en vooral ook de meer psychologische symboliek niet helemaal goed begrepen.
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 5 december 2004 @ 16:16:36 #171
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23779911
quote:

[..]

in welke klas plaats je Euredice? Gaathet om een VMBO meisje op middelbare leeftijd met wat culturele bagage? Hebben we met een gymnasiummeisje op middelbare leeftijd van doen?

Waarom zou het het minst populaire meisje betreffen? Of worden mogelijk Graaltochten van meisjes op zoek naar de heilig verklaarde Re-reformed nog te weinig op waarde(n) geschat?
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 16:19:10 #172
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23779969
Ik vermoed dat Ryan3 verwijst naar de film A Beautiful Mind, waarbij een schizofreen geniaal in analyse is, maar ten onder gaat aan zijn eigen personages. Een mooie zelfanalyse van R3.
  zondag 5 december 2004 @ 16:21:04 #173
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23780022
quote:
Op zondag 5 december 2004 02:21 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb zo het idee dat zeker een kwart van de FOK!users op een of andere manier gekloond is. Zonder klonen zou het maar saai worden op FOK! Mensen als Svedisch Sven (leeft hij nog digitaal?) brengen toch een bepaalde sjeu op FOK!
  zondag 5 december 2004 @ 16:26:47 #174
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23780146
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vermoed dat Ryan3 verwijst naar de film A Beautiful Mind, waarbij een schizofreen geniaal in analyse is, maar ten onder gaat aan zijn eigen personages. Een mooie zelfanalyse van R3.
Ik mist er wat omheen maar vermoed dat Ryan3 eerder een meningskleurende verklaring voor het fenomeen Lucida tracht af te geven door middel van zijn experimentaforisme
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 16:29:21 #175
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23780197
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:26 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik mist er wat omheen maar vermoed dat Ryan3 eerder een meningskleurende verklaring voor het fenomeen Lucida tracht af te geven door middel van zijn experimentaforisme
Wie beslist echter wie het populairste meisje daadwerkelijk is? Het individu of de groep?
  zondag 5 december 2004 @ 16:39:03 #176
85889 lucida
équilibre
pi_23780377
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:26 schreef sjun het volgende:

[..]

Misschien voelt Ryan3 wel intuïtief aan dat Lucida op een specifieke ervaring kan bogen, waar hij alleen maar in zijn natste dromen van kan zwijmelen… En misschien is het wel dit gemis, dat hij niet anders dan slechts met het nodige kinnesinne kan verkroppen.
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 5 december 2004 @ 16:40:01 #177
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23780401
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wie beslist echter wie het populairste meisje daadwerkelijk is? Het individu of de groep?
Sommigen menen dat hun visie (of het gebrek daaraan) het beste is voor de hele groep en dragen deze vervolgens actief uit middels anekdotismen en trivialiteiten in beleringsjargon. Sommigen daarvan zouden gelijk kunnen hebben maar dat impliceert nog niet dat hen daarmee de legitimatie van gelijkhebber verstrekt wordt.

Om nu uit zo'n impasse te komen doet in ieder geval één adagium altijd opgeld: Wie schrijft die blijft.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 16:47:16 #178
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23780536
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:40 schreef sjun het volgende:

[..]

Sommigen menen dat hun visie (of het gebrek daaraan) het beste is voor de hele groep en dragen deze vervolgens actief uit middels anekdotismen en trivialiteiten in beleringsjargon. Sommigen daarvan zouden gelijk kunnen hebben maar dat impliceert nog niet dat hen daarmee de legitimatie van gelijkhebber verstrekt wordt.

Om nu uit zo'n impasse te komen doet in ieder geval één adagium altijd opgeld: Wie schrijft die blijft.
Degene die zwijgt heeft gelijk of geeft juist toe door de mand gevallen te zijn. Als ik R3's gedachtenexperiment doorzet naar fok!, dan lijkt het alsof R3 wil uitdrukken dat zolang je maar genoeg ja-knikkers om je heen verzamelt, je ook de beste schrijver bent. De beste man vergeet echter dat ja-knikkers opportunistisch zijn en zich altijd achter de ware populaire scharen, hetgeen ontkracht dat het minst populaire meisje daadwerkelijk ooit populair zal zijn. Tenzij je dat zo afspreekt en daar heb je dus ja-knikkers voor nodig. Digitaal gezien geen moeite om meerdere entiteiten om je heen te verzamelen en zo de populairste te worden. Echter, deze ja-knikkende entiteiten zijn niet opportunistisch en dat verraadt de vermeende populaire uitverkorenen.
pi_23780921
@ Aahikwordgek: doelt gij op Teletubbies - entiteiten?
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 17:10:20 #180
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23780965
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:07 schreef Sater het volgende:
@ Aahikwordgek: doelt gij op Teletubbies - entiteiten?
Oh oh.

Ik doel op entiteiten die in het leven worden geroepen om een verhaal van een andere entiteit de hemel in te prijzen.
pi_23781317
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oh oh.

Ik doel op entiteiten die in het leven worden geroepen om een verhaal van een andere entiteit de hemel in te prijzen.
Ah, gelijk men bij de oude Romeinen klaplopers had?
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 17:33:21 #182
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23781365
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:30 schreef Sater het volgende:

[..]

Ah, gelijk men bij de oude Romeinen klaplopers had?
Klaploper is niet het juiste woord als men spreekt van entiteiten die tot eenzelfde personage van vlees en bloed te herleiden zijn. Masturbanten zou dan beter klinken.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 17:34:34 #183
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23781388
Waarmee ik zelf concludeer dat awards toch altijd tot sexualiteit te herleiden zijn.
pi_23781509
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarmee ik zelf concludeer dat awards toch altijd tot sexualiteit te herleiden zijn.
Wellicht er uit voorkomt. Menige award wordt immers op de [FOK] matras verdiend?
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 17:43:32 #185
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23781574
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:40 schreef Sater het volgende:

[..]

Wellicht er uit voorkomt. Menige award wordt immers op de [FOK] matras verdiend?
Een award is een veer in de reet. Een award voor xenofobie valt alleen te verklaren door de uitreiker te analyseren.
pi_23781760
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Een award is een veer in de reet. Een award voor xenofobie valt alleen te verklaren door de uitreiker te analyseren.
Doel je op users met een hoog - geblondeerd Wildersgehalte; danwel hoogachting voor imams als El Moumni. Xenofobie is immers niet het privilege van één bepaalde richting?
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 17:58:40 #187
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23781843
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:54 schreef Sater het volgende:

[..]

Doel je op users met een hoog - geblondeerd Wildersgehalte; danwel hoogachting voor imams als El Moumni. Xenofobie is immers niet het privilege van één bepaalde richting?
Ik doel op users met een sexuele frustratie. Die hebben namelijk awards nodig ter compensatie.
pi_23793853
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik doel op users met een sexuele frustratie. Die hebben namelijk awards nodig ter compensatie.
Gij meent derhalve dezulken die zichzelve kietelen?
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:12:31 #189
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23817177
Tiko is de winnaar van de laatste award trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')