Zo erg was het bij mij gelukkig niet, maar waar ik dus gefrustreerd van word is als ik over het korte stukje Ede-Wageningen ---> Nijmegen (normaliter 30 minuten) uren doe en dan gvd niet eens geld terug kan vragen omdat mijn kaartje te goedkoop wasquote:Op woensdag 24 november 2004 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga niets vertellen over mijn ruim 7 uur reistijd vandaag.
Tja, reis al jaren 4 uur per dag (als de NS meewerkt). Tijd dat de economie weer aantrekt en ik hier in de buurt iets kan vindenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:35 schreef Litpho het volgende:
Dag Muziek. Vrij weinig te melden met uitzondering van het feit dat meer dan vier uur reistijd per dag gauwer gaat vervelen dan je zou denken.
De GPD deel [CCCXXVI] - Toffe secundaire voorwaarden!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Arcee je kunt dat vast niet voor de GPD reeks in ONZ doen!
Eigenlijk wel he? En dan is de kloonscan er nog niet eens overheen gegaan.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:01 schreef Arcee het volgende:
Wie postten 't vaakst in 'Dag'? (t/m 21 november 2004)
Best een klein groepje eik.
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:01 schreef Arcee het volgende:
Best een klein groepje eik.
Misschien 1 of ander topic in Sex?quote:Op donderdag 25 november 2004 00:52 schreef Jane het volgende:
Zou er een lijstje te verzinnen zijn waar ik bovenaan sta? Ik durf niet eens met zekerheid te zeggen dat dat in een overzicht van de posters in de 'Grote Beatles topc'-serie zou zijn.
Nou ja, niet belangrijk ook, maar soms wel verhelderend én confronterend.
Dat betwijfel ik ten zeerste, MMG!quote:Op donderdag 25 november 2004 00:54 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Misschien 1 of ander topic in Sex?
![]()
Ik denk dat je in het lijstje "Fok-users die - Zou er een lijstje te verzinnen zijn waar ik bovenaan sta? Ik durf niet eens met zekerheid te zeggen dat dat in een overzicht van de posters in de 'Grote Beatles topc'-serie zou zijn. - posten" wel een redelijke kans maakt.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:52 schreef Jane het volgende:
Zou er een lijstje te verzinnen zijn waar ik bovenaan sta? Ik durf niet eens met zekerheid te zeggen dat dat in een overzicht van de posters in de 'Grote Beatles topc'-serie zou zijn.
Weinig is hier offtopic.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Ik zag de topioctitel en wilde er iets over zeggen. Omdat ik het zo mooi vond van hem wat ie bij Paul de Leeuw zei.
Kom er nu achter dat ik nooit in dit topic post. Vraag me niet waarom.
Maar ik zit nu wel te genieten van Patti Labelle. Hoop dat het niet te veel of topic is.
Dat laat ik me geen 2x zeggen:quote:Op donderdag 25 november 2004 01:13 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Niks is hier offtopic.
![]()
Arcee!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 01:09 schreef Arcee het volgende:
Wie postten 't vaakst in een topic over The Beatles?(alle topics in Muziek met 'Beatles' in de topictitel, t/m 21 november 2004)
001 00376 Jane
Ik vind het idd ook een hele mooie, toepasselijke titel. Dat wilde ik ook nog ff zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Ik zag de topioctitel en wilde er iets over zeggen. Omdat ik het zo mooi vond van hem wat ie bij Paul de Leeuw zei.
Echt te gek voor woorden. Ik weet gewoon nie wat ik er op moet zeggen. Er zitten natuurlijk een hoop gekken tussen die nooit van plan zijn om die bedreiging ook daadwerkelijk uit te voeren, maar de pest is dat je nooit zeker weet welke wel serieus zijn en welke niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:22 schreef Zanderrr het volgende:
Die doodsbedreigingen zijn wel een rage, zeg. Zelfs de bassist van BZN heeft er nu een ontvangen:
BZN-bassist met de dood bedreigd
Ik kan eigenlijk enkel tot een fatsoenlijke discussie komen als daarbij tenminste sprake is van direct oogcontact. Maar da's wellicht een gebrek van mijn kant...quote:Op donderdag 25 november 2004 01:29 schreef Zanderrr het volgende:
Maar ik erger me ook wel aan de manier waarom mensen tegenwoordig 'de dialoog' met elkaar aangaan. Ik ben echt geen fatsoensrakker, maar de laatste tijd is een beetje fatsoen vaak ver te zoeken. Dat zie je helaas ook steeds meer aan de manier waarop mensen op Fok met elkaar "discussieren". Het is voor mij een reden om maar niet zo veel meer buiten MUZ te komen, in ieder geval.
quote:Op donderdag 25 november 2004 01:31 schreef tong80 het volgende:
Ik kom nooit in POL terwijl mijn vingers branden. Zit voor mijn plezier hier en me ergeren doe ik wel in m'n vrije tijd.
Op dit forum gaat het je ook niet slecht af, als ik je bijdrages zo lees.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk enkel tot een fatsoenlijke discussie komen als daarbij tenminste sprake is van direct oogcontact. Maar da's wellicht een gebrek van mijn kant...
Is de palingsound nu ook al een bedreiging voor een of andere godsdienstfanaat?quote:Op donderdag 25 november 2004 01:22 schreef Zanderrr het volgende:
Die doodsbedreigingen zijn wel een rage, zeg. Zelfs de bassist van BZN heeft er nu een ontvangen:
Ik fiets in 10 minuten naar m'n werk, een beetje doortrappen en je hebt het zo warm genoeg om het niet koud te hebben (who the fuck is Cruijff)quote:Op donderdag 25 november 2004 10:06 schreef dwerg het volgende:
Anderhalve graad onder nul.
Ik ben blij dat ik niet naar mijn werk hoef te fietsen.![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 00:31 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Eerste lijst waar ik bij de top30 sta.
Ooh, schandequote:Op donderdag 25 november 2004 10:22 schreef Maestrov het volgende:
Pff, ik moest net m'n dears-cd-hoesje gebruiken om m'n ruit te krabben.
Ik wel, ik vind kou niet bezwaarlijk zo 's ochtends. En ik ga mooi van Rotterdam West naar Rotterdam Alexander, toch 35 minuten. En dan pak ik ook nog een heel stuk Kralingse Bos! Natuur!Niettemin zal ik blij zijn als ik straks in het centrum ga wonen, scheelt toch 10 minuten reistijd. Het enige echt vervelende vind ik de regen, maar dan pak ik lekker de metro (grote steden hebben zo hun voordelen).quote:Op donderdag 25 november 2004 10:06 schreef dwerg het volgende:
Ik had gewoon bijna afgevroren tenen. Toen ik binnenkwam op mn werk deden mn voeten gewoon pijn bij het lopen. En door die stomme mist moest ik ook nog eens de hele tijd mn bril schoonmaken tijdens het fietsen.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:06 schreef dwerg het volgende:
nee waarschijnlijk een OOR journalist die een kruistocht tegen slechte muziek is begonnenquote:Op donderdag 25 november 2004 08:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
Is de palingsound nu ook al een bedreiging voor een of andere godsdienstfanaat?
Nouja, eigenlijk wel. Maar toch sorry.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:29 schreef dwerg het volgende:
Het was niet lullig bedoeld ofzo.
En dat werd tijd ook. Ook dit weekend weer naar een verjaardag, in het jongerencentrum, daar spelen ook bandjes. Ik heb er zin in. En wellicht nog een verjaardag daarvoor/daarna, daar heb ik ook zin in.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zo...nog even en dan is het weekend.
Eén advies: koop geen kubuswoning.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:36 schreef zodiakk het volgende:
Niettemin zal ik blij zijn als ik straks in het centrum ga wonen, scheelt toch 10 minuten reistijd.
En daarna moet je er nog eens in gaan wonen ook....quote:Op donderdag 25 november 2004 12:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Eén advies: koop geen kubuswoning.
Verhuizen van of naar zo'n lelijk ding kost je je knieën. Je moet eerst vier trappen op om bij de voordeur van de kubus te komen, en dan nog twee om in de woonkamer te komen. En de slaapkamers zijn nog een trap verder.
Dat is de nieuwe rage tegenwoordig, waarom zou je met elkaar geen overleggen als je het ook zo kan doen?quote:Op donderdag 25 november 2004 01:22 schreef Zanderrr het volgende:
Waar was het vandaag weer prut?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef Mark het volgende:
Godsamme, het was weer bal op het spoor vandaag
Wees gerust, ik heb een gedistingeerde etage zo groot als een voetbalveld op de eerste verdieping. Ik kan mijn spullen zo door het raam gooien.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Eén advies: koop geen kubuswoning.
Verhuizen van of naar zo'n lelijk ding kost je je knieën. Je moet eerst vier trappen op om bij de voordeur van de kubus te komen, en dan nog twee om in de woonkamer te komen. En de slaapkamers zijn nog een trap verder.
Ik had vandaag bijna afgevroren vingertoppenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had gewoon bijna afgevroren tenen.
Pas maar op dat ze niet afbreken en in een gleuf glijden.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:18 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna afgevroren vingertoppen
Wat mij betreft vanmorgen tussen Utrecht en Duivendrecht: omrijden naar Cs en dan vanaf daar weer zien te komen naar waar je had moeten zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar was het vandaag weer prut?
Mooie avatar.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:06 schreef dwerg het volgende:
Ik verander hem wel. Wist niet eens dat jij hem gebruikt had. Heb Bor opgezocht omdat Wim Rigter een jingle had met Huuu!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:02 schreef ThE_ED het volgende:
Mooie avatar.
quote:Op donderdag 25 november 2004 01:09 schreef Arcee het volgende:
Wie postten 't vaakst in een topic over The Beatles?(alle topics in Muziek met 'Beatles' in de topictitel, t/m 21 november 2004)
001 00376 Jane
Vaag, ik heb hem zo gemaakt, dus dan was ie blijkbaar ook al zo via google te vinden..quote:Op donderdag 25 november 2004 18:22 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik verander hem wel. Wist niet eens dat jij hem gebruikt had. Heb Bor opgezocht omdat Wim Rigter een jingle had met Huuu!
Als iemand dat nou gezegd had, het heeft mij minstens twee minuten werk gekost om hem te maken.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:34 schreef ThE_ED het volgende:
Vaag, ik heb hem zo gemaakt, dus dan was ie blijkbaar ook al zo via google te vinden..
Ik denk dat ik die ook gebruikt heb voor mijn originele avatar.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als iemand dat nou gezegd had, het heeft mij minstens twee minuten werk gekost om hem te maken.![]()
Dit plaatje heb ik gebruikt.
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:42 schreef ThE_ED het volgende:
Mijn handen waren er net zo erg aan toe.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:18 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna afgevroren vingertoppen
Mag ik raden? Delft - Rotterdam en omstreken, vanmiddag rond 17:00?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef Mark het volgende:
Godsamme, het was weer bal op het spoor vandaag
Gauw maar een lekker muziekje opzetten: Ministry - No W
Die is ook populair de laatste maanden. Ik heb dit jaar tot op heden al meer vertraging gehad dan heel vorig collegejaar.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mag ik raden? Delft - Rotterdam en omstreken, vanmiddag rond 17:00?
Tussen A'dam Sloterdijk en Haarlemquote:Op donderdag 25 november 2004 15:29 schreef OProg het volgende:
Waar was het vandaag weer prut?
ik zie dat hier meer over avatars geluld wordt, en om een beetje ontopic te blijven...quote:Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze niet afbreken en in een gleuf glijden.
Hij is fantastisch, sebboquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:03 schreef Seborik het volgende:
De nieuwe muziekcolumn online: De koe, de kut én het meisje
Sebbo hij is helemaal volledig geweldig!quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:03 schreef Seborik het volgende:
Hij is ge-wel-dig sebboquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:03 schreef Seborik het volgende:
!factquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:33 schreef Seborik het volgende:
Anastacia vind ik eigenlijk best wel goed.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:03 schreef Seborik het volgende:
Okee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:33 schreef Liejannuh het volgende:
En voor degenen die willen proeven: kom maar langs!
erwtensoepmeet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:33 schreef Liejannuh het volgende:
Het hele huis ruikt naar erwtensoep!
En voor degenen die willen proeven: kom maar langs!
en daar wil ik nogquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:53 schreef Seborik het volgende:
Dino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En bedankt!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:21 schreef Seborik het volgende:
Dat is heel goed, MMG. Het is weer een teken dat het metalen duo Summo & Sebbo altijd gelijk hebben.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:54 schreef MuadDib het volgende:
[..]
en daar wil ik nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan toevoegen!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:53 schreef Seborik het volgende:
Dino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heej, niet vloeken over het kutbaantje wat ik vroeger ook gehad heb ja? Want breezah's kon ik er toen nog niet van betalen, om de simpele reden dat dat spul toen nog niet bestondquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:15 schreef Man_Made_God het volgende:
En waarom moet de TPG in godsnaam folders rondbrengen? Daar hebben we toch het breezerdrinkende schorum voor?
Weer thuis. En je erwtensoep is erg okee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dwerg is net onderweg naar Brielle, maar de erwtensoep is goedgekeurd.
Wat was er mis met de jaren 80?quote:Op zondag 28 november 2004 03:05 schreef Z het volgende:
[oma]
Ik was in de Paradiso jane, waar na een avond bandjes van het Rough Trade label, een ' We Love 80' feest was. Waar eigenlijk alleen maar jaren 90+ muziek gedraaid werd. En ik maar de neiging onderdrukken om tegen aal die kids te zeggen dat de jaren 80 helemaal niet zo leuk waren...
Ben benieuwd hoe deze post terug leest morgen....
[/oma[]
Die waren ellendig, en dat bleek niet uit de muziek die gedraaid werd ...! Het was net alsof de jaren 80 enurm gezelli waren...quote:Op zondag 28 november 2004 03:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat was er mis met de jaren 80?
Ja, maar waarom vond je ze ellendig?quote:Op zondag 28 november 2004 03:09 schreef Z het volgende:
Die waren ellendig, en dat bleek niet uit de muziek die gedraaid werd ...! Het was net alsof de jaren 80 enurm gezelli waren...
Denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Als iemand die de jaren 80 idd ook bewust heeft meegemaakt...quote:Op zondag 28 november 2004 03:09 schreef Z het volgende:
[..]
Die waren ellendig, en dat bleek niet uit de muziek die gedraaid werd ...! Het was net alsof de jaren 80 enurm gezelli waren...
Zo heb ik dat totaal niet beleefd.quote:Op zondag 28 november 2004 03:17 schreef Jane het volgende:
De enorme dreiging van een kernoorlog die constant boven ons hoofd hing.
Ik wel. Ik heb als 14-jarige in 1981 ook nog meegelopen in de grote vredesdemonstatie (tegen de plaatsing van kruisraketten in Nederland) in Amsterdam.quote:Op zondag 28 november 2004 03:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo heb ik dat totaal niet beleefd.
Ik vind het tegen plaatsing van kernraketten in Nederland zijn al weer heel anders dan een enorme dreiging van een kernoorlog voelen.quote:Op zondag 28 november 2004 03:25 schreef Jane het volgende:
Ik wel. Ik heb als 14-jarige in 1981 ook nog meegelopen in de grote vredesdemonstatie (tegen de plaatsing van kruisraketten in Nederland) in Amsterdam.
Tegenwoordig klinkt dat heel suf, als je dat iemand vertelt. Want demonstreren is een beetje uit de tijd en zo. Maar ik was toen echt heel erg met dat soort dingen bezig. Net als ook veel muzikanten in die tijd, denk ik.
Dat is misschien wel zo, maar dat was denk ik niet de ervaring van de bevolking. En ik denk ook niet alleen in Amsterdam, al is het altijd zo dat mensen in grote steden zich meer met dat soort dingen bezig houden.quote:Op zondag 28 november 2004 03:22 schreef Seborik het volgende:
De dreiging van een kernoorlog was in de jaren tachtig al een stuk minder dan in de decennia daarvoor.
Ik denk dus dat dat wel degelijk veel met elkaar te maken had. Door plaatsing werd Nederland ook een doelwit. Of iig zo voelden veel mensen het. Nederland werd een partner in het geheel.quote:Op zondag 28 november 2004 03:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het tegen plaatsing van kernraketten in Nederland zijn al weer heel anders dan een enorme dreiging van een kernoorlog voelen.
Ik denk nu dat de jaren 90 best bijzonder waren, in die zin dat er eigenlijk geen vijand was en 'iedereen' het goed had. Een soort interbellum tussen twee oorlogen, als je het zo mag noemen.quote:Op zondag 28 november 2004 03:40 schreef Zanderrr het volgende:
Met de jaren 80 heb ik niks, ik mis het optimisme uit de jaren 90.
Ik wel, ik herinner me nog heel goed juffrouw Leni (Lenie?) van de derde klas, die ons arme basisschoolkindertjes steeds bang maakte met enge verhalen over de angstaanjagende Russen, en dat het maar goed was dat Amerika ons beschermde, want anders....quote:Op zondag 28 november 2004 03:20 schreef Arcee het volgende:
Zo heb ik dat totaal niet beleefd.
Ik herinner me wel een aflevering van The Young Ones waarin een bom op hun huis valt.quote:Op zondag 28 november 2004 12:45 schreef MuadDib het volgende:
(herinnert zich iemand nog die afschuwelijke BBC-film over het overleven na een bom die op Londen valt?).
Mja, en wat komt er uit dat optimisme voort? Gabberhouse....quote:Op zondag 28 november 2004 03:40 schreef Zanderrr het volgende:
Met de jaren 80 heb ik niks, ik mis het optimisme uit de jaren 90.
quote:Truth is the ultimate reason
Lying is why this begins
Run from the words of deceivers
The danger is spread from within
Watching the hour glass empty
Scream as time's running out
There's no more room for excuses
there's no rhyme or reason to doubt.
quote:Domes of crystal, spires of light reach out
Symbols of attainment once aspired
A quest for knowledge fuelled by love of peace
People never burned by fired of war
The people of the East
Grew tired of peace
Now mistrust and fear
Are new to us here
Storm clouds gather
Mistrust turns to hate
A confrontation none could forsee
Machines of peace melt down for tools of war
One thousand years of peace destroyed
The people of the West
Though war they detest
Had nowhere to run
So the killing began
Three score and four years
Battle raged on high
Once proud and mighty
Prepare now to die
Destroyed by corruption
Pretention and greed
Atlantean achievements
Dispersed as dry seeds
Blown by the winds of change
Long fell the shadows
Across their land now bare
In ruins lay the towers
That crowned an island fair
Laid low in death throes
A race once true and right
Their power now their ruin
Their downfall their might
quote:Twelfth Night - Fact And Fiction
TV is switched on
the screen reveal a spokesperson
adverts, politics, editing the real
cheap words, money talks
naming itself to be the key
to Utopia, Cornucopia
to a better world you go buy and buy
and if you listen carefully
you can hear the bacon fly
don't make me laugh!
don't make me laugh!
history shows that policy demands weapons
selfish desires simply lead to pain
the chit-chat continues
a big pretence that divides
into power blocks
where the orthodox
have a propaganda war to fight
and if you're looking closely
you can see that black is white
don't make me laugh!
don't make me laugh!
if the "unthinkable" should happen
and you hear the sirens call
well you can always find some shelter
behind a door against the wall
don't make me laugh!
don't make me laugh!
quote:Op maandag 29 november 2004 10:03 schreef Jane het volgende:
Goedemorgen Muziek.
Gisteren was mijn 5-jarig FOK!-jubileum, maar door het brakke forum heb ik dat toen niet kunnen meedelen. Dus bij deze.
Gefeliciteerd!!! (?)quote:Op maandag 29 november 2004 10:03 schreef Jane het volgende:
Gisteren was mijn 5-jarig FOK!-jubileum
Ja idd, zoals altijd als het tegenzit in het leven, moet je maar denken dat er altijd mensen zijn die er nog erger aan toe zijn dan jij.quote:Op maandag 29 november 2004 10:13 schreef Mark het volgende:
Newbie!
Nou ja, 20.000quote:Op maandag 29 november 2004 10:39 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zit volgend jaar op 5 jaar, maar dat maakt me niet zoveel uit. Het zijn meer die 20.000 posts waarmee ik in m'n maag zit.
De verzamelde FOK!-'werken' van Zander(rr).quote:Op maandag 29 november 2004 11:25 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik zou er een boek over schrijven.
Iig niet één van de dunste boeken ter wereld.quote:Op maandag 29 november 2004 11:45 schreef Mark het volgende:
en 28.000 posts => dat is al een boek, daar hoef je niks meer voor te schrijven
quote:Op maandag 8 juli 2002 22:57 schreef Zander het volgende:
"De allermooiste R&B-hits" door Witchfynder en Seborik
e.v.a.quote:Op maandag 8 juli 2002 23:51 schreef Zander het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 08 juli 2002 23:42 schreef Zander het volgende:
"Mijn mooiste portretfoto's op Fok!" - door Zander
--------------------------------------------------------------------------------
Ook verkrijgbaar van dezelfde auteur:
- "Het allermooiste uit de Top40 1992-2002"
- "Succesrijke pogingen om te stoppen met roken, deel 1"
- "Effectieve studeertips en -methodes"
- "Mijn favoriete sporten".
n00bquote:Op maandag 29 november 2004 10:39 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zit volgend jaar op 5 jaar
Bekijk het van de positieve kant: met jouw posts kun je een boel A4-tjes vullen, en dan staat er nog iets leesbaars op papier. Soms leerzaam, soms behulpzaam, soms grappig. De A4-tjes met de posts van Stuart om maar eens een volkomen willekeurige user te noemen kunnen direct bij het oud papier.quote:Op maandag 29 november 2004 11:00 schreef Zanderrr het volgende:
Overdreef ik het maar, met m'n andere account heb ik ook nog 15.000+ posts..
Hoeveel A4tjes zouden dat zijn?
IRC bedoel je? In dat geval: niksquote:Op maandag 29 november 2004 19:48 schreef Anton het volgende:
Wat is er trouwens met de chat aan de hand?
Trouwens, gisteren was ondanks dat eigenlijk wel een hele goede dag. Ik heb een oude vriend teruggevonden. Ben echt heel blij.quote:Op maandag 29 november 2004 10:03 schreef Jane het volgende:
door het brakke forum heb ik dat toen niet kunnen meedelen.
Misschien een andere server proberen?quote:Op maandag 29 november 2004 20:02 schreef Anton het volgende:
Hmm, vreemd, ik kom er sinds gisteren, iets na middernacht niet meer op... alleen maar time-outs.
Ik ben er geen operator.quote:Op maandag 29 november 2004 19:48 schreef Anton het volgende:
Wat is er trouwens met de chat aan de hand?
quote:Op maandag 29 november 2004 20:42 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ik ben er geen operator.
Anders moet je Breuls even aanschieten, die heeft daar ook weer wat mee te maken volgens mij.quote:Op maandag 29 november 2004 20:43 schreef Anton het volgende:
Op andere servers kan ik gewoon binnenkomen, maar op irc.fok.nl dus niet... word ik ergens gefilterd ofzo? server admins?
Alleen maar user ID's die bestaan uit een fatsoenlijk aantal cijfers misschien?quote:Op maandag 29 november 2004 20:43 schreef Anton het volgende:
Op andere servers kan ik gewoon binnenkomen, maar op irc.fok.nl dus niet... word ik ergens gefilterd ofzo?
Dat is een beetje Murphy's law. Als je een leuke cd wilt luisteren, ben je altijd halverwege op de plaats van bestemming. En als je geen leuke cd's bij je hebt, dan sta je onwijs in de file en is het op de radio helemaal niets!quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:35 schreef Tokus het volgende:
ik zie het verband niet echt tussen cds meenemen en geen vertraging hebben.
Ik was altijd vrij chagrijnig als tijdens het fietsen naar mijn werk opeens dat batterijen van mijn mp3-speler leeg waren. Ruim een half uur fietsen zonder muziek is me toch even te saai. En veel verkeer kwam ik toch niet tegen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik fiets overigens zonder muziek, anders hoor ik het verkeer niet goed en dat is eng.
Ik kan er ook niet zonder. Als ik eens vergeten ben de batterijen op te laden, blijf ik thuis!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:58 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ga nooit zonder discman op pad, eigenlijk. Laatst was 'ie een paar weken kapot (had gelukkig nog garantie), en dat werkte niet echt bevorderlijk voor mijn humeur.
Ik heb gelukkig altijd wel een batterij opgeladen klaarliggen. Er hoeft ook maar 1 batterijtje in. Maar als je net onderweg bent en de muziek stopt er opeens mee, dat is best een reden om de hele dag chagrijnig te zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:03 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet zonder. Als ik eens vergeten ben de batterijen op te laden, blijf ik thuis!
Vergeten een cd mee te nemen, klinkt inderdaad ook erg bekend. Maar tijdens de 30 a 40 minuten die ik naar mijn werk fietste kwam ik niet 1 winkel tegen die cd's verkoopt. En dat ik geen cd mee heb merk ik meestal wel als ik nog voor het huis sta, dus kan ik altijd nog even iets pakken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:07 schreef Summoner het volgende:
Ja, of als blijkt dat je cdmapje leeg is... moet je onderweg nog weer langs de plato of iets dergelijks... niet dat dat nou zo naar is, maar het is wel weer een ongeplande aanslag op je portemonnee.
gelukkig kan ik redelijk incalculeren of ik in de file kom, als ik 's ochtends van huis weg ga. En heb ik genoeg muziek bij me om Europa 3x te doorkruisen zonder 2x hetzelfde nummer te horen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is een beetje Murphy's law. Als je een leuke cd wilt luisteren, ben je altijd halverwege op de plaats van bestemming. En als je geen leuke cd's bij je hebt, dan sta je onwijs in de file en is het op de radio helemaal niets!
Een mp3-speler in de auto is wat dat betreft ideaal!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:40 schreef Tokus het volgende:
En heb ik genoeg muziek bij me om Europa 3x te doorkruisen zonder 2x hetzelfde nummer te horen.
Een soort van High Fidelity in het klein dusquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:37 schreef SunChaser het volgende:
Sebbo, ik zat vanmiddag in de auto te denken aan een column over een mixed tape, een cassettebandje dat je krijgt van iemand die je leuk vindt, of die je maak voor iemand
Ja, dat was een leuke film!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Een soort van High Fidelity in het klein dus
Die ga ik vanavond maar eens kijken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat was een leuke film!
Dj Jean... die heeft bij ons ooit een bedrijfsfeestje opgeleukt. Wat was ik blij dat ik daar niet bij wasquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:27 schreef Duiveltja het volgende:
Misschien hebben jullie nog leuke vraagjes voor dj Jean
[FOK! BN interview] Stel vragen aan DJ Jean.
Ik weet hoe je je voelt Seb (zie mijn verhaal in Euthanasie )quote:Op woensdag 1 december 2004 11:30 schreef Seborik het volgende:
Net de hond in laten slapen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:34 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen muziek.
Ik ga zo weer studeren.
Voor de verandering.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:48 schreef Z het volgende:
Die australiërr kon igg echt zingen, dus zo gek is het misschien niet.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:33 schreef Liejannuh het volgende:
Dit is wel een hele mooie verzameling van verzamel cd's!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:44 schreef dwerg het volgende:
Ik zou natuurlijk iets zinnig kunnen melden, maar ik beperk me tot het volgende:
Kat.
Nog kat.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:44 schreef dwerg het volgende:
Ik zou natuurlijk iets zinnig kunnen melden, maar ik beperk me tot het volgende:
Kat.
Nog kat.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:08 schreef Mark het volgende:
En wij morgen maar weer wachten op die postbode
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:27 schreef SunChaser het volgende:
Cool
Volgens mij heb ik Stenders ook wel eens horen praten over Sjoerd. Paar jaar terug had Stuart een hit met Let Me Be Free, gezongen door Maxime. Maar in de clip was een model te zien. De maker heette Sjoerd. Volgens mij vroeg Stenders wel eens of het 'onze' Sjoerd was.
Sjoerd heeft wel zelf een cd gemaakt met eigen werk een jaar of 2 geleden of zo. En elke keer als hij me ziet dan slaat hij zich voor zijn hoofd, omdat hij beloofd heeft dat ik een exemplaar van hem krijg en hij hem elke keer vergeet. Nu zei hij gisteren dat ik er 2 zou krijgen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb Sjoerd 1x zien optreden. Tis jammer dat ze geen eigen werk , ze hadden best groot kunnen worden als ze hadden gewild.
Dat herken ik. Ik krijg van 3 bandjes nog steeds een demo. Van een van die bandjes moet ik het al een jaar of anderhalf krijgen, van die andere sinds afgelopen zomer. Het schiet niet op.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Sjoerd heeft wel zelf een cd gemaakt met eigen werk een jaar of 2 geleden of zo. En elke keer als hij me ziet dan slaat hij zich voor zijn hoofd, omdat hij beloofd heeft dat ik een exemplaar van hem krijg en hij hem elke keer vergeet. Nu zei hij gisteren dat ik er 2 zou krijgen.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:43 schreef SunChaser het volgende:
Een Sjoerd-bootleg is zo gemaakt toch, Jane
Is dat zo??!quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:14 schreef Z het volgende:
Das grappig, ik ken Sjoerd ookHij komt uit IJmuiden, hij zat op dezelfde school als ik, en we zaten samen in de feestcommissie.
Nee, niet dezelfde!quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:32 schreef Z het volgende:
We hebben het toch over sjoerd/stuart wiens achternaam met een 'W' begint?
Behalve muziekmod ben ik nu ook eindredacteur columns.quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:43 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd sebbo! Ik weet wel niet waarmee maar ik laat geen enkele kans voorbij gaan om je te kunnen feliciteren!
Het is trouwens al weer veel te laat voor een postbode. Snel naar bed...
die heb ik daar wel eens voorbij zien komen, en ik kreeg spontaan een hekel aan In Extremo. Wat een kut versie.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:23 schreef Seborik het volgende:
Wow, heb ik zomaar een clip gedownload van In Extremo - This Corrosion (ja, een cover) en blijkt'ie van TMF met een 9 in het logo afkomstig te zijn! Wanneer is dat ooit uitgezonden?!
Dat neem ik me ook zeker 1 keer in de week voorquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:47 schreef Man_Made_God het volgende:
Ah Muziek....
Ik heb besloten voorlopig maar even geen cd's te kopen. Ik ga nu de muziek eerst maar even luisteren. Misschien zit er nog goed spul tussen
\quote:Op zondag 5 december 2004 03:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat neem ik me ook zeker 1 keer in de week voor
Kijk, dat zijn de betere berichten voor de FP!quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef Seborik het volgende:
[..]
Behalve muziekmod ben ik nu ook eindredacteur columns.
Die bedoel ik!quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:09 schreef SunChaser het volgende:
Sjoerd/Stuart is wel een Nederlander, die had een hit dus met Let Me Be Free
http://www.janvis.nl/nl/artiest.php?ArtistNameID=930
Da's mooi.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef Seborik het volgende:
Cool Seborikquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef Seborik het volgende:
wat is er met die blonde god gebeurd?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef Seborik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2004 15:42 schreef thaleia het volgende:
Gisteren (zaterdagavond dus/nacht?) een lelijke schuiver? Behalve een gewonde linkerhand ook nog hoofdpijn zeker?
Hij stopt er binnenkort mee...quote:Op zondag 5 december 2004 16:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
wat is er met die blonde god gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |