abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23724979
Hasselt - druk - chaotisch?? Lijkt me een onmogelijke combinatie. Hasselt komt op mij juist over als een slaperig provinciestadje.
  donderdag 2 december 2004 @ 22:23:35 #77
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23725394
Hasselt is het bruisende metropool van Belgisch Limburg.. erg druk altijd! veel mesnen, disco's een smeltkroes van culturen met mensen als in een krioelende mierenhoop!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23725529
Hasselt is een wereldstad.
  donderdag 2 december 2004 @ 22:30:53 #79
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23725665
Het Nationaal Jenevermuseum.
  donderdag 2 december 2004 @ 22:38:44 #81
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23725846
Hasselt is echt veel te doen , alle grote artiesten en festivals zijn er, veel discotheken ,uitgaansgelegenheden, historie, enom druk, perfect en gratis OV, ik ben er een paar keer geweest en denk altijd dat dit een voorbeeld stad is voor veel steden in België en NL.. maar wel enorm druk, veel mensen die wonen en werken in dit metropool van Belgisch limburg, ik denk dat je hier best een vergelijking met Sao Paulo kan maken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23726096
Ja, al heeft Sao Paulo natuurlijk bij lange na geen 70.000 inwoners.
  donderdag 2 december 2004 @ 23:14:49 #84
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23726785
zowel Hasselt als Sao Paulo zijn provinciehoofdsteden en het economisch hart van een regio. Beide steden zijn druk en groot. WEllicht is Sao Paulo alles op een iets grotere schaal ,maar ik denk dat er veel overeenkomsten zijn... Het zijn relatief grote steden met goed openbaar vervoer en een bruisend uitgaansleven.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:01:36 #85
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23731477
Ben je nu weer gewoon BHFH aan het doen of moeten we ons serieus zorgen gaan maken?

Ik ben misselijk. Heb hier gisteren met 2 collega's overal strooigoed rondgegooid en zit behoorlijk te snoepen hier... Iemand nog een kruidnoot?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_23732086
eeuuuuuuuuhh...... Hasselt..... jah.......

Ik ben trouwens ook misselijk. Als in ziek, mijn hoofd zit volkomen dicht. Daarom maar een keer een dagje thuis.

Van het weekend eens zien waar we medio januari tot eind februari 6 weken naartoe gaan. Ik heb al gezocht naar tickets naar India, maar tickets voor over een week of vijf zijn duur! En betaalbare tickets hebben vaak een retourdatum < 1 maand. Hmmm..... dub dub. Leuk dubben
Na februari loopt als de afspraken worden nagekomen de huidige klus in ieder geval nog twee maanden. Daarna zou er weer een reisje aan moeten zitten, hopelijk naar China/ Tibet. Want werk moet natuurlijk wel leuk blijven

Hoe is het met de feestdagen gesteld bij jullie? Al ddruk aan het indelen?
pi_23732279
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

Ik moet studeren tijdens de feestdagen!
Nouja, het is allemaal voor een goed doel.

Reisjes plannen is veel leuker. Ga ik doen als ik minimaal 6 modules heb afgerond dit studiejaar. Ter compensatie heb ik er nog geen een afgerond en ben ik er bezig met 5.

Overigens ga ik je binnenkort terug mailen Dino! Eerst nog even serieus werk verrichten aan mijn managementcompetenties!
Owja, en beterschap!
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:28:35 #88
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23732667
quote:

Na volgende week en het feest van noticias ben ik door mijn vakantiedagen heen, dus ga ik tussen kerst en oud&nieuw lekker productief wezen hier...

Met gescheiden ouders, 2 stiefbroers, 2 x stief-aanhang en kinderen en kinderen uit eerdere huwelijken, die ook nog allemaal weer eigen ouders hebben staat mijn kerst de afgelopen 5-6 jaar al set-in-stone. Niemand durft aan de indeling te komen omdat dat een soort domino-effect teweeg brengt en iedereen dan weer opnieuw moet gaan overleggen...
Dat betekent dus: 1e kerstdag altijd uitgebreid koken bij vader, met veel mensen en drukte en cadeaus (god zij dank trekken we dit jaar lootjes, want vorig jaar kwam iedereen erachter dat het veel te veel werk werd en veel te idioot was om voor iedereen cadeaus te kopen), 2e kerstochtend bij moeder, waar het altijd heel rustig is. Zij gaan daarna naar de ouders van de vriend van mijn moeder, waarna ik me thuis tegoed ga doen aan de eeuwige gravad lax die mij moeder ieder jaar koopt omdat ze het sneu voor me vindt, en omdat ze nog altijd denkt dat ik een armlastige student ben...
Ik wil al jaren 2e kerstdag stappen, maar de meeste van mijn vrienden hebben (schoon-)ouders in het verre noorden en zijn er dus niet. Dus kijk ik meestal "Zwelgje" (die wordt toch dit jaar ook wel weer herhaald?)

Dus Dino: wat heb je nu geleerd? Vraag nooit aan een kind van gescheiden ouders wat ze doet met de kerstdagen, want dan wordt het altijd een lang verhaal...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_23732693
Beterschap, Dino.

'k Heb nog geen idee wat ik tijdens de Kerst ga doen. Niet werken, dat lijkt me wel een goed plan.
I intend to live forever, or die trying.
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 10:46:44 #90
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23732992
quote:

Beterschap Dino!

Ach ja, de feestdagen. Op Kerstavond naar de mis met m'n ouders. Ik heb niets met het geloof, maar m'n moeder vindt het altijd leuk als de hele familie mee gaat. Daarna de broodmaaltijd bij m'n ouders thuis. Dat is eigenlijk het leukste van alles.
Vervolgens eerste Kerstdag bij m'n zus thuis. Dat zal denk voornamelijk in het teken staan van m'n nieuwe neefje of nichtje die binnen nu en twee weken verwacht wordt. Zal een behoorlijke schok voor m'n neefje (m'n kloon ) zijn. Dat hij opeens niet meer enigskind is. De moeder en alle broers met aanhang van m'n zus d'r vriend zullen er ook bij zijn.
Tweede Kerstdag met een grote groep vrienden uit eten in Amsterdam. Dat zal wel weer Humphreys worden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_23734356
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:28 schreef Hik het volgende:
Dus Dino: wat heb je nu geleerd? Vraag nooit aan een kind van gescheiden ouders wat ze doet met de kerstdagen, want dan wordt het altijd een lang verhaal...

Voor de volledigheid: eerste kerstdag ga ik naar mijn schoonouders, tweede kerstdag naar mijn moeder en mijn vader zie ik waarschijnlijk niet met de Kerst. Het kan ook simpel.

Beterschap Dino.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_23737590
Hoop dat je je al wat beter voelt!!

Viert niemand hier Sinterklaas???
pi_23738216
Alleen vanavond wat op mijn werk, verder vier ik het niet. Zondag gaan we wel naar mijn schoonouders, maar dat is vooral omdat het dan makkelijk is dat we dan mee kunnen eten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:43:05 #94
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23738235
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:14 schreef Golfen het volgende:

Viert niemand hier Sinterklaas???

Op de afdeling, zo meteen. We beginnen om 16 uur, maar het zijn net kleine kinderen hier... niemand doet nog iets zo ongeveer...
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:37:57 #95
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23739434
bij ons viel de stroom uit dus kon er niet meer gewerkt worden en daarom was ik eerder vrij, bedankt interelektra

Nog beter, 4 januari hoef ik pas weer te beginnen met werken!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:19:29 #96
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_23740392
Leuk joh dat Sinterklaas... Twee dagen achterelkaar een kruidnoten gevecht in de huiskamer en dan zondag naar mn ouders om het met cadeautjes te vieren

Tweede kerstdag vliegen en dan kom ik 6 januari weer terug. Eerst vier dagen een hotel en dan een weekje in een appartement. Heb er al helemaal zin in

En ik kan me niet voorstellen dat Zwelgje niet herhaald wordt. Traditie is er niet om te verbreken natuurlijk
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_23743530
quote:
Van het weekend eens zien waar we medio januari tot eind februari 6 weken naartoe gaan. Ik heb al gezocht naar tickets naar India, maar tickets voor over een week of vijf zijn duur! En betaalbare tickets hebben vaak een retourdatum < 1 maand. Hmmm..... dub dub. Leuk dubben

Twee betaalbare tickets kopen een idee dan?
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:55:10 #98
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23743740
bij D-reizen hebben ze vaak een lage prijs als je per 2 koopt, ik heb een keer 2 retourtickets naar delhi gezien voor 350 euro per stuk.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23751202
Goh, wat hebben wij toch een leif klein forumpie hier.

Kzie net in een lijstje van Arcee dat in november van de 35 fora TRV op nummer 31 staat qua aantal posts.
pi_23751250
Ow en van de 3003 posts in november waren er 146 van mij. Dat is dus haast 5%. Best veul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')