Die figuren op dat vliegveld die allemaal zo blij zijn dat ze elkaar weer zienquote:Op vrijdag 3 december 2004 12:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Beschrijf even het filmpje, weet zo niet welke reclame je bedoelt
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:12 schreef blink182gassie het volgende:
ik zoek een nummer:
Het is op tmf of the box al vaak in reclames
Het gaat om een nieuw bandje (de nieuwe sensatie blabla)
En je kan NU hun album kopen (dus net nieuw) hun eerst album
Ze hebben een vrij korte bandnaam d8 ik
en NEE het is geen BUST want das al oud
kweet niet hoe ze heten![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:36 schreef portier het volgende:
Ik zoek het nummer dat te horen is tijdens de reclame van Heineken Worldgigs. Die reclame is volgens mij alleen in de bioscoop te zien, maar die draait al een hele tijd mee. Iemand die weet welk nummer er gedraaid wordt?
Ik zag de reclame gister weer, het kan ook zijn dat het meerdere nummers zijn. Het gaat iig om het laatste stukje als je die wereldkaart ziet en ze de festivals noemen. Het nummer dat daarbij hoort.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:32 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[..]
Regina's Melody van Niki Reiser uit de film Nowhere in Africa.
op Amazon.com kun je een stukje beluisteren.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:15 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zoek het nummer waarvan een heel klein gedeelte is gebruikt in drop it like it's hot van Snoop dog. Je hoort o.a. op 18 seconde opeens een ander stukje beat, hetgeen volgens mij afkomstig is van een jaren 70 liedje. Iemand een idee ?
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:53 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Van de site:
18:37 Maroon 5 - This Love
18:40 Culture Club - Do You Really Want To Hurt Me
18:45 Jewel - Foolish Games
Quincy Jones - Soul Bossa Novaquote:Op vrijdag 3 december 2004 15:04 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
Mischien al eerder langsgeweest maar hoe heet de artiest en het nummer dat je in de Austin Powers films tussendoor altijd hoorde.Het is instrumentaal en was vooral goed te horen in de eerste? ( kan ook 2de zijn) Austin Powers film in de dansscene in Londen? waar hij achterna werd gezeten
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:07 schreef Desdinova het volgende:
Ik zoek n liedje wat k vandaag iemand hoorde zingen.. iedereen kent hem wel, maar niemand weet vast hoe het heet
t gaat:
Oeleeboeluhhhh
en dat zegt al genoeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |