Misschien moest er een mod komen die ook actief wat wilde doenquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat er weinig gepost wordt in Travel. Weinig nieuwe topics, weinig topics die leuk zijn om te lezen of om in te posten. En als er een leuk topic is, dan wordt er alsnog weinig in gepost.
Het is gewoon een duffe boel!
Lucille zou naar Travel.fok.nl kijken, om even een nuttig lijstje te maken. En we weten waar die nu zit!quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:48 schreef oYo het volgende:
[..]
Misschien moest er een mod komen die ook actief wat wilde doen
Een fietspad maakt het fietsen in de bergen juist linkquote:Op zondag 12 december 2004 11:12 schreef dwerg het volgende:
Is het niet ontzettend link om daar in de bergen te fietsen? Zoveel fietspad zie ik niet.
Okee ik beken. Ik had gewoon zin om even een paar meisjes te postenquote:Op zondag 12 december 2004 11:11 schreef Liejannuh het volgende:
Die meisjes kwam je vast niet tegen op een bergweggetje!
quote:
Fietspaden in Taiwanquote:Is het niet ontzettend link om daar in de bergen te fietsen? Zoveel fietspad zie ik niet.
Ja het is pittig. Taipei ligt op zeeniveau maar 20km verder heb je toppen van boven de 1000m. Je hebt regelmatig kilometers lange stijgingen van 6-8% met korte stukjes van 12%quote:Oh, en het lijkt me ook redelijk zwaar, want steil.
Ze vinden het juist prachtig om fietsers te zien die zich de berg op omhoog worstelen. Regelmatig komen ze even naast je rijden om je aan te moedigen. Soms heel irritant maar vriendelijk bedoeldquote:Op zondag 12 december 2004 11:42 schreef dwerg het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel is: zijn de Taiwanezen gewend aan fietsers in de bergen? Of zien ze het als hinderlijke obstakels op hun weg?
Grappig.quote:Op zondag 12 december 2004 12:13 schreef SeLang het volgende:
Ze vinden het juist prachtig om fietsers te zien die zich de berg op omhoog worstelen. Regelmatig komen ze even naast je rijden om je aan te moedigen. Soms heel irritant maar vriendelijk bedoeld.
En is dat niet een vereiste voor een moderator, vaak online zijn??quote:Op zondag 12 december 2004 17:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit voor m'n werk bij een klant die al het internetgebruik logt en ook daadwerkelijk bekijkt. Nota bene een aanbeveling van mij.
Ja, normaal gesproken zit ik niet weken achtereen bij één en dezelfde klant, wordt er al helemaal niet gelogd en ligt thuis m'n internet eruit.quote:Op maandag 13 december 2004 08:49 schreef oYo het volgende:
En is dat niet een vereiste voor een moderator, vaak online zijn??![]()
Ik ben dus niet de enige met pc-problemenquote:Op maandag 13 december 2004 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had net een heel verhaal getypt en toen kreeg ik een blue screen
Dank je!quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:53 schreef Hik het volgende:
UIO, gefeliciteerd! Mooie naam!
Hmmmm...
Nederland sucks...![]()
![]()
Ik ga mee...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgend jaar overwinteren.![]()
Wanneer waren die docu's ook alweer?
Oké, maar dan moet je er wel wat vrolijker bij kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:36 schreef Hik het volgende:
Ik ga mee...
Filmavond is vrijdag... (stiekum spamt: http://www.noticias.nl/10jaar.php)

Een squashavond ook. Helemaal als je buiten de stad speelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |