Waarom hijs jij jezelf niet meteen in een burka?quote:Op donderdag 2 december 2004 15:42 schreef SCH het volgende:
Ik zit er aan te denken om nieuwe nagellak te kopen van het prijzengeld.
Wat vinden jullie?
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie dat Maerycke zelfs volledig genegeerd is bij de vrouwelijke users.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De ironie in mijn post is compleet aan jou voorbij gegaan hè? Wil je daar soms over praten?
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:12 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat geeft vooral aan hoe mensen over wiskundigen denken..
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:42 schreef SCH het volgende:
Wat vinden jullie?
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Deze awards zijn een complot van de mods, ze hopen dat mensen zich een jaar lang gaan profileren tot een goede schrijver met wollige en onsamenhangende stukjes die de werkelijkheid zo optimaal mogelijk dient te manipuleren om de rechtse usertjes in een kwaad daglicht te zetten.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:54 schreef sizzler het volgende:
Kunnen we volgende keer niet een Pim Fortuyntrofee geven voor de grootste drama-queen.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:17 schreef Sater het volgende:
[..]
Vermeend rechtse Lucida als dubbelspion?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:42 schreef SCH het volgende:
Wat vinden jullie?
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik pleit voor de Tara Singh Varma-Trofee" voor de meest ongeloofwaardige user. Dan maak je een goede kans BSB.
Bedankt voor het lichten van de sluier, en het ontrafelen van het complot...quote:Als doorgewinterde undercoverpastoor plaatste Aaahikwordgek in het topic 'Onder uit de zak' de volgende link:
Blauw doetje: kale heide's ontmaskering
Joh, geef nou maar gewoon toe dat het van begin afaan doorgestoken kaart was...; bovendien woon je voor sommigen net iets te dicht bij de grens, en maakt een bezoekje aan jou wellicht onaangename herinneringen wakker - want zoals je weet ligt bij een deel van de uitverkorenen e.e.a. nogal gevoelig.quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:43 schreef Kaalhei het volgende:
Heeft een van de prijswinnaars zijn prijs al afgehaald trouwens? Na de recente ontwikkelingen is het overigens evident dat ook de extreem-linkse winnaars hun prijs bij mij kunnen ophalen. Naast een kopie van 'Das Kapital' kunnen zij uiteraard een t-shirt met de onderstaande afdruk bij mij komen afhalen:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie dat Maerycke zelfs volledig genegeerd is bij de vrouwelijke users.
Als je werkelijk een antwoord op jouw vraag zou willen hebben - wat ik betwijfel omdat het een retorische vraag betreft - dan zul je toch namen moeten noemen. Ik stel voor dat aan jou de mooswief-award moet worden uitgereikt, want die titel past jou wel...quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:20 schreef Miss_User het volgende:
Leuke uitslagen, gelukkig geen wijven-trofee voor ondergetekende
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom sommige mensen zo veel energie steken in het piepen over doorgestoken kaarten en onzinverkiezingen?
Het voormalig (s)linkse krakersbolwerk, dat meer en meer door buitelanders werd uitgewoond!... Maar je weet hoe het gezegde luidt?!: ' Zelfs een holle noot wil nog gekraakt worden, en dat zegt wat mij betreft meteen alles over de pol-verkiezing en hun uitverkorenen...'quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:58 schreef lucida het volgende:
wat ik betwijfel omdat het een retorische vraag betreft
Het kan vriezen en het kan dooien, maar wees gerust, deze doorgewinterde vrijgeest voelt zich niet aangesproken, al doe je nog zo je best hem daarop aan te spreken!...quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:11 schreef Miss_User het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
![]()
maar een beetje benieuwd ben ik wel, en jij lijkt je aangesproken te voelen, dus voel je vrij...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:02 schreef lucida het volgende:
Het voormalig (s)linkse krakersbolwerk, dat meer en meer door buitelanders werd uitgewoond!... Maar je weet hoe het gezegde luidt?!: ' Zelfs een holle noot wil nog gekraakt worden, en dat zegt wat mij betreft meteen alles over de pol-verkiezing en hun uitverkorenen...'![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
Wat zegt het over de Pol-verkiezingen ?
Geef nu eens concreet aan waar Kaalhei de fout is ingegaan..
Met quotes svp..
En laat die linkse rakker toch lekker wonen in zijn kraakpand, dat heeft niks met de pol-verkiezingen te maken.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Het voormalig (s)linkse krakersbolwerk, dat meer en meer door buitelanders werd uitgewoond!... Maar je weet hoe het gezegde luidt?!: ' Zelfs een holle noot wil nog gekraakt worden, en dat zegt wat mij betreft meteen alles over de pol-verkiezing en hun uitverkorenen...'![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik meende een verband te zien tussen jouw entiteit en die van lucida....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat zegt het over de Pol-verkiezingen ?
Geef nu eens concreet aan waar Kaalhei de fout is ingegaan..
Met quotes svp..
En laat die linkse rakker toch lekker wonen in zijn kraakpand, dat heeft niks met de pol-verkiezingen te maken.
quote:
quote:
quote:
Alvorens zulke suggesties mogelijk te zeer een eigen leventje gaan leiden, wijs ik er met klem op dat Lucida geen kloon is van welk 'user-tje' dan ook, en dat omgekeerd om het even welke user geen kloontje van Lucida is - al doen sommigen nog zo hun best dat wel te willen lijken.quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar wie? Ik denk serieus dat die Ryan nummer 8 iets met lucida te maken heeft. Maar lucida is op dit moment mijn favoriete wollige humorist. Sorry.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar wie? Ik denk serieus dat die Ryan nummer 8 iets met lucida te maken heeft. Maar lucida is op dit moment mijn favoriete wollige humorist. Sorry.![]()
Wonderlijk... Ik zelf vermoed dat jouw eerste suggestie nog het meest waarschijnlijk is, hetgeen niet uitsluit dat het ook gewoon een slinks trucje of een foutje kan zijn geweest, maar dan wel door Ariaaan8, en of anderen (???), die mij daarmee in diskrediet willen brengen...quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
lucida, je beschikt over meer humor dan je zelf denkt. Hier begon mijn gezonde argwaan.![]()
Ryan nummer 8 nam je tekst over en jij veranderde juist die tekst. What happened? Een Ryan die jou stiekem bewondert en zich wil vereenzelvigen met jouw geest en met name tekst? Een slinkse truc om te laten lijken dat Ryan nummer 8 in feite U is, of gewoon toch een foutje?![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:15 schreef lucida het volgende:
[..]
Wonderlijk... Ik zelf vermoed dat jouw eerste suggestie nog het meest waarschijnlijk is, hetgeen niet uitsluit dat het ook gewoon een slinks trucje of een foutje kan zijn geweest, maar dan wel door Ariaaan8, en of anderen (???), die mij daarmee in diskrediet willen brengen...
Nu het 'rechtse bolwerk' Kaalhei definitief schijnt te zijn ontmanteld, moeten we niet raar staan te kijken als meerdere fok-entiteiten door de mand zullen vallen.
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:30 schreef Sater het volgende:
Introduceer niewe prijs: Het verkeerdebeenaward: genomineerden: Lucida - Ryan 3 - Akkersloot.
Lucida: je hebt, tot dusver, niet ontkend een Januskop [dubbelspion] te zijn.
Ryan 3: hult zich, handtasjeszwaaiend, in allerlei vermommingen.
Akkersloot: is een relicrypto met temporaalkwab aandoening.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:49 schreef Callas het volgende:
[..]
Ryan3 is het iig niet.
Verder heb ik even gekeken in het profiel van Klompendanser, dit is weer een kloon van Sjun.
(leuk die upgrades van Fok! en de mensen die dat niet door hebben.),
,
.
vrijdag 2 juli 2004 @ 15:49
Laatste bezoek: 1 dagen, 21 uur, 56 minuten geleden
Aantal posts: 354 (gemiddeld 3 per dag)
Arayan8 is in dezelfde tijd aangemaakt, er was toen een flinke rel aan de gang.
Zowel Sjun als Lucida hebben veel klonen omdat ze niet willen weten werkelijk geen bestaan buiten Fok! te hebben.
Sater valt me toch een beetje van jou tegen maar ja, als je weet wie je vijanden zijn, heb je geen vrienden meer nodig...quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:30 schreef Sater het volgende:
Introduceer niewe prijs: Het verkeerdebeenaward: genomineerden: Lucida - Ryan 3 - Akkersloot.
Lucida: je hebt, tot dusver, niet ontkend een Januskop [dubbelspion] te zijn.
Ik geloof zeker dat iemand als sjun in staat moet worden geacht onder meerdere entiteiten te fokken. Maar zoals je weet heb ik het niet nodig, zelfs niet in de hitte van de strijd, mijzelf achter anderen (kloontjes) te verbergen. Ik sta voorwat ik zeg... Maar in tegenstelling tot andere keren, maak ik me echter niet meer druk om dit soort insinuaties; m.a.w. het zal me allemaal worst wezen. Als mensen dan toch al geen inhoudelijk weerwoord hebben, en hun toevlucht in andere zaken willen zoeken, moeten ze dat vooral blijven doen, ik wordt er koud noch warm van...quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:49 schreef Callas het volgende:
[..]
Ryan3 is het iig niet.
Verder heb ik even gekeken in het profiel van Klompendanser, dit is weer een kloon van Sjun.
(leuk die upgrades van Fok! en de mensen die dat niet door hebben.),
,
.
vrijdag 2 juli 2004 @ 15:49
Laatste bezoek: 1 dagen, 21 uur, 56 minuten geleden
Aantal posts: 354 (gemiddeld 3 per dag)
Zowel Sjun als Lucida hebben veel klonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |