Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
En geef Wodan een extra knuffel, hij zal zich wel alleen voelen...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem He had a black case in his hands Went through the back door and pulled out his gold companion He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
Seborik is wel de partypooper extra-ordinair! Maar omdat felicitatieposts me niks kunnen schelen wens ik Seborik veel sterkte toe, want iets verliezen waar je gehecht aan bent doet zeer en vergt kracht.
Ik hoorde op radio veronica dat het Rolling Stones week is, en dat er iemand was die tegen Mick Jagger gezegd had - dit is een anekdote die ze vertelden -, dat die persoon al héél lang fan was waarop Mick Jagger vroeg welke plaat die persoon als eerste had gekocht. Antwoordde de persoon: "Start Me Up." Hoe grappig is dat?
Nou, ik ben ook al heel lang fan van Paul Weller. De eerste cd die ik van hem kocht was er echter eentje van The Style Council, en daarna heb ik pas The Jam ontdekt.