Dank je wel. Ik ga het op het strand vieren, in Playa Tamarindo.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, Case, wat een frustraties!
Was je nu 1 dag later in San José??
Fijne verjaardag trouwens, voor ik het vergeet!![]()
Hopelijk was het wel water met bubbelsquote:Op donderdag 16 december 2004 14:44 schreef Hik het volgende:
Ok, dit slaat alles.
Ik heb wáter in mijn kerstpakket!
Nee, er heeft niets gelekt ofzo: ik heb een flesje water in mijn kerstpakket.
Het Kerstpakket is nog niet binnen, maar mocht er wat alcohol in zitten ben jij de eerste aan wie ik denk.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:44 schreef Hik het volgende:
Anyway: misschien kan ik ruilen met UIO, die drinkt toch niet!
Dat is niet zo best. Hoe was de ander er aan toe?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik heb niets te melden, hooguit dat ik zojuist op een andere auto gereden ben. Die remde, en ik schoof door met een aardig vaartje. Het feit dat ik al drie-en-een-halve uur op weg naar huis was, hielp ook niet echt mee aan mijn oplettend vermogen.....
Morgen maar eens laten kijken wat de schade is, hopelijk blijft het beperkt tot het vervangen van de bumper (die zowat doormidden is).
Het is een ellendeweek
Tsja, die had een trekhaak: twee miniscule deukjes in de bumper dus......quote:Op donderdag 16 december 2004 20:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is niet zo best. Hoe was de ander er aan toe?
En ter compensatie ook niet een lekker pak exotisch guave-sap ofzo...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens kregen wij als voorbeeld voor de multiculturele samenleving vorig jaar ook geen alcohol in het pakket.
Dat is dan weer positief.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
geen persoonlijk malheur overigens
Zodra ik m'n pakket binnen heb, laat ik het je weten.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:26 schreef Hik het volgende:
En ter compensatie ook niet een lekker pak exotisch guave-sap ofzo...
Ik merk wel of ik je morgen zie, UIO!
En die vervolgens hoestend ter aarde stort?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben die jongen aan de bar die nonchalant een spa'tje blauw met een schijfje citroen (en een stampertje) wegwerkt.
M'n teamgenoot heeft stad en land afgebeld voor een vervanger (zegt ie) maar hij kon niemand bereid vinden om in te vallen. Nu moet ik vanavond dus mooi wel spelen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:44 schreef Liejannuh het volgende:
En UIO, succes met squashen!
Ik heb gister weer een wereldreis naar Tilburg gemaakt. Novastar was leuk!
En nu moet ik eigenlijk studeren, maar ik ben nog euforisch over mijn behaalde 8 voor een ander vak, dus ik weet niet of ik er enthousiasme voor op kan brengen.
Hi, vanuit RIO !!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:15 schreef qwerty_x het volgende:
BHFH, probeer je verblijf te verlengen; ik kom net vanmorgen terug van een weekje Europa en het is er belachelijk koud
(maar wel haring, shoarma, babi pangang en frikadel speciaal gegeten !!!)
Waren er films?quote:Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Hik het volgende:
Films waren niet echt vol te houden op zo wenig slaap maar de bar was ook erg gezellig. Iedereen moest erg lachen om het feit dat ik ineens een bekende-onbekende in de bar had zitten, UIO. Vooral omdat er nog nooit iemand had gevraagd om een schijfje citroen bij z'n flesje water!![]()
Voor veel mensen blijft het hele forum-gebeuren toch echt iets voor nerds!![]()
Ik heb vaag ergens Fidel voorbij zien schuiven...quote:
Je lijkt die Merlot-meneer welquote:Het moment van herkenning bij je, toen ik om een schijfje citroen vroeg was wel erg grappig.
Jammer alleen dat ze geen citroen hadden. Laat staan een stampertje om hem mee te prakken.Sta je daar met een flesje water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |