abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 10:31:57 #76
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23708984
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:29 schreef Maerycke het volgende:
Aaah is gewoon jaloers omdat hij niets gewonnen heeft en zit nu met tranen in zijn ogen en een bibberlipje achter de computer zinnen in te tikken om maar te bewijzen dat hij er echt, echt, echt niet mee zit hoor....

Ik heb bij voorbaat al gezegd dat ik het een kul-verkiezing vind.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_23709153
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik heb bij voorbaat al gezegd dat ik het een kul-verkiezing vind.

biberrrrlipje
Slaapt winter
en zomer
pi_23709184
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:40 schreef Parabola het volgende:

[..]

biberrrrlipje

Beflipje is al daaaaaagen dood.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 10:44:24 #79
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23709203
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:40 schreef Parabola het volgende:

[..]

biberrrrlipje

br br br br br.

Heerlijk om dit soort kleuterveerakties af te kraken.
Als het nou ging om awards voor echte politici, dit is voor een werkend mens niet serieus te nemen.
pi_23709256
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

br br br br br.

Heerlijk om dit soort kleuterveerakties af te kraken.
Als het nou ging om awards voor echte politici, dit is voor een werkend mens niet serieus te nemen.

Wat loop je weer heerlijk te kronkelen aaahtje. Feit is dat je je stem uitgebracht hebt, en als er een van je idolen iets negatiefs zegt, ga je lekker mee lopen lullen. Net als vorig jaar eigenlijk.
Slaapt winter
en zomer
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 10:52:18 #81
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23709322
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:47 schreef Parabola het volgende:

[..]

Wat loop je weer heerlijk te kronkelen aaahtje. Feit is dat je je stem uitgebracht hebt, en als er een van je idolen iets negatiefs zegt, ga je lekker mee lopen lullen. Net als vorig jaar eigenlijk.

Nee, ik kronkel niet. Ja, ik heb stemmen uitgebracht, die niet eenduidig waren. Wat Kale heide ermee gedaan heeft weet ik dus niet. Mijn stemmen waren al duidelijk een kritische noot naar de onwaarde van zo'n verkiezing. En net als vorig jaar, stelt het nog geen reet voor, zolang er alleen maar een vast kliekje elkaar veren in de kont steekt en de personen zonder baan hier de meeste tijd hebben en dus de langste en wolligste teksten kunnen produceren. Mijn boodschap is dan ook: De persoon die het meest blij is met de veren, is de persoon die in werkelijkheid in het dagelijkse leven geen doel heeft.
het feit dat jij daar wederom zo ellenlang op doorgaat, doet vermoeden dat jij er ook zo ene bent.
pi_23709558
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, ik kronkel niet. Ja, ik heb stemmen uitgebracht, die niet eenduidig waren. Wat Kale heide ermee gedaan heeft weet ik dus niet. Mijn stemmen waren al duidelijk een kritische noot naar de onwaarde van zo'n verkiezing. En net als vorig jaar, stelt het nog geen reet voor, zolang er alleen maar een vast kliekje elkaar veren in de kont steekt en de personen zonder baan hier de meeste tijd hebben en dus de langste en wolligste teksten kunnen produceren. Mijn boodschap is dan ook: De persoon die het meest blij is met de veren, is de persoon die in werkelijkheid in het dagelijkse leven geen doel heeft.
het feit dat jij daar wederom zo ellenlang op doorgaat, doet vermoeden dat jij er ook zo ene bent.

Oh, zeker. Net als jij behoor ik tot dat kliekje. En natuurlijk stelt zo'n verkiezing niet zo veel voor. Het is gewoon een leukigheidje. Ik ben dan ook niet degene die wel zijn tijd steekt in het meedoen aan een onwaardige verkiezing en achteraf gaat lopen piepen. Ik vind dat ook onrespectvol naar degene die de moeite genomen heeft om het te organiseren. Niemand verplicht je om mee te doen, niemand verplicht je zelfs maar om kennis te nemen van de uitslag.

Het is alsof je meedoet met een potje voetbal en na afloop een sinaasappelkistje op de middenstip zet om luidkeels te verkondigen dat het een spelletje zonder waarde was. Jij noemt dat een kritische noot, in feite is het natuurlijk gewoon kinderachtig. Dat je vervolgens alle deelnemers aan het geheel denkt te moeten kwalificeren als persoon zonder doel IRL is zelfs nog wat triester dan alleen maar kinderachtig. bah.
Slaapt winter
en zomer
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 11:10:34 #83
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23709647
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:06 schreef Parabola het volgende:

[..]

Oh, zeker. Net als jij behoor ik tot dat kliekje. En natuurlijk stelt zo'n verkiezing niet zo veel voor. Het is gewoon een leukigheidje. Ik ben dan ook niet degene die wel zijn tijd steekt in het meedoen aan een onwaardige verkiezing en achteraf gaat lopen piepen. Ik vind dat ook onrespectvol naar degene die de moeite genomen heeft om het te organiseren. Niemand verplicht je om mee te doen, niemand verplicht je zelfs maar om kennis te nemen van de uitslag.

Het is alsof je meedoet met een potje voetbal en na afloop een sinaasappelkistje op de middenstip zet om luidkeels te verkondigen dat het een spelletje zonder waarde was. Jij noemt dat een kritische noot, in feite is het natuurlijk gewoon kinderachtig. Dat je vervolgens alle deelnemers aan het geheel denkt te moeten kwalificeren als persoon zonder doel IRL is zelfs nog wat triester dan alleen maar kinderachtig. bah.

En wat ben jij lekker op de kast te jagen zeg.

Het is allemaal kinderachtig, dus of je dat nu vooraf of achteraf doet, dat boeit niet. Als ik zie hoe er na deze "verkiezingen" nog even een schaamteloos bash-topic wordt geopend door dezelfde "organisator" met goedkeurende blik van een moderator, dan hoef je bij mij niet meer te komen zeuren over wat er kinderachtig is.
pi_23711731
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:58 schreef Parabola het volgende:

[..]

Ach, je doelt natuurlijk op linkse trofeewinnaars als freako, sjun. Kaalhei en I.R.Baboon.
De ontdekkers van trivialiteiten - de meer subtielere geesten dus -, van wie niets zo verre is als een trivialiteit, ontdekken er vaak allerlei omwegen en sluiproutes van de geperverteerde waarheid in, en scheppen er dan vervolgens een groot behagen in, tot nog grotere 'verbazing' van de trivialisten!...

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 02-12-2004 12:50:55 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_23711826
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:06 schreef Parabola het volgende:

Het is alsof je meedoet met een potje voetbal en na afloop een sinaasappelkistje op de middenstip zet om luidkeels te verkondigen dat het een spelletje zonder waarde was.
Zoiets als een stelletje varkens dat over de kwaliteit van sinaasappels bekvecht?!...
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 december 2004 @ 13:01:41 #86
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23711988
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:47 schreef lucida het volgende:

-knip-
Over de totstandkoming van deze poll wil ik niet al te veel zeggen, behalve wellicht dat het een prachtig voorbeeld te zien geeft van een 'gemanipuleerde werkelijkheid'!...

Kaalhei is inderdaad erg linksig.

Althans, vanuit jouw extreem-rechtse positie. Die inkopper kon ik niet nalaten, dat begrijp je ook wel.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 2 december 2004 @ 13:56:26 #87
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_23713245
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:29 schreef Maerycke het volgende:
Aaah is gewoon jaloers omdat hij niets gewonnen heeft en zit nu met tranen in zijn ogen en een bibberlipje achter de computer zinnen in te tikken om maar te bewijzen dat hij er echt, echt, echt niet mee zit hoor....

Er lijkt in jou een therapeute verloren te zijn gegaan. Gelukkig krijg je voldoende ruimte op fok om deze latente talenten te blijven ontwikkelen..
intussen heb je wis en waarachtig goede wil verzameld bij het verenkabinet der prijswinnaars van de POLpoll by proxy.
  donderdag 2 december 2004 @ 13:58:28 #88
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23713288
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:56 schreef aryan8 het volgende:

[..]

Er lijkt in jou een therapeute verloren te zijn gegaan. Gelukkig krijg je voldoende ruimte op fok om deze latente talenten te blijven ontwikkelen..
intussen heb je wis en waarachtig goede wil verzameld bij het verenkabinet der prijswinnaars van de POLpoll by proxy.

De ironie in mijn post is compleet aan jou voorbij gegaan hè? Wil je daar soms over praten?
pi_23713584
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Kaalhei is inderdaad erg linksig.

Althans, vanuit jouw extreem-rechtse positie. Die inkopper kon ik niet nalaten, dat begrijp je ook wel.
Maak je vooral niet teveel kopzorgen zou ik zo zeggen!... Maar je hebt het inderdaad tamelijk goed ingeschat, ik ben niet te plaatsen binnen het enggeestige politieke spectrum van zichzelf en elkaar bevestigende volksverlakkers... In iedere partij is wel iemand die door zijn al te demagogische formulering van de partijbeginselen de anderen tot afvalligheid prikkelt...

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 02-12-2004 16:37:44 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23713598
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:17 schreef Kaalhei het volgende:

Opvallend: Twee (ex-)wiskunde-studenten winnen een ‘dogmatisch-award’

Dat geeft vooral aan hoe mensen over wiskundigen denken. .
pi_23713720
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:12 schreef thabit het volgende:

[..]

Dat geeft vooral aan hoe mensen over wiskundigen denken. .
Het geeft m.i. vooral het dogmatische karakter van dit soort uitverkiezingen aan...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23715300
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:50 schreef lucida het volgende:

[..]

Zoiets als een stelletje varkens dat over de kwaliteit van sinaasappels bekvecht?!...

Opgediend hebben varkens sinaasappels in de bek.
iedere engel heeft een duivelse kant.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 15:30:23 #93
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23715358
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:27 schreef Sater het volgende:

[..]

Opgediend hebben varkens sinaasappels in de bek.

En zien en horen ze niets.
  donderdag 2 december 2004 @ 15:35:34 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23715473
Wat mij betreft zijn de titels "Pim Fortuyn trofee" en "Jan Marijnissen trofee" totaal verkeerd gekozen, maar goed
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_23715553
Ik ben dolblij met mijn Award
Eindelijk erkenning
pi_23715573
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Eindelijk erkenning

Lekker wijf
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 2 december 2004 @ 15:40:03 #97
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23715578
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Eindelijk erkenning

"You like me.... you reaaaaally like me" moet er nog achteraan
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 15:41:53 #98
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23715621
Ik zie dat Maerycke zelfs volledig genegeerd is bij de vrouwelijke users.
pi_23715646
Ik zit er aan te denken om nieuwe nagellak te kopen van het prijzengeld.

Wat vinden jullie?
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 15:44:02 #100
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23715674
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:42 schreef SCH het volgende:
Ik zit er aan te denken om nieuwe nagellak te kopen van het prijzengeld.

Wat vinden jullie?

Je onderschrift nog aanpassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')