Hmm, dit al gelezen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:57 schreef Hik het volgende:
Ach, ik heb eigenlijk de meest ideale stedentrip gevonden. In Cairo is het nog steeds rond de 20 graden...(en de sprinkhanen schijnen inmiddels vertrokken te zijn)
quote:Poopy Bathroom Awards
First Place: Cairo leads the pack again this year with bathroom facilities even Saddam Hussein wouldn't want to hide out in. With a score of a shocking -4.8, Cairo's score is plummeting faster than a toilet flush that actually works. Folks, we suggest that you avoid food and drink for at least 24 hours prior to your visit to the Cairo airport in order to avoid an unexpected need to enter these vial rooms, called bathrooms.
Voor de rest is dit een best vermakelijke website:quote:Creepy Crawler Awards:
If it had more than two legs and moved, our correspondents took note. Unfortunately, we didn't get specific in this portion of the survey. So we don't know if you need to bring insect repellent or large animal traps. Use your own discretion.
First Place: Holding on with fierce strength, Cairo retains its position as the airport most likely to be inhabited by insects
Da's een behoorlijk serieuze site dus.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:45 schreef Hik het volgende:
Overigens staat op die site Lima op de vierde plaats van beste luchthavens, dus of we dat nou zo serieus moeten nemen...![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:04 schreef k_man het volgende:
Vanavond naar Theo Maassen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:44 schreef Hik het volgende:
Leuk!
Ik heb me hier op het werk in een projectje gewurmd om medewerkers bij ons trainingen te gaan geven in interculturele communicatie.
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:05 schreef oYo het volgende:
[..]
Hey wat apart, dat zijn dagelijkse activiteiten voor mij.
Ik geef heel vaak clinics voor managers en leer ze hoe ze het best kunnen communiceren / omgaan met medewerkers uit andere landen in Nederland en met buitenlandse contacten in andere landen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo'n leuk onderwerp en dan zo'n kerel.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:31 schreef Hik het volgende:
Misschien bracht hij het voor Portugezen wél heel interessant...
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De colleges waren in het Engels. En de Portugezen waren in geen velden of wegen te bekennen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:19 schreef Hik het volgende:
Die waren te laat. Dat zijn Portugezen namelijk altijd.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
yes, ik heb alles binnen.. mn brasil travelpass heb ik, ik moest vandaag betalen en ik hoefde maar 325 euro af te rekenen inclusief alle airporttaxes! Veel minder dan verwacht, dankzij de fijne lage dollarkoers (USD400 is nu omgerekend precies ¤300 en totaal 25 euro airporttaxes voor alle vluchten)
(..)
brasil here I come!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hoe is het met de feestdagen gesteld bij jullie? Al ddruk aan het indelen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:28 schreef Hik het volgende:
Dus Dino: wat heb je nu geleerd? Vraag nooit aan een kind van gescheiden ouders wat ze doet met de kerstdagen, want dan wordt het altijd een lang verhaal...![]()
quote:
Twee betaalbare tickets kopen een idee dan?quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Van het weekend eens zien waar we medio januari tot eind februari 6 weken naartoe gaan. Ik heb al gezocht naar tickets naar India, maar tickets voor over een week of vijf zijn duur! En betaalbare tickets hebben vaak een retourdatum < 1 maand. Hmmm..... dub dub. Leuk dubben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |