David McWilliams - the days of pearly spencerquote:ik zoek een nummer waarin het refrein door een megafoon wordt gezongen.
Het is een rock(alternatief) nummer en voor de luisteraars van rebeccaFM; ik hoor het daar geregeld.
enkele stukjes die ik heb weten op te vangen van het refrein:
the days(?) are all (?) sister oid.
Dacht ik ook, maar da's toch niet echt alternatief?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:47 schreef search64 het volgende:
David McWilliams - the days of pearly spencer
het is ook niet echt rock :pquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar da's toch niet echt alternatief?
maar wel heel Rebecca FM
Art Of Fighters - Hey You!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:03 schreef JoRuZ het volgende:
Ik zoek het nummer dat word gespeeld bij dit filmpje:
http://members.home.nl/m.noom/BOMB2.wmv
thx....quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:00 schreef search64 het volgende:
Komt van de CD "dopeheid troef", en het heet "je beste vriend".
Kunt u zo vriendelijk zijn om mijn MSN toe te voegen @ profiel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:26 schreef Frenkiej het volgende:
DJ JDA ft Bass-D & King Matthew - Survivors Of Hardcore of
DJ JDA ft Bass-D & King Matthew - Survivors Of Hardcore (art of fighters remix) <-- mooier![]()
en philippe rochard - survivors of hardstyle
k denk dat je de 2e bedoelt die is bekender
Jane Birkin - J'Taime Mon Non Plus...quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:47 schreef cyberterrorist het volgende:
ik heb niet zo'n precieze vraag maar ik zoek ouwe bekende schuivel liedjes
zoals de bekende titanic theme, maar die heb ik al![]()
hebben jullie andere?![]()
alvast bedankt![]()
dat is 1 bedanktquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jane Birkin - J'Taime Mon Non Plus...
Knuffelrock 1 t/m 27quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:47 schreef cyberterrorist het volgende:
ik heb niet zo'n precieze vraag maar ik zoek ouwe bekende schuivel liedjes
zoals de bekende titanic theme, maar die heb ik al![]()
D'r zijn d'r maar 13!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Knuffelrock 1 t/m 27
death in vegas - hands around my throat dacht ik.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:44 schreef SpuitElf het volgende:
Ik zoek het liedje dat hoort bij de tv-reclame van de SonyEricsson k700i. Iemand een idee?
Mariah Carrey toch?quote:Op zondag 28 november 2004 11:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Weet iemand wat de bekendste versie van Santa Claus Is Coming To Town is.
Ik hoorde die versie gister nog onder All You Need Is Love. Het zijn ongeveer drie zangeressen en het swingt nogal.
Bedankt dat is 'm! Ik zat al in die richting te denken, maar ik hoorde gister Mariah zelf niet zingen.quote:Op zondag 28 november 2004 11:21 schreef _Daniel_ het volgende:
[..]
Mariah Carrey toch?
da's toch maar 1 iemand?quote:Op zondag 28 november 2004 11:21 schreef _Daniel_ het volgende:
[..]
Mariah Carrey toch?
Ik ken bob niet, maar gok op Sweet dreams van Eurythmicsquote:Op zondag 28 november 2004 11:55 schreef oZner het volgende:
Weet iemand de artiest en titel van een recente remix van "Sweet Dreams" welke gemixt is door Bob Sinclair? Ik weet niet of de titel ook "sweet dreams" is en kan weinig info vinden...
Ik weet dat die van de Eurythmics is, maar ik zou graag de titel willen hebben van de mix (die is volgens mij anders, want ik kan hem niet op de website van bob terug vinden)quote:Op zondag 28 november 2004 11:57 schreef D.Rose het volgende:
Ik ken bob niet, maar gok op Sweet dreams van Eurythmics
*verwijst naarMariah's kerst cd *quote:Op zondag 28 november 2004 11:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's toch maar 1 iemand?
en die zingt toch 'All I want for christmas is you'?
Dr Dre ft Snoop dog - Still Drequote:Op zondag 28 november 2004 13:00 schreef Mattt het volgende:
Ik heb dus MTV Cribs - Snoop dogg, en daar word er een achtergrond muziekje gedraait ( ook van snoop dogg geloof ik )
Rechts-Klikken Doel opslaan als
Wie weet het ? Het is redelijk bekent.
Wel doel opslaan als, anders werkt ie niet![]()
manau - le tribu du dana misschien?quote:Op zondag 28 november 2004 13:24 schreef Manos18 het volgende:
Hoi,
Zoek een nummer van een franse rapper,volgens mij was het liedje paar jaar geleden een hitje.
Hij staat in de clip volgens mij op een toren ofzo.
Precies weet ik het niet meer.
Grace Jones - My Jamaican Guyquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:56 schreef RaZZle het volgende:
Doin' it van LL Cool J bevat een sample uit een vrij oud oldskool hip hop nummer..
Ik ben op zoek naar de tite/artiest van dat nummer...
Wie weet dit ?
Vorig jaar was het altijd Red Hot Chili Peppers met The Zephyr Song. Of dat nu nog zo is weet ik niet..quote:Op zondag 28 november 2004 16:02 schreef BoosteRr het volgende:
Hoe heet dat nummer dat bij NOS studio sport op de achtergrond wordt gedraaid, als men de voetbalwedstrijden voor de komende dagen aankondigen?
Pleaze help!
Heb ik even nodig voor een verslag, maar ik ben verdorie toch de titel vergeten!quote:as i walk through the valley of the dead..
Klinkt als Coolio - Gangsta's Paradise, maar niet helemaal.quote:Op zondag 28 november 2004 18:14 schreef jpzegthallo het volgende:
Heb ik even nodig voor een verslag, maar ik ben verdorie toch de titel vergeten!![]()
Ik heb er een paak weken terug nog wel een artikel van gelezen![]()
Eerste hit Google zegt: http://www.lyricstop.com/s/storyofmylife-kristianleontiou.htmlquote:Op zondag 28 november 2004 19:00 schreef Allan24 het volgende:
Ik zoek dat nummer waarin gezongen wordt,
".....memories in my mind"
en even daarna ".......story of my life"
Van wie is dat, en hoe heet het
quote:Op zondag 28 november 2004 19:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eerste hit Google zegt: http://www.lyricstop.com/s/storyofmylife-kristianleontiou.html
Mr Oizo - Flat Beatquote:Op zondag 28 november 2004 20:05 schreef steve2003 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer van een paar jaar geleden met ene geel poppetje.... die zat achter een bureau knakworsten te eten of zo.... iemand een idee welke ik bedoel, en hoe die heet?
bedankt....
op imdb gekeken?quote:Op zondag 28 november 2004 21:04 schreef Reda het volgende:
Dat eindnummer van Mortal Kombat 1 en Mean Girls?? Weet iemand die?
Heeeel misschien Lil' Louis - French Kiss?quote:Op zondag 28 november 2004 21:13 schreef koeii het volgende:
Ok, hier komt denk ik de meest duidelijke uitleg allertijden.
Ik zoek een liedje, waar niet in gezongen wordt en puur elektronisch is, met veel synthesizers enzo. Het liedje wisselt de hele tijd een langzamer stuk, waarin je geregeld een geluidje hoort 'pieuw'. Dan komt er een sneller stuk. In het begin duurt dat snelle stukje maar een aantal maten, maar het wordt steeds langer...
Iemand enig idee?:D:D
Toevallig niet Banghra Knights vs Husan?quote:Op maandag 29 november 2004 08:44 schreef steve2003 het volgende:
kent iemand dat nummer van een tijdje geleden met een indische rapper, of anders een vreemd taaltje waar ik geen ruk van verstond?? je hoort het zo af en toe nog wel eens voorbij komen in discotheken enzo...
iemand een idee welke ik bedoel??
nee, maar je zou amstel een mailtje kunnen sturen of zo. Ik kon niks op www.ster.nl vinden nl.quote:Op maandag 29 november 2004 09:14 schreef WeirdMicky het volgende:
http://www.amstel.nl/ws/n(...)rt/sw/commercial.swf
weet echt niemand het nummer aan het einde van deze reclame?
Joe Jackson - Be my number twoquote:Op maandag 29 november 2004 09:58 schreef Xessive het volgende:
Waarschijnlijk al geweest, maar toch: het nummer dat gebruikt wordt in de aankondiging van de laatste 2 afleveringen van Sex and the City. Iets met: 'would you be my number one.'
Iemand enig idee?
Niemand?quote:Op zondag 28 november 2004 17:31 schreef Daan518 het volgende:
Hey,
Ik zoek een bepaalde mix van een nummer. Een van de originelen waaruit de mix bestaat is the choice is yours, en dan vooral het pick it up stukje. Hierna krijg je dan iets van een andere rapper (B.I.G. gok ik), met we got a party goin on put your hands up. Echt een nummer dat je vaak tegenkomt en cafes en discos enzo, en gegarandeerd voor wat gehos zorgt. Weet iemand hoe t heet?
Daan
thxquote:Op zondag 28 november 2004 21:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
op imdb gekeken?
http://www.imdb.com/title/tt0377092/soundtrack
fatman scoop - be faithfulquote:Op maandag 29 november 2004 10:45 schreef Daan518 het volgende:
[..]
Niemand?
Dank, echt superquote:Op maandag 29 november 2004 13:19 schreef search64 het volgende:
[..]
fatman scoop - be faithful
Dat nummer is idd van vorig jaar.quote:Op zondag 28 november 2004 18:14 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Vorig jaar was het altijd Red Hot Chili Peppers met The Zephyr Song. Of dat nu nog zo is weet ik niet..![]()
The Good, The Bad and The Uglyquote:Op maandag 29 november 2004 19:11 schreef Tique het volgende:
Ik zoek de tune van een oude westernfilm.
Het is niet "Once upon a time in the west" maar wel iets vergelijkbaars, het is niet van Ennio Morricone.
Het wordt gespeeld op een gitaar en het is een stukje dat meerdere keren herhaald wordt.
T lullige is dat ik de filmnaam vergeten ben maar ik weet wel dat het van de 'goeie' is
Het is wel een toontje dat heel erg in je hoofd blijft hangen.
Het wordt gespeeld op die good-meets-evil momenten...
Iemand?
Dacht ik in eerste instantie ook, maarquote:Op maandag 29 november 2004 21:24 schreef Edwaldo het volgende:
The Good, The Bad and The Ugly
http://imdb.com/title/tt0060196/
quote:Op maandag 29 november 2004 19:11 schreef Tique het volgende:
het is niet van Ennio Morricone.
Na enig zoekwerk blijkt het Natasha Tomas te zijn met een omgeploegde tekst van het nummer "Save Your Kisses For Me". catchy nummertje...quote:Op maandag 29 november 2004 21:25 schreef Edwaldo het volgende:
Weet iemand dat nummer dat ze bij de nieuwe laCoste Touch of Pink) reclame spelen?
Ik denk dat de titel "Show me the way is" oid, vrouwenstem met acoustisch gitaar
Zou Clannad - Theme From Harry's Game kunnen zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 20:30 schreef kitkat het volgende:
Gister tijdens de finale van expeditie robinson werd er in de terugblik beelden hele mooie rustige muziek gespeelt met een hoge vrouwen stem die niet echt woorden zong maar af en toe hoge klanken zong.....beetje vaag ja maar weet niet hoe ik het moet omschrijven! Wie kan mij helpen??
Nee.. het gaat zeg maar zo.. een vrouwelijke stem wordt begeleid door een piano, zeer rustig. Ze zingt:quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou Clannad - Theme From Harry's Game kunnen zijn.
KRS ONE - Phucked [2004]quote:Op maandag 29 november 2004 17:09 schreef superheist het volgende:
Ik zoek een nummer: hiphop achtig misschien gangster hiphop ik zou het niet weten.
Maar her refrein gaat: Now you're Fucked! lalallala Now you're Fucked! met een beetje hiphop trompet getoeter op de achtergrond
Ik heb nu ook op google gezocht naar "ee oo ah" (engels uitgesproken) en "ee oo aa" maar ik kan niks vinden.. behalve dan "oo ee oo aa aa ding dang walla walla bim bam" van de witch doctorquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:47 schreef rashudo het volgende:
[..]
Nee.. het gaat zeg maar zo.. een vrouwelijke stem wordt begeleid door een piano, zeer rustig. Ze zingt:
Ie oe --- ah,
Ie oe --- ah,
Ie oe ah ah ah
o'jays - for the love of money?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:22 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat ze meestal bij Rijk en Beroemd gebruiken? "moneymoneymoneymoney...moneeeyyyy!!! En dan met zo 'n terugdraai effect. Als ik op Money zoek krijg ik iets teveel resultaten.
Iemand?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:48 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
o'jays - for the love of money?
Adiemus met Adiemus?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:14 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik heb nu ook op google gezocht naar "ee oo ah" (engels uitgesproken) en "ee oo aa" maar ik kan niks vinden.. behalve dan "oo ee oo aa aa ding dang walla walla bim bam" van de witch doctorMaar die wilde ik helemaal niet vinden
![]()
danku danku!quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:49 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
KRS ONE - Phucked [2004]
nopequote:Op dinsdag 30 november 2004 13:28 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
Adiemus met Adiemus?
het is toch wel heeeeeel erg korn, titel weet ik niet maar ik weet zeker dat het korn is.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:40 schreef Mexicaantje het volgende:
Ik heb al heel lang een nummer waar ik geen naam bij kan vinden.. heb hem ooit gedownloaden onder "Slipknot and koRn" (samen) maar dit is dus niet te bevestigen
Klik
weet iemand iets meer over dit nummer?
in het begin hoor je trouwens "is there anyone alive out there.. can anyone here me!?" Dit komt uit de titanic, als die kerel met ze bootje opzoek gaat naar overlevende in het (ijskoude) waten.. jaja heb ooit eens opgelet toen ik keek met me meidje, zelf zij herkende die regels![]()
hm zou maar zo kunnen, maar kan er bij koRn nix over vindenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:49 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
het is toch wel heeeeeel erg korn, titel weet ik niet maar ik weet zeker dat het korn is.
jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:49 schreef superheist het volgende:
Blur - Girls & Boys
bij www.musicmademe.com staat ie er echt niet tussen...zal dus geen korn zijn danquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:50 schreef Mexicaantje het volgende:
[..]
hm zou maar zo kunnen, maar kan er bij koRn nix over vindenzal nog wel een keertje kijken dan
misschien omdat die intro (dat geripte stukje van titanic) niet als lyric telt omdat het gewoon een sample is, niet van korn en dus ook niet echt wordt gezongen....quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:50 schreef Mexicaantje het volgende:
[..]
hm zou maar zo kunnen, maar kan er bij koRn nix over vindenzal nog wel een keertje kijken dan
dat snap ik, maar ook op zoeken van de rest van de txt.. "i feel no shame" of "dont go away.." levert ook geen resultaten op.. snap heus wel dat dat begin stukje erin gemixt is..quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:59 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
misschien omdat die intro (dat geripte stukje van titanic) niet als lyric telt omdat het gewoon een sample is, niet van korn en dus ook niet echt wordt gezongen....
Misschien v-mob - feel no shame ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:40 schreef Mexicaantje het volgende:
Ik heb al heel lang een nummer waar ik geen naam bij kan vinden.. heb hem ooit gedownloaden onder "Slipknot and koRn" (samen) maar dit is dus niet te bevestigen
Klik
weet iemand iets meer over dit nummer?
in het begin hoor je trouwens "is there anyone alive out there.. can anyone here me!?" Dit komt uit de titanic, als die kerel met ze bootje opzoek gaat naar overlevende in het (ijskoude) waten.. jaja heb ooit eens opgelet toen ik keek met me meidje, zelf zij herkende die regels![]()
volgens deze thread gaat het om sepultura met Jonathan Davis, maar dit klinkt toch wel heel erg Korn. Ook las ik ergens dat er op de queen of the damned soundtrack een samenwerking zou staan maar die kon ik ook niet vinden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:01 schreef Mexicaantje het volgende:
[..]
dat snap ik, maar ook op zoeken van de rest van de txt.. "i feel no shame" of "dont go away.." levert ook geen resultaten op.. snap heus wel dat dat begin stukje erin gemixt is..
DANKJEWELquote:Op zondag 28 november 2004 13:43 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Grace Jones - My Jamaican Guy
okequote:Op dinsdag 30 november 2004 14:01 schreef Mexicaantje het volgende:
[..]
dat snap ik, maar ook op zoeken van de rest van de txt.. "i feel no shame" of "dont go away.." levert ook geen resultaten op.. snap heus wel dat dat begin stukje erin gemixt is..
Was dat niet "Mama" ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:36 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hoe het nummer van Phil Collins (of Genesis) met dat nummer over die baby die in een moeders buik zit. En die niet wil dat ze abortus pleegt?? Ik weet de precieze titel niet meer
whooo yeah die moet ik hebben!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:04 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Misschien v-mob - feel no shame ?
Kloptquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:09 schreef sir_Tachyon het volgende:
...maar het is toch van Genesis ipv van zijn Solo-alias....
Niemand?quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:47 schreef rashudo het volgende:
[..]
Nee.. het gaat zeg maar zo.. een vrouwelijke stem wordt begeleid door een piano, zeer rustig. Ze zingt:
Ie oe --- ah,
Ie oe --- ah,
Ie oe ah ah ah
Iemand nog?quote:Op zondag 28 november 2004 11:55 schreef oZner het volgende:
Weet iemand de artiest en titel van een recente remix van "Sweet Dreams" welke gemixt is door Bob Sinclair? Ik weet niet of de titel ook "sweet dreams" is en kan weinig info vinden...
Die heb ik overigens staan als Art of Fighters - The beat cant change.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:21 schreef Frenkiej het volgende:
[..]
Art Of Fighters - Hey You!![]()
Iedereen kon het meezingen en jij weet niet wat het isquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:02 schreef PteV het volgende:
Ik zoek een nummer van een Italiaanse artiest die optrad tijdens de European Music Awards van MTV. Het is een heel bekend nummer en het hele publiek kon het dan ook meezingen. Iemand?
Ik denk dat je Guus Meeuwis bedoelt met 'toen ik je zag', oorspronkelijk is het nummer van Heroquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:56 schreef Nyluzzz het volgende:
...en je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet...
Welk nummer is het en van wie is het? Alvast bedankt![]()
Ja, mijn Italiaans is niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:58 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Iedereen kon het meezingen en jij weet niet wat het is![]()
Iets van Enya? Caribbean Blue? Boadicea?quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:47 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ie oe --- ah,
Ie oe --- ah,
Ie oe ah ah ah
Ik denk dat het Tizziano Ferro was maar ik heb de EMA niet gekeken dus welk nummer...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:10 schreef PteV het volgende:
[..]
Ja, mijn Italiaans is niet meer wat het geweest is
grappig we zoeken hetzelfde nummer op hetzelfde moment..geen toeval!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:49 schreef oZner het volgende:
Muziek van de laatste aflevering van Sex and the City:
1. Het franstalige nummer dat is op het moment dat zij in het museum zit en haar ketting terug vind?
2. En de muziek op het einde (bij de hereniging van de vriendinnen)?
Whaha, en nu nog iemand die het weet!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:54 schreef NatteKip het volgende:grappig we zoeken hetzelfde nummer op hetzelfde moment..geen toeval!
echwel!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:59 schreef oZner het volgende:
[..]
Whaha, en nu nog iemand die het weet!
Alstuquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:19 schreef NatteKip het volgende:
geweldig BwennieBren! hoe kom je eraan btw?
In die richting dacht ik ook, tnx in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:50 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Ik denk dat het Tizziano Ferro was maar ik heb de EMA niet gekeken dus welk nummer...
Kan iemand mij helpen aan dat Disco nummer van de Vodafone reclame?
IEts met Boog it up, we are here to party
Ken de reclame niet, maar ik denk dat je Boogie Nights van Heatwave zoekt...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:50 schreef Coencordia het volgende:
Kan iemand mij helpen aan dat Disco nummer van de Vodafone reclame?
IEts met Boog it up, we are here to party
Jonathan Richman - Egyptian Reggaequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:57 schreef TinToR het volgende:
Ik zoek de titel/artiest van het nummer dat je hoort in de Douwe Egberts reclame. Het komt ook voor in de film Shouf Shouf Habibi. bvd
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:01 schreef Berkery het volgende:
Jonathan Richman - Egyptian Reggae
Track listingquote:Op woensdag 1 december 2004 13:36 schreef cemeteryslut het volgende:
ja ik zoek weer eens wat
"I saw her standing in the rain.... (en daarna weet ik het niet helemaal zeker meermaar zoiets als) raindrops falling from the sky"
het is een nummer uit de jaren zestig en zit ook in de film dumb & dumber
nou alvast bedankt
Niemand??quote:Op maandag 29 november 2004 19:40 schreef TheMikeMan het volgende:
Heey weet iemand hoe het nummer heet in de Vodafone UMTS reclame, met die gozer met een mp3 speler...
Het gaat om het nummer wat je helemaal in het begin hoort en ook aan het einde.
De tekst is echt heel vaag met verzonnen woorden enzo..
Supercalifragilistic.....blablabla
Heeft iemand een idee?
Alvast Bedankt!
Les Rhythmes Digitales - Jacques Your Bodyquote:Op woensdag 1 december 2004 14:53 schreef Skv het volgende:
http://www.stupidvideos.com/Default.asp
Het bovenste filmpje.. Dancing Robot Car 11/30/04
Daar zit een muziekje bij.. wie kent dit nummer?
Txxx!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:02 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Les Rhythmes Digitales - Jacques Your Body
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[... heel verhaal ...]
Wellicht heb je hier iets aan...
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:35 schreef drumsab het volgende:
Van wie is de muziek van Expeditie Robinson en waar kan ik dat kopen en/of downloaden?
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:54 schreef morningglory het volgende:
nummer uit de vodafone umts reclame waarin een moeder en dochter gekke bekken aan het trekken zijn....iemand?
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:30 schreef Roa het volgende:
2e edit
Het is NIET More, More, More van Andrea True
quote:Op maandag 29 november 2004 20:30 schreef kitkat het volgende:
Gister tijdens de finale van expeditie robinson werd er in de terugblik beelden hele mooie rustige muziek gespeelt met een hoge vrouwen stem die niet echt woorden zong maar af en toe hoge klanken zong.....beetje vaag ja maar weet niet hoe ik het moet omschrijven! Wie kan mij helpen??
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:14 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik heb nu ook op google gezocht naar "ee oo ah" (engels uitgesproken) en "ee oo aa" maar ik kan niks vinden.. behalve dan "oo ee oo aa aa ding dang walla walla bim bam" van de witch doctorMaar die wilde ik helemaal niet vinden
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:32 schreef Ms.Bitters het volgende:
Regina's Melody van Niki Reiser uit de film Nowhere in Africa.
op Amazon.com kun je een stukje beluisteren.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:27 schreef Martijn77 het volgende:
Op zoek naar titel van Lionel Ritchie song. Ik heb gezocht op het net, maar kan niks vinden...
Het enige hoe ik het kan beschrijven is, in de songtekst wordt de naam "Julie" gezongen...
Wie kent het?
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:30 schreef Roa het volgende:
[..]
Verder heb ik zelf ook een VAGE vraag
Hoewel van Sex and the City (SATC) uitgebreid te vinden is welke muziek waar gebruikt werd, geld dit niet voor de making of. In de making of, ik geloof bij het onderdeel over de kleren, werd een heel typisch nummertje gedraait, het enige nummer dat later in deze Making Of nog een keer terugkwam. Ik meen mij te herinneren dat het ook welleens gebruikt is in Malcolm in the Middle. Helaas heb ik op dit moment geen enkele aanwijzing of zoekrichting.
Het is een vrij druk nummer, waarin niet echt gezongen wordt, in ieder geval geen verstaandbare woorden. Ik ga binnenkort even proberen of ik een sample kan bemachtigen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is het heel toevallig Do Your Thing, van Basement Jaxx?
Kwam in ieder geval ook langs in die Farewell To..., en 'k vond het wel een erg geslaagd liedje
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:56 schreef Roa het volgende:
[..]
Vele malen dank, die was het inderdaad! Probeer dat nummer maar eens te beschrijven
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:23 schreef Glasvezelaap het volgende:
Maatjes mijn eerste post is een vraag:
Laatst op The Night of the Proms hek weer eens dat mooie liedje gehoordHet wordt uitgevoerd door een heel orkest en gezongen door een 50-tig koppig koor en het lijkt me waarschijnlijk dat dit bekend is bij degenen die veel van klassieke stukken afweten (kan modern zijn maar lijkt me niet)
Kheb het deuntje proberen na te maken: http://members.chello.nl/~j.swinkels6/liedje.mid
Let niet op de lengte van de tonen er probeer er een orkest bij te fantaseren![]()
Iemand? Alvast bedankt voor de moeite.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:36 schreef j_bos het volgende:
Misschien al eens langsgekomen;
Ik zoek een nummer (volgens mij ook een soort spotje van de overheid) met de tekst "Kijk nou daar ligt een klauw, is ie van mij of is ie van jou"
Kan hem nergens vinden, en zou ook niet weten wat de titel/artiest(en) zijn. Misschien dat iemand het heeft?
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:36 schreef JaFFe het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen welk nummer het eerste nummer in dit filmpje is
http://www.180cc.tk
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:58 schreef J2B het volgende:
HELP!ik zoek een artiest en titel van een nummer.. Mn schoonvader heeft laatst oude cassette bandjes opgedoken en is nu helemaal gek van een nummer. Probleem is alleen dat hij niet weet van wie het is.. Ik heb een deel van de lyrics kunnen opschirjven. Het nummer is waarschijnlijk ongeveer 20 jaar oud. Het wordt waarschijnlijk gezongen door een vrouw.
Hier volgt een stukje songtekst
When I'm down and feeling blue,
I close my eyes, so I can be with you.
Oh baby be strong for me,
Baby belong to me.
Help me through,
Help me need you.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. Het zou kunnen leiden tot een leuk sinterklaascadeautje..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:38 schreef SpuitElf het volgende:
Hoe heet het nummer dat onder die reclame van vodafone zit die tegenwoordig op tv is? 't is volgens mij een heel bekend nummer maar de paar woorden die ik op weet te vangen zijn niet genoeg om 'm te vinden...
(Nee, het is niet Bohemian Like You. Die is van eerdere Vodafone reclames.)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:35 schreef furanku het volgende:
http://www.childright.nl/2overchildright.asp#
Ik zoek dat muziekje wat gespeeld wordt in de reclame hiervan.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:38 schreef SpuitElf het volgende:
Hoe heet het nummer dat onder die reclame van vodafone zit die tegenwoordig op tv is? 't is volgens mij een heel bekend nummer maar de paar woorden die ik op weet te vangen zijn niet genoeg om 'm te vinden...
(Nee, het is niet Bohemian Like You. Die is van eerdere Vodafone reclames.)
Die figuren op dat vliegveld die allemaal zo blij zijn dat ze elkaar weer zienquote:Op vrijdag 3 december 2004 12:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Beschrijf even het filmpje, weet zo niet welke reclame je bedoelt
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:12 schreef blink182gassie het volgende:
ik zoek een nummer:
Het is op tmf of the box al vaak in reclames
Het gaat om een nieuw bandje (de nieuwe sensatie blabla)
En je kan NU hun album kopen (dus net nieuw) hun eerst album
Ze hebben een vrij korte bandnaam d8 ik
en NEE het is geen BUST want das al oud
kweet niet hoe ze heten![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:36 schreef portier het volgende:
Ik zoek het nummer dat te horen is tijdens de reclame van Heineken Worldgigs. Die reclame is volgens mij alleen in de bioscoop te zien, maar die draait al een hele tijd mee. Iemand die weet welk nummer er gedraaid wordt?
Ik zag de reclame gister weer, het kan ook zijn dat het meerdere nummers zijn. Het gaat iig om het laatste stukje als je die wereldkaart ziet en ze de festivals noemen. Het nummer dat daarbij hoort.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:32 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[..]
Regina's Melody van Niki Reiser uit de film Nowhere in Africa.
op Amazon.com kun je een stukje beluisteren.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:15 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zoek het nummer waarvan een heel klein gedeelte is gebruikt in drop it like it's hot van Snoop dog. Je hoort o.a. op 18 seconde opeens een ander stukje beat, hetgeen volgens mij afkomstig is van een jaren 70 liedje. Iemand een idee ?
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:53 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Van de site:
18:37 Maroon 5 - This Love
18:40 Culture Club - Do You Really Want To Hurt Me
18:45 Jewel - Foolish Games
Quincy Jones - Soul Bossa Novaquote:Op vrijdag 3 december 2004 15:04 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
Mischien al eerder langsgeweest maar hoe heet de artiest en het nummer dat je in de Austin Powers films tussendoor altijd hoorde.Het is instrumentaal en was vooral goed te horen in de eerste? ( kan ook 2de zijn) Austin Powers film in de dansscene in Londen? waar hij achterna werd gezeten
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:07 schreef Desdinova het volgende:
Ik zoek n liedje wat k vandaag iemand hoorde zingen.. iedereen kent hem wel, maar niemand weet vast hoe het heet
t gaat:
Oeleeboeluhhhh
en dat zegt al genoeg..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:41 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
iets van
scent (dat weet ik nie zeker ) - Up en down
Airport van the Motorsquote:Op vrijdag 3 december 2004 21:24 schreef rub1615 het volgende:
Gisteren toen op Nederland 3 naar de voetbal keek was er tijdens te reclame een liedje in een reclame spot.De reclameblok zat er drie maal in.
Het gaat iets in de zin van .Hang on ohh ohhh hang on you gotta smile away of zoiets.Het is al een vrij oud liedje en het heeft een leuk deuntje.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:36 schreef j_bos het volgende:
Misschien al eens langsgekomen;
Ik zoek een nummer (volgens mij ook een soort spotje van de overheid) met de tekst "Kijk nou daar ligt een klauw, is ie van mij of is ie van jou"
Kan hem nergens vinden, en zou ook niet weten wat de titel/artiest(en) zijn. Misschien dat iemand het heeft?
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Zieke House - Kek nah, da leg mu klah [1995]
MsN 4 audio![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:38 schreef MaartenHG het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij uit 1998/1999. Ik weet alleen nog dat er een sample (?) in zat gezongen door een vrouw. Volgens mij zong ze over meisjes, of ging het nummer of meisjes. Het was een Engelse sample volgens mij, maar het nummer verder Duits. Of juist andersom.Het was volgens mij een pop/rock achtig nummer.
Het is verder geen grote hit geweest. Ik meen me te herinneren dat in de titel iets van "wunder/wonder" zat, en de artiest had volgens mij een typische Duitse naam.
Wie o wie helpt mij met deze breinbreker?!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:59 schreef Vava het volgende:
De operaversie van Hijo De La Luna, weet iemand van wie die is? Het origineel is van Mecano maar die is geen opera.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zoek de titel en de artiest van een nummer .
Het nummer stond in de top40 eind jaren 90 en in de clip zag je op het einde een donkere man die afscheid nam van iemand die was overleden.Het was iets van bye bye baby.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Andreas Dorau - Girls in love [1998]
MsN 4 Audio (want verwacht dat ie lastig te vinden is)![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:06 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Montserrat CaballÉ - Hijo de la luna [1994]
(Verder ook gecoverd door : Sara Brightman (album: La luna [2000], Belle Perez. (album: Baila Perez [2003] en Loona [1999])
Bushes van Markus Nikolai ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:13 schreef ch0c0 het volgende:
Hoe heet dat liedje ook weer, met die clip waarin allemaal meiden een bikiniwax krijgen?
die wil ik ook :p die is leukquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:12 schreef Lidia het volgende:
Ik zoek het liedje uit de nieuwe Lacoste-reclame (dus niet die van Touch of Pink)
Ik zag alleen het einde van de reclame eigenlijk, en daar omhelzen een meisje en een jongen elkaar, en zij heeft een aantal tassen vast volgens mij.
Kristian Leontiou - story of my life?quote:Op zaterdag 4 december 2004 08:50 schreef upbeat het volgende:
Ik heb gisteren een clip gezien op TMF en de artiest heeft een gemilimeterd kop haar en een piering door een stukje onder zijn onderlip. Verder is in die clip te zien een man (met een wit hemd) in de gevangenis, een jong meisje, en een oudere zwarte man. Er zijn stukjes in de clip dat ze alle 3 de tekst lijken te zingen. Alleen hoor je nog steeds de stem van de zanger. De zanger loop door de straten terwijl hij het lied zingt.
Het gaat om een zanger, met een grieks ogende naam.. hoe heet hij of het lied??
Ik weet niet waar het deuntje vandaan komt, maar ik weet wel dat het in de film Scarface voorkomt...dus misschien bij soundtracks kijke van de film...quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:15 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zoek het nummer waarvan een heel klein gedeelte is gebruikt in drop it like it's hot van Snoop dog. Je hoort o.a. op 18 seconde opeens een ander stukje beat, hetgeen volgens mij afkomstig is van een jaren 70 liedje. Iemand een idee ?
Yes!quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:34 schreef chis-blu het volgende:
[..]
Kristian Leontiou - story of my life?
Layo & Bushwacka - Love Story (Tim Deluxe Remix)quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:18 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
Hoe heet dat nummer waarbij je in de clip een chinees/japans meisje ziet dansen (nogal wild)
met groene laser lichten.. ?
Tis wel een bekende inmiddels (denk ik : p )
faith no more - just a manquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:00 schreef Oversight het volgende:
ik zoek van die echte lekkere big mamma Gospel-koor nummers, zoals in de film Sisteract met Whoopy goldberg.
Nu ken ik geen clips.... maar weet dat er een cover versie uit is van Matthew Wilder:quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, ik zoek een nummer. Ik heb het een paar keer op MTV voorbij zien komen. Het wordt door een meisje met kort donker stylish haar gezongen in een kort zwart jurkje. Er zit een ontzettend catchy gitaarrifje in, maar verder is het allemaal dance achtig. Ze zingt iets over een jongen "he is never going to break my heart" ofzo. Weet iemand wat dit is?
Laidback Luke - Sunshine reggaequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:51 schreef steve2003 het volgende:
en dan eentje van een aantal jaar geleden: een remix van het nummer sunshine reggae, een lekker vrolijk nummer
Weet iemand welke nummer
s ik bedoel?
alvast bedankt
Iddquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:58 schreef Mark het volgende:
1 seconde Googel levert Mary J. Blige op
Voor vragen waar je met Google geen antwoord op kunt vindenquote:Op zondag 5 december 2004 00:11 schreef Cola_Light het volgende:
Waar is een forum dan voor ???
weet je dat niet?quote:Op zondag 5 december 2004 00:11 schreef Cola_Light het volgende:
Doos!quote:Op zondag 5 december 2004 00:11 schreef Cola_Light het volgende:
Uit een eerder topic boven water gehaald:quote:Op zondag 5 december 2004 00:55 schreef One_conundrum het volgende:
ik zoek:
dat nummer van Usher en Alicia Keys: My Boo. MAAR dan het begin stukje waarin (in de clip) Usher zn huis inloop en dan halverwege de tv uitzet. Is dat een apart nummer van Usher ofzo weet iemand dat want dat vind ik een vet mooi stuk. Maar die druk elke keer weer de tv uit :S
Da's een Peugeot 307, die Nissanquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:46 schreef Chen het volgende:
en dat liedje dat je hoort in die reklame dat je zo die gozer opze motor aan ziet komen rijden en dan komt er zo'n zwangere vrouw naar buiten en dan blijkt ze zwanger te zijn en dan komt hij alter terug met een nissan
Deep Dish - Flashdancequote:Op zaterdag 4 december 2004 21:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, ik zoek een nummer. Ik heb het een paar keer op MTV voorbij zien komen. Het wordt door een meisje met kort donker stylish haar gezongen in een kort zwart jurkje. Er zit een ontzettend catchy gitaarrifje in, maar verder is het allemaal dance achtig. Ze zingt iets over een jongen "he is never going to break my heart" ofzo. Weet iemand wat dit is?
we jo, super bedanktquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:29 schreef seto het volgende:
[..]
Layo & Bushwacka - Love Story (Tim Deluxe Remix)
Ow ok, maar het liedje?quote:Op zondag 5 december 2004 01:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's een Peugeot 307, die Nissan![]()
..kan je vinden op www.ster.nl. Alleen had je met Nissan nooit wat gevonden. Anyway:quote:
hulde! Thnx!quote:Op zondag 5 december 2004 13:01 schreef Gambolputty het volgende:
Kate Melua
White Stripes - Seven Nation Armyquote:Op zondag 5 december 2004 13:14 schreef Afwezig het volgende:
Help! ben opzoek naar de naam van 'n nummer... kan er gewoon niet opkomen. Videoclip is rood/zwart/wit en je hebt het idee dat de hele videoclip er constant wordt ingezoomd. Band bestaat uit man (vocal's& gitaar) en vrouw (drums). nummer begint met een basachtige intro...
Deze??quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:12 schreef Lidia het volgende:
Ik zoek het liedje uit de nieuwe Lacoste-reclame (dus niet die van Touch of Pink)
Ik zag alleen het einde van de reclame eigenlijk, en daar omhelzen een meisje en een jongen elkaar, en zij heeft een aantal tassen vast volgens mij.
Namens m'n zus: Bedankt!quote:Op zondag 5 december 2004 13:34 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
White Stripes - Seven Nation Army
Boards of Canada - 1969 [2002] van het album Geogaddiquote:Op zondag 5 december 2004 13:32 schreef Thomas B. het volgende:
Naam van een nummer van Boards of Canada waarin ze de hele tijd zingen "Nineteensixtynine the year of the sunshine"
Anybody?
Lidell Townsel - Nu nu [1992] (Of 1 van de covers uit 2004 van DJ Frank feat. Vick Krishna of Aquagen )quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:51 schreef steve2003 het volgende:
dan een andere: een dance achtig nummer, eeen jonge die in het engeles zingt over een meisje wat ie op straat zag.... "but than she turned away, and all that could say was Uhhm Uhhhm yeah yeah..." zoiets dus....
quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:57 schreef Chen het volgende:
Hey ik zoek het nummer dat in de reklame zit van de nieuwe motorolla E398
d'r staat niks te downloadenquote:Op zondag 5 december 2004 15:41 schreef BoosteRr het volgende:
Hey,
Ik heb het nummer dat ik zoek, opgenomen ( http://members.chello.nl/~j.vandergun/trackX.wav )
Let niet op de presentator.
(btw, beetje zacht opgenomen maarja)
Wie helpt??!
BVD!
BoosteR
Vangelis - Spiralquote:Op zondag 5 december 2004 16:02 schreef boeiuh het volgende:
HELP: Nummertje dat bij alle Bassie & Adriaan kijkers zeker bekent is: als het heeel spannend werd, werd steeds dit liedje gebruikt om iedereen op het puntje van de stoel te krijgen!!
alvast bedankt!!
Danwel de eeuwig terugkomende Tubular Bells van Mike Oldfield.quote:Op zondag 5 december 2004 16:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Vangelis - Spiral
Dankje!quote:Op zondag 5 december 2004 01:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Uit een eerder topic boven water gehaald:
zou Usher - Bad Girl moeten zijn
Goed dat je het zegd! thxquote:Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
d'r staat niks te downloaden![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 16:47 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
DOE FF normaal man, 3 X is een beetje mega overbodig
wacht rustig totdat iemand het herkent .. dat doen we allemaal hier
Waarmee je dichter bij je antwoord zit dan je zelf vermoed!quote:Op zondag 5 december 2004 17:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zoek een nummer van micheal jackson .
In de clip danst hij met allemaal afrikaan en het nummer was iets met : They just dont realy care about us.
Nee, daar schiet je lekker mee op! Het was niet mijn bedoeling om te spammen, FOK happerde juist een beetje...quote:Op zondag 5 december 2004 17:26 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
Ja he el maikel..
als iemand weet wat booster zoekt, post het dan lekker niet .. moet ie maar niet spammen
Found itquote:Op zondag 5 december 2004 19:16 schreef muts88 het volgende:
Ik zoek het nr van de vodafone reclame.
Dat een moeder met haar kind contact heeft via de telefoon en gekke bekken trekt enz..
Kent iemand dit nr?? (als het bestaat)
Laat het me weten
Deze week in TOTP:quote:Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef OmeRon het volgende:
Wie weet welk nummer na Blof bij Top Of The Pops kwam?
Mama's & Papa's - California dreamin' [1966]quote:Op zondag 5 december 2004 21:44 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hoe heet dat nummer van die NS reclame?? Het gaat zo: "leaves are brown sky is grey"
weet iemand dat?
dat is hem niet het was iets met Patty P!quote:Op zondag 5 december 2004 21:48 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mama's & Papa's - California dreamin' [1966]
Dat is de ouder versie...quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef Chen het volgende:
Tering het schiet me opeens te binne!!!
The Mammas and the Pappas - All The leave are brown
lolquote:Op zondag 5 december 2004 15:20 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Boards of Canada - 1969 [2002] van het album Geogaddi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |