abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24003641
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, Case, wat een frustraties!
Was je nu 1 dag later in San José??
Fijne verjaardag trouwens, voor ik het vergeet!
Dank je wel. Ik ga het op het strand vieren, in Playa Tamarindo.

Verder uit deze hoek niet veel te melden. San Jose vind ik relatief een saaie stad (heb het goudmuseum bezocht, vond ik wel de moeite waard), dus morgen maar eens verkassen. Heb tot nu toe niet veel gereisd, vooral wat gerelaxed. Nu word het tijd voor wat meer actie.
  donderdag 16 december 2004 @ 14:44:36 #202
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24012644
Ok, dit slaat alles.
Ik heb wáter in mijn kerstpakket!
Nee, er heeft niets gelekt ofzo: ik heb een flesje water in mijn kerstpakket.
Onze nieuwe directeur vindt dat alcohol en het CBR niet samengaan, vandaar waarschijnlijk...

Mijn god...

Anyway: misschien kan ik ruilen met UIO, die drinkt toch niet!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24015563
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:44 schreef Hik het volgende:
Ok, dit slaat alles.
Ik heb wáter in mijn kerstpakket!
Nee, er heeft niets gelekt ofzo: ik heb een flesje water in mijn kerstpakket.
Hopelijk was het wel water met bubbels

Ik ga - in stijl met de naam van dit topic - maar weer eens een stedentripje maken. Voor mij geen Peru, Costa Rica of Brazilië, maar heel simpel Bonn, Düsseldorf en Kopenhagen.
En omdat ik toch nog kans wil maken op de TRV Scrooge award doe ik daar 5 dagen over en zijn mijn kosten voor onderdak en reis minder dan 100 euro. Verwacht alleen geen spannende reisverhalen over achterbuurten, taxichauffeurs en gemiste aansluitingen
pi_24019006
ik heb niets te melden, hooguit dat ik zojuist op een andere auto gereden ben. Die remde, en ik schoof door met een aardig vaartje. Het feit dat ik al drie-en-een-halve uur op weg naar huis was, hielp ook niet echt mee aan mijn oplettend vermogen.....
Morgen maar eens laten kijken wat de schade is, hopelijk blijft het beperkt tot het vervangen van de bumper (die zowat doormidden is).

Het is een ellendeweek
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 20:04:23 #205
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24019734
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:44 schreef Hik het volgende:
Anyway: misschien kan ik ruilen met UIO, die drinkt toch niet!
Het Kerstpakket is nog niet binnen, maar mocht er wat alcohol in zitten ben jij de eerste aan wie ik denk.

Overigens kregen wij als voorbeeld voor de multiculturele samenleving vorig jaar ook geen alcohol in het pakket.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 20:05:41 #206
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24019770
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik heb niets te melden, hooguit dat ik zojuist op een andere auto gereden ben. Die remde, en ik schoof door met een aardig vaartje. Het feit dat ik al drie-en-een-halve uur op weg naar huis was, hielp ook niet echt mee aan mijn oplettend vermogen.....
Morgen maar eens laten kijken wat de schade is, hopelijk blijft het beperkt tot het vervangen van de bumper (die zowat doormidden is).

Het is een ellendeweek
Dat is niet zo best. Hoe was de ander er aan toe?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24020546
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:05 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dat is niet zo best. Hoe was de ander er aan toe?
Tsja, die had een trekhaak: twee miniscule deukjes in de bumper dus......

vanzelfsprekend alleen plasticschade, geen persoonlijk malheur overigens
  donderdag 16 december 2004 @ 21:26:14 #208
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24021835
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens kregen wij als voorbeeld voor de multiculturele samenleving vorig jaar ook geen alcohol in het pakket.
En ter compensatie ook niet een lekker pak exotisch guave-sap ofzo...

Das niet zo mooi Dino...

Ik ga zo richting Melkweg voor het opbouwen. Ben al de hele week weer studentikoos bezig met spandoeken schilderen, flyeren, t-shirts strijken enzo... HEERLIJK na hele dagen achter de compu.

Ik merk wel of ik je morgen zie, UIO!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 21:59:18 #209
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24022670
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
geen persoonlijk malheur overigens
Dat is dan weer positief.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 22:04:04 #210
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24022786
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:26 schreef Hik het volgende:
En ter compensatie ook niet een lekker pak exotisch guave-sap ofzo...

Ik merk wel of ik je morgen zie, UIO!
Zodra ik m'n pakket binnen heb, laat ik het je weten.

Ik ben die jongen aan de bar die nonchalant een spa'tje blauw met een schijfje citroen (en een stampertje) wegwerkt.

mocht er niets meer tussenkomen, de eerste teamgenoot met kwaaltjes heeft zich al gemeld
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 16 december 2004 @ 22:18:17 #211
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24023169
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben die jongen aan de bar die nonchalant een spa'tje blauw met een schijfje citroen (en een stampertje) wegwerkt.
En die vervolgens hoestend ter aarde stort?

Overigens zit ik nog steeds te wachten op de auto die ons met t-shirts, cd's en flyers naar de Melkweg gaat brengen. Kutlatinos...

pi_24031358
Gefeliciteerd Case!
Je hebt trouwens volgens mij wel net het ultra handige BHV kerstkadootje gemiste: een zaklampje!

En Dino, botsen is niet goed! Gelukkig is het alleen maar blikschade, maar dan nog steeds; het kost geld en daar zijn veel leukere bestemmingen voor te bedenken.

Dutchtrain, veel plezier in Bonn, Düsseldorf en Kopenhagen. Lijken me leuke steden, ben benieuwd naar de verhalen.

Veel plezier vanavond Hik. En UIO, succes met squashen!

Ik heb gister weer een wereldreis naar Tilburg gemaakt. Novastar was leuk!
En nu moet ik eigenlijk studeren, maar ik ben nog euforisch over mijn behaalde 8 voor een ander vak, dus ik weet niet of ik er enthousiasme voor op kan brengen.
  Moderator vrijdag 17 december 2004 @ 11:01:45 #213
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24031593
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:44 schreef Liejannuh het volgende:
En UIO, succes met squashen!

Ik heb gister weer een wereldreis naar Tilburg gemaakt. Novastar was leuk!
En nu moet ik eigenlijk studeren, maar ik ben nog euforisch over mijn behaalde 8 voor een ander vak, dus ik weet niet of ik er enthousiasme voor op kan brengen.
M'n teamgenoot heeft stad en land afgebeld voor een vervanger (zegt ie) maar hij kon niemand bereid vinden om in te vallen. Nu moet ik vanavond dus mooi wel spelen. In Bussum. Daar komen is niet zo'n punt, maar midden in de nacht weer terug naar Amsterdam terwijl de rest van m'n team naar Beverwijk moet is altijd zo'n gedoe.

Hé, als je eenmaal een 8 kan halen, moet dat ook wel een tweede keer lukken. Dus hup aan die studie Liejannuh.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 17 december 2004 @ 23:37:36 #214
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24048871
Oké, net thuis. Over het squashen wil ik het niet hebben. Nu naar de nachtfilm.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 02:59:34 #215
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24052715
Geen film gezien, maar wel heel gezellig met Hik zitten ouwehoeren.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 19 december 2004 @ 18:28:30 #216
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24086216
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:15 schreef qwerty_x het volgende:
BHFH, probeer je verblijf te verlengen; ik kom net vanmorgen terug van een weekje Europa en het is er belachelijk koud
(maar wel haring, shoarma, babi pangang en frikadel speciaal gegeten !!!)
Hi, vanuit RIO !!

Ik ben gisterenavond teruggekomen van de pantanal en het swas echt megagaaf!! Je zal het wel zien aan de fotos die ik later ga posten... De natuur is overweldigend en z]je ziet echt enorm veel beesten! Schitterende wandelingen gemaakt en 4 nachten in een hangmat geslapen... Ik heb ook nog met aligators gezwommen en ook met de hand gevangen! en, een slang uit een boom gepakt nsectenlarven gegeten die in kokosnoten zitten.. heel veel geleerd van aalerlei planten en doeren, maar vooral ook helemaal lek gestoken! alles wat daar zit prikt en bijt lijkt het wel! I

Supérgezellig, we hadden een erg leuke ,maar vooral heel erg goede gids en een klein groepje van 4! HEt was vanaf campo grande 9 ur rijden, dus wel echt heel ver weg in de rimboe! ik heb nu niet zoveel tijd, post er met de fotos later wel meer van

Ik zit nu in het busstation van rio om een ticket te kopen naar sao paulo, ik had me alleen vergist in de prijs ik dacht dat zon ticket zon 35 real zou kosten, dus ik had 40 real in mn zak gestoken, maar onder de 45 lukt het echt niet... nu wilde ik geen geldbuidel uit mn broek halen in het openbaar, dus vandaar!

Ik had verder vandaag trwouens mn vliegtuig gemist! door allerlei toestanden op het vliegveld en een iets te late vlucht uit c.grande! maar gelukkig was tam zo vriendeliujk me op de eerstvolgende vlucht te zetten... ikik moest alleen wel nog ff mn bagage van het andere vliegveld halen, want die was wel in de originele vlucht geraakt... :s

ik taai weer af.. ik post mn verhaaltjes samen met de fotos als ik terug ben wel in het brasil topic samen met nog wat tips!

Zit trouwens in een megafijn hotel in flamengo! vor 35 real per nacht!

[ Bericht 4% gewijzigd door UIO_AMS op 19-12-2004 19:33:57 (vreemde bug verwijderd) ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zondag 19 december 2004 @ 19:41:28 #217
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24087660
Voor je reisverslag mag je wel een apart topic openen hoor.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 20 december 2004 @ 15:04:59 #218
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24102521
* Weer in het land der levenden is

Ik heb vannacht 12 uur geslapen om een beetje bij te komen van het weekend. Mijn stem klinkt nog steeds als die van een 80-jarige kettingrookster...
Anyway: het was erg gezellig, erg druk, erg weinig slaap. Donderdag de hele Melkweg volgespamd met flyers en heel veel gedanst ook Mala Vita. Vrijdag kon ik wel uitslapen, maar werd ik 's middags in paniek gebeld door gestresste compañeros die het niet meer zagen zitten. (hihi) Terug naar het LAC en daarna naar de Overtoom om de boel in te richten. Ook een aparte lokatie trouwens, vol met veganistische oud-krakers en ander vaag publiek. Erg grappig!
Films waren niet echt vol te houden op zo wenig slaap maar de bar was ook erg gezellig. Iedereen moest erg lachen om het feit dat ik ineens een bekende-onbekende in de bar had zitten, UIO. Vooral omdat er nog nooit iemand had gevraagd om een schijfje citroen bij z'n flesje water!
Voor veel mensen blijft het hele forum-gebeuren toch echt iets voor nerds!

Op zaterdag waren er de hele dag workshops en daarna een talkshow en een feest. Toen was iedereen zo blij dat we met de hele ploeg keihard hebben lopen dansen en springen.
Vervolgens nog met je zatte kop opruimen (studievereniging-flashback! ) en dan terug...

Heel erg geslaagd!
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:48:09 #219
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24118029
Waar IS iedereen?

Blech... ik heb er helemaal genoeg van hier. *Werkdip heeft
Zag vanmorgen een vacature in Papua Nieuw Guinea....
...echt waar....
  FOK!fotograaf dinsdag 21 december 2004 @ 16:06:58 #220
73911 ultra_ivo
pi_24118410
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:48 schreef Hik het volgende:
Waar IS iedereen?
Aan het verzuipen tussen de kerstkaartjes.
  Moderator dinsdag 21 december 2004 @ 16:46:35 #221
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24119223
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Hik het volgende:
Films waren niet echt vol te houden op zo wenig slaap maar de bar was ook erg gezellig. Iedereen moest erg lachen om het feit dat ik ineens een bekende-onbekende in de bar had zitten, UIO. Vooral omdat er nog nooit iemand had gevraagd om een schijfje citroen bij z'n flesje water!
Voor veel mensen blijft het hele forum-gebeuren toch echt iets voor nerds!
Waren er films?

Het moment van herkenning bij je, toen ik om een schijfje citroen vroeg was wel erg grappig.
Jammer alleen dat ze geen citroen hadden. Laat staan een stampertje om hem mee te prakken. Sta je daar met een flesje water.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:00:25 #222
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24119537
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Waren er films?
Ik heb vaag ergens Fidel voorbij zien schuiven...
quote:
Het moment van herkenning bij je, toen ik om een schijfje citroen vroeg was wel erg grappig.
Jammer alleen dat ze geen citroen hadden. Laat staan een stampertje om hem mee te prakken. Sta je daar met een flesje water.
Je lijkt die Merlot-meneer wel
"Het is een kraakpand meneer, niet Le Garage!"

Volgende keer neem ik een stampertje voor je mee...
pi_24121934
Zow... ook weer eens achter een pc met internet. Bieb dus, want thuis werkt nog steeds niet (je merkt, ik raak steeds enthousiaster over mijn huisgenootje. )

Zojuist vlucht bevestigd gekregen voor mijn weekend in Florence medio januari. Gelijk een hotel geboekt en dat valt echt tegen!!! Het is óf buiten de stad, óf met gedeelde badkamer ofzow (en dat mot ik niet ), óf duuuur. Het is dus duur geworden drie nachtjes: 540 euro. Oeps! Nou ja, ik doe daar dan wel zuinig aan. Of zo.

Ach, wat dondert het ook. Waar het om gaat is dat ik in janauri eindelijk (sinds een half jaar) weer een vakantietje heb.
pi_24122711
Tering!!! 540 euro voor 3 nachten???
Dan ga ik wel kamperen! Ofzo!

Ik heb trouwens alleen maar een paar dagen Oisterwijk en Heerlen gepland staan. Beide studie-gerelateerd. Studie gaat goed overigens. Nog 8 vakken halen dit collegejaar en dan kan ik in september beginnen met afstuderen!
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:25:41 #225
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24127763
Hoi.

Ik zit nog in RIO, mn laatste avond ... -snik- Rio is eht een leuke stad, zou hier graag langer willen blijven! Ik heb trouwens wel pech met het weer, het is al de hele tijd zwaar bewolkt met regelmatig buien..

Ik heb het christusbeeld om die reden niet eens kunnen bezoeken, vandaag is het zelfs de hele dag niet te zien geweest... Gisteren ben ik wel op sugar leaf geweest, de wolken hingen toen nog net boven christo gelukkig..

Echt leuk vond het ritje dat ik heb gemaakt naar santa teresa met de bandolino, een raar klein trammetje uit de vorige eeuw dat een heel bizar rondje rijdt op een heuvel.. en het was tot mn verbaing helemaal geen toeristen trammetje, maar gewoon een trammetje waar met name de locals driftig gebruik van maken.. in de wijk santa teresa zelf was het ook erg leuk om rond te lopen! Op de terugweg met de tram kwam trouwens de hele bovenleiding naarbeneden, die werd op hilarische wijze prfessorisch gerepareerd!

Verder ben ik nog naar de wijk van het voetbalstadion geweest en heb daar het national museum bezocht in een mooi park, die hebben een heel interessante collectie van van alles en nog wat vond ik... ook heb ik nog even gezwommen op ipanima beach, wat een stuk mooier is dan copacebana vond ik... straks ga ik wat eten in een fijn restaurant per kilo en daarna voor het eerst eens naar een dico hier.. (ik heb alleen geld bij me voor een paar drankjes dus ze mogen me beroven

morgen wacht alweer de bus naar sao paulo en daarna het vlieguig naar het barre holland... verlengen zit er helaas niet in...

Al met al is brazilie toch niet eens zo goedkoop, want ik zat even te rekenen en ik heb in 17 dagen tijd toch al ruim 500 euro opgemaakt (Wel inclusief alle hotels, eten, vervoer en uitstapjes) maar goed, behalve de hotels heb ik dan ook niet echt zuinig aangedaan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')