Ik weet niet waar het deuntje vandaan komt, maar ik weet wel dat het in de film Scarface voorkomt...dus misschien bij soundtracks kijke van de film...quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:15 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zoek het nummer waarvan een heel klein gedeelte is gebruikt in drop it like it's hot van Snoop dog. Je hoort o.a. op 18 seconde opeens een ander stukje beat, hetgeen volgens mij afkomstig is van een jaren 70 liedje. Iemand een idee ?
Yes!quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:34 schreef chis-blu het volgende:
[..]
Kristian Leontiou - story of my life?
Layo & Bushwacka - Love Story (Tim Deluxe Remix)quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:18 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
Hoe heet dat nummer waarbij je in de clip een chinees/japans meisje ziet dansen (nogal wild)
met groene laser lichten.. ?
Tis wel een bekende inmiddels (denk ik : p )
faith no more - just a manquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:00 schreef Oversight het volgende:
ik zoek van die echte lekkere big mamma Gospel-koor nummers, zoals in de film Sisteract met Whoopy goldberg.
Nu ken ik geen clips.... maar weet dat er een cover versie uit is van Matthew Wilder:quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, ik zoek een nummer. Ik heb het een paar keer op MTV voorbij zien komen. Het wordt door een meisje met kort donker stylish haar gezongen in een kort zwart jurkje. Er zit een ontzettend catchy gitaarrifje in, maar verder is het allemaal dance achtig. Ze zingt iets over een jongen "he is never going to break my heart" ofzo. Weet iemand wat dit is?
Laidback Luke - Sunshine reggaequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:51 schreef steve2003 het volgende:
en dan eentje van een aantal jaar geleden: een remix van het nummer sunshine reggae, een lekker vrolijk nummer
Weet iemand welke nummer
s ik bedoel?
alvast bedankt
Iddquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:58 schreef Mark het volgende:
1 seconde Googel levert Mary J. Blige op
Voor vragen waar je met Google geen antwoord op kunt vindenquote:Op zondag 5 december 2004 00:11 schreef Cola_Light het volgende:
Waar is een forum dan voor ???
weet je dat niet?quote:Op zondag 5 december 2004 00:11 schreef Cola_Light het volgende:
Doos!quote:Op zondag 5 december 2004 00:11 schreef Cola_Light het volgende:
Uit een eerder topic boven water gehaald:quote:Op zondag 5 december 2004 00:55 schreef One_conundrum het volgende:
ik zoek:
dat nummer van Usher en Alicia Keys: My Boo. MAAR dan het begin stukje waarin (in de clip) Usher zn huis inloop en dan halverwege de tv uitzet. Is dat een apart nummer van Usher ofzo weet iemand dat want dat vind ik een vet mooi stuk. Maar die druk elke keer weer de tv uit :S
Da's een Peugeot 307, die Nissanquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:46 schreef Chen het volgende:
en dat liedje dat je hoort in die reklame dat je zo die gozer opze motor aan ziet komen rijden en dan komt er zo'n zwangere vrouw naar buiten en dan blijkt ze zwanger te zijn en dan komt hij alter terug met een nissan
Deep Dish - Flashdancequote:Op zaterdag 4 december 2004 21:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, ik zoek een nummer. Ik heb het een paar keer op MTV voorbij zien komen. Het wordt door een meisje met kort donker stylish haar gezongen in een kort zwart jurkje. Er zit een ontzettend catchy gitaarrifje in, maar verder is het allemaal dance achtig. Ze zingt iets over een jongen "he is never going to break my heart" ofzo. Weet iemand wat dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |