quote:Op zondag 5 december 2004 16:47 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
DOE FF normaal man, 3 X is een beetje mega overbodig
wacht rustig totdat iemand het herkent .. dat doen we allemaal hier
Waarmee je dichter bij je antwoord zit dan je zelf vermoed!quote:Op zondag 5 december 2004 17:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zoek een nummer van micheal jackson .
In de clip danst hij met allemaal afrikaan en het nummer was iets met : They just dont realy care about us.
Nee, daar schiet je lekker mee op! Het was niet mijn bedoeling om te spammen, FOK happerde juist een beetje...quote:Op zondag 5 december 2004 17:26 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
Ja he el maikel..
als iemand weet wat booster zoekt, post het dan lekker niet .. moet ie maar niet spammen
Found itquote:Op zondag 5 december 2004 19:16 schreef muts88 het volgende:
Ik zoek het nr van de vodafone reclame.
Dat een moeder met haar kind contact heeft via de telefoon en gekke bekken trekt enz..
Kent iemand dit nr?? (als het bestaat)
Laat het me weten
Deze week in TOTP:quote:Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef OmeRon het volgende:
Wie weet welk nummer na Blof bij Top Of The Pops kwam?
Mama's & Papa's - California dreamin' [1966]quote:Op zondag 5 december 2004 21:44 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hoe heet dat nummer van die NS reclame?? Het gaat zo: "leaves are brown sky is grey"
weet iemand dat?
dat is hem niet het was iets met Patty P!quote:Op zondag 5 december 2004 21:48 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mama's & Papa's - California dreamin' [1966]
Dat is de ouder versie...quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef Chen het volgende:
Tering het schiet me opeens te binne!!!
The Mammas and the Pappas - All The leave are brown
lolquote:Op zondag 5 december 2004 15:20 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Boards of Canada - 1969 [2002] van het album Geogaddi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |