abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 10:57:01 #276
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24315218
Iedereen al druk bezig met voorbereidingen voor vanavond? Ik heb ondertussen al 3 overhemden gestreken, 5 broeken aan gehad, zo ook 2 jasjes en 2 paar schoenen gepast. Het moet niet gekker worden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24315258
Je lijkt wel een wijf UIO!
Ik ga gewoon gezellig eten bij vrienden, baby's de fles geven en heb me voorgenomen om vooral geen tijd aan mn uiterlijk te besteden. Zoals het hoort dus.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:22:03 #278
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24315804
ik ga een paar vuurpijlen afsteken en oliebollen eten in Enschede vanavond, gewoon in spijkerbroek.. waarvoor heb je overhemden nodig UIO ga je naar een modeshow??
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:23:22 #279
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24315842
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:07 schreef oYo het volgende:
BHFH, nou snap je waarom ik wil verhuizen naar het Ooseten
Randstad vind ik ook niks hoor.. druk verkeer gehaaste mensen, bleh! doe mij maar lekker tranquillo
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24316211
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:19 schreef Liejannuh het volgende:
Maar volgens mij is het best heel moeilijk om gewoon op zo'n berg te gaan zitten en "niets" doen. Dat is zo 100% anders dan je normale leven eigenlijk.
Eitje hoor

Ik ga in plaats van allerlei kledingstukken aan te passen en m'n neus te poederen maar gewoon eens een lijstje maken van de spullen die meemoeten op reis en alvast eens een halfslachtige poging tot proefpakken van de rugzak. Maar een lijstje van de ontbrekende spullen is eigenlijk het belangrijkste. Vervolgens wanneer ik die in hadesnaam ga kopen.
En een hotel in Delhi boeken voor de eerste dagen. Tips?
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 18:44:40 #281
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24325210
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga een paar vuurpijlen afsteken en oliebollen eten in Enschede vanavond, gewoon in spijkerbroek.. waarvoor heb je overhemden nodig UIO ga je naar een modeshow??
Nee, feestje met dresscode. Tenue de Ville.
Ik doe het alleen half. Wel een jasje met overhemd eronder, maar dan gewoon een spijkerbroek met gympies.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24334189
Schaamteloze c/p uit een ander topic:
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 10:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
*auw* resp. *gaap* (Generally Accepted Accounting Principles? Wat doen die hier )

Gelukkig nieuwjaar allen.

Ik zou in stijl en on topic een liedje zingen, edoch heb ik gezworen dat, om overduidelijke redenen, alleen te combineren met Thaise karaoke, meer precies met het drankje Lao Lao. Dat is overigens niet hetzelfde als Louis Louis, noch familie ervan.

Ik neem me voor in het nieuwe jaar wat vaker mijn gezicht toetsaanslagen te laten zien, en ieder geval jullie weer eens live te ontmoeten. En weer eens wat te schrijven. Maar zoveel te doen, zo weinig tijd, tralala hopsasa (een logisch vervolg hierop zou zijn: ik ben Pipi Langkous, een meisje dat kan zingen..... ).

Moge God, Allah, Boedha, Shiva en Douglas Adams (*) jullie allemaal goed gezind zijn in 2005.

Liefs,

Dino

(*) schrappen naar believen.
Hier en op deze plaats vanzelfsprekend tevens buitengewoon véél en buitengewoner reisplezier toegewenst
  Moderator zaterdag 1 januari 2005 @ 12:52:05 #283
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24335218
Ook deze brakke gast wenst jullie veel moois toe voor 2005!

het antwoord is 42 Dino
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:58:54 #284
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24344671
Een mooi jaar in 2005 allemaal!!!!]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24344893
Wat zijn de plannen voor 2005 BHFH?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:21:02 #286
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24345089
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat zijn de plannen voor 2005 BHFH?
ik heb toestemming gevraagd om in april naar Noord korea te gaan.. als ik die krijg (ik moet toegeven dat het twijfelachtig is, ivm de aard van het werk dat ik doe) ga ik daar in april met KA heen. Verder wil ik zeker terug naar z-amerika, ben eik verliefd op brasil, maar Bolivia of Argentinie klinkt ook heel aanlokkelijk.... verder had ik eik al voor dit jaar het plan om naar Indonesië te gaan ivm het onderzoek dat ik heb gedaan naar ons koloniaal verleden, maarik ging naar Brasil ivm afspraken die ik had in Belem,, ... ik heb alleen zo weinig dagen,...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24345138
Wat voor werk doe je dan als ik vragen mag en wat is dan de reden dat je wellicht Noord Korea niet in mag?

Te weinig dagen is een probleem inderdaad, ik ken het. Gelukkig wil de teammanager meedenken en zijn er wel mogelijkheden om soms wat extra te werken om wat vaker weg te kunnen dan ik dat nu zou kunnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 2 januari 2005 @ 09:56:35 #288
1762 YPPY
Yppiaans
pi_24351282
Een gelukkig nieuwjaar allemaal!

Het nieuwe jaar begon goed; de champagne was bedorven. Gelukkig waren de fles canei die we al op hadden en de eerste fles champagne nog wel goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 2 januari 2005 @ 11:08:41 #289
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24351725
Hallo allen... gelukkig nieuwjaar!

Mijn oude jaar eindigde helaas niet zo denderend. Mijn oma is vrijdagochtend vroeg overleden, dus de hele oudjaarsdag verliep buitengewoon raar: eerst naar mijn vader en later toch maar terug naar Delft. Wel zoals gepland met vrienden O&N gevierd, maar tegen het einde kreeg ik het toch te kwaad. Gelukkig heb ik héle lieve vrienden...
Gisteren in alle brakte weer terug naar m'n vader, waar de hele familie kwam om van alles te regelen. Eigenlijk wel heel gezellig, maar op een gegeven moment was ik gewoon uitgeluld. Nu heb ik eigenlijk zo nog een "baby-borrel": vriendin die over is uit de VS heeft allemaal mensen uitgenodigd. Nu wil ik haar wel graag even zien, maar ik heb he-le-maal geen zin in prietpraat met 100 anderen... Ik wil naar bed met een borrel en een DVD eigenlijk. Klinkt dat erg niet-sociaal en kneuzig?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 2 januari 2005 @ 11:22:43 #290
1762 YPPY
Yppiaans
pi_24351876
Dat is geen goed nieuws. Sterkte Hik met het verlies van je oma. Was ze al ziek?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator zondag 2 januari 2005 @ 13:43:08 #291
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24354184
quote:
Op zondag 2 januari 2005 11:08 schreef Hik het volgende:
Klinkt dat erg niet-sociaal en kneuzig?
Nee, dat klinkt heel normaal. Sterkte!
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24354312
Gecondoleerd met je oma Hik en heel veel sterke!! Ik vind het niet meer dan normaal dat je liever naar bed gaat met een DVD en 'n borrel dan dat je naar die "baby-borrel" gaat.
pi_24357148
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Gecondoleerd Hik.

En BHFH; leuk man! N-Korea is echt heel apart!

Oh en mijn internet thuis werkt weer. voor zo lang het duurt...
  maandag 3 januari 2005 @ 00:57:21 #294
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24364398
Gecondoleerd HiK, altijd rot om een dierbare te verliezen, ik kan me voorstellen dat zo'n ouennieuw dan wel een hele rare lading krijgt..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24366763
Mijn nieuwjaar was vooral erg saai
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 januari 2005 @ 12:09:44 #296
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24369672
Het "normale" leven lijkt weer een beetje te beginnen. Ik ben gisteren toch nog heel even naar die borrel geweest, gewoon om even die vriendin gedag te zeggen. Daarna wilde ik gewoon héél graag naar mijn eigen huisje, maar omdat mijn vader aan het bemiddelen was bij een stel ooms die hun crematie-stress op elkaar aan het afreageren waren zat ik min of meer "vast" (mijn vader woont écht in een gat!). Op zulke momenten zou een auto toch wel makkelijk zijn, maar gelukkig gebeurt dat bijna nooit...

Lief dat jullie allemaal meeleven. Gelukkig heb ik ook een hele fijne baas die me alle ruimte geeft en kan ik hopelijk van de week een beetje tijd vinden om m'n praatje voor de crematie voor te bereiden.

Yuck. Nú wil ik pas écht op vakantie!

Overigens kreeg ik van Spaans ex-vriendje vrijdag nog het lieve aanbod om van het voorjaar een lang weekendje te komen skiën bij hem... Hmmmm....
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 3 januari 2005 @ 14:30:17 #297
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24372080
quote:
Op maandag 3 januari 2005 12:09 schreef Hik het volgende:
Overigens kreeg ik van Spaans ex-vriendje vrijdag nog het lieve aanbod om van het voorjaar een lang weekendje te komen skiën bij hem... Hmmmm....
Dat wordt nuecken !

Sterkte verder
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 3 januari 2005 @ 15:10:29 #298
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24372728
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:30 schreef SeLang het volgende:
Dat wordt nuecken !
Wij zijn reeds uit-genueckt
Vandaar het woord "ex"

Het is hier op kantoor zo nieuwjaars-sinas. Vanwege de ban op alcohol hier durft men niet te spreken over een nieuwjaars-borrel...
pi_24372785
Waar ga je skieen Ser Lang?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24372959
Vervelend Hik! Sterkte ermee.
Hoe oud was je oma? En was het onverwachts??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')