abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23757616
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:17 schreef lucida het volgende:

[..]

Sater valt me toch een beetje van jou tegen maar ja, als je weet wie je vijanden zijn, heb je geen vrienden meer nodig...

Deze non-discussie krijgt weer dezelfde nare trekjes als toendertijd met ruimgaart, toen werden mij ook ten onrechte zijn, en terloops allerlei andere vituele entiteiten in de schoenen geschoven.

Jij weet toch dat ik alleen maar als Lucida post, welke snaakse gedachten heb je dan om ongefundeerd aan deze (s)linkse verdachtmakingen voeding te geven? Alleen maar omdat ik het te kinderachtig voor woorden vind steeds maar weer te moeten bevestigen dat ik geen kloontje heb? Nou bij deze dan - ik ontken een Januskop te zijn...
Je aanvaardt mijn awardnominatie derhalve niet? Je acht het voeding geven aan [s]linkse verdachtmaking? Hoezo? Ruijmgaart van stal halen dunkt mij de knuppel in het Tokkiehok gooien.

Lucida, zelfverklaarde vrijgeest, juist Januskoppen hebben het voorrecht van de regressieve en progressieve blik. Je erkent, geen Januskop zijnde, een eenduidige blikrichting voor te staan?

iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_23758290
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De server is gereset, ik weet zeker dat zo verdachtmakingen niet meer valide zijn. Laat ik het zo zeggen, ik heb van bepaalde entiteitsnamen een zekerheid.
Daarmee verwijs ik naar de entiteiten die ik zelf ooit in het leven riep.
Dan kun je daarmee toch ook de suggestie ontkrachten, dat ik onder andere kloontjes zou posten? Of is dat weer niet mogelijk zoals Yvonne ons wil doen geloven? Ik blijf het raar vinden, dat ze op Fok dergelijk misbruik niet kunnen opsporen, en mensen zonodig lik op stuk geven...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 15:41:30 #153
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23758606
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:23 schreef lucida het volgende:

[..]

Dan kun je daarmee toch ook de suggestie ontkrachten, dat ik onder andere kloontjes zou posten? Of is dat weer niet mogelijk zoals Yvonne ons wil doen geloven? Ik blijf het raar vinden, dat ze op Fok dergelijk misbruik niet kunnen opsporen, en mensen zonodig lik op stuk geven...
Ik weet in elk geval van welke vermeende kloontjes jij niet de eigenaar bent.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_23758744
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dan is wat mij betreft de kwestie opgelost...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23758866
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:47 schreef Sater het volgende:

[..]

Je aanvaardt mijn awardnominatie derhalve niet? Je acht het voeding geven aan [s]linkse verdachtmaking? Hoezo? Ruijmgaart van stal halen dunkt mij de knuppel in het Tokkiehok gooien.
Het bederf van het beste is het ergste.
quote:

Lucida, zelfverklaarde vrijgeest, juist Januskoppen hebben het voorrecht van de regressieve en progressieve blik. Je erkent, geen Januskop zijnde, een eenduidige blikrichting voor te staan?
Cre'do qui'a absur'dum...
Ik geloof, omdat het ongerijmd is.

het is zoals het is
non-conforming link
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:48:25 #156
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23764851
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:49 schreef Callas het volgende:

[..]

Ryan3 is het iig niet.

Verder heb ik even gekeken in het profiel van Klompendanser, dit is weer een kloon van Sjun.
(leuk die upgrades van Fok! en de mensen die dat niet door hebben.) , , .

vrijdag 2 juli 2004 @ 15:49
Laatste bezoek: 1 dagen, 21 uur, 56 minuten geleden
Aantal posts: 354 (gemiddeld 3 per dag)

Arayan8 is in dezelfde tijd aangemaakt, er was toen een flinke rel aan de gang.
Zowel Sjun als Lucida hebben veel klonen omdat ze niet willen weten werkelijk geen bestaan buiten Fok! te hebben.
Onzin. Als je een absolute uitspraak doet dan moet je wel heel zeker weten dat die klopt. In dit geval klopt die niet en gaat je uitspraak ten koste van je geloofwaardigheid Stali/Thumb Bolt On.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 5 december 2004 @ 00:15:16 #157
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23769301
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ook wel, maar wie? Ik denk serieus dat die Ryan nummer 8 iets met lucida te maken heeft. Maar lucida is op dit moment mijn favoriete wollige humorist. Sorry.
kweenie waar Aryan8 vandaan komt. Het zou natuurlijk ook een gewone betrekkelijk nieuwe FOK!gebruiker kunnen zijn aan wie diverse 'orginelen' worden toegeschreven omdat hij wat rellerig over komt.

Ik vind de meer dan dubbelzinnige humor van Lucida ook ijzersterk. Ik houd wel van filosofische grappen, omkering van theoriën en humor op een zeer scherpe snede. Zeker als dit ook nog eens verpakt is in bloemrijk taalgebruik. Daar zijn die duizend bloemen van Mao niets bij.

Sinds Freek de Jonge wat is uitgeblust is het hard bergafwaarts gegaan met dergelijke humor. Wat mij betreft gaat Lucida er mee door.
  zondag 5 december 2004 @ 00:36:10 #158
85889 lucida
équilibre
pi_23769740
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:15 schreef sjun het volgende:

[..]

kweenie waar Aryan8 vandaan komt. Het zou natuurlijk ook een gewone betrekkelijk nieuwe FOK!gebruiker kunnen zijn aan wie diverse 'orginelen' worden toegeschreven omdat hij wat rellerig over komt.

Ik vind de meer dan dubbelzinnige humor van Lucida ook ijzersterk. Ik houd wel van filosofische grappen, omkering van theoriën en humor op een zeer scherpe snede. Zeker als dit ook nog eens verpakt is in bloemrijk taalgebruik. Daar zijn die duizend bloemen van Mao niets bij.

Sinds Freek de Jonge wat is uitgeblust is het hard bergafwaarts gegaan met dergelijke humor. Wat mij betreft gaat Lucida er mee door.
Mijn ervaring is dat je mensen nooit te vroeg de hemel in moet prijzen.

Sommigen kennen wel meer dan een opleving, zo ook Freek. En ook als de inhoud niet meer al te opzienbarend is, kan ik toch nog wel bewondering opbrengen voor zijn tomeloze energie...

[ Bericht 1% gewijzigd door lucida op 05-12-2004 11:03:28 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23771739
Klonen . Triest gebeuren...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 10:47:00 #160
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23774312
quote:
Op zondag 5 december 2004 02:21 schreef RichardQuest het volgende:
Hoor hem nou, nep-RQ.
  zondag 5 december 2004 @ 11:01:46 #161
85889 lucida
équilibre
pi_23774456
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nu Callas (alias TBO) nog. Want zij ziet spoken waar het niet spookt... Kennelijk mag je niets 'verdachts' over Ryan3 (alias Aryan8 ???) zeggen want dan komt zij - zoals het een moederkloek betaamt - steevast in het geweer, en probeert met een gunload vol aan losse flodders elke suggestie in die richting aan flarden te schieten.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 11:17:09 #162
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23774617
quote:
Op zondag 5 december 2004 11:01 schreef lucida het volgende:

[..]

Nu Callas (alias TBO) nog. Want zij ziet spoken waar het niet spookt... Kennelijk mag je niets 'verdachts' over Ryan3 (alias Aryan8 ???) zeggen want dan komt zij - zoals het een moederkloek betaamt - steevast in het geweer, en probeert met een gunload vol aan losse flodders elke suggestie in die richting aan flarden te schieten.
TBO, nu je het zo zegt. Het virtuele liefje van R3 dat onvoorwaardelijk achter R3 staat. Op zich best mooi, ware het niet dat het af en toe er genant overkomt als R3 zich weer in een hoek geworsteld heeft waar die niet wilde zijn.
pi_23774631
Het spookt hier in de {FOK] opera.
iedere engel heeft een duivelse kant.
  zondag 5 december 2004 @ 11:58:15 #164
85889 lucida
équilibre
pi_23775228
quote:
Op zondag 5 december 2004 11:18 schreef Sater het volgende:
Het spookt hier in de {FOK] opera.
Ik ben ooit bij de premiere van de 'Phantom of the Opera' in Scheveningen geweest, en jouw vergelijk komt daar aardig mee overeen.

Ik neem aan dat jij als Sater dan de rol van 'Robert le Diable' speelt?

En Callas, ja wat zal ik zeggen, is misschien wel de rol van madame Carlotta Guidicelli - een bazige Italiaanse vrouw met een schrille stem...

Maar ook voor Ryan3 is er een passende dubbelrol te bedenken - wat dacht je van het spook zelf die vermomd als Don Juan de rol van Passarino speelt en op die manier Christine tracht in te palmen?

Want is het niet zo, dat het spook en Christine met een bootje varen doorheen een meer, op weg naar zijn ondergrondse schuilplaats? En plaats hij haar dan niet vervolgens voor een spiegel, waarin zij zichzelf ziet gekleed in een bruidsjurk? En wordt dan niet duidelijk wat de plannen van het spook zijn namelijk, dat hij verliefd op haar is rnet haar wil trouwen...

Opeens worden herinneringen aan Euridice wakker...
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 5 december 2004 @ 15:39:33 #165
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23779193
quote:
Op zondag 5 december 2004 11:58 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik ben ooit bij de premiere van de 'Phantom of the Opera' in Scheveningen geweest, en jouw vergelijk komt daar aardig mee overeen.

Ik neem aan dat jij als Sater dan de rol van 'Robert le Diable' speelt?

En Callas, ja wat zal ik zeggen, is misschien wel de rol van madame Carlotta Guidicelli - een bazige Italiaanse vrouw met een schrille stem...

Maar ook voor Ryan3 is er een passende dubbelrol te bedenken - wat dacht je van het spook zelf die vermomd als Don Juan de rol van Passarino speelt en op die manier Christine tracht in te palmen?

Want is het niet zo, dat het spook en Christine met een bootje varen doorheen een meer, op weg naar zijn ondergrondse schuilplaats? En plaats hij haar dan niet vervolgens voor een spiegel, waarin zij zichzelf ziet gekleed in een bruidsjurk? En wordt dan niet duidelijk wat de plannen van het spook zijn namelijk, dat hij verliefd op haar is rnet haar wil trouwen...

Opeens worden herinneringen aan Euridice wakker...

werelds... Lucida
pi_23779282
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:39 schreef sjun het volgende:

[..]

werelds... Lucida
Het experiment is allang bekend, sjuuun. We doen alsof het onpopulairste meisje van de klas het leukste meisje is en wat blijkt in een mum van tijd wordt ze ook daadwerkelijk het populairste meisje van de klas.
I´m back.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 15:47:14 #167
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23779331
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het experiment is allang bekend, sjuuun. We doen alsof het onpopulairste meisje van de klas het leukste meisje is en wat blijkt in een mum van tijd wordt ze ook daadwerkelijk het populairste meisje van de klas.
Dat is een bewijs van schapengedrag, niet van de populariteit van dat meisje.
pi_23779348
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat is een bewijs van schapengedrag, niet van de populariteit van dat meisje.
Ja en?
I´m back.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 15:49:51 #169
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23779374
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja en?
Dat was ook jouw strekking?
  zondag 5 december 2004 @ 16:12:35 #170
85889 lucida
équilibre
pi_23779824
quote:

[..]

Het experiment is allang bekend, sjuuun.
Heeft het experiment ook nog een naam, of is jou die ontgaan?
quote:
We doen alsof het onpopulairste meisje van de klas het leukste meisje is en wat blijkt in een mum van tijd wordt ze ook daadwerkelijk het populairste meisje van de klas.
Wie is die man die op zondag altijd het vlees komt snijden?

Maar even serieus Ryan3, jouw logica ontgaat me. Wat heeft dit voorbeeld nou met sjun's reactie te maken? Niets toch?!... Volgens mij heb jij de diepere, en vooral ook de meer psychologische symboliek niet helemaal goed begrepen.
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 5 december 2004 @ 16:16:36 #171
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23779911
quote:

[..]

in welke klas plaats je Euredice? Gaathet om een VMBO meisje op middelbare leeftijd met wat culturele bagage? Hebben we met een gymnasiummeisje op middelbare leeftijd van doen?

Waarom zou het het minst populaire meisje betreffen? Of worden mogelijk Graaltochten van meisjes op zoek naar de heilig verklaarde Re-reformed nog te weinig op waarde(n) geschat?
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 16:19:10 #172
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23779969
Ik vermoed dat Ryan3 verwijst naar de film A Beautiful Mind, waarbij een schizofreen geniaal in analyse is, maar ten onder gaat aan zijn eigen personages. Een mooie zelfanalyse van R3.
  zondag 5 december 2004 @ 16:21:04 #173
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23780022
quote:
Op zondag 5 december 2004 02:21 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb zo het idee dat zeker een kwart van de FOK!users op een of andere manier gekloond is. Zonder klonen zou het maar saai worden op FOK! Mensen als Svedisch Sven (leeft hij nog digitaal?) brengen toch een bepaalde sjeu op FOK!
  zondag 5 december 2004 @ 16:26:47 #174
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23780146
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vermoed dat Ryan3 verwijst naar de film A Beautiful Mind, waarbij een schizofreen geniaal in analyse is, maar ten onder gaat aan zijn eigen personages. Een mooie zelfanalyse van R3.
Ik mist er wat omheen maar vermoed dat Ryan3 eerder een meningskleurende verklaring voor het fenomeen Lucida tracht af te geven door middel van zijn experimentaforisme
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 16:29:21 #175
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23780197
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:26 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik mist er wat omheen maar vermoed dat Ryan3 eerder een meningskleurende verklaring voor het fenomeen Lucida tracht af te geven door middel van zijn experimentaforisme
Wie beslist echter wie het populairste meisje daadwerkelijk is? Het individu of de groep?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')