abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23895503
Ja, ik vind het er ook mooi uit zien. Vogels vind ik sowieso altijd wel mooi, zeker flamingos en dat gebied moet sowieso de moeite waard zijn als ik het zo hoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:48:44 #152
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_23899499
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat er weinig gepost wordt in Travel. Weinig nieuwe topics, weinig topics die leuk zijn om te lezen of om in te posten. En als er een leuk topic is, dan wordt er alsnog weinig in gepost.
Het is gewoon een duffe boel!
Misschien moest er een mod komen die ook actief wat wilde doen
pi_23899572
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:48 schreef oYo het volgende:

[..]

Misschien moest er een mod komen die ook actief wat wilde doen
Lucille zou naar Travel.fok.nl kijken, om even een nuttig lijstje te maken. En we weten waar die nu zit!

maar ik ben het wel met je eens hoor!
pi_23899775
Ja, hoe staat het met travel.fok.nl?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:14:05 #155
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_23899922
of travellog.fok.nl waar de reizers kunnen bloggen...
pi_23899960
Ik heb het travel.fok.nl verhaal bij elkaar zitten voegen en een grove schifting gemaakt. Lucille zou er verder naar kijken. Maar dat was voor mijn vakantie (maandje of 2 geleden) en dat is nog steeds niet gebeurt.
En nu is Lucille op vakantie.
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:37:13 #157
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23901507
Bueno tarde, vanuit Belém

Ik ga even HiK jaloers maken, Gisteren ben ik eerst naar het strand geweest (85 km met de omnibus naar Mosquiro, wat een toestand trouwens om op de juiste bus te komen. ),wat super daar, mooi fijn zand, lekker rustig even weg van de hectiek van de stad,, heerlijk gezwonmmen in de amazone delta (zoet water!) Het lijkt net de zee, omdat je de overkant niet kan zien, wel apart!

Ik ben die avond met een paar Brazilianen naar een feest geweest en feestvieren kunnen ze die Brazilianen.. een paar tuinstoelen, een goede liveband en IEDEREEN swingt de pan uit... helaas kon ik niet zon goed figuur slaan daar met mn hollandse horkerigheid en 1 proefles salsa, maar gelukkig waren een paar locale dames zo vriendelijk om mij de basics te leren, tot diep in de nacht feest gevierd! Vanochtend wilde ik echter om 0600 op om de vismarkt op ver-o-peso te zien , ik wilde eerst mn bed niet uitkomen, maar toch maar gedaan en dhet was ook erg gaaf, een heerlijke chaotische markt, iedereen is grote vissen aan het schoonmaken die net zijn gevangen en dat tegen de achtergrond van die prachtig Portugees koloniale gebouwen! echt super ook.

Vanmiddag heb ik een oud fort bezocht met een museumpje erbij om even tot rust te komen en gegeten op ver-o-peso, waar dan honderden eetkraampjes staan en je voor 4 real inclusief drinken je buik rond kan eten (1,20 euro) .. imniddels is de hitte weer aardig slopend geworden en daarom ff het hilton ingevlucht om te internetten en straks even naar mn eigen hotel voor een siesta... Iets wat ik nog niet verteld had en ook erg gaaf is is dat je hier overal kraamjes hebt met kokosnoten (groene en niet bruine) en waar dan met een kapmes de kop vanaf geslagen wordt en er rietsjes in gestoken worden.. elke keer als je wat wilt drinken koop ik gewoon een cocosnoor, heerlijk! de Brazilianen doen dat ook massaal, de hele straat ligt dus vol met cocosnoten, erg apart!

Morgenochtend ga ik met het vliegtuig naar de oude rubberstad Manaus, waar ik een korte amazonetrip´heb gepland, helaas maar 1 dag, want ik moest een keuze maken tussen langer in de amazonia, of in de pantanal, heb ik toch maar voor het laatste gekozen... Ik ben benieuwd!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23901748
Klinkt geweldig!
Geniet maar van het mooie weer!
  † In Memoriam † zaterdag 11 december 2004 @ 17:53:49 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_23901880
Leuk verslagje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_23904739
Zow, tas ingepakt, morgen om 13.30u. op het vliegtuig naar Costa Rica, als ik zin en tijd heb, zal ik proberen hier ook wat te posten.
pi_23904762
H'm. Het land waar BHFH op dit moment ziet er ook wel geslaagd uit, gezien zijn verhalen.
  zondag 12 december 2004 @ 10:25:38 #163
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_23915359
ik wil foto's zien bhfh!!
  zondag 12 december 2004 @ 11:09:46 #164
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23915655
Ik reis tegenwoordig niet veel meer, ik zit vast op dit eiland

Maar het is hier wel mooi. Zie hieronder een paar foto's gemaakt tijdens een gemiddeld fietstochtje op een zondagmiddag

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_23915671
Die meisjes kwam je vast niet tegen op een bergweggetje!
pi_23915676
Die laatste twee foto's.

Is het niet ontzettend link om daar in de bergen te fietsen? Zoveel fietspad zie ik niet.
I intend to live forever, or die trying.
pi_23915684
Oh, en het lijkt me ook redelijk zwaar, want steil.
  FOK!Fotograaf zondag 12 december 2004 @ 11:38:47 #168
73911 ultra_ivo
pi_23915943
quote:
Op zondag 12 december 2004 11:12 schreef dwerg het volgende:
Is het niet ontzettend link om daar in de bergen te fietsen? Zoveel fietspad zie ik niet.
Een fietspad maakt het fietsen in de bergen juist link
pi_23915994
Wat ik eigenlijk bedoel is: zijn de Taiwanezen gewend aan fietsers in de bergen? Of zien ze het als hinderlijke obstakels op hun weg?
  zondag 12 december 2004 @ 12:05:41 #170
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23916254
quote:
Op zondag 12 december 2004 11:11 schreef Liejannuh het volgende:
Die meisjes kwam je vast niet tegen op een bergweggetje!
Okee ik beken. Ik had gewoon zin om even een paar meisjes te posten
quote:
Op zondag 12 december 2004 11:12 schreef dwerg het volgende:
Die laatste twee foto's.
Chinese meisjes zijn lief
quote:
Fietspaden in Taiwan .
We hebben hier in Taipei een paar hele smalle fietspaden langs de rivier. Maar die zijn voor een serieuze fietser juist levensgevaarlijk omdat die door een park lopen waar zo ongeveer heel Taipei z'n weekend viert. Dus continu kinderen die voor je wielen springen en Taiwanezen die proberen te fietsen maar het niet kunnen en volledig in paniek raken als er een tegenligger komt

Het verkeer in en rond Taipei is altijd druk. Sommige bergwegen zijn wat rustiger. Toch valt het allemaal best mee want hoewel het verkeer chaotisch is en automobilisten niet goed om zich heen kijken wordt er niet aggressief gereden. Ik ben er inmiddels behoorlijk aan gewend en zelfs in centraal Taipei scheur ik met m'n racefiets overal tussendoor. Het is zelfs kicken om bij stoplichten als eerste weg te scheuren en zo lang mogelijk de enorme wolk van scootertjes bij proberen te houden.
quote:
Oh, en het lijkt me ook redelijk zwaar, want steil.
Ja het is pittig. Taipei ligt op zeeniveau maar 20km verder heb je toppen van boven de 1000m. Je hebt regelmatig kilometers lange stijgingen van 6-8% met korte stukjes van 12%
Toch heb ik dat liever dan zo'n rollend landschap als in Limburg of de UK (ook gewoond) omdat je bij langdurige stijgingen tenminste in een constant tempo omhoog kunt rijden.
Sowieso vind ik fietsen in de bergen veel leuker dan over vlak terrein.

Ik heb een hoogtemetertje op de fiets dus ik kan het profiel opmeten. Zie hieronder twee tochtjes.

Mijn reisverslagen
  zondag 12 december 2004 @ 12:13:02 #171
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23916369
quote:
Op zondag 12 december 2004 11:42 schreef dwerg het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel is: zijn de Taiwanezen gewend aan fietsers in de bergen? Of zien ze het als hinderlijke obstakels op hun weg?
Ze vinden het juist prachtig om fietsers te zien die zich de berg op omhoog worstelen. Regelmatig komen ze even naast je rijden om je aan te moedigen. Soms heel irritant maar vriendelijk bedoeld .

Veel Taiwanezen gaan in het weekend ook naar de bergen om te picknicken, wandelen etc om Taipei (2.2 miljoen inwoners) even te ontvluchten . Op sommige plaatsen kan het in het weekend super druk zijn en staat er letterlijk een file de berg op (echt stilstaande autos dus). Die plaatsen vermijdt ik dus in de weekenden en ga daar alleen heen als ik door de week een dag vrij heb (het eerste hoogte profiel is zo'n plaats).
Andere gebieden zijn weer heel rustig en ben je echt helemaal alleen tussen de theeplantages (hoogteprofiel 2).
Mijn reisverslagen
pi_23916398
quote:
Op zondag 12 december 2004 12:13 schreef SeLang het volgende:
Ze vinden het juist prachtig om fietsers te zien die zich de berg op omhoog worstelen. Regelmatig komen ze even naast je rijden om je aan te moedigen. Soms heel irritant maar vriendelijk bedoeld .
Grappig.
pi_23916571
Owjee.... Taiwan schuift ineens verschrikkelijk omhoog op mijn lijstje.

Leuk SeLang!
Ik wil ook wel fietsen tussen de theeplantages! Lijkt me een stuk leuker dan fietsen door de achterbuurten van Den Haag.
  zondag 12 december 2004 @ 12:42:26 #174
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23916920
Op deze weg kom je bijvoorbeeld geen hond tegen.
Ongelofelijk eigenlijk dat dit gewoon op fietsafstand is van mijn huis in central Taipei

[ Bericht 12% gewijzigd door SeLang op 12-12-2004 12:48:47 ]
Mijn reisverslagen
  Moderator zondag 12 december 2004 @ 17:51:17 #175
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23923544
Ik zit voor m'n werk bij een klant die al het internetgebruik logt en ook daadwerkelijk bekijkt. Nota bene een aanbeveling van mij.
En vervolgens heb ik het hele weekend zonder internet gezeten.
Eerst vloog hier de modem er telkens uit en bij mijn ouders kreeg ik het niet voor elkaar om internet op hun nieuwe pc te installeren.
Gelukkig doet hij het thuis nu wel weer.

Maar dan het echt goede nieuws:
Ik heb er weer een neefje bij.

M'n zus is gisteren van haar tweede zoontje bevallen. Hij heet Kaja. Geen idee hoe ze telkens op die namen komen. De eerste hadden ze al Tebbe genoemd.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 12 december 2004 @ 17:55:25 #176
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23923627
Dat ziet er uit als een aardig parkoers SeLang. Krijg gelijk zin om m'n fiets te pakken.
Heb alleen geen goede winterkleding en om nou in m'n zomertenue op een racefiets te gaan zitten zie ik niet zo zitten. Binnenkort maar weer eens langs wat winkels gaan.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  FOK!Fotograaf zondag 12 december 2004 @ 20:36:07 #177
73911 ultra_ivo
pi_23927032
Een van m'n clubgenoten van Willesden CC is onlangs nog op Taiwan wezen fietsen. Hij was er erg tevreden over. Alleen het lezen van de borden in de binnenlanden was wat problematisch voor hem.
  maandag 13 december 2004 @ 08:49:08 #178
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_23930652
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit voor m'n werk bij een klant die al het internetgebruik logt en ook daadwerkelijk bekijkt. Nota bene een aanbeveling van mij.
En is dat niet een vereiste voor een moderator, vaak online zijn??
  Moderator maandag 13 december 2004 @ 10:39:14 #179
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23932184
quote:
Op maandag 13 december 2004 08:49 schreef oYo het volgende:
En is dat niet een vereiste voor een moderator, vaak online zijn??
Ja, normaal gesproken zit ik niet weken achtereen bij één en dezelfde klant, wordt er al helemaal niet gelogd en ligt thuis m'n internet eruit.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 13 december 2004 @ 12:26:05 #180
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23939055
Juist. Nu kan ik thuis weer geen foto's van mijn camera op mijn computer laden. Wilde een foto van mijn nieuwe neefje in m'n fotoboek plaatsen maar dat lukt dus niet.

Gelukkig krijg ik binnenkort een nieuwe laptop van m'n werk.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 13 december 2004 @ 18:38:54 #181
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23947279
Ik had net een heel verhaal getypt en toen kreeg ik een blue screen
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 13 december 2004 @ 18:59:21 #182
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23947786
3e poging op andere pc, (sorrie maar wel ff wat korter! )

Oke, gisteren ben ik dus aangekomen in manaus en op het vliegveld wer ik meteen aangeklampt door allerlei lastige ¨touroperators¨ die mij wilde ronselen voor hun agency, ik ben er maar niet op ingegaan op advies van zowel de trotter als de LP, aangezien er ook nogal wat onbetrouwbare agencies zijn... dus eerst naar het hotel, en een fijn hotel heb ik gevonden! Midden in het centrum, in de goede wijk, naast het theatrico amazonico en voor maar 35 reals per nacht/10 euro (incl ontbijt)

Gisteren lopend de stad verkend en gegeten bij een stalletje in de meest beruchte wijk van Manaus aan een tafel en met veel locals hele leuke gesprekjes gehad in steenkolen portugees.! erg tof en ook goedkoop (voor maar 3 real inclusief cola! )

savonds was er vervolgens een groot feest op het plein voor het theatrico amazonas met een enorme kerstboom, een kerstman met echte rendieren en een koets (waar je ritjes in kon maken) ,... de muziek en de aritesten waren echt super al blijft het toch raar zon kerstman te zien met ruim 30 graden! en ook hier een paar leuke contacten op gedaan, echter met enoge gezonde argwaan, want de dames waren me iets te vriendelijk.. maar ik ben slim geweest en heb op tijd afscheid genomen en alleen terug naar het hotel gegaan en toch een leuke avond gehad...

Vandaag ben ik op een trip geweest met een agency over de rio negro en de amazone, naar het punt waar beide rivieren samenkomen, erg mooi om te zien en te voelen, het grote temperatuurverschil en kleurverschil tussen de rio negro en de amazone, helaas liet de zeldzame rose rivierdolfijn zich niet zien, maar dat mocht de pret niet drukken... Hierna ben ik nog een stukje de jungle in geweest, maar dat was niet echt bijzonder, wil je meer zien moet je toch een langere tocht maken.

De terugweg was wel erg leuk, opmdat ik die op eigen houtje moest doen, ik ben met een uit de jaren 60 stammende vw bus naar een dorpje gereden (naam moet ik ff schuldig blijven en heb daar de meest lekkere vissen gegeten die je maar kon bedenken! (foto volgt) ik moest hier weer wachten op de boot terug (dit keer een lokale overvolle ferry! ) erg gezellig ook...

hierna wilde ik met de omnibus terug naar de stad, maar die liet nogal lang op zich wachten, maar ik had al bemerkt dat er nogal wat taxis mensen aan het ronselen en toen kon ik met een overvolle taxi voor 2 real teruggebracht worden naar de stad (rit kost met taxi normaal zon 25 en met omnibus ook2) dus dat was wel erg handig om te weten! (al moet je natuurlijk niet zomaar bij iedereen instappen)

Ik zit nu midden in het centrum van manaus ff uit te puffen van de enorme deken die over de stad hangt, het is echt mega heet! ik denk dat ik straks maar weer eens een kokosnoot neem! Morgen ga ik naar Campo grande waar ik een trekking ga doen door de pantanal van 3 of 4 dagen, en ik heb ook nog een lange transfer in Brasilia, waachijnlijk ook nog tijd genoeg om dit staaltje van architectonische waanzin te bekijken....

Groetjes!!

[ Bericht 3% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 13-12-2004 19:06:17 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator maandag 13 december 2004 @ 21:24:59 #183
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23953117
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had net een heel verhaal getypt en toen kreeg ik een blue screen
Ik ben dus niet de enige met pc-problemen (ik zit nu in een internetcafé, omdat m'n modem thuis helemaal niet meer wil functioneren)

Leuk verhaal in ieder geval. Wat is je volgende bestemming?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_23959952
Continental Airlines en het gelijkmatig verdelen van de bagage over het vliegtuig???

---

zo, ik zit inmiddels in Costa Rica, maar niet zonder slag of stoot. Ik
had qua reisduur net zo goed in Auckland, Nieuw Zeeland kunnen zitten.
De vlucht in Amsterdam vertrok namelijk niet op tijd. Het vliegtuig
reed naar de startbaan, maar toen ondekte de piloot dat de
gewichtsverdeling van het toestel niet goed was... en maakte hij al
taxiend een rondje startbaan en daar stonden we dan....
Op dat moment dacht ik dat het wel even ging duren, maar naar schuiven
met de bagage schenen alle lampjes wel weer in het groen te zitten en
konden we met 1.5 uur vertraging vertrekken.
Ik miste natuurlijk mijn aansluiting in New York Newark. (Kwam om
15.22u. aan en mijn aansluiting zou om 15.20u. vertrekken..
) Daar werden de mensen met 'connecting flights' doorgeboekt,
maar ook dat zat niet erg mee. De vlucht van 15.20u. van de volgende
dag zat natuurlijk vol, die had ik denk ik toch het liefst gehad: had
ik alsnog even in NY kunnen lopen op mijn gemak, en lekker kunnen
slapen. En deze vlucht is direct van Newark naar San Jose.
Wat ik nu kreeg was: 5.55u. vertrek van Newark naar Houston Bush, en
om 9.20u. weer verdet naar San Jose, Costa Rica. Met de noodzaak om om
3.00u. in de nacht op te staan om het eerste vluchtje te nemen...
Met een Nederlander, die in hetzelfde schuitje zat (moest naar
Seattle) heb ik in het Hotel waar we ondergebracht waren even samen
gegeten. Toen maar wat gaan slapen (4 uur) om om 3 uur (gelukkig kon
ik makkelijk opstaan, het was immers 9 uur 's-ochtends in NL) naar het
vliegveld te gaan. Goed geslapen tijdens de eerste vlucht, ook goed op
de tweede en om 13.00u. aangekomen in San Jose. Wegens moehoeid heb ik
maar een taxi naar mijn gereserveerde hostel genomen. Meteen even de
stad in geweest, wat gegeten en nu is het tijd om uit te rusten.
Morgen ga ik 'ongelimiteerd uitslapen' en dan zie ik wel weer.
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:53:33 #185
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23962478
I'm back!

Heb even snel bijgelezen, zoveel is er niet geschreven de afgelopen week...
De enige die veel schrijft is BHFH! Gaas weg achter die compu man....kssst!
UIO, gefeliciteerd! Mooie naam!

Anyway, ik heb me de afgelopen week zéér ver gehouden van het internet! Heb één berichtje naar huis gestuurd met SMS en dat was het wel weer. Het was ge-wel-dig! Ik heb echt het idee dat ik een máánd ben weggeweest!

Een uitgebreid verhaal volgt nog wel, maar ik heb ik ieder geval Cairo van voor tot achter verkend, heel veel thee gedronken, keihard paardgereden door de woestijn, nét geen kameel gekocht op de kamelenmarkt in Birqash, een heel relaxete oase bezocht, teveel gerookt (uitleggen dat je "soms" rookt aan Egyptische taxichauffeurs is geen optie ), gedanst in het Sheraton, net zolang op een kameel rondgehobbeld tot mijn billen (letterlijk) blauw waren, rozen ontvangen van diverse chauffeurs , de hele familie ontmoet van mijn gids in Giza ( ) en water gedronken uit de Nijl om er zeker van te zijn dat ik eens zal terugkeren naar Egypte...

Hmmmm...
Nederland sucks...

Gelukkig deze week hard klussen voor het feest van Noticias, dus niet te veel tijd om me druk te maken om het weer en het werk hier...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 11:33:23 #186
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23963272
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:53 schreef Hik het volgende:
UIO, gefeliciteerd! Mooie naam!

Hmmmm...
Nederland sucks...
Dank je!

Het is de winterdepressie. Korte dagen, kou.
Volgend jaar overwinteren.

Wanneer waren die docu's ook alweer?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:36:56 #187
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23963351
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgend jaar overwinteren.

Wanneer waren die docu's ook alweer?
Ik ga mee...

Filmavond is vrijdag... (stiekum spamt: http://www.noticias.nl/10jaar.php )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 11:50:18 #188
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23963634
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:36 schreef Hik het volgende:
Ik ga mee...

Filmavond is vrijdag... (stiekum spamt: http://www.noticias.nl/10jaar.php )
Oké, maar dan moet je er wel wat vrolijker bij kijken.

Vrijdag. Dan heb ik squashcompetitie die avond. Weet alleen niet of ik zelf moet spelen. Zal eens kijken.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 11:57:53 #189
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23963811
Vooralsnog ben ik vrij. Maar m'n teamgenoten hebben de laatste tijd een hoog uitvalpercentage. Vermoeid, uit vorm, rugklachten, etc.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:11:02 #190
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23964107
Filmavond duurt heel lang hoor...
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 13:30:38 #191
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23965805
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:11 schreef Hik het volgende:
Filmavond duurt heel lang hoor...
Een squashavond ook. Helemaal als je buiten de stad speelt.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:05:17 #192
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23967973
Ik merk het wel. Mocht je langskomen dan ben ik dat meisje met die krulletjes in dat Noticias-shirt dat nog haar roes van de vorige avond ligt uit te slapen...
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:41:38 #193
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23969801
Hoi en alweer online!

ik zit nu op het vliegveld van manauste wachten op het vliegtuig naar brasilia.. dus ik kan hier toch niks beters doen!

Ik heb vanochtend nog ff het theatro amazonico bezocht, was erg mooi en interessant om te zien , vooral bizar dat de materialen voor het gebouw vanuit heel europa afkomstig zijn! vroeger werden die materialen met de lege rubberboten vanuit europa mee terug genomen.. het is werkelijk prachtig gerestaureerd en zou er wel een concert van willen bijwonen, maar helaas ben ik te kort in manaus.

Gisteren nog ff een gevaarlijke toestand meegemaakt.. Ik had beloofd een meid naar huis te wanderelen omdat ze niet alleen over straat durfde, ze zei dat ze vlakbij woonde en ik dacht, och dat kan ik wel ff doen... ik dus met die meid meelopen, blijkt ze helemaal in een van de gevaarlijke wijken van de stad te wonen;; erg veelongure types en zwervers op straat , niet echt lekker... en toen vroeg z3 me mee naarbinnen, maar ik was nogal verbolgen over het feit dat het zon roteind lopen was en heb meteen rechtsomkeerd gemaakt. gelukkig had ik niks van waarde bij me, maar het was geen fijne wandeling... dat had ik haar ook wel ff duidelijk gemaakt, ze had beter de omnibus kunnen nemen.. goed na deze ervaring weer in de veilige wijk teruggekeerd te zijn ff een biertje gepakt op een terras en dat was het dan.. nu op naar campo grande, de komende dagen zit ik in het bos, dus zal ik wel niet veel online zijn..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23974364
Ah, Case, wat een frustraties!
Was je nu 1 dag later in San José??
Fijne verjaardag trouwens, voor ik het vergeet!

En BHFH, jij maakt ook wel altijd rare dingen mee!
Veel plezier in de jungle!
  woensdag 15 december 2004 @ 03:07:07 #195
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23982184
YESS,

EIDNELIJK ben ikincampo grande aangekomen.. ben erg blij dat ik in manaus het hotelhier al had geregeld,want het zit tjokvol.. de kamerprijs is weer goedkoper, maar 20 real per nacht ,inclusief ontbijt (6 euro) ! (en ik werd nog gratis van het vliegveld gehaald ook door de mensen van het hotel!)

ik heb meteen de trekking kunnen regelen en ik ga morgenochtend dus al weg voor een 4 daagse trip die zelfs een stukje door Bolivia heenloopt.. erg leuke sfeer hier.. ik ben ingedeeld in een groepje van 4, waarvan 2 nieuw zeelanders heb ik al gehoord, de andere persoon weet ik niet!

Hier heb ik geboekt: http://www.pantanaltrekking.com/flashcontent/index.html

het gaaterg gaafworden,maar vooralbehoorlijk afzien,begreep ik al, de temperaturen liggen in de pantanal zelfruim boven de 40 graden, het is de hetste periode van het jaar ... ik ga 3 nachten doorbrengen in de jungle!..... dit wordt heel gaaf!!

Devlucht hiernaartoe was wat minder trouwens... ik dacht nog tijd te hebben in Brasilia, maar het rare tijdsverschil van 2 uur met manaus, en dan weer 1 uur terug in campo grande hebben me even van slag gemaakt... Op brasilia airport was het een enorme chaos, met 3x een gate change en niemand die wist waar ie moest boarden en de vlucht was op het bord een half uur vervroegd(!) ,maar door de chaos een uur later dan gepland!! ... ik kon wel heel goed vanuiit de lucht de rare mosiaiek van de stad brasilia zien.. net een simcity stad als je erboven vliegt! ..

groetjes,ik ga nu lekker slapen voor de ontberingen die morgen wachten!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 15 december 2004 @ 03:15:17 #196
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23982236
tis hier nu trouwens 4 uur eerder , ff voor de duidelijkheid (heb nu hier al 5 x mn horloge moeten verzetten!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23982846
Leuke stukken schrijf je BHFH. Jammer van die vlucht, maar erg gaaf dat je een trekking gaat doen!!

Ik ga weer op vakantie! Nou ja, een weekend naar Center Parcs. Er valt dus weinig avontuurlijks te vertellen. Tenzij we natuurlijk verdwalen op de wildwaterbaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 15 december 2004 @ 14:25:57 #198
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_23989613
BHFH Leuke verhalen, maar je maakt me wel helemaal jaloers

Nog anderehalve week...
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  woensdag 15 december 2004 @ 17:15:08 #199
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_23993183
BHFH, probeer je verblijf te verlengen; ik kom net vanmorgen terug van een weekje Europa en het is er belachelijk koud
(maar wel haring, shoarma, babi pangang en frikadel speciaal gegeten !!!)
zonnig Brasil
pi_24002863
Leuke ervaringen, BHFH!!

Ik ook weer terug van een lang weekendje Parijs, was ontzettend gezellig.

En nu even tot de kerst niet meer aanspreekbaar wegens overmatige studiedruk!!!

Mn studie bijna afgerond maar moet nog steeds leren plannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')