quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:48 schreef Z het volgende:
Die australiërr kon igg echt zingen, dus zo gek is het misschien niet.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:33 schreef Liejannuh het volgende:
Dit is wel een hele mooie verzameling van verzamel cd's!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:44 schreef dwerg het volgende:
Ik zou natuurlijk iets zinnig kunnen melden, maar ik beperk me tot het volgende:
Kat.
Nog kat.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:44 schreef dwerg het volgende:
Ik zou natuurlijk iets zinnig kunnen melden, maar ik beperk me tot het volgende:
Kat.
Nog kat.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:08 schreef Mark het volgende:
En wij morgen maar weer wachten op die postbode
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:27 schreef SunChaser het volgende:
Cool
Volgens mij heb ik Stenders ook wel eens horen praten over Sjoerd. Paar jaar terug had Stuart een hit met Let Me Be Free, gezongen door Maxime. Maar in de clip was een model te zien. De maker heette Sjoerd. Volgens mij vroeg Stenders wel eens of het 'onze' Sjoerd was.
Sjoerd heeft wel zelf een cd gemaakt met eigen werk een jaar of 2 geleden of zo. En elke keer als hij me ziet dan slaat hij zich voor zijn hoofd, omdat hij beloofd heeft dat ik een exemplaar van hem krijg en hij hem elke keer vergeet. Nu zei hij gisteren dat ik er 2 zou krijgen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb Sjoerd 1x zien optreden. Tis jammer dat ze geen eigen werk , ze hadden best groot kunnen worden als ze hadden gewild.
Dat herken ik. Ik krijg van 3 bandjes nog steeds een demo. Van een van die bandjes moet ik het al een jaar of anderhalf krijgen, van die andere sinds afgelopen zomer. Het schiet niet op.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Sjoerd heeft wel zelf een cd gemaakt met eigen werk een jaar of 2 geleden of zo. En elke keer als hij me ziet dan slaat hij zich voor zijn hoofd, omdat hij beloofd heeft dat ik een exemplaar van hem krijg en hij hem elke keer vergeet. Nu zei hij gisteren dat ik er 2 zou krijgen.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:43 schreef SunChaser het volgende:
Een Sjoerd-bootleg is zo gemaakt toch, Jane
Is dat zo??!quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:14 schreef Z het volgende:
Das grappig, ik ken Sjoerd ookHij komt uit IJmuiden, hij zat op dezelfde school als ik, en we zaten samen in de feestcommissie.
Nee, niet dezelfde!quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:32 schreef Z het volgende:
We hebben het toch over sjoerd/stuart wiens achternaam met een 'W' begint?
Behalve muziekmod ben ik nu ook eindredacteur columns.quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:43 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd sebbo! Ik weet wel niet waarmee maar ik laat geen enkele kans voorbij gaan om je te kunnen feliciteren!
Het is trouwens al weer veel te laat voor een postbode. Snel naar bed...
die heb ik daar wel eens voorbij zien komen, en ik kreeg spontaan een hekel aan In Extremo. Wat een kut versie.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:23 schreef Seborik het volgende:
Wow, heb ik zomaar een clip gedownload van In Extremo - This Corrosion (ja, een cover) en blijkt'ie van TMF met een 9 in het logo afkomstig te zijn! Wanneer is dat ooit uitgezonden?!
Dat neem ik me ook zeker 1 keer in de week voorquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:47 schreef Man_Made_God het volgende:
Ah Muziek....
Ik heb besloten voorlopig maar even geen cd's te kopen. Ik ga nu de muziek eerst maar even luisteren. Misschien zit er nog goed spul tussen
\quote:Op zondag 5 december 2004 03:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat neem ik me ook zeker 1 keer in de week voor
Kijk, dat zijn de betere berichten voor de FP!quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef Seborik het volgende:
[..]
Behalve muziekmod ben ik nu ook eindredacteur columns.
Die bedoel ik!quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:09 schreef SunChaser het volgende:
Sjoerd/Stuart is wel een Nederlander, die had een hit dus met Let Me Be Free
http://www.janvis.nl/nl/artiest.php?ArtistNameID=930
Da's mooi.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef Seborik het volgende:
Cool Seborikquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef Seborik het volgende:
wat is er met die blonde god gebeurd?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef Seborik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2004 15:42 schreef thaleia het volgende:
Gisteren (zaterdagavond dus/nacht?) een lelijke schuiver? Behalve een gewonde linkerhand ook nog hoofdpijn zeker?
Hij stopt er binnenkort mee...quote:Op zondag 5 december 2004 16:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
wat is er met die blonde god gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |