Zegt de meneer die met krokodillen zwemt....quote:Op maandag 27 december 2004 12:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Leuke kerst dus?? Denk je verder wel aan je gezondheid Hik, met al dat nachtbraken??![]()
Gaan die lui naar Brazilië dit jaar? Brrrr...quote:Ik zat verder trouwens in het vliegtuig met een yorin filmcrew die ook yorin travel doet.. ze hadden net BNers in the bush opgenomen met Ferry Somiogi en Manuela Kemp... Ik zie niet op de rtl boulevard site dat Ferry Somiogi nog niet is bevestigd, maar bij deze dus, want ik zat bij hem in het vliegtuig.

Hoe lang ben je nu weggeweest?? Wat heb je nu precies gedaan dan allemaal??quote:Op zondag 26 december 2004 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben weer terug in Nederland

2 weekjes. Zijn voorbijgevlogen. Ik heb vooral mn vriendin gezien, ben naar Paracas en Pisco geweest. Verder een hoop dingen gezien in Lima zelf.quote:Op maandag 27 december 2004 12:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu weggeweest?? Wat heb je nu precies gedaan dan allemaal??

Het een is het gevolg van het ander. In de zomer zijn alle mensen vrij en blij en verplaatst het leven zich naar buiten (= terrasjes). Maar de herfst en winter en een groot deel van het voorjaar zijn hier zo guur dat dat alleen maar in de zomer kanquote:Op woensdag 29 december 2004 11:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wat een groot gemis hier in nederland is en daar heb ik zelf ook problemen mee, is de levensstijl van de Nederlanders en het barre klimaat. Veel binnen, moeilijk leuke contacten opdoen, negatieve kijk op het leven etc...

Van die Discovery Gidsen lagen er wel genoeg, maar van al die andere boeken is er maar één exemplaar. Ik verwacht dat ze volgende week ook nog wel uitverkoop hebben, stond er niet bij.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Goede tip Dutchtrain!!!
Tot wanneer is die uitverkoop?? Zouden ze volgende week ook nog wat hebben?![]()

Randstad vind ik ook niks hoor..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:07 schreef oYo het volgende:
BHFH, nou snap je waarom ik wil verhuizen naar het Ooseten

Eitje hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 19:19 schreef Liejannuh het volgende:
Maar volgens mij is het best heel moeilijk om gewoon op zo'n berg te gaan zitten en "niets" doen.Dat is zo 100% anders dan je normale leven eigenlijk.

Nee, feestje met dresscode. Tenue de Ville.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga een paar vuurpijlen afsteken en oliebollen eten in Enschede vanavond, gewoon in spijkerbroek..waarvoor heb je overhemden nodig UIO
ga je naar een modeshow??

Hier en op deze plaats vanzelfsprekend tevens buitengewoon véél en buitengewoner reisplezier toegewenstquote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
*auw* resp. *gaap* (Generally Accepted Accounting Principles? Wat doen die hier)
Gelukkig nieuwjaar allen.
Ik zou in stijl en on topic een liedje zingen, edoch heb ik gezworen dat, om overduidelijke redenen, alleen te combineren met Thaise karaoke, meer precies met het drankje Lao Lao. Dat is overigens niet hetzelfde als Louis Louis, noch familie ervan.
Ik neem me voor in het nieuwe jaar wat vaker mijn gezicht toetsaanslagen te laten zien, en ieder geval jullie weer eens live te ontmoeten. En weer eens wat te schrijven. Maar zoveel te doen, zo weinig tijd, tralala hopsasa (een logisch vervolg hierop zou zijn: ik ben Pipi Langkous, een meisje dat kan zingen.....).
Moge God, Allah, Boedha, Shiva en Douglas Adams (*) jullie allemaal goed gezind zijn in 2005.
Liefs,
Dino
(*) schrappen naar believen.

ik heb toestemming gevraagd om in april naar Noord korea te gaan.. als ik die krijg (ik moet toegeven dat het twijfelachtig is, ivm de aard van het werk dat ik doe) ga ik daar in april met KA heen. Verder wil ik zeker terug naar z-amerika, ben eik verliefd op brasil, maar Bolivia of Argentinie klinkt ook heel aanlokkelijk.... verder had ik eik al voor dit jaar het plan om naar Indonesië te gaan ivm het onderzoek dat ik heb gedaan naar ons koloniaal verleden, maarik ging naar Brasil ivm afspraken die ik had in Belem,,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat zijn de plannen voor 2005 BHFH?

Nee, dat klinkt heel normaal. Sterkte!quote:

Dat wordt nuecken !quote:Op maandag 3 januari 2005 12:09 schreef Hik het volgende:
Overigens kreeg ik van Spaans ex-vriendje vrijdag nog het lieve aanbod om van het voorjaar een lang weekendje te komen skiën bij hem... Hmmmm....![]()

Wij zijn reeds uit-genuecktquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |