Da's toch netjes? Brazilie staat bekend als een van de duurste landen in die regio.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Al met al is brazilie toch niet eens zo goedkoop, want ik zat even te rekenen en ik heb in 17 dagen tijd toch al ruim 500 euro opgemaakt (Wel inclusief alle hotels, eten, vervoer en uitstapjes) maar goed, behalve de hotels heb ik dan ook niet echt zuinig aangedaan.
Kamperen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
Tering!!! 540 euro voor 3 nachten???
Dan ga ik wel kamperen!Ofzo!
Maar sinds gisteren worden de dagen weer langer op het Noordelijk halfrond.quote:
ja vind ik ook eik wel, zeker gezien dat ik niet echt zuinig aan gedaan hebt. De gestegen euro tov de real heeft Brasil de afgelopen paar jaar ook een stuk goedgoper gemaakt begreep ik. Ik kreeg in rio zelfs 3.7 real voor 1 euro.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Da's toch netjes? Brazilie staat bekend als een van de duurste landen in die regio.
Vaak gedaan hoor.quote:
Was een leuke camping inderdaad! Daarvoor nog ooit nog wel grátis geslapen in Florence trouwens. Ze hadden toen ene voorziening speciaal voor backpackers: een veld met allemaal dakjes waar iedereen voor nop zijn slaapmatje uit mocht rollen. Erg gezellig, vooral toen het midden in de nacht noodweer werd en iedereen in z'n slaapzak als een soort horde rupsen naar het midden van die dakjes ging kruipen!quote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef SeLang het volgende:
Vaak gedaan hoor.
Camping Michelangelo (op Viale Michelangelo).
Mooi uitzicht op de stad en zo'n 40 minuten lopen naar het centrum (bus is natuurlijk sneller)
Ja dat veld met die dakjes daar heb ik ook van gehoord (nooit geweest) maar volgens mij is dat ergens rond 1994 opgedoekt.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:02 schreef Hik het volgende:
Was een leuke camping inderdaad! Daarvoor nog ooit nog wel grátis geslapen in Florence trouwens. Ze hadden toen ene voorziening speciaal voor backpackers: een veld met allemaal dakjes waar iedereen voor nop zijn slaapmatje uit mocht rollen. Erg gezellig, vooral toen het midden in de nacht noodweer werd en iedereen in z'n slaapzak als een soort horde rupsen naar het midden van die dakjes ging kruipen!![]()
Dat kan zijn, ik was er in 92 of 93 ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:11 schreef SeLang het volgende:
Ja dat veld met die dakjes daar heb ik ook van gehoord (nooit geweest) maar volgens mij is dat ergens rond 1994 opgedoekt.
En Michelangelo is idd gezellig. Typische interrail camping met veel jong volk.
Een andere gezellige stadscamping waar ik ook ongeveer 100x ben geweest (tot 1999) is Camping Nomentano in Rome. Kwa voorzieningen een klote camping maar altijd goede sfeer (bijna alleen backpackers met kleine tentjes)
Ja, als ik zo ver buiten het centrum wilde zitten had ik ook wel een goedkoper hotel kunnen vinden.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef SeLang het volgende:
Vaak gedaan hoor.
Camping Michelangelo (op Viale Michelangelo).
Mooi uitzicht op de stad en zo'n 40 minuten lopen naar het centrum (bus is natuurlijk sneller)
Zelfs als je voor ieder wissewasje een taxi zou nemen was je nog goedkoper uit... Hell, voor dat geld had je een Vespa kunnen kópen om je iedere keer heen en weer te rijden!quote:Op donderdag 23 december 2004 15:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, als ik zo ver buiten het centrum wilde zitten had ik ook wel een goedkoper hotel kunnen vinden.
Leuke dagbesteding!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Nieuwe laptop. Hele dag bezig geweest met het instellen.
Ik heb nog 40 vakantiedagen, op te maken voor 31 augustus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:04 schreef Hik het volgende:
Ik heb echt geen één vakantiedag meer, niet eens een vakantie-uur
Hmmm... 40 dagen, dat is gewoon 8 weken! Daar kun je leuke dingen mee doen!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb nog 40 vakantiedagen, op te maken voor 31 augustus.
Dan loopt namelijk mijn contract af en ben ik in principe werkloos.
Zo is het bij mij al een paar keer gegaan. Niet alleen onzekerheid over het werk maar ook in welk land ik dan weer ga wonen. Toen m'n contract in Belgie afliep wist ik tot een maand van tevoren nog niet wat ik daarna ging doen. En van de UK naar Taiwan wist ik ook pas 2 maanden van tevoren. En toen ik met één koffer in Taiwan aankwam (huis in de UK opgezegd, spullen in een depot, auto verkocht) was er nog geen contract getekend en wist ik zelfs nieteens wat ik ging verdienen (viel achteraf trouwens goed meequote:Op vrijdag 24 december 2004 14:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zou het heel vervelend vinden een half jaar voor het einde van een contract nog geen zekerheid te hebben over werk.
Als ik tijd had om die dagen op te nemen wel jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef Hik het volgende:
Hmmm... 40 dagen, dat is gewoon 8 weken! Daar kun je leuke dingen mee doen!
Geen idee. Ik kan natuurlijk altijd wel ergens aan de bak, maar het moet wel interessant en goed betaald zijn. Ik speel weleens met de gedachte om gewoon een jaartje te kappen met werken (geld zat) maar ik ben bang dat ik als ik eenmaal gestopt ben ik het na een tijdje zo druk heb met m'n eigen dingen dat ik helemaal niet meer aan werken toekom en helaas ben ik niet rijk genoeg om nu al met pensioen te gaan.quote:Werkeloos? En dan?
Ach joh... er zijn ook maar zoveel Chinese maagden op de wereld. Daar raak je een keer doorheen hoor!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef SeLang het volgende:
Geen idee. Ik kan natuurlijk altijd wel ergens aan de bak, maar het moet wel interessant en goed betaald zijn. Ik speel weleens met de gedachte om gewoon een jaartje te kappen met werken (geld zat) maar ik ben bang dat ik als ik eenmaal gestopt ben ik het na een tijdje zo druk heb met m'n eigen dingen...
Met nadruk op doorheenquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:14 schreef Hik het volgende:
[..]
Ach joh... er zijn ook maar zoveel Chinese maagden op de wereld. Daar raak je een keer doorheen hoor!![]()
Daar is niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:41 schreef SeLang het volgende:
Ik speel weleens met de gedachte om gewoon een jaartje te kappen met werken (geld zat) maar ik ben bang dat ik als ik eenmaal gestopt ben ik het na een tijdje zo druk heb met m'n eigen dingen dat ik helemaal niet meer aan werken toekom en helaas ben ik niet rijk genoeg om nu al met pensioen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |