abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2004 @ 16:39:03 #176
85889 lucida
équilibre
pi_23780377
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:26 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik mist er wat omheen maar vermoed dat Ryan3 eerder een meningskleurende verklaring voor het fenomeen Lucida tracht af te geven door middel van zijn experimentaforisme
Misschien voelt Ryan3 wel intuïtief aan dat Lucida op een specifieke ervaring kan bogen, waar hij alleen maar in zijn natste dromen van kan zwijmelen… En misschien is het wel dit gemis, dat hij niet anders dan slechts met het nodige kinnesinne kan verkroppen.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  zondag 5 december 2004 @ 16:40:01 #177
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23780401
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wie beslist echter wie het populairste meisje daadwerkelijk is? Het individu of de groep?
Sommigen menen dat hun visie (of het gebrek daaraan) het beste is voor de hele groep en dragen deze vervolgens actief uit middels anekdotismen en trivialiteiten in beleringsjargon. Sommigen daarvan zouden gelijk kunnen hebben maar dat impliceert nog niet dat hen daarmee de legitimatie van gelijkhebber verstrekt wordt.

Om nu uit zo'n impasse te komen doet in ieder geval één adagium altijd opgeld: Wie schrijft die blijft.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 16:47:16 #178
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23780536
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:40 schreef sjun het volgende:

[..]

Sommigen menen dat hun visie (of het gebrek daaraan) het beste is voor de hele groep en dragen deze vervolgens actief uit middels anekdotismen en trivialiteiten in beleringsjargon. Sommigen daarvan zouden gelijk kunnen hebben maar dat impliceert nog niet dat hen daarmee de legitimatie van gelijkhebber verstrekt wordt.

Om nu uit zo'n impasse te komen doet in ieder geval één adagium altijd opgeld: Wie schrijft die blijft.
Degene die zwijgt heeft gelijk of geeft juist toe door de mand gevallen te zijn. Als ik R3's gedachtenexperiment doorzet naar fok!, dan lijkt het alsof R3 wil uitdrukken dat zolang je maar genoeg ja-knikkers om je heen verzamelt, je ook de beste schrijver bent. De beste man vergeet echter dat ja-knikkers opportunistisch zijn en zich altijd achter de ware populaire scharen, hetgeen ontkracht dat het minst populaire meisje daadwerkelijk ooit populair zal zijn. Tenzij je dat zo afspreekt en daar heb je dus ja-knikkers voor nodig. Digitaal gezien geen moeite om meerdere entiteiten om je heen te verzamelen en zo de populairste te worden. Echter, deze ja-knikkende entiteiten zijn niet opportunistisch en dat verraadt de vermeende populaire uitverkorenen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_23780921
@ Aahikwordgek: doelt gij op Teletubbies - entiteiten?
iedere engel heeft een duivelse kant.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 17:10:20 #180
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23780965
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:07 schreef Sater het volgende:
@ Aahikwordgek: doelt gij op Teletubbies - entiteiten?
Oh oh.

Ik doel op entiteiten die in het leven worden geroepen om een verhaal van een andere entiteit de hemel in te prijzen.
pi_23781317
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oh oh.

Ik doel op entiteiten die in het leven worden geroepen om een verhaal van een andere entiteit de hemel in te prijzen.
Ah, gelijk men bij de oude Romeinen klaplopers had?
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 17:33:21 #182
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23781365
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:30 schreef Sater het volgende:

[..]

Ah, gelijk men bij de oude Romeinen klaplopers had?
Klaploper is niet het juiste woord als men spreekt van entiteiten die tot eenzelfde personage van vlees en bloed te herleiden zijn. Masturbanten zou dan beter klinken.
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 17:34:34 #183
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23781388
Waarmee ik zelf concludeer dat awards toch altijd tot sexualiteit te herleiden zijn.
pi_23781509
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarmee ik zelf concludeer dat awards toch altijd tot sexualiteit te herleiden zijn.
Wellicht er uit voorkomt. Menige award wordt immers op de [FOK] matras verdiend?
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 17:43:32 #185
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23781574
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:40 schreef Sater het volgende:

[..]

Wellicht er uit voorkomt. Menige award wordt immers op de [FOK] matras verdiend?
Een award is een veer in de reet. Een award voor xenofobie valt alleen te verklaren door de uitreiker te analyseren.
pi_23781760
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Een award is een veer in de reet. Een award voor xenofobie valt alleen te verklaren door de uitreiker te analyseren.
Doel je op users met een hoog - geblondeerd Wildersgehalte; danwel hoogachting voor imams als El Moumni. Xenofobie is immers niet het privilege van één bepaalde richting?
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 17:58:40 #187
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23781843
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:54 schreef Sater het volgende:

[..]

Doel je op users met een hoog - geblondeerd Wildersgehalte; danwel hoogachting voor imams als El Moumni. Xenofobie is immers niet het privilege van één bepaalde richting?
Ik doel op users met een sexuele frustratie. Die hebben namelijk awards nodig ter compensatie.
pi_23793853
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik doel op users met een sexuele frustratie. Die hebben namelijk awards nodig ter compensatie.
Gij meent derhalve dezulken die zichzelve kietelen?
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:12:31 #189
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23817177
Tiko is de winnaar van de laatste award trouwens.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')