Dat komt door mijn veelheid aan klonen. Ik ben er wel, dagelijks, maar niet altijd onder de naam sizzler.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Deze trofee gaat zonder discussie naar sizzler, die ondanks al zijn inzet als mod en zijn goede posts / topics als user geen enkele trofee wist te winnen.
'We nemen het mee naar achter'quote:Op woensdag 1 december 2004 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Toch moet er een Anthony Godett award komen... voor die user die het meest verstrikt raakt in zijn eigen opvattingen.
Ik nomineer de trivialiteitentopics van Ryan3 maar ook SCH gooit bij mij soms hoge ogen.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Toch moet er een Anthony Godett award komen... voor die user die het meest verstrikt raakt in zijn eigen opvattingen.
In dat geval zal SCH meest in aanmerking komenquote:Op woensdag 1 december 2004 20:00 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
'We nemen het mee naar achter'
Dan was die naar BHFH gegaan.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Opvallend genoeg val ik ook dit jaar buiten de boot. Misschien moet er een prijs komen voor essay-isten
Schrijft ie ook essay's dan ?quote:Op woensdag 1 december 2004 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan was die naar BHFH gegaan.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Opvallend genoeg val ik ook dit jaar buiten de boot. Misschien moet er een prijs komen voor essay-isten
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat komt door mijn veelheid aan klonen. Ik ben er wel, dagelijks, maar niet altijd onder de naam sizzler.![]()
ter oriëntatie of inspiratie voor essays die de naam waardig zijn: Nederlandse identiteit in Europa - Frits Bolkesteinquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:58 schreef lucida het volgende:
Niet alle aas garandeert een beste vangst
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:47 schreef lucida het volgende:
Zo, zo ... Een heuse uitverkiezing! Leuk om te lezen hoe het (s)linkse smaldeel van de fokusertjes elkaar met de lof der zotheid over en een veer in de reet steken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:47 schreef lucida het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Zo, zo ... Een heuse uitverkiezing! Leuk om te lezen hoe het (s)linkse smaldeel van de fokusertjes elkaar met de lof der zotheid over en een veer in de reet steken. Maar dat was natuuurlijk ook wel te verwachten. Want als een politieke beweging het moet hebben van het plakken van etiketjes dan zijn het wel de (s)linksen. Nou ja ik beschouw deze poll in elk geval als een blijken van (s)linkse hokjesgeest, waarmee de al lang verloren gegegane glans van de sociaal-democratie nog eens zwakjes wordt opgepoetst. In moeilijke tijden moet men zich stevig vasthouden, maar deze innige omarming van wederzijdse zelfbevestiging is wel erg klef.
Over de totstandkoming van deze poll wil ik niet al te veel zeggen, behalve wellicht dat het een prachtig voorbeeld te zien geeft van een 'gemanipuleerde werkelijkheid'!...
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een virtuele veer in de virtuele reet al een lofzang vinden en er zijn mensen die voor hun centen werken en de lofzang in werkelijkheid krijgen. Het incestueuze gehalte is hier best hoog en de stemmentelling frauduleus, aangezien ik toch ergens genomineerd werd, maar het nergens in de uitslag terugzie. Neem ik daarbij de talloze onregelmatigheden bij de aanloop, dan kan gerust gesteld worden dat ook de virtuele werkelijkheid gemanipuleerd is.![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeker als die er een extra veertje voor krijgt.![]()
quote:
quote:19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
Het kroonjuweel van deze verkiezing. Het zal de usuals niet verbazen dat slechts twee users
hier echt voor in aanmerking komen. Maar er kan er maar een de eerste zijn en dat is, in de foto-finish, BHFH met 10 stemmen. Voor pberends, met 9 stemmen, zullen de druiven zuur zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |