we jo, super bedanktquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:29 schreef seto het volgende:
[..]
Layo & Bushwacka - Love Story (Tim Deluxe Remix)
Ow ok, maar het liedje?quote:Op zondag 5 december 2004 01:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's een Peugeot 307, die Nissan![]()
..kan je vinden op www.ster.nl. Alleen had je met Nissan nooit wat gevonden. Anyway:quote:
hulde! Thnx!quote:Op zondag 5 december 2004 13:01 schreef Gambolputty het volgende:
Kate Melua
White Stripes - Seven Nation Armyquote:Op zondag 5 december 2004 13:14 schreef Afwezig het volgende:
Help! ben opzoek naar de naam van 'n nummer... kan er gewoon niet opkomen. Videoclip is rood/zwart/wit en je hebt het idee dat de hele videoclip er constant wordt ingezoomd. Band bestaat uit man (vocal's& gitaar) en vrouw (drums). nummer begint met een basachtige intro...
Deze??quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:12 schreef Lidia het volgende:
Ik zoek het liedje uit de nieuwe Lacoste-reclame (dus niet die van Touch of Pink)
Ik zag alleen het einde van de reclame eigenlijk, en daar omhelzen een meisje en een jongen elkaar, en zij heeft een aantal tassen vast volgens mij.
Namens m'n zus: Bedankt!quote:Op zondag 5 december 2004 13:34 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
White Stripes - Seven Nation Army
Boards of Canada - 1969 [2002] van het album Geogaddiquote:Op zondag 5 december 2004 13:32 schreef Thomas B. het volgende:
Naam van een nummer van Boards of Canada waarin ze de hele tijd zingen "Nineteensixtynine the year of the sunshine"
Anybody?
Lidell Townsel - Nu nu [1992] (Of 1 van de covers uit 2004 van DJ Frank feat. Vick Krishna of Aquagen )quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:51 schreef steve2003 het volgende:
dan een andere: een dance achtig nummer, eeen jonge die in het engeles zingt over een meisje wat ie op straat zag.... "but than she turned away, and all that could say was Uhhm Uhhhm yeah yeah..." zoiets dus....
quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:57 schreef Chen het volgende:
Hey ik zoek het nummer dat in de reklame zit van de nieuwe motorolla E398
d'r staat niks te downloadenquote:Op zondag 5 december 2004 15:41 schreef BoosteRr het volgende:
Hey,
Ik heb het nummer dat ik zoek, opgenomen ( http://members.chello.nl/~j.vandergun/trackX.wav )
Let niet op de presentator.
(btw, beetje zacht opgenomen maarja)
Wie helpt??!
BVD!
BoosteR
Vangelis - Spiralquote:Op zondag 5 december 2004 16:02 schreef boeiuh het volgende:
HELP: Nummertje dat bij alle Bassie & Adriaan kijkers zeker bekent is: als het heeel spannend werd, werd steeds dit liedje gebruikt om iedereen op het puntje van de stoel te krijgen!!
alvast bedankt!!
Danwel de eeuwig terugkomende Tubular Bells van Mike Oldfield.quote:Op zondag 5 december 2004 16:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Vangelis - Spiral
Dankje!quote:Op zondag 5 december 2004 01:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Uit een eerder topic boven water gehaald:
zou Usher - Bad Girl moeten zijn
Goed dat je het zegd! thxquote:Op zondag 5 december 2004 15:47 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
d'r staat niks te downloaden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |