quote:1. Travel
2. Slowchat Archief
3. General Chat
4. Relaties & Psychologie
5. Lifestyle
6. Film, Tv en Radio
7. Onzin voor je leven!
8. Politiek
9. Seksualiteit Archief vroeger
[...]
22.Sexualiteit nu nu![]()
ik heb net nog een htl topic geopend omdat de afkorting van hik het topic nogal camoufleerde..quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Golfen, niet veel tenten zijn op zaterdag tot 06.00 uur open. Tot een uur of vier kun je terecht bij de Winston op de Warmoestraat. Dat is tegenwoordig mijn favoriete tent om iets van dansbewegingen tentoon te spreiden. Volgens mij is de Melkweg tot vijf uur open, maar sinds ze een aantal jaar geleden de muziek uit de twee zalen door elkaar hebben gegooid, vind ik er geen zak meer aan.
Eigenlijk niet!quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:58 schreef Hik het volgende:
Mag ik even spammen by the way![]()
Noticias (onderdeel van 't LAC waar ik wat vrije uurtjes aan doneer) bestaat 10 jaar. In december daarom film en discussie en groot feest. Misschien leuk voor de LA (LATIJNS AMERIKA k_man )- gangers hier?!
...behalve op donderdagquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens mij is de Melkweg tot vijf uur open, maar sinds ze een aantal jaar geleden de muziek uit de twee zalen door elkaar hebben gegooid, vind ik er geen zak meer aan.
oeh, een mogelijk slotje dient zich aanquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb net nog een htl topic geopend omdat de afkorting van hik het topic nogal camoufleerde..
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eigenlijk niet!![]()
Ik wil zelf ook graag El Commandante zien, maar 't wordt vechten denk ik. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat er dan niemand bar wil staan!quote:Maar de filmavond in OT301 ziet er wel goed uit. Vorig jaar wilde ik tijdens de IDFA al naar El Commandante, maar die was telkens uitverkocht. The Take draait volgens mij nu tijdens de IDFA, maar die heb ik ook niet kunnen zien.
helaas, het is vandaag zaterdagquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:22 schreef Hik het volgende:
...behalve op donderdag
MACHT!quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
oeh, een mogelijk slotje dient zich aan
Gut, ik dacht al, waarom moet ik niet werken morgen...quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
helaas, het is vandaag zaterdag
Geen plannen nog, dus tapas behoort tot de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:26 schreef Hik het volgende:
Jij nog plannen vanavond?
Weer tapas toevallig?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen plannen nog, dus tapas behoort tot de mogelijkheden.![]()
In dat geval breek ik de eerste kerststol van het jaar maar aan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:44 schreef Hik het volgende:
Ik zit al aan mijn kip met mango-salsa
Getver...quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In dat geval breek ik de eerste kerststol van het jaar maar aan.
Het is gewoon een grote krentenbol met spijs, wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:49 schreef Hik het volgende:
Getver...
I know... ik heb het er niet zo op.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is gewoon een grote krentenbol met spijs, wat is daar mis mee?
Ja!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:46 schreef qwerty_x het volgende:
ik vond dat het topic van BHFH de lading hier veel beter dekte:
kerstman, zon & strand
Volgende week komt De Sint trouwens eventjes hier langs; pepernoten graaien !
Ik hoop voor jullie dattie weer op tijd terug is in NL: je weet nooit, meestal als mensen hier komen, willen ze nooit meer weg ....
Tsja, dan zit er maar één ding op: we bezoeken Sint bij jou. Ik ben flexibel als het om m'n goedheiligmannen gaat hoor....quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:46 schreef qwerty_x het volgende:
Ik hoop voor jullie dattie weer op tijd terug is in NL: je weet nooit, meestal als mensen hier komen, willen ze nooit meer weg ....
hoezo niet lief ?? wacht tot een meeting waar ik een keertje wèl aanwezig ben ....quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:48 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja!![]()
En nou lief zijn, anders neemt de sint je mee naar Spanje!![]()
Mijn bakkunsten reiken niet zo ver.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef Hik het volgende:
I know... ik heb het er niet zo op.
Meestal hebben die dingen een soort fabriekssmaak ofzo...
Of heb je 'm zelf gebakken?
is dit serieusquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Tsja, dan zit er maar één ding op: we bezoeken Sint bij jou. Ik ben flexibel als het om m'n goedheiligmannen gaat hoor....
je was niet de enige! Hominess Travel Lounge 33, kerstman, zon en strand!! O+ O+quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:19 schreef Lucille het volgende:
Ik kon het topic niet vinden, door die afkorting
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:19 schreef Lucille het volgende:
Ik kon het topic niet vinden, door die afkorting
quote:Op zondag 28 november 2004 13:47 schreef Golfen het volgende:
Leuk ultra_ivo waar ben je heen geweest?!
Enne Hik en Uio.... Hoewel nog wel tot 5 uur open, lag ik om 5 uur weer in mn bed. Ben naar Club More geweest. Binnenkort maar nog n keertje proberen. Ik wil ook n keertje naar de melkweg op donderdag, had gehoord dat het wel leuk was!!!
Heb btw hebben we een nieuwe smile??
wat stelt het voormoet die poepen?
![]()
Allebei eigenlijk. Een gezellige mix.quote:Op zondag 28 november 2004 18:35 schreef Golfen het volgende:
Maar bij het Lac zijn daar vooral Latijns Amerikanen of Nederlanders die in Latijns Amerika geinteresseerd zijn?
En daar kom je twee weken mee nadat m'n broer de huur van z'n appartementje in A'dam heeft opgezegd...quote:Op zondag 28 november 2004 18:35 schreef Golfen het volgende:
Oei... das aardig wat reistijd. Zullen we anders samen wat zoeken in A'dam... ik ben dat nachtnet ook alweer zat.
Hmmmm....quote:Op maandag 29 november 2004 06:49 schreef k_man het volgende:
[..]
En daar kom je twee weken mee nadat m'n broer de huur van z'n appartementje in A'dam heeft opgezegd...
Geef mij maar Buenos Aires inderdaadquote:Op maandag 29 november 2004 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Wonen in Amsterdam is ook niet alles.
Klopt...quote:Op maandag 29 november 2004 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Wonen in Amsterdam is ook niet alles.
Maar goed. De IDFA is weer voorbij. De dagen worden korter. Mooi moment om het plannen van de volgende reizen weer eens op te pikken.
Kutie Kutie Kutie Kut....quote:Op maandag 29 november 2004 06:49 schreef k_man het volgende:
[..]
En daar kom je twee weken mee nadat m'n broer de huur van z'n appartementje in A'dam heeft opgezegd...
Ok, dan spreek ik je tegen die tijd wel weer... ik ben iig geintereseerd!!!quote:Op maandag 29 november 2004 12:45 schreef oYo het volgende:
[..]
Klopt...
daarom ga ik ook richting Oosten ergens in 2005
Hmm, dit al gelezen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:57 schreef Hik het volgende:
Ach, ik heb eigenlijk de meest ideale stedentrip gevonden. In Cairo is het nog steeds rond de 20 graden...(en de sprinkhanen schijnen inmiddels vertrokken te zijn)
quote:Poopy Bathroom Awards
First Place: Cairo leads the pack again this year with bathroom facilities even Saddam Hussein wouldn't want to hide out in. With a score of a shocking -4.8, Cairo's score is plummeting faster than a toilet flush that actually works. Folks, we suggest that you avoid food and drink for at least 24 hours prior to your visit to the Cairo airport in order to avoid an unexpected need to enter these vial rooms, called bathrooms.
Voor de rest is dit een best vermakelijke website:quote:Creepy Crawler Awards:
If it had more than two legs and moved, our correspondents took note. Unfortunately, we didn't get specific in this portion of the survey. So we don't know if you need to bring insect repellent or large animal traps. Use your own discretion.
First Place: Holding on with fierce strength, Cairo retains its position as the airport most likely to be inhabited by insects
Da's een behoorlijk serieuze site dus.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:45 schreef Hik het volgende:
Overigens staat op die site Lima op de vierde plaats van beste luchthavens, dus of we dat nou zo serieus moeten nemen...![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:04 schreef k_man het volgende:
Vanavond naar Theo Maassen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:44 schreef Hik het volgende:
Leuk!
Ik heb me hier op het werk in een projectje gewurmd om medewerkers bij ons trainingen te gaan geven in interculturele communicatie.
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:05 schreef oYo het volgende:
[..]
Hey wat apart, dat zijn dagelijkse activiteiten voor mij.
Ik geef heel vaak clinics voor managers en leer ze hoe ze het best kunnen communiceren / omgaan met medewerkers uit andere landen in Nederland en met buitenlandse contacten in andere landen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo'n leuk onderwerp en dan zo'n kerel.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:31 schreef Hik het volgende:
Misschien bracht hij het voor Portugezen wél heel interessant...
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De colleges waren in het Engels. En de Portugezen waren in geen velden of wegen te bekennen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:19 schreef Hik het volgende:
Die waren te laat. Dat zijn Portugezen namelijk altijd.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
yes, ik heb alles binnen.. mn brasil travelpass heb ik, ik moest vandaag betalen en ik hoefde maar 325 euro af te rekenen inclusief alle airporttaxes! Veel minder dan verwacht, dankzij de fijne lage dollarkoers (USD400 is nu omgerekend precies ¤300 en totaal 25 euro airporttaxes voor alle vluchten)
(..)
brasil here I come!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hoe is het met de feestdagen gesteld bij jullie? Al ddruk aan het indelen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:28 schreef Hik het volgende:
Dus Dino: wat heb je nu geleerd? Vraag nooit aan een kind van gescheiden ouders wat ze doet met de kerstdagen, want dan wordt het altijd een lang verhaal...![]()
quote:
Twee betaalbare tickets kopen een idee dan?quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Van het weekend eens zien waar we medio januari tot eind februari 6 weken naartoe gaan. Ik heb al gezocht naar tickets naar India, maar tickets voor over een week of vijf zijn duur! En betaalbare tickets hebben vaak een retourdatum < 1 maand. Hmmm..... dub dub. Leuk dubben
Het topic waarin je kunt stemmen voor de TRV-awards staat nu sticky.quote:Op zondag 5 december 2004 12:22 schreef YPPY het volgende:
Hoe ging de vlucht? Veel plezier nog op vakantie!
Hebben jullie wel gezien hoeveel categorieen het allemaal zijn?Dat gaat me echt nooit lukken.
Ben je al wakker Golfen? Het is 09.00 uur.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:42 schreef Golfen het volgende:
Hmmm... Colorado..... Als je dr toch bent kan je wel even in Miami stoppen.
Volgens mij is dat zo ongeveer de helft van de States overkrossen.... Amsterdam-Moskou is denk ik een kortere afstand.
Maar wel hartstikke leuk natuurlijk!!!
Ik heb weer ff wat stressie moments met de studie. Wel dit weekend weer ff'tjes naar Parijs.
Internet ligt er thuis weer eens uit.quote:Op woensdag 8 december 2004 03:53 schreef Golfen het volgende:
Where is everybody??
Hi,quote:Op zondag 5 december 2004 19:29 schreef qwerty_x het volgende:
BHFH in Brazilie; ik hou m'n hart vast ....
Dus je weet wel waar je het moet zoeken?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als ik daarvoor al zou komen (wat ik nooit zal doen) had ik wel een charter naar fortaleze geboekt.
Natuurlijk weet hij dat!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus je weet wel waar je het moet zoeken?
Het forum had wat last van de server volgens mij. Maar goed, de TRV-awards staan al een tijdje klaar en te wachten op alle stemmers.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:28 schreef Liejannuh het volgende:
Zo, heb ik nu weer genoeg mn best gedaan om dit forum tot leven te schoppen???
Het begint hier echt weer een duffe zooi te worden hoor!
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het forum had wat last van de server volgens mij. Maar goed, de TRV-awards staan al een tijdje klaar en te wachten op alle stemmers.
Ja sorry, zoals eerder gemeld heb ik weer ff geen internet thuis.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:28 schreef Liejannuh het volgende:
Zo, heb ik nu weer genoeg mn best gedaan om dit forum tot leven te schoppen???
Het begint hier echt weer een duffe zooi te worden hoor!
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat er weinig gepost wordt in Travel. Weinig nieuwe topics, weinig topics die leuk zijn om te lezen of om in te posten. En als er een leuk topic is, dan wordt er alsnog weinig in gepost.
Het is gewoon een duffe boel!
Misschien moest er een mod komen die ook actief wat wilde doenquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat er weinig gepost wordt in Travel. Weinig nieuwe topics, weinig topics die leuk zijn om te lezen of om in te posten. En als er een leuk topic is, dan wordt er alsnog weinig in gepost.
Het is gewoon een duffe boel!
Lucille zou naar Travel.fok.nl kijken, om even een nuttig lijstje te maken. En we weten waar die nu zit!quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:48 schreef oYo het volgende:
[..]
Misschien moest er een mod komen die ook actief wat wilde doen
Een fietspad maakt het fietsen in de bergen juist linkquote:Op zondag 12 december 2004 11:12 schreef dwerg het volgende:
Is het niet ontzettend link om daar in de bergen te fietsen? Zoveel fietspad zie ik niet.
Okee ik beken. Ik had gewoon zin om even een paar meisjes te postenquote:Op zondag 12 december 2004 11:11 schreef Liejannuh het volgende:
Die meisjes kwam je vast niet tegen op een bergweggetje!
quote:
Fietspaden in Taiwanquote:Is het niet ontzettend link om daar in de bergen te fietsen? Zoveel fietspad zie ik niet.
Ja het is pittig. Taipei ligt op zeeniveau maar 20km verder heb je toppen van boven de 1000m. Je hebt regelmatig kilometers lange stijgingen van 6-8% met korte stukjes van 12%quote:Oh, en het lijkt me ook redelijk zwaar, want steil.
Ze vinden het juist prachtig om fietsers te zien die zich de berg op omhoog worstelen. Regelmatig komen ze even naast je rijden om je aan te moedigen. Soms heel irritant maar vriendelijk bedoeldquote:Op zondag 12 december 2004 11:42 schreef dwerg het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel is: zijn de Taiwanezen gewend aan fietsers in de bergen? Of zien ze het als hinderlijke obstakels op hun weg?
Grappig.quote:Op zondag 12 december 2004 12:13 schreef SeLang het volgende:
Ze vinden het juist prachtig om fietsers te zien die zich de berg op omhoog worstelen. Regelmatig komen ze even naast je rijden om je aan te moedigen. Soms heel irritant maar vriendelijk bedoeld.
En is dat niet een vereiste voor een moderator, vaak online zijn??quote:Op zondag 12 december 2004 17:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit voor m'n werk bij een klant die al het internetgebruik logt en ook daadwerkelijk bekijkt. Nota bene een aanbeveling van mij.
Ja, normaal gesproken zit ik niet weken achtereen bij één en dezelfde klant, wordt er al helemaal niet gelogd en ligt thuis m'n internet eruit.quote:Op maandag 13 december 2004 08:49 schreef oYo het volgende:
En is dat niet een vereiste voor een moderator, vaak online zijn??![]()
Ik ben dus niet de enige met pc-problemenquote:Op maandag 13 december 2004 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had net een heel verhaal getypt en toen kreeg ik een blue screen
Dank je!quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:53 schreef Hik het volgende:
UIO, gefeliciteerd! Mooie naam!
Hmmmm...
Nederland sucks...![]()
![]()
Ik ga mee...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgend jaar overwinteren.![]()
Wanneer waren die docu's ook alweer?
Oké, maar dan moet je er wel wat vrolijker bij kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:36 schreef Hik het volgende:
Ik ga mee...
Filmavond is vrijdag... (stiekum spamt: http://www.noticias.nl/10jaar.php)

Een squashavond ook. Helemaal als je buiten de stad speelt.quote:
Dank je wel. Ik ga het op het strand vieren, in Playa Tamarindo.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, Case, wat een frustraties!
Was je nu 1 dag later in San José??
Fijne verjaardag trouwens, voor ik het vergeet!![]()
Hopelijk was het wel water met bubbelsquote:Op donderdag 16 december 2004 14:44 schreef Hik het volgende:
Ok, dit slaat alles.
Ik heb wáter in mijn kerstpakket!
Nee, er heeft niets gelekt ofzo: ik heb een flesje water in mijn kerstpakket.
Het Kerstpakket is nog niet binnen, maar mocht er wat alcohol in zitten ben jij de eerste aan wie ik denk.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:44 schreef Hik het volgende:
Anyway: misschien kan ik ruilen met UIO, die drinkt toch niet!
Dat is niet zo best. Hoe was de ander er aan toe?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik heb niets te melden, hooguit dat ik zojuist op een andere auto gereden ben. Die remde, en ik schoof door met een aardig vaartje. Het feit dat ik al drie-en-een-halve uur op weg naar huis was, hielp ook niet echt mee aan mijn oplettend vermogen.....
Morgen maar eens laten kijken wat de schade is, hopelijk blijft het beperkt tot het vervangen van de bumper (die zowat doormidden is).
Het is een ellendeweek
Tsja, die had een trekhaak: twee miniscule deukjes in de bumper dus......quote:Op donderdag 16 december 2004 20:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is niet zo best. Hoe was de ander er aan toe?
En ter compensatie ook niet een lekker pak exotisch guave-sap ofzo...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens kregen wij als voorbeeld voor de multiculturele samenleving vorig jaar ook geen alcohol in het pakket.
Dat is dan weer positief.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
geen persoonlijk malheur overigens
Zodra ik m'n pakket binnen heb, laat ik het je weten.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:26 schreef Hik het volgende:
En ter compensatie ook niet een lekker pak exotisch guave-sap ofzo...
Ik merk wel of ik je morgen zie, UIO!
En die vervolgens hoestend ter aarde stort?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben die jongen aan de bar die nonchalant een spa'tje blauw met een schijfje citroen (en een stampertje) wegwerkt.
M'n teamgenoot heeft stad en land afgebeld voor een vervanger (zegt ie) maar hij kon niemand bereid vinden om in te vallen. Nu moet ik vanavond dus mooi wel spelen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:44 schreef Liejannuh het volgende:
En UIO, succes met squashen!
Ik heb gister weer een wereldreis naar Tilburg gemaakt. Novastar was leuk!
En nu moet ik eigenlijk studeren, maar ik ben nog euforisch over mijn behaalde 8 voor een ander vak, dus ik weet niet of ik er enthousiasme voor op kan brengen.
Hi, vanuit RIO !!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:15 schreef qwerty_x het volgende:
BHFH, probeer je verblijf te verlengen; ik kom net vanmorgen terug van een weekje Europa en het is er belachelijk koud
(maar wel haring, shoarma, babi pangang en frikadel speciaal gegeten !!!)
Waren er films?quote:Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Hik het volgende:
Films waren niet echt vol te houden op zo wenig slaap maar de bar was ook erg gezellig. Iedereen moest erg lachen om het feit dat ik ineens een bekende-onbekende in de bar had zitten, UIO. Vooral omdat er nog nooit iemand had gevraagd om een schijfje citroen bij z'n flesje water!![]()
Voor veel mensen blijft het hele forum-gebeuren toch echt iets voor nerds!![]()
Ik heb vaag ergens Fidel voorbij zien schuiven...quote:
Je lijkt die Merlot-meneer welquote:Het moment van herkenning bij je, toen ik om een schijfje citroen vroeg was wel erg grappig.
Jammer alleen dat ze geen citroen hadden. Laat staan een stampertje om hem mee te prakken.Sta je daar met een flesje water.
Da's toch netjes? Brazilie staat bekend als een van de duurste landen in die regio.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Al met al is brazilie toch niet eens zo goedkoop, want ik zat even te rekenen en ik heb in 17 dagen tijd toch al ruim 500 euro opgemaakt (Wel inclusief alle hotels, eten, vervoer en uitstapjes) maar goed, behalve de hotels heb ik dan ook niet echt zuinig aangedaan.
Kamperen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
Tering!!! 540 euro voor 3 nachten???
Dan ga ik wel kamperen!Ofzo!
Maar sinds gisteren worden de dagen weer langer op het Noordelijk halfrond.quote:
ja vind ik ook eik wel, zeker gezien dat ik niet echt zuinig aan gedaan hebt. De gestegen euro tov de real heeft Brasil de afgelopen paar jaar ook een stuk goedgoper gemaakt begreep ik. Ik kreeg in rio zelfs 3.7 real voor 1 euro.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Da's toch netjes? Brazilie staat bekend als een van de duurste landen in die regio.
Vaak gedaan hoor.quote:
Was een leuke camping inderdaad! Daarvoor nog ooit nog wel grátis geslapen in Florence trouwens. Ze hadden toen ene voorziening speciaal voor backpackers: een veld met allemaal dakjes waar iedereen voor nop zijn slaapmatje uit mocht rollen. Erg gezellig, vooral toen het midden in de nacht noodweer werd en iedereen in z'n slaapzak als een soort horde rupsen naar het midden van die dakjes ging kruipen!quote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef SeLang het volgende:
Vaak gedaan hoor.
Camping Michelangelo (op Viale Michelangelo).
Mooi uitzicht op de stad en zo'n 40 minuten lopen naar het centrum (bus is natuurlijk sneller)
Ja dat veld met die dakjes daar heb ik ook van gehoord (nooit geweest) maar volgens mij is dat ergens rond 1994 opgedoekt.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:02 schreef Hik het volgende:
Was een leuke camping inderdaad! Daarvoor nog ooit nog wel grátis geslapen in Florence trouwens. Ze hadden toen ene voorziening speciaal voor backpackers: een veld met allemaal dakjes waar iedereen voor nop zijn slaapmatje uit mocht rollen. Erg gezellig, vooral toen het midden in de nacht noodweer werd en iedereen in z'n slaapzak als een soort horde rupsen naar het midden van die dakjes ging kruipen!![]()
Dat kan zijn, ik was er in 92 of 93 ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:11 schreef SeLang het volgende:
Ja dat veld met die dakjes daar heb ik ook van gehoord (nooit geweest) maar volgens mij is dat ergens rond 1994 opgedoekt.
En Michelangelo is idd gezellig. Typische interrail camping met veel jong volk.
Een andere gezellige stadscamping waar ik ook ongeveer 100x ben geweest (tot 1999) is Camping Nomentano in Rome. Kwa voorzieningen een klote camping maar altijd goede sfeer (bijna alleen backpackers met kleine tentjes)
Ja, als ik zo ver buiten het centrum wilde zitten had ik ook wel een goedkoper hotel kunnen vinden.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef SeLang het volgende:
Vaak gedaan hoor.
Camping Michelangelo (op Viale Michelangelo).
Mooi uitzicht op de stad en zo'n 40 minuten lopen naar het centrum (bus is natuurlijk sneller)
Zelfs als je voor ieder wissewasje een taxi zou nemen was je nog goedkoper uit... Hell, voor dat geld had je een Vespa kunnen kópen om je iedere keer heen en weer te rijden!quote:Op donderdag 23 december 2004 15:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, als ik zo ver buiten het centrum wilde zitten had ik ook wel een goedkoper hotel kunnen vinden.
Leuke dagbesteding!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Nieuwe laptop. Hele dag bezig geweest met het instellen.
Ik heb nog 40 vakantiedagen, op te maken voor 31 augustus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:04 schreef Hik het volgende:
Ik heb echt geen één vakantiedag meer, niet eens een vakantie-uur
Hmmm... 40 dagen, dat is gewoon 8 weken! Daar kun je leuke dingen mee doen!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb nog 40 vakantiedagen, op te maken voor 31 augustus.
Dan loopt namelijk mijn contract af en ben ik in principe werkloos.
Zo is het bij mij al een paar keer gegaan. Niet alleen onzekerheid over het werk maar ook in welk land ik dan weer ga wonen. Toen m'n contract in Belgie afliep wist ik tot een maand van tevoren nog niet wat ik daarna ging doen. En van de UK naar Taiwan wist ik ook pas 2 maanden van tevoren. En toen ik met één koffer in Taiwan aankwam (huis in de UK opgezegd, spullen in een depot, auto verkocht) was er nog geen contract getekend en wist ik zelfs nieteens wat ik ging verdienen (viel achteraf trouwens goed meequote:Op vrijdag 24 december 2004 14:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zou het heel vervelend vinden een half jaar voor het einde van een contract nog geen zekerheid te hebben over werk.
Als ik tijd had om die dagen op te nemen wel jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef Hik het volgende:
Hmmm... 40 dagen, dat is gewoon 8 weken! Daar kun je leuke dingen mee doen!
Geen idee. Ik kan natuurlijk altijd wel ergens aan de bak, maar het moet wel interessant en goed betaald zijn. Ik speel weleens met de gedachte om gewoon een jaartje te kappen met werken (geld zat) maar ik ben bang dat ik als ik eenmaal gestopt ben ik het na een tijdje zo druk heb met m'n eigen dingen dat ik helemaal niet meer aan werken toekom en helaas ben ik niet rijk genoeg om nu al met pensioen te gaan.quote:Werkeloos? En dan?
Ach joh... er zijn ook maar zoveel Chinese maagden op de wereld. Daar raak je een keer doorheen hoor!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef SeLang het volgende:
Geen idee. Ik kan natuurlijk altijd wel ergens aan de bak, maar het moet wel interessant en goed betaald zijn. Ik speel weleens met de gedachte om gewoon een jaartje te kappen met werken (geld zat) maar ik ben bang dat ik als ik eenmaal gestopt ben ik het na een tijdje zo druk heb met m'n eigen dingen...
Met nadruk op doorheenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef Hik het volgende:
[..]
Ach joh... er zijn ook maar zoveel Chinese maagden op de wereld. Daar raak je een keer doorheen hoor!![]()
Daar is niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef SeLang het volgende:
Ik speel weleens met de gedachte om gewoon een jaartje te kappen met werken (geld zat) maar ik ben bang dat ik als ik eenmaal gestopt ben ik het na een tijdje zo druk heb met m'n eigen dingen dat ik helemaal niet meer aan werken toekom en helaas ben ik niet rijk genoeg om nu al met pensioen te gaan.
Zegt de meneer die met krokodillen zwemt....quote:Op maandag 27 december 2004 12:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Leuke kerst dus?? Denk je verder wel aan je gezondheid Hik, met al dat nachtbraken??![]()
Gaan die lui naar Brazilië dit jaar? Brrrr...quote:Ik zat verder trouwens in het vliegtuig met een yorin filmcrew die ook yorin travel doet.. ze hadden net BNers in the bush opgenomen met Ferry Somiogi en Manuela Kemp... Ik zie niet op de rtl boulevard site dat Ferry Somiogi nog niet is bevestigd, maar bij deze dus, want ik zat bij hem in het vliegtuig.
Hoe lang ben je nu weggeweest?? Wat heb je nu precies gedaan dan allemaal??quote:Op zondag 26 december 2004 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben weer terug in Nederland
2 weekjes. Zijn voorbijgevlogen. Ik heb vooral mn vriendin gezien, ben naar Paracas en Pisco geweest. Verder een hoop dingen gezien in Lima zelf.quote:Op maandag 27 december 2004 12:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu weggeweest?? Wat heb je nu precies gedaan dan allemaal??
Het een is het gevolg van het ander. In de zomer zijn alle mensen vrij en blij en verplaatst het leven zich naar buiten (= terrasjes). Maar de herfst en winter en een groot deel van het voorjaar zijn hier zo guur dat dat alleen maar in de zomer kanquote:Op woensdag 29 december 2004 11:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wat een groot gemis hier in nederland is en daar heb ik zelf ook problemen mee, is de levensstijl van de Nederlanders en het barre klimaat. Veel binnen, moeilijk leuke contacten opdoen, negatieve kijk op het leven etc...
Van die Discovery Gidsen lagen er wel genoeg, maar van al die andere boeken is er maar één exemplaar. Ik verwacht dat ze volgende week ook nog wel uitverkoop hebben, stond er niet bij.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Goede tip Dutchtrain!!!
Tot wanneer is die uitverkoop?? Zouden ze volgende week ook nog wat hebben?![]()
Randstad vind ik ook niks hoor..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:07 schreef oYo het volgende:
BHFH, nou snap je waarom ik wil verhuizen naar het Ooseten
Eitje hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 19:19 schreef Liejannuh het volgende:
Maar volgens mij is het best heel moeilijk om gewoon op zo'n berg te gaan zitten en "niets" doen.Dat is zo 100% anders dan je normale leven eigenlijk.
Nee, feestje met dresscode. Tenue de Ville.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga een paar vuurpijlen afsteken en oliebollen eten in Enschede vanavond, gewoon in spijkerbroek..waarvoor heb je overhemden nodig UIO
ga je naar een modeshow??
Hier en op deze plaats vanzelfsprekend tevens buitengewoon véél en buitengewoner reisplezier toegewenstquote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
*auw* resp. *gaap* (Generally Accepted Accounting Principles? Wat doen die hier)
Gelukkig nieuwjaar allen.
Ik zou in stijl en on topic een liedje zingen, edoch heb ik gezworen dat, om overduidelijke redenen, alleen te combineren met Thaise karaoke, meer precies met het drankje Lao Lao. Dat is overigens niet hetzelfde als Louis Louis, noch familie ervan.
Ik neem me voor in het nieuwe jaar wat vaker mijn gezicht toetsaanslagen te laten zien, en ieder geval jullie weer eens live te ontmoeten. En weer eens wat te schrijven. Maar zoveel te doen, zo weinig tijd, tralala hopsasa (een logisch vervolg hierop zou zijn: ik ben Pipi Langkous, een meisje dat kan zingen.....).
Moge God, Allah, Boedha, Shiva en Douglas Adams (*) jullie allemaal goed gezind zijn in 2005.
Liefs,
Dino
(*) schrappen naar believen.
ik heb toestemming gevraagd om in april naar Noord korea te gaan.. als ik die krijg (ik moet toegeven dat het twijfelachtig is, ivm de aard van het werk dat ik doe) ga ik daar in april met KA heen. Verder wil ik zeker terug naar z-amerika, ben eik verliefd op brasil, maar Bolivia of Argentinie klinkt ook heel aanlokkelijk.... verder had ik eik al voor dit jaar het plan om naar Indonesië te gaan ivm het onderzoek dat ik heb gedaan naar ons koloniaal verleden, maarik ging naar Brasil ivm afspraken die ik had in Belem,,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat zijn de plannen voor 2005 BHFH?
Nee, dat klinkt heel normaal. Sterkte!quote:
Dat wordt nuecken !quote:Op maandag 3 januari 2005 12:09 schreef Hik het volgende:
Overigens kreeg ik van Spaans ex-vriendje vrijdag nog het lieve aanbod om van het voorjaar een lang weekendje te komen skiën bij hem... Hmmmm....![]()
Wij zijn reeds uit-genuecktquote:
En ik dacht dat jij in Argentinie zat???quote:Op maandag 3 januari 2005 04:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn nieuwjaar was vooral erg saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |