Ga je anders met oranje rotzooi op een plein staan?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
ik eis een hertelling![]()
wil je een handtekening?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga je anders met oranje rotzooi op een plein staan?![]()
Muilpeer vermomd als handtekening bedoel je zeker.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:25 schreef Harry_Sack het volgende:
wil je een handtekening?
Wat ben je toch negatief...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Muilpeer vermomd als handtekening bedoel je zeker.
Tja, het kostte me de nodige uren, maar ik heb dan ook de rekening (a raison e70 per uur) richting Danny gestuurd.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:27 schreef komrad het volgende:
ik kom weinig in polititef maar dit is wel erg leuk bedacht, goed gedaan
zal ie blij mee zijn. Ik gok dat je als je een etentje krijgt gaat schrikken wat een voorgerecht voortaan kostquote:Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Tja, het kostte me de nodige uren, maar ik heb dan ook de rekening (a raison e70 per uur) richting Danny gestuurd.![]()
Hehe, ze kunnen maar beter van fok een BV maken ipv een VOF.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Tja, het kostte me de nodige uren, maar ik heb dan ook de rekening (a raison e70 per uur) richting Danny gestuurd.![]()
Van Harte.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga je anders met oranje rotzooi op een plein staan?![]()
Dank.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:42 schreef heiden6 het volgende:
Van Harte.
De rest ook, trouwens.
Nee, vandaar de:quote:Op woensdag 1 december 2004 00:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vind jij jezelf een xenofoob?
Als niet echt regelmatige bezoeker van POL heb ik niet medegedaan, maar ben het iig eens met jouw uitverkoring...quote:Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef dVTB het volgende:
Nou, nou, mijn dank is groot
[Hier stond een inmiddels gecensureerde tekst over hoe dVTB die Van Buitenen inmiddels verafschuwt, maar dat doet nu even niet ter zake]
Dan geven we jou toch de poedelprijs? Die komt je, gezien je naam, wel toequote:Op woensdag 1 december 2004 01:40 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben te onopvallend om in de prijzen te vallen.....nog ff en ik ga denken dat ik een marrokaan ben, en dat hier sprake is van discriminatie van de bovenste plank. En de enigste islamiet die een award krijgt loopt op dit moment zenuwachtig met een bom-gordel rond te rennen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:41 schreef dVTB het volgende:
Dan geven we jou toch de poedelprijs? Die komt je, gezien je naam, wel toe
Ik vind Wilders meer op een poedel lijken.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:41 schreef dVTB het volgende:
[..]
Dan geven we jou toch de poedelprijs? Die komt je, gezien je naam, wel toe
Nee! 19 is al aan hoge kant.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef Drugshond het volgende:
Toch moeten er nog een paar awards bij.......
Tellen mot je. Proeven doe je maar tijdens je maaltijdquote:Op woensdag 1 december 2004 00:17 schreef Kaalhei het volgende:
Ik proef echter enige vorm van cynisme in deze nominaties.
quote:...ziet SCH deze keer slechts het achterwerk van deze licht getinte jongen met 8 stemmen. De vraag is echter of hij hiertegen bezwaar zal aantekenen.
quote:11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Nou, van harte gefeliciteerd I.R.Baboon. Na je eigen nominatie heb je toch nog 6 stemmen gekregen en daarmee gewonnen. Wederom doet RM-rf, met 3 stemmen, leuk mee.
En dan heet het volgend jaar de aanmoedingsprijsquote:Op woensdag 1 december 2004 09:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]. Bedankt. Deze prolongatie van m'n titel doet me goed, en ik ga proberen komend jaar weer niet langs te komen om te kijken of ik er in slaag om deze titel 3x op een rij te winnen.
Geef mijn spreekwoordelijke portie maar aan fikkie. Ik heb de komend tijd nog meer dan voldoende te doen en het wordt alleen nog maar meer. Eens in het jaar een topic openen vind ik meer dan voldoende.quote:Op woensdag 1 december 2004 08:52 schreef Parabola het volgende:
Kaalhei, Bedankt voor het organiseren en tellenMocht sizz het modden beu worden, dan weet ie dat zijn opvolging op orde is
Om Drugshond tevreden te stellen, moet er absoluut een trofee komen voor de minst opvallende user. Ik heb even wat research gedaan en voor zover ik kan nagaan is de beste benaming voor deze trofee de Lia Roefs Trofeequote:Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef Drugshond het volgende:
Toch moeten er nog een paar awards bij....... maar goed dat zullen we bij de volgende verkiezing wel toevoegen in het lijstje.
Woehoe! Een award. Leuk.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:17 schreef Kaalhei het volgende:
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
De winnaar van deze categorie is Freako met 11 stemmen. Kaalhei en Kozzmic zijn beide tweede met 6 stemmen. Met deze 3 users is ca. 75% van de stemmen behandeld.
quote:De winnaar van deze award van de gezellige dikkerd gaat naar pberends, met liefst 11 stemmen, kusjes.
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
PBerends
![]()
De rest, de tiefus!
Deze trofee gaat zonder discussie naar sizzler, die ondanks al zijn inzet als mod en zijn goede posts / topics als user geen enkele trofee wist te winnen.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:07 schreef dVTB het volgende:
[..]
Om Drugshond tevreden te stellen, moet er absoluut een trofee komen voor de minst opvallende user. Ik heb even wat research gedaan en voor zover ik kan nagaan is de beste benaming voor deze trofee de Lia Roefs Trofee
De trofee is vernoemd naar de nummer 44 op de kandidatenlijst van de grootste oppositiepartij PvdA, die pas sinds 27 oktober 2004 in de Tweede Kamer zit. In het overzicht van tweede kamerleden op de PvdA-website staat helemaal niks ingevuld bij haar portefeuille of beleidsterrein...
Dit artikel over je vriend al gelezen: VN-personeel is vertrouwen in Annan kwijt?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Deze trofee gaat zonder discussie naar sizzler, die ondanks al zijn inzet als mod en zijn goede posts / topics als user geen enkele trofee wist te winnen.
Een laxerende poedelprijs invoeren als categorie zal BSB vast ook wel op prijs stellen...quote:Op woensdag 1 december 2004 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind Wilders meer op een poedel lijken.
Zonder discussie? Zeg, je mag best je mening geven, maar spreek voor je zelf.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Deze trofee gaat zonder discussie naar sizzler, die ondanks al zijn inzet als mod en zijn goede posts / topics als user geen enkele trofee wist te winnen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef sjun het volgende:
Een laxerende poedelprijs invoeren als categorie zal BSB vast ook wel op prijs stellen...
Ja, je leest het goed. Zonder discussie.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zonder discussie?
En toch krijgt die 'm niet.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, je leest het goed. Zonder discussie.
Dat komt door mijn veelheid aan klonen. Ik ben er wel, dagelijks, maar niet altijd onder de naam sizzler.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
'We nemen het mee naar achter'quote:Op woensdag 1 december 2004 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Toch moet er een Anthony Godett award komen... voor die user die het meest verstrikt raakt in zijn eigen opvattingen.
Ik nomineer de trivialiteitentopics van Ryan3 maar ook SCH gooit bij mij soms hoge ogen.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Toch moet er een Anthony Godett award komen... voor die user die het meest verstrikt raakt in zijn eigen opvattingen.
In dat geval zal SCH meest in aanmerking komenquote:Op woensdag 1 december 2004 20:00 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
'We nemen het mee naar achter'
Dan was die naar BHFH gegaan.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Opvallend genoeg val ik ook dit jaar buiten de boot. Misschien moet er een prijs komen voor essay-isten
Schrijft ie ook essay's dan ?quote:Op woensdag 1 december 2004 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan was die naar BHFH gegaan.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Opvallend genoeg val ik ook dit jaar buiten de boot. Misschien moet er een prijs komen voor essay-isten
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat komt door mijn veelheid aan klonen. Ik ben er wel, dagelijks, maar niet altijd onder de naam sizzler.![]()
ter oriëntatie of inspiratie voor essays die de naam waardig zijn: Nederlandse identiteit in Europa - Frits Bolkesteinquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:58 schreef lucida het volgende:
Niet alle aas garandeert een beste vangst
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:47 schreef lucida het volgende:
Zo, zo ... Een heuse uitverkiezing! Leuk om te lezen hoe het (s)linkse smaldeel van de fokusertjes elkaar met de lof der zotheid over en een veer in de reet steken.
[afbeelding] [afbeelding]
Zo, zo ... Een heuse uitverkiezing! Leuk om te lezen hoe het (s)linkse smaldeel van de fokusertjes elkaar met de lof der zotheid over en een veer in de reet steken. Maar dat was natuuurlijk ook wel te verwachten. Want als een politieke beweging het moet hebben van het plakken van etiketjes dan zijn het wel de (s)linksen. Nou ja ik beschouw deze poll in elk geval als een blijken van (s)linkse hokjesgeest, waarmee de al lang verloren gegegane glans van de sociaal-democratie nog eens zwakjes wordt opgepoetst. In moeilijke tijden moet men zich stevig vasthouden, maar deze innige omarming van wederzijdse zelfbevestiging is wel erg klef.
Over de totstandkoming van deze poll wil ik niet al te veel zeggen, behalve wellicht dat het een prachtig voorbeeld te zien geeft van een 'gemanipuleerde werkelijkheid'!...
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een virtuele veer in de virtuele reet al een lofzang vinden en er zijn mensen die voor hun centen werken en de lofzang in werkelijkheid krijgen. Het incestueuze gehalte is hier best hoog en de stemmentelling frauduleus, aangezien ik toch ergens genomineerd werd, maar het nergens in de uitslag terugzie. Neem ik daarbij de talloze onregelmatigheden bij de aanloop, dan kan gerust gesteld worden dat ook de virtuele werkelijkheid gemanipuleerd is.![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeker als die er een extra veertje voor krijgt.![]()
quote:
quote:19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
Het kroonjuweel van deze verkiezing. Het zal de usuals niet verbazen dat slechts twee users
hier echt voor in aanmerking komen. Maar er kan er maar een de eerste zijn en dat is, in de foto-finish, BHFH met 10 stemmen. Voor pberends, met 9 stemmen, zullen de druiven zuur zijn.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:29 schreef Maerycke het volgende:
Aaah is gewoon jaloers omdat hij niets gewonnen heeft en zit nu met tranen in zijn ogen en een bibberlipje achter de computer zinnen in te tikken om maar te bewijzen dat hij er echt, echt, echt niet mee zit hoor....
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb bij voorbaat al gezegd dat ik het een kul-verkiezing vind.![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
br br br br br.
Heerlijk om dit soort kleuterveerakties af te kraken.![]()
Als het nou ging om awards voor echte politici, dit is voor een werkend mens niet serieus te nemen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:47 schreef Parabola het volgende:
[..]
Wat loop je weer heerlijk te kronkelen aaahtje.Feit is dat je je stem uitgebracht hebt, en als er een van je idolen iets negatiefs zegt, ga je lekker mee lopen lullen. Net als vorig jaar eigenlijk.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik kronkel niet. Ja, ik heb stemmen uitgebracht, die niet eenduidig waren. Wat Kale heide ermee gedaan heeft weet ik dus niet. Mijn stemmen waren al duidelijk een kritische noot naar de onwaarde van zo'n verkiezing. En net als vorig jaar, stelt het nog geen reet voor, zolang er alleen maar een vast kliekje elkaar veren in de kont steekt en de personen zonder baan hier de meeste tijd hebben en dus de langste en wolligste teksten kunnen produceren. Mijn boodschap is dan ook: De persoon die het meest blij is met de veren, is de persoon die in werkelijkheid in het dagelijkse leven geen doel heeft.![]()
het feit dat jij daar wederom zo ellenlang op doorgaat, doet vermoeden dat jij er ook zo ene bent.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:06 schreef Parabola het volgende:
[..]
Oh, zeker. Net als jij behoor ik tot dat kliekje. En natuurlijk stelt zo'n verkiezing niet zo veel voor. Het is gewoon een leukigheidje. Ik ben dan ook niet degene die wel zijn tijd steekt in het meedoen aan een onwaardige verkiezing en achteraf gaat lopen piepen. Ik vind dat ook onrespectvol naar degene die de moeite genomen heeft om het te organiseren. Niemand verplicht je om mee te doen, niemand verplicht je zelfs maar om kennis te nemen van de uitslag.
Het is alsof je meedoet met een potje voetbal en na afloop een sinaasappelkistje op de middenstip zet om luidkeels te verkondigen dat het een spelletje zonder waarde was. Jij noemt dat een kritische noot, in feite is het natuurlijk gewoon kinderachtig.Dat je vervolgens alle deelnemers aan het geheel denkt te moeten kwalificeren als persoon zonder doel IRL is zelfs nog wat triester dan alleen maar kinderachtig. bah.
De ontdekkers van trivialiteiten - de meer subtielere geesten dus -, van wie niets zo verre is als een trivialiteit, ontdekken er vaak allerlei omwegen en sluiproutes van de geperverteerde waarheid in, en scheppen er dan vervolgens een groot behagen in, tot nog grotere 'verbazing' van de trivialisten!...quote:Op donderdag 2 december 2004 09:58 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ach, je doelt natuurlijk op linkse trofeewinnaars als freako, sjun. Kaalhei en I.R.Baboon.
Zoiets als een stelletje varkens dat over de kwaliteit van sinaasappels bekvecht?!...quote:Op donderdag 2 december 2004 11:06 schreef Parabola het volgende:
Het is alsof je meedoet met een potje voetbal en na afloop een sinaasappelkistje op de middenstip zet om luidkeels te verkondigen dat het een spelletje zonder waarde was.
-knip-
Over de totstandkoming van deze poll wil ik niet al te veel zeggen, behalve wellicht dat het een prachtig voorbeeld te zien geeft van een 'gemanipuleerde werkelijkheid'!...
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:29 schreef Maerycke het volgende:
Aaah is gewoon jaloers omdat hij niets gewonnen heeft en zit nu met tranen in zijn ogen en een bibberlipje achter de computer zinnen in te tikken om maar te bewijzen dat hij er echt, echt, echt niet mee zit hoor....
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:56 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Er lijkt in jou een therapeute verloren te zijn gegaan. Gelukkig krijg je voldoende ruimte op fok om deze latente talenten te blijven ontwikkelen..
intussen heb je wis en waarachtig goede wil verzameld bij het verenkabinet der prijswinnaars van de POLpoll by proxy.
Maak je vooral niet teveel kopzorgen zou ik zo zeggen!... Maar je hebt het inderdaad tamelijk goed ingeschat, ik ben niet te plaatsen binnen het enggeestige politieke spectrum van zichzelf en elkaar bevestigende volksverlakkers... In iedere partij is wel iemand die door zijn al te demagogische formulering van de partijbeginselen de anderen tot afvalligheid prikkelt...quote:Op donderdag 2 december 2004 13:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kaalhei is inderdaad erg linksig.
Althans, vanuit jouw extreem-rechtse positie. Die inkopper kon ik niet nalaten, dat begrijp je ook wel.
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:17 schreef Kaalhei het volgende:
Opvallend: Twee (ex-)wiskunde-studenten winnen een ‘dogmatisch-award’
Het geeft m.i. vooral het dogmatische karakter van dit soort uitverkiezingen aan...quote:Op donderdag 2 december 2004 14:12 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat geeft vooral aan hoe mensen over wiskundigen denken..
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:50 schreef lucida het volgende:
[..]
Zoiets als een stelletje varkens dat over de kwaliteit van sinaasappels bekvecht?!...![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:27 schreef Sater het volgende:
[..]
Opgediend hebben varkens sinaasappels in de bek.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Ik ben dolblij met mijn Award
Eindelijk erkenning
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Ik ben dolblij met mijn Award
Eindelijk erkenning
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:42 schreef SCH het volgende:
Ik zit er aan te denken om nieuwe nagellak te kopen van het prijzengeld.
Wat vinden jullie?
Waarom hijs jij jezelf niet meteen in een burka?quote:Op donderdag 2 december 2004 15:42 schreef SCH het volgende:
Wat vinden jullie?
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie dat Maerycke zelfs volledig genegeerd is bij de vrouwelijke users.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De ironie in mijn post is compleet aan jou voorbij gegaan hè? Wil je daar soms over praten?
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:12 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat geeft vooral aan hoe mensen over wiskundigen denken..
Wat vinden jullie?
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Deze awards zijn een complot van de mods, ze hopen dat mensen zich een jaar lang gaan profileren tot een goede schrijver met wollige en onsamenhangende stukjes die de werkelijkheid zo optimaal mogelijk dient te manipuleren om de rechtse usertjes in een kwaad daglicht te zetten.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:54 schreef sizzler het volgende:
Kunnen we volgende keer niet een Pim Fortuyntrofee geven voor de grootste drama-queen.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:17 schreef Sater het volgende:
[..]
Vermeend rechtse Lucida als dubbelspion?![]()
Wat vinden jullie?
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik pleit voor de Tara Singh Varma-Trofee" voor de meest ongeloofwaardige user. Dan maak je een goede kans BSB.
Bedankt voor het lichten van de sluier, en het ontrafelen van het complot...quote:Als doorgewinterde undercoverpastoor plaatste Aaahikwordgek in het topic 'Onder uit de zak' de volgende link:
Blauw doetje: kale heide's ontmaskering
Joh, geef nou maar gewoon toe dat het van begin afaan doorgestoken kaart was...; bovendien woon je voor sommigen net iets te dicht bij de grens, en maakt een bezoekje aan jou wellicht onaangename herinneringen wakker - want zoals je weet ligt bij een deel van de uitverkorenen e.e.a. nogal gevoelig.quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:43 schreef Kaalhei het volgende:
Heeft een van de prijswinnaars zijn prijs al afgehaald trouwens? Na de recente ontwikkelingen is het overigens evident dat ook de extreem-linkse winnaars hun prijs bij mij kunnen ophalen. Naast een kopie van 'Das Kapital' kunnen zij uiteraard een t-shirt met de onderstaande afdruk bij mij komen afhalen:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie dat Maerycke zelfs volledig genegeerd is bij de vrouwelijke users.
Als je werkelijk een antwoord op jouw vraag zou willen hebben - wat ik betwijfel omdat het een retorische vraag betreft - dan zul je toch namen moeten noemen. Ik stel voor dat aan jou de mooswief-award moet worden uitgereikt, want die titel past jou wel...quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:20 schreef Miss_User het volgende:
Leuke uitslagen, gelukkig geen wijven-trofee voor ondergetekende
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom sommige mensen zo veel energie steken in het piepen over doorgestoken kaarten en onzinverkiezingen?
Het voormalig (s)linkse krakersbolwerk, dat meer en meer door buitelanders werd uitgewoond!... Maar je weet hoe het gezegde luidt?!: ' Zelfs een holle noot wil nog gekraakt worden, en dat zegt wat mij betreft meteen alles over de pol-verkiezing en hun uitverkorenen...'quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:58 schreef lucida het volgende:
wat ik betwijfel omdat het een retorische vraag betreft
Het kan vriezen en het kan dooien, maar wees gerust, deze doorgewinterde vrijgeest voelt zich niet aangesproken, al doe je nog zo je best hem daarop aan te spreken!...quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:11 schreef Miss_User het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
![]()
maar een beetje benieuwd ben ik wel, en jij lijkt je aangesproken te voelen, dus voel je vrij...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:02 schreef lucida het volgende:
Het voormalig (s)linkse krakersbolwerk, dat meer en meer door buitelanders werd uitgewoond!... Maar je weet hoe het gezegde luidt?!: ' Zelfs een holle noot wil nog gekraakt worden, en dat zegt wat mij betreft meteen alles over de pol-verkiezing en hun uitverkorenen...'![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
Wat zegt het over de Pol-verkiezingen ?
Geef nu eens concreet aan waar Kaalhei de fout is ingegaan..
Met quotes svp..
En laat die linkse rakker toch lekker wonen in zijn kraakpand, dat heeft niks met de pol-verkiezingen te maken.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Het voormalig (s)linkse krakersbolwerk, dat meer en meer door buitelanders werd uitgewoond!... Maar je weet hoe het gezegde luidt?!: ' Zelfs een holle noot wil nog gekraakt worden, en dat zegt wat mij betreft meteen alles over de pol-verkiezing en hun uitverkorenen...'![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik meende een verband te zien tussen jouw entiteit en die van lucida....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat zegt het over de Pol-verkiezingen ?
Geef nu eens concreet aan waar Kaalhei de fout is ingegaan..
Met quotes svp..
En laat die linkse rakker toch lekker wonen in zijn kraakpand, dat heeft niks met de pol-verkiezingen te maken.
quote:
quote:
quote:
Alvorens zulke suggesties mogelijk te zeer een eigen leventje gaan leiden, wijs ik er met klem op dat Lucida geen kloon is van welk 'user-tje' dan ook, en dat omgekeerd om het even welke user geen kloontje van Lucida is - al doen sommigen nog zo hun best dat wel te willen lijken.quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar wie? Ik denk serieus dat die Ryan nummer 8 iets met lucida te maken heeft. Maar lucida is op dit moment mijn favoriete wollige humorist. Sorry.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar wie? Ik denk serieus dat die Ryan nummer 8 iets met lucida te maken heeft. Maar lucida is op dit moment mijn favoriete wollige humorist. Sorry.![]()
Wonderlijk... Ik zelf vermoed dat jouw eerste suggestie nog het meest waarschijnlijk is, hetgeen niet uitsluit dat het ook gewoon een slinks trucje of een foutje kan zijn geweest, maar dan wel door Ariaaan8, en of anderen (???), die mij daarmee in diskrediet willen brengen...quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
lucida, je beschikt over meer humor dan je zelf denkt. Hier begon mijn gezonde argwaan.![]()
Ryan nummer 8 nam je tekst over en jij veranderde juist die tekst. What happened? Een Ryan die jou stiekem bewondert en zich wil vereenzelvigen met jouw geest en met name tekst? Een slinkse truc om te laten lijken dat Ryan nummer 8 in feite U is, of gewoon toch een foutje?![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:15 schreef lucida het volgende:
[..]
Wonderlijk... Ik zelf vermoed dat jouw eerste suggestie nog het meest waarschijnlijk is, hetgeen niet uitsluit dat het ook gewoon een slinks trucje of een foutje kan zijn geweest, maar dan wel door Ariaaan8, en of anderen (???), die mij daarmee in diskrediet willen brengen...
Nu het 'rechtse bolwerk' Kaalhei definitief schijnt te zijn ontmanteld, moeten we niet raar staan te kijken als meerdere fok-entiteiten door de mand zullen vallen.
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:30 schreef Sater het volgende:
Introduceer niewe prijs: Het verkeerdebeenaward: genomineerden: Lucida - Ryan 3 - Akkersloot.
Lucida: je hebt, tot dusver, niet ontkend een Januskop [dubbelspion] te zijn.
Ryan 3: hult zich, handtasjeszwaaiend, in allerlei vermommingen.
Akkersloot: is een relicrypto met temporaalkwab aandoening.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:49 schreef Callas het volgende:
[..]
Ryan3 is het iig niet.
Verder heb ik even gekeken in het profiel van Klompendanser, dit is weer een kloon van Sjun.
(leuk die upgrades van Fok! en de mensen die dat niet door hebben.),
,
.
vrijdag 2 juli 2004 @ 15:49
Laatste bezoek: 1 dagen, 21 uur, 56 minuten geleden
Aantal posts: 354 (gemiddeld 3 per dag)
Arayan8 is in dezelfde tijd aangemaakt, er was toen een flinke rel aan de gang.
Zowel Sjun als Lucida hebben veel klonen omdat ze niet willen weten werkelijk geen bestaan buiten Fok! te hebben.
Sater valt me toch een beetje van jou tegen maar ja, als je weet wie je vijanden zijn, heb je geen vrienden meer nodig...quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:30 schreef Sater het volgende:
Introduceer niewe prijs: Het verkeerdebeenaward: genomineerden: Lucida - Ryan 3 - Akkersloot.
Lucida: je hebt, tot dusver, niet ontkend een Januskop [dubbelspion] te zijn.
Ik geloof zeker dat iemand als sjun in staat moet worden geacht onder meerdere entiteiten te fokken. Maar zoals je weet heb ik het niet nodig, zelfs niet in de hitte van de strijd, mijzelf achter anderen (kloontjes) te verbergen. Ik sta voorwat ik zeg... Maar in tegenstelling tot andere keren, maak ik me echter niet meer druk om dit soort insinuaties; m.a.w. het zal me allemaal worst wezen. Als mensen dan toch al geen inhoudelijk weerwoord hebben, en hun toevlucht in andere zaken willen zoeken, moeten ze dat vooral blijven doen, ik wordt er koud noch warm van...quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:49 schreef Callas het volgende:
[..]
Ryan3 is het iig niet.
Verder heb ik even gekeken in het profiel van Klompendanser, dit is weer een kloon van Sjun.
,
.
Zowel Sjun als Lucida hebben veel klonen.
Je aanvaardt mijn awardnominatie derhalve niet? Je acht het voeding geven aan [s]linkse verdachtmaking? Hoezo? Ruijmgaart van stal halen dunkt mij de knuppel in het Tokkiehok gooien.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:17 schreef lucida het volgende:
[..]
Sater valt me toch een beetje van jou tegen maar ja, als je weet wie je vijanden zijn, heb je geen vrienden meer nodig...![]()
Deze non-discussie krijgt weer dezelfde nare trekjes als toendertijd met ruimgaart, toen werden mij ook ten onrechte zijn, en terloops allerlei andere vituele entiteiten in de schoenen geschoven.
Jij weet toch dat ik alleen maar als Lucida post, welke snaakse gedachten heb je dan om ongefundeerd aan deze (s)linkse verdachtmakingen voeding te geven? Alleen maar omdat ik het te kinderachtig voor woorden vind steeds maar weer te moeten bevestigen dat ik geen kloontje heb? Nou bij deze dan - ik ontken een Januskop te zijn...![]()
Dan kun je daarmee toch ook de suggestie ontkrachten, dat ik onder andere kloontjes zou posten? Of is dat weer niet mogelijk zoals Yvonne ons wil doen geloven? Ik blijf het raar vinden, dat ze op Fok dergelijk misbruik niet kunnen opsporen, en mensen zonodig lik op stuk geven...quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De server is gereset, ik weet zeker dat zo verdachtmakingen niet meer valide zijn. Laat ik het zo zeggen, ik heb van bepaalde entiteitsnamen een zekerheid.
Daarmee verwijs ik naar de entiteiten die ik zelf ooit in het leven riep.
Ik weet in elk geval van welke vermeende kloontjes jij niet de eigenaar bent.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:23 schreef lucida het volgende:
[..]
Dan kun je daarmee toch ook de suggestie ontkrachten, dat ik onder andere kloontjes zou posten? Of is dat weer niet mogelijk zoals Yvonne ons wil doen geloven? Ik blijf het raar vinden, dat ze op Fok dergelijk misbruik niet kunnen opsporen, en mensen zonodig lik op stuk geven...![]()
Dan is wat mij betreft de kwestie opgelost...quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval van welke vermeende kloontjes jij niet de eigenaar bent.![]()
Het bederf van het beste is het ergste.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:47 schreef Sater het volgende:
[..]
Je aanvaardt mijn awardnominatie derhalve niet? Je acht het voeding geven aan [s]linkse verdachtmaking? Hoezo? Ruijmgaart van stal halen dunkt mij de knuppel in het Tokkiehok gooien.
Cre'do qui'a absur'dum...quote:
Lucida, zelfverklaarde vrijgeest, juist Januskoppen hebben het voorrecht van de regressieve en progressieve blik. Je erkent, geen Januskop zijnde, een eenduidige blikrichting voor te staan?
Onzin. Als je een absolute uitspraak doet dan moet je wel heel zeker weten dat die klopt. In dit geval klopt die niet en gaat je uitspraak ten koste van je geloofwaardigheid Stali/Thumb Bolt On.quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:49 schreef Callas het volgende:
[..]
Ryan3 is het iig niet.
,
.
Arayan8 is in dezelfde tijd aangemaakt, er was toen een flinke rel aan de gang.
Zowel Sjun als Lucida hebben veel klonen omdat ze niet willen weten werkelijk geen bestaan buiten Fok! te hebben.
kweenie waar Aryan8 vandaan komt. Het zou natuurlijk ook een gewone betrekkelijk nieuwe FOK!gebruiker kunnen zijn aan wie diverse 'orginelen' worden toegeschreven omdat hij wat rellerig over komt.quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je mensen nooit te vroeg de hemel in moet prijzen.quote:Op zondag 5 december 2004 00:15 schreef sjun het volgende:
[..]
kweenie waar Aryan8 vandaan komt. Het zou natuurlijk ook een gewone betrekkelijk nieuwe FOK!gebruiker kunnen zijn aan wie diverse 'orginelen' worden toegeschreven omdat hij wat rellerig over komt.
Ik vind de meer dan dubbelzinnige humor van Lucida ook ijzersterk. Ik houd wel van filosofische grappen, omkering van theoriën en humor op een zeer scherpe snede. Zeker als dit ook nog eens verpakt is in bloemrijk taalgebruik. Daar zijn die duizend bloemen van Mao niets bij.![]()
Sinds Freek de Jonge wat is uitgeblust is het hard bergafwaarts gegaan met dergelijke humor. Wat mij betreft gaat Lucida er mee door.
Hoor hem nou, nep-RQ.quote:
Nu Callas (alias TBO) nog. Want zij ziet spoken waar het niet spookt... Kennelijk mag je niets 'verdachts' over Ryan3 (alias Aryan8 ???) zeggen want dan komt zij - zoals het een moederkloek betaamt - steevast in het geweer, en probeert met een gunload vol aan losse flodders elke suggestie in die richting aan flarden te schieten.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval van welke vermeende kloontjes jij niet de eigenaar bent.![]()
TBO, nu je het zo zegt. Het virtuele liefje van R3 dat onvoorwaardelijk achter R3 staat. Op zich best mooi, ware het niet dat het af en toe er genant overkomt als R3 zich weer in een hoek geworsteld heeft waar die niet wilde zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 11:01 schreef lucida het volgende:
[..]
Nu Callas (alias TBO) nog. Want zij ziet spoken waar het niet spookt... Kennelijk mag je niets 'verdachts' over Ryan3 (alias Aryan8 ???) zeggen want dan komt zij - zoals het een moederkloek betaamt - steevast in het geweer, en probeert met een gunload vol aan losse flodders elke suggestie in die richting aan flarden te schieten.![]()
Ik ben ooit bij de premiere van de 'Phantom of the Opera' in Scheveningen geweest, en jouw vergelijk komt daar aardig mee overeen.quote:Op zondag 5 december 2004 11:18 schreef Sater het volgende:
Het spookt hier in de {FOK] opera.
quote:Op zondag 5 december 2004 11:58 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij de premiere van de 'Phantom of the Opera' in Scheveningen geweest, en jouw vergelijk komt daar aardig mee overeen.
Ik neem aan dat jij als Sater dan de rol van 'Robert le Diable' speelt?
En Callas, ja wat zal ik zeggen, is misschien wel de rol van madame Carlotta Guidicelli - een bazige Italiaanse vrouw met een schrille stem...
Maar ook voor Ryan3 is er een passende dubbelrol te bedenken - wat dacht je van het spook zelf die vermomd als Don Juan de rol van Passarino speelt en op die manier Christine tracht in te palmen?
Want is het niet zo, dat het spook en Christine met een bootje varen doorheen een meer, op weg naar zijn ondergrondse schuilplaats? En plaats hij haar dan niet vervolgens voor een spiegel, waarin zij zichzelf ziet gekleed in een bruidsjurk? En wordt dan niet duidelijk wat de plannen van het spook zijn namelijk, dat hij verliefd op haar is rnet haar wil trouwen...
Opeens worden herinneringen aan Euridice wakker...![]()
Het experiment is allang bekend, sjuuun. We doen alsof het onpopulairste meisje van de klas het leukste meisje is en wat blijkt in een mum van tijd wordt ze ook daadwerkelijk het populairste meisje van de klas.quote:
Dat is een bewijs van schapengedrag, niet van de populariteit van dat meisje.quote:Op zondag 5 december 2004 15:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het experiment is allang bekend, sjuuun. We doen alsof het onpopulairste meisje van de klas het leukste meisje is en wat blijkt in een mum van tijd wordt ze ook daadwerkelijk het populairste meisje van de klas.
Ja en?quote:Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is een bewijs van schapengedrag, niet van de populariteit van dat meisje.
Dat was ook jouw strekking?quote:
Heeft het experiment ook nog een naam, of is jou die ontgaan?quote:Op zondag 5 december 2004 15:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het experiment is allang bekend, sjuuun.
Wie is die man die op zondag altijd het vlees komt snijden?quote:We doen alsof het onpopulairste meisje van de klas het leukste meisje is en wat blijkt in een mum van tijd wordt ze ook daadwerkelijk het populairste meisje van de klas.
in welke klas plaats je Euredice? Gaathet om een VMBO meisje op middelbare leeftijd met wat culturele bagage? Hebben we met een gymnasiummeisje op middelbare leeftijd van doen?quote:Op zondag 5 december 2004 15:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het experiment is allang bekend, sjuuun. We doen alsof het onpopulairste meisje van de klas het leukste meisje is en wat blijkt in een mum van tijd wordt ze ook daadwerkelijk het populairste meisje van de klas.
Ik heb zo het idee dat zeker een kwart van de FOK!users op een of andere manier gekloond is. Zonder klonen zou het maar saai worden op FOK! Mensen als Svedisch Sven (leeft hij nog digitaal?) brengen toch een bepaalde sjeu op FOK!quote:
Ik mist er wat omheen maar vermoed dat Ryan3 eerder een meningskleurende verklaring voor het fenomeen Lucida tracht af te geven door middel van zijn experimentaforismequote:Op zondag 5 december 2004 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vermoed dat Ryan3 verwijst naar de film A Beautiful Mind, waarbij een schizofreen geniaal in analyse is, maar ten onder gaat aan zijn eigen personages. Een mooie zelfanalyse van R3.
Wie beslist echter wie het populairste meisje daadwerkelijk is? Het individu of de groep?quote:Op zondag 5 december 2004 16:26 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik mist er wat omheen maar vermoed dat Ryan3 eerder een meningskleurende verklaring voor het fenomeen Lucida tracht af te geven door middel van zijn experimentaforisme
Misschien voelt Ryan3 wel intuïtief aan dat Lucida op een specifieke ervaring kan bogen, waar hij alleen maar in zijn natste dromen van kan zwijmelen… En misschien is het wel dit gemis, dat hij niet anders dan slechts met het nodige kinnesinne kan verkroppen.quote:Op zondag 5 december 2004 16:26 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik mist er wat omheen maar vermoed dat Ryan3 eerder een meningskleurende verklaring voor het fenomeen Lucida tracht af te geven door middel van zijn experimentaforisme
Sommigen menen dat hun visie (of het gebrek daaraan) het beste is voor de hele groep en dragen deze vervolgens actief uit middels anekdotismen en trivialiteiten in beleringsjargon. Sommigen daarvan zouden gelijk kunnen hebben maar dat impliceert nog niet dat hen daarmee de legitimatie van gelijkhebber verstrekt wordt.quote:Op zondag 5 december 2004 16:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie beslist echter wie het populairste meisje daadwerkelijk is? Het individu of de groep?
Degene die zwijgt heeft gelijk of geeft juist toe door de mand gevallen te zijn. Als ik R3's gedachtenexperiment doorzet naar fok!, dan lijkt het alsof R3 wil uitdrukken dat zolang je maar genoeg ja-knikkers om je heen verzamelt, je ook de beste schrijver bent. De beste man vergeet echter dat ja-knikkers opportunistisch zijn en zich altijd achter de ware populaire scharen, hetgeen ontkracht dat het minst populaire meisje daadwerkelijk ooit populair zal zijn. Tenzij je dat zo afspreekt en daar heb je dus ja-knikkers voor nodig. Digitaal gezien geen moeite om meerdere entiteiten om je heen te verzamelen en zo de populairste te worden. Echter, deze ja-knikkende entiteiten zijn niet opportunistisch en dat verraadt de vermeende populaire uitverkorenen.quote:Op zondag 5 december 2004 16:40 schreef sjun het volgende:
[..]
Sommigen menen dat hun visie (of het gebrek daaraan) het beste is voor de hele groep en dragen deze vervolgens actief uit middels anekdotismen en trivialiteiten in beleringsjargon. Sommigen daarvan zouden gelijk kunnen hebben maar dat impliceert nog niet dat hen daarmee de legitimatie van gelijkhebber verstrekt wordt.
Om nu uit zo'n impasse te komen doet in ieder geval één adagium altijd opgeld: Wie schrijft die blijft.
Oh oh.quote:Op zondag 5 december 2004 17:07 schreef Sater het volgende:
@ Aahikwordgek: doelt gij op Teletubbies - entiteiten?
Ah, gelijk men bij de oude Romeinen klaplopers had?quote:Op zondag 5 december 2004 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh oh.![]()
Ik doel op entiteiten die in het leven worden geroepen om een verhaal van een andere entiteit de hemel in te prijzen.
Klaploper is niet het juiste woord als men spreekt van entiteiten die tot eenzelfde personage van vlees en bloed te herleiden zijn. Masturbanten zou dan beter klinken.quote:Op zondag 5 december 2004 17:30 schreef Sater het volgende:
[..]
Ah, gelijk men bij de oude Romeinen klaplopers had?![]()
Wellicht er uit voorkomt. Menige award wordt immers op de [FOK] matras verdiend?quote:Op zondag 5 december 2004 17:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarmee ik zelf concludeer dat awards toch altijd tot sexualiteit te herleiden zijn.
Een award is een veer in de reet. Een award voor xenofobie valt alleen te verklaren door de uitreiker te analyseren.quote:Op zondag 5 december 2004 17:40 schreef Sater het volgende:
[..]
Wellicht er uit voorkomt. Menige award wordt immers op de [FOK] matras verdiend?![]()
Doel je op users met een hoog - geblondeerd Wildersgehalte; danwel hoogachting voor imams als El Moumni. Xenofobie is immers niet het privilege van één bepaalde richting?quote:Op zondag 5 december 2004 17:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een award is een veer in de reet. Een award voor xenofobie valt alleen te verklaren door de uitreiker te analyseren.
Ik doel op users met een sexuele frustratie. Die hebben namelijk awards nodig ter compensatie.quote:Op zondag 5 december 2004 17:54 schreef Sater het volgende:
[..]
Doel je op users met een hoog - geblondeerd Wildersgehalte; danwel hoogachting voor imams als El Moumni. Xenofobie is immers niet het privilege van één bepaalde richting?![]()
Gij meent derhalve dezulken die zichzelve kietelen?quote:Op zondag 5 december 2004 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik doel op users met een sexuele frustratie. Die hebben namelijk awards nodig ter compensatie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |