quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:41 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
iets van
scent (dat weet ik nie zeker ) - Up en down
Airport van the Motorsquote:Op vrijdag 3 december 2004 21:24 schreef rub1615 het volgende:
Gisteren toen op Nederland 3 naar de voetbal keek was er tijdens te reclame een liedje in een reclame spot.De reclameblok zat er drie maal in.
Het gaat iets in de zin van .Hang on ohh ohhh hang on you gotta smile away of zoiets.Het is al een vrij oud liedje en het heeft een leuk deuntje.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:36 schreef j_bos het volgende:
Misschien al eens langsgekomen;
Ik zoek een nummer (volgens mij ook een soort spotje van de overheid) met de tekst "Kijk nou daar ligt een klauw, is ie van mij of is ie van jou"
Kan hem nergens vinden, en zou ook niet weten wat de titel/artiest(en) zijn. Misschien dat iemand het heeft?
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Zieke House - Kek nah, da leg mu klah [1995]
MsN 4 audio![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:38 schreef MaartenHG het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij uit 1998/1999. Ik weet alleen nog dat er een sample (?) in zat gezongen door een vrouw. Volgens mij zong ze over meisjes, of ging het nummer of meisjes. Het was een Engelse sample volgens mij, maar het nummer verder Duits. Of juist andersom.Het was volgens mij een pop/rock achtig nummer.
Het is verder geen grote hit geweest. Ik meen me te herinneren dat in de titel iets van "wunder/wonder" zat, en de artiest had volgens mij een typische Duitse naam.
Wie o wie helpt mij met deze breinbreker?!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:59 schreef Vava het volgende:
De operaversie van Hijo De La Luna, weet iemand van wie die is? Het origineel is van Mecano maar die is geen opera.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zoek de titel en de artiest van een nummer .
Het nummer stond in de top40 eind jaren 90 en in de clip zag je op het einde een donkere man die afscheid nam van iemand die was overleden.Het was iets van bye bye baby.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Andreas Dorau - Girls in love [1998]
MsN 4 Audio (want verwacht dat ie lastig te vinden is)![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:06 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Montserrat CaballÉ - Hijo de la luna [1994]
(Verder ook gecoverd door : Sara Brightman (album: La luna [2000], Belle Perez. (album: Baila Perez [2003] en Loona [1999])
Bushes van Markus Nikolai ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:13 schreef ch0c0 het volgende:
Hoe heet dat liedje ook weer, met die clip waarin allemaal meiden een bikiniwax krijgen?
die wil ik ook :p die is leukquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:12 schreef Lidia het volgende:
Ik zoek het liedje uit de nieuwe Lacoste-reclame (dus niet die van Touch of Pink)
Ik zag alleen het einde van de reclame eigenlijk, en daar omhelzen een meisje en een jongen elkaar, en zij heeft een aantal tassen vast volgens mij.
Kristian Leontiou - story of my life?quote:Op zaterdag 4 december 2004 08:50 schreef upbeat het volgende:
Ik heb gisteren een clip gezien op TMF en de artiest heeft een gemilimeterd kop haar en een piering door een stukje onder zijn onderlip. Verder is in die clip te zien een man (met een wit hemd) in de gevangenis, een jong meisje, en een oudere zwarte man. Er zijn stukjes in de clip dat ze alle 3 de tekst lijken te zingen. Alleen hoor je nog steeds de stem van de zanger. De zanger loop door de straten terwijl hij het lied zingt.
Het gaat om een zanger, met een grieks ogende naam.. hoe heet hij of het lied??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |