Randstad vind ik ook niks hoor..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:07 schreef oYo het volgende:
BHFH, nou snap je waarom ik wil verhuizen naar het Ooseten
Eitje hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 19:19 schreef Liejannuh het volgende:
Maar volgens mij is het best heel moeilijk om gewoon op zo'n berg te gaan zitten en "niets" doen.Dat is zo 100% anders dan je normale leven eigenlijk.
Nee, feestje met dresscode. Tenue de Ville.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga een paar vuurpijlen afsteken en oliebollen eten in Enschede vanavond, gewoon in spijkerbroek..waarvoor heb je overhemden nodig UIO
ga je naar een modeshow??
Hier en op deze plaats vanzelfsprekend tevens buitengewoon véél en buitengewoner reisplezier toegewenstquote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
*auw* resp. *gaap* (Generally Accepted Accounting Principles? Wat doen die hier)
Gelukkig nieuwjaar allen.
Ik zou in stijl en on topic een liedje zingen, edoch heb ik gezworen dat, om overduidelijke redenen, alleen te combineren met Thaise karaoke, meer precies met het drankje Lao Lao. Dat is overigens niet hetzelfde als Louis Louis, noch familie ervan.
Ik neem me voor in het nieuwe jaar wat vaker mijn gezicht toetsaanslagen te laten zien, en ieder geval jullie weer eens live te ontmoeten. En weer eens wat te schrijven. Maar zoveel te doen, zo weinig tijd, tralala hopsasa (een logisch vervolg hierop zou zijn: ik ben Pipi Langkous, een meisje dat kan zingen.....).
Moge God, Allah, Boedha, Shiva en Douglas Adams (*) jullie allemaal goed gezind zijn in 2005.
Liefs,
Dino
(*) schrappen naar believen.
ik heb toestemming gevraagd om in april naar Noord korea te gaan.. als ik die krijg (ik moet toegeven dat het twijfelachtig is, ivm de aard van het werk dat ik doe) ga ik daar in april met KA heen. Verder wil ik zeker terug naar z-amerika, ben eik verliefd op brasil, maar Bolivia of Argentinie klinkt ook heel aanlokkelijk.... verder had ik eik al voor dit jaar het plan om naar Indonesië te gaan ivm het onderzoek dat ik heb gedaan naar ons koloniaal verleden, maarik ging naar Brasil ivm afspraken die ik had in Belem,,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat zijn de plannen voor 2005 BHFH?
Nee, dat klinkt heel normaal. Sterkte!quote:
Dat wordt nuecken !quote:Op maandag 3 januari 2005 12:09 schreef Hik het volgende:
Overigens kreeg ik van Spaans ex-vriendje vrijdag nog het lieve aanbod om van het voorjaar een lang weekendje te komen skiën bij hem... Hmmmm....![]()
Wij zijn reeds uit-genuecktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |