abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23525063
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:00 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Rond het station stikt het van de parkeerruimte, wel meestal betaald. Ik zal je de opties geven komende vanuit het noorden via de A2.
Als je links het MVV-stadion ziet kom je ook direct de eerste stoplichten tegen. Ga hier naar rechts. Voor de parkeerruimte direct achter het station, bij de volgende stoplichten weer naar links, doorrijden via de Meerssenerweg totdat je voorbij de Mosa-fabriek bent. Dan zie je rechts al het station liggen en redelijke parkeerruimte bij de voetgangersbrug over de sporen.
Overdekt parkeren kan aan de Griend. Ga weer rechts bij het stadion, maar dit keer bij de 2e stoplichten links. De weg draait en keert wat en komt uiteindelijk langs de Maas uit. Direct voor de oprit van de Wilhelminabrug zie je rechts een ondergrondse parkeergarage.
3e optie is voor het station. Je volgt de instructies voor de parkeergarage Griend, maar direct voor de oprit van de Wilhelminabrug ga je linksaf. Je rijdt nu tegen de sporen aan. Rechtsaf en je ziet her en der wat parkeerruimte.

Ivo
TNX... Zat zelf te denken bij Ceramique te parkeren... Maar die eerste optie klinkt ook goed... Bij het spoor zelf zal wel allemaal kort parkeren zijn...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
  FOK!fotograaf dinsdag 23 november 2004 @ 20:43:28 #2
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23525181
TVP
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23525314
Komt er eigenlijk wel iemand met de trein? Anders kunnen we ook prima op de Ceramique afspreken.
pi_23526236
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: De binnenstad en omgeving
Waar: Maastricht
Wanneer: 28 november
Primair doel: feauteauz maken van de binnenstad en overige meetdeelnemers

Wie gaan ermee?

Ultra-Ivo

Bowiefan

Shark.Bait

-PatrickO-

***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: IJsbaan
Waar: Geleen
Wanneer: 23 januari
Primair doel: schaatsers verblinden met flitslampen

Wie gaan ermee?

Ultra-Ivo

Wie weten het nog niet zeker?
-

Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 15za én 30zo januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners

Wie gaan er mee?

Zaterdag 15 januari
Ouwesok
Rewimo en Christan
qltel
pdehoog
offy
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Subhuman
Huiz

Zondag 16 januari
Ouwesok
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Huiz

Ultra-Ivo

Shark.Bait

RonaldV

Xilantof

Oceanonix
Plek des onheils: Het noorden des lands
Waar: Nog niet bekend
Wanneer: Ook nog niet bekend
Primair doel: Gezellig knauwen

Wie gaan er mee?

beertje_

SpeedyGJ

Subhuman

Shark.Bait

KiwiTjuHh

PdeHoog

Ouwesok

De plannen:

Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten )

Hoorn teisteren met de camera (snacht's of overdag)

een veel te vroege meet bij Hoek van Holland

Als er iets niet klopt hoor ik wel
pi_23526293
-- die van zwarte piet is mooier --

[ Bericht 98% gewijzigd door PdeHoog op 23-11-2004 22:12:17 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_23526326
Ik was lekker eerder
pi_23526382
Is het een idee om de Emmen-meet een paar maandjes op te schuiven?

Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden .

[ Bericht 21% gewijzigd door PdeHoog op 23-11-2004 21:41:27 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_23526463
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:

Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden .
Baby Zebratjes
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_23526534
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:

stemt voor
pi_23526691
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Oceanonix het volgende:
Ik was lekker eerder

Die van mij is lekker mooier
pi_23526726
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:

[..]

Baby Zebratjes
Ah....Ymke gaat ook mee
* PdeHoog noteert Ymke voor Emmen
  FOK!fotograaf dinsdag 23 november 2004 @ 21:36:43 #12
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23526744
Ik ben ook voor het voorstel van het vooruitschuiven.

Edit:
schijnt al eerder te zijn voorgesteld, heb ik toen denk ik gemist. maar ik ben er voor!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23526812
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook voor het voorstel vna PdeHoog.
geeft meer tijd enzo...
en het weer ook...
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:40:57 #14
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_23526871
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:

[..]

Baby Zebratjes
Baby Pinguins

* Offy is voor
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:43:13 #15
79550 Ymke
your ghost
pi_23526929
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah....Ymke gaat ook mee
* PdeHoog noteert Ymke voor Emmen
Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen mis
pi_23526966
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen mis
Je moet ook niet naar Ouwesok zoeken, maar naar iemand met een 400mm lens en ik loop altijd achter anderen aan
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:45:27 #17
79550 Ymke
your ghost
pi_23526994
Ik weet niet eens hoe een lens er uit ziet ik heb maar een goedkoop cameraatje zonder extras
pi_23527043
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef Ymke het volgende:
Ik weet niet eens hoe een lens er uit ziet ik heb maar een goedkoop cameraatje zonder extras
Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mij . Die MOET je terug kunnen vinden

Maar als je ons niet wilt ontmoeten, laat dan maar hoor :'(
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:50:10 #19
79550 Ymke
your ghost
pi_23527118
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mij . Die MOET je terug kunnen vinden

Maar als je ons niet wilt ontmoeten, laat dan maar hoor
Jij onthoudt ook alles he?
pi_23527766
mij Emmen lijkt mij ook wel wat, als ik vrij ben dan, maar dat weet ik nog niet.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_23527779
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:50 schreef Ymke het volgende:

[..]

Jij onthoudt ook alles he?
Duh. Ik ben FOK!-ker....ik heb geen leven!
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:28:13 #22
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23528427
Hoi

tvp
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 24 november 2004 @ 10:09:47 #23
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23535838
is er al een datum bekend om met onze camera's te gaan patsen in het hoge noorden eigenlijk???

verkapte tvp
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23536151
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Komt er eigenlijk wel iemand met de trein? Anders kunnen we ook prima op de Ceramique afspreken.
Ik kom met de auto, maar ik verwacht eigenlijk dat Sharky met de trein komt... Anderzijds, kan ik Sharky ook oppikken op station Eindhoven en gezamenlijk naar Maastricht rijden... Ik weet alleen niet of dat nou sneller is...
- Dogbert
pi_23536207
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Oceanonix het volgende:
Wanneer: [b]15za én 30zo januari

Primair doel: feauteauz maken van de bewoners[/b]

Zaterdag 15 januari

Zondag 16 januari

Als er iets niet klopt hoor ik wel
Is het nu zaterdag 15 januari en zondag 30 januari, of klopt die zondag 16 januari
In geval 30 januari, dan mag je mij daar neerzetten... Maar ik ben het met de anderen eens, dat in het voorjaar het misschien beter is... Anderzijds, beetje sneeuw en dan pinguins op een heuveltje...
- Dogbert
  woensdag 24 november 2004 @ 10:41:47 #26
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23536404
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:27 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik kom met de auto, maar ik verwacht eigenlijk dat Sharky met de trein komt... Anderzijds, kan ik Sharky ook oppikken op station Eindhoven en gezamenlijk naar Maastricht rijden... Ik weet alleen niet of dat nou sneller is...
Het plan is om met de auto te komen, en mits het in regio Maastricht niet regent.... Maar het ziet er niet al te lekker uit voor zondag
Wel volle maan die avond
Zondags weer
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23536418
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:30 schreef -PatrickO- het volgende:

[..]

Is het nu zaterdag 15 januari en zondag 30 januari, of klopt die zondag 16 januari
In geval 30 januari, dan mag je mij daar neerzetten... Maar ik ben het met de anderen eens, dat in het voorjaar het misschien beter is... Anderzijds, beetje sneeuw en dan pinguins op een heuveltje...
Dit lijstje dus zaterdag 15 en zondag 16 was het laatste lijstje wat ik kon vinden. Volgens mij de keuze dus nu tussen deze twee.

Maar er zijn momenteel ook ideeen om deze meet te verplaatsen naar een zonniger tijdstip wanneer er meer jonge dieren in de dierentuin zijn.

Kortom er is nog niets zeker
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 november 2004 @ 10:46:47 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23536508
Een voorjaars/jonge dierenmeet in Emmen klinkt ook aantrekkelijk ja Wat ons betreft mag Emmen best naar de lente worden geschoven

Weet iemand wanneer de dierenbabyboom op zijn hoogst is over het algemeen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23536631
Even nog een vraagje voor zondag... Aangezien het mijn eerste keer is ken ik de gang van zaken nog niet, maar is het de bedoeling dat je zelf je lunch en drank meeneemt, of gaan we tussentijds ergens iets eten en drinken
- Dogbert
pi_23536697
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Het plan is om met de auto te komen, en mits het in regio Maastricht niet regent.... Maar het ziet er niet al te lekker uit voor zondag
Wel volle maan die avond
Zondags weer
Weather.com geeft zelden een juiste voorspelling af... Maar inderdaad, de kans op regen is groter dan de kans op zon... Anderzijds is het in Maastricht over het algemeen beter weer dan in de rest van Nederland... Afgelopen zondag vertrok ik uit Helmond met -1, mistig en bewolkt weer... 1 uur later in Maastricht was het +5, helder en zonnig... 2 uur later terug in Helmond was het +2 en bewolkt...
- Dogbert
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 november 2004 @ 11:03:35 #31
13151 crew  Rewimo
pi_23536832
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Even nog een vraagje voor zondag... Aangezien het mijn eerste keer is ken ik de gang van zaken nog niet, maar is het de bedoeling dat je zelf je lunch en drank meeneemt, of gaan we tussentijds ergens iets eten en drinken
In Naarden hebben we een snackbar onveilig gemaakt Neem in elk geval wat mee voor het geval jullie ergens verzeild raken waar geen gelegenheid is om iets te consumeren. Verder kun je volgens mij in Maastricht uitstekend terecht op culinair gebied
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23537200
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Er komt dus vooralsnog niemand met de trein
(men kan zich natuurlijk altijd alsnog hier opgeven voor de Maastricht meet van aanstaande zondag)
de logeeraanbieding geld ook nog steeds
Dus wat mij betreft kunnen we ook wel bij de Ceramique afspreken als dat handiger is.
Moet ik alleen ff weten wat en waar dat is
Ik kom trouwens zeer waarschijnlijk met introducé (Mijn hoteleuse komt mee )
pi_23537497
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Wel volle maan die avond
Zondags weer
UltraIvo woont in Maastricht, of in de buurt er van geloof ik, ik meende gelezen te hebben dat BowieFan ook redelijk in de buurt zit... Dus volgens mij hoeven we dan niet speciaal bij het station af te spreken... En dan ook niet perse bij Ceramique... Kunnen we ook op het Vrijthof of de Markt afspreken... Lekker centraal bij voldoende eetgelegenheden Kunnen we na afloop nog wat napraten op een terrasje...
- Dogbert
pi_23537637
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:20 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Er komt dus vooralsnog niemand met de trein
(men kan zich natuurlijk altijd alsnog hier opgeven voor de Maastricht meet van aanstaande zondag)
de logeeraanbieding geld ook nog steeds
Dus wat mij betreft kunnen we ook wel bij de Ceramique afspreken als dat handiger is.
Moet ik alleen ff weten wat en waar dat is
Ik kom trouwens zeer waarschijnlijk met introducé (Mijn hoteleuse komt mee )
Gezellig... Ceramique is vlak bij het station... Relatief nieuwe wijk, waar een paar jaar geleden een balkonnetje naar beneden is gestort... Ook vindt je er het Bonnefanten museum en de Vodafone gebouwen...
Maar het Vrijthof of de Markt zijn ook opties... Liggen midden in het centrum, is weliswaar wat lastiger om te vinden, maar wel lekker dicht bij terrasjes...
- Dogbert
pi_23543228
Via de Hoeg Brök is de Ceramique direct verbonden met het centrum. Alles is zowat op kruipafstand.
Bowiefan, de aanvliegroute voor plan Ceramique vanuit Gulpen:
Rij via de rijksweg door Margraten en Cadier&Keer. Rij alsmaar rechtdoor Maastricht binnen via de Akersteenweg. Blijf rechtdoorrijden en kruis een spoorweg en de A2. Vlak voor de Maas ga je van de Kennedybrug af (links zie je dan het MECC, rechts een volkswijk). Bij de rotonde ga je rechtsaf en zoek je ergense en parkeerplaats.
Mijn voorstel is om te verzamelen bij de ingang van het Centre Ceramique, daar waar ook de stadsbibiliotheek gevestigd is. Dit is bij de bocht in de Avenue Ceramique. Direct ernaast is het Plein 1992. Om wat meer daglicht te hebben wou ik de verzameltijd verleggen naar 10uur in de ochtend, Sharkbait lukt dat?
Langs de route die ik in gedachten had zijn we nooit verder dan 10minuten van een café of restaurant verwijderd. Neem wel wat stevige wandelschoenen mee. De route is redelijk lang, als je leuke plekken wilt zoeken bij de Kazamatten of de Hoge Fronten zul je regelmatig van de paden af moeten.
Alternatief programma voor als we overvallen worden door slecht weer in de middag, 'The Motorcycle Diaries" draait in het Filmhuis, een film over de motorreis van Che Guevara.
Bowiefan, als je nog wat suggesties voor zaterdagavond nodig hebt, zeg het maar, ik kan je dan nog wel wat tips geven.
pi_23543282
Aanvliegroute vanuit het noorden:
Blijf op de A2 rechtdoor rijden totdat je bij het knooppunt Europaplein hebt (je hebt dan een hele serie stoplichten gehad). Hier ga je naar rechts. Vanaf dan volg je de route die ik Bowiefan opgaf.
pi_23557208
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:53 schreef ultra_ivo het volgende:
....Alles is zowat op kruipafstand.
...
...Neem wel wat stevige wandelschoenen mee.

maar ff zonder gekheid, ik snap u route beschrijving volkomen

Ik zie trouwens op de webzijde van www.centreceramique.nl een andere slechtweer optie;
lekker kijken naar het werk van die andere amateurs

Hoeveel kilometer moet ik ongeveer op rekenen? (hou je er wel rekening mee dat we zo nu en dan willen fotograveren? )

Ik denk dat we de zaterdagavond lekker in Gulpen blijven Ivo. Lekker een huisgebrouwen biertje drinken op mijn logeeradresje
Maar voor een bijzondere of leuke uitgaanstip hou ik me/ons aanbevolen

[ Bericht 4% gewijzigd door Bowiefan op 25-11-2004 01:31:44 ]
pi_23558927
Zeg Bowiefan......we hebben hier een policy voor de breedte van plaatjes en foto's
pi_23562554
quote:
Op donderdag 25 november 2004 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Bowiefan......we hebben hier een policy voor de breedte van plaatjes en foto's
vertel...
pi_23562656
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:16 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

vertel...
550 breed en zo
pi_23562804
dat is die met een heel mooi kadertje van 20
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 november 2004 @ 12:54:37 #42
13151 crew  Rewimo
pi_23563241
Weg met dat kader dan
pi_23568861
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Weg met dat kader dan [afbeelding]
Je denkt indruk te maken met zo'n klein deegrollertje
- Dogbert
pi_23568896
Overigens zie ik op weeronline.nl verontrustende berichten... Zondag regen in Maastricht...
- Dogbert
pi_23570323
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:38 schreef -PatrickO- het volgende:

[..]

Je denkt indruk te maken met zo'n klein deegrollertje
duidelijk géén meetganger
als je erbij was geweest in Naarden, kropen de rillingen je nu nog over je rug

pi_23570829
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

duidelijk géén meetganger
als je erbij was geweest in Naarden, kropen de rillingen je nu nog over je rug

Ik hoop in Maastricht ontmaagd te worden... Maar zoals de weersvoorspellingen nu zijn...
- Dogbert
pi_23571556
ik ben dan toch in de buurt, dus wat mij betreft gaat het gewoon door.
paar druppen mag geen groot probleem opleveren volgens mij.
Maar volgens die link van jou hebben we de hele dag ee beetje regen, wat houd dat in
pi_23573235
quote:
Op donderdag 25 november 2004 18:44 schreef Bowiefan het volgende:
ik ben dan toch in de buurt, dus wat mij betreft gaat het gewoon door.
paar druppen mag geen groot probleem opleveren volgens mij.
Maar volgens die link van jou hebben we de hele dag ee beetje regen, wat houd dat in
Ik geloof dat het zoiets is als, er is 80% kans op regen, dus het gaat regenen, maar het gaat niet hard regenen... Beetje miezerig weertje dus... Te droog om binnen te blijven, te nat om buiten te blijven...
- Dogbert
pi_23579823
hey, hebben we het hier ook al over het weer in Maastricht?
Ivo is in het slowchat topic met het weer bezig
pi_23587255
Ukkel meldt licht regen tot motregen, Naardens weertje
pi_23588259
Zag net bij de knmi 90% kans op regen en 2-6mm neerslag... Op weeronline lijkt het er vooral op dat het 's middags wat harder gaat regenen in Maastricht... Nu ja, we wachten af...
- Dogbert
pi_23592618
Ik zag gisteren in de krant nog een optie voor als het 's middags regent. In het kader van de start van het carnavalsseizoen wordt er een ludiek tribunaal gehouden tegen enkele bekende Maastrichtenaren, waaronder een van de mannen achter het Plan Ceramique. Dat levert leuke binnenplaatjes op als we buiten niet kunnen fotograferen.

Ivo
pi_23599553
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 19:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zag gisteren in de krant nog een optie voor als het 's middags regent. In het kader van de start van het carnavalsseizoen wordt er een ludiek tribunaal gehouden tegen enkele bekende Maastrichtenaren, waaronder een van de mannen achter het Plan Ceramique. Dat levert leuke binnenplaatjes op als we buiten niet kunnen fotograferen.

Ivo
Dat lijkt me nu niet echt bepaald spannend... Zeker niet doordat Maastricht aan de buitenkant gewoon erg mooi is... Maar misschien dat eht ook te maken heeft met mijn aversie tegen carnaval...
Ik kijk nog even naar de weersverwachting voor morgen, maar als de voorspelling blijft dat het 's middags meer gaat regenen, dan denk ik dat ik skip... Dat fotografeert niet lekker...
- Dogbert
pi_23618644
Momenteel is het in Maastricht zacht en droog.
Patrick heeft zich desondanks toch afgemeld Bowiefan zit al in de buurt, Sharkbait, kom jij wel nog? Dan weet ik tenminste op hoeveel mensen ik om 10 uur morgenochtend moet wachten.

Ivo
pi_23619075
Bowiefan belde net op. Hij had een SMS-je van Sharkbait gekregen dat die ook niet komt. Het wordt dus een 3-persoons minimeet, Bowiefan, zijn gastvrouw en mijzelve.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 27 november 2004 @ 23:43:15 #56
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23619226
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 23:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Momenteel is het in Maastricht zacht en droog.
Maar ook donker .

Hopelijk zit de weersvoorspelling er grandioos naast morgen en kunnen we morgenavond een fraaie serie Mestreech verwachten al was het alleen maar om de afhakers een lesje te leren
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 08:33:32 #57
73911 ultra_ivo
pi_23624056
Een blik uit het raam leert mij dat het buiten kurkdroog is. Licht is het ook al.
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 10:26:54 #58
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23624477
quote:
Op zondag 28 november 2004 08:33 schreef ultra_ivo het volgende:
Een blik uit het raam leert mij dat het buiten kurkdroog is. Licht is het ook al.
hopelijk komen er toch wat leuke foto's uit
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23624574
Hier in Helmond iregent het nu toch behoorlijk (niet hard, maar ook geen miezer regentje) en is de lucht volledig bewolkt... Geen weer om mooie foto's te maken in ieder geval, want aan dit weer ga ik mijn camera niet blootstellen...

Hoe dan ook, ik vind het wel jammer, want ik ben heel nieuwsgierig naar de route die Ivo had uitgestippeld... En ik weet dat je in Maastricht hele mooie foto's kunt maken, maar met dit weer zullen het er heel veel minder zijn... Maar goed, ik hoop voor Ivo en Bowiefan dat ze het droog houden en mij en Sharky bewijzen dat we wel hadden moeten komen...
- Dogbert
pi_23624583
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:26 schreef Xilantof het volgende:

[..]

hopelijk komen er toch wat leuke foto's uit
Niet hopelijk......TUURLIJK komen er mooie foto's uit
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 10:57:23 #61
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23624727
In Flevoland staan de hemelsluizen op een kier. Het regent niet zichtbaar, maar toch wordt alles kleddernat.

Omdat elk nadeel se foordeel hepvrij naar een bekend staatsman : Ik ben eigenlijk best een beetje blij dat het niet vriest of anderszins erg koud is . Gisterochtend heeft de centrale verwarming namelijk onder donderend geraas het vaantje gestreken, zodat ik mezelf nu warm moet typen terwijl ik al vanaf gisteravond op een monteur zit te wachten .

Iemand al een idee wat we op korte termijn nog kunnen meeten Ouwesok heb d'r eigenlijk wel weer trek an
pi_23628202
Volgens weeronline was het weer in Maastricht stukken beter dan in Helmond. Tot 13:00 is het in Maastricht drooggebleven, terwijl je hier in Helmond dan al flink verzopen zou zijn... Mogelijk dus toch een verkeerde keuze gemaakt... Balen, maar het is neit anders... Ik hou gewoon niet van regen, en al helemaal niet om te fotograferen in de regen...
- Dogbert
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 16:15:22 #63
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23628362
quote:
Op zondag 28 november 2004 16:07 schreef -PatrickO- het volgende:
Balen, maar het is neit anders... Ik hou gewoon niet van regen, en al helemaal niet om te fotograferen in de regen...
Gegeven dat je toch nooit het weer krijgt dat je bestelt is het misschien toch een idee om je te bekwamen in de betere regenfotografie. Gegarandeerd een droogteperiode voor de komende meets
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 17:56:19 #64
73911 ultra_ivo
pi_23629311
Zo, ik zit alweer een uurtje thuis, maar fok lag er uit.
Om 10 uur kwam ik net aanfietsen bij het centre ceramique, zag ik al een rood Kangootje aanrijden met Bowiefan&gastvrouw.
Een ruim rondje door Maastricht gewandeld, her en der onderbroken in een van de betere kroegen.
Een rolletje onderweg naar de 1-uursservice gebracht (handig zo'n koopzondag), vanavond wordt er nog gescand (Ouwesok, dat is een rolletje geschotenop de Ricoh)
Als de foto's ingescand zijn maak ik een resultatentopic.
pi_23629348
quote:
Op zondag 28 november 2004 16:15 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Gegeven dat je toch nooit het weer krijgt dat je bestelt is het misschien toch een idee om je te bekwamen in de betere regenfotografie. Gegarandeerd een droogteperiode voor de komende meets
Ja, maar ik heb mijn 20D pas een maand... Die wil ik niet direct verkloten door wat regen...
- Dogbert
pi_23629715
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo, ik zit alweer een uurtje thuis, maar fok lag er uit.
Om 10 uur kwam ik net aanfietsen bij het centre ceramique, zag ik al een rood Kangootje aanrijden met Bowiefan&gastvrouw.
Een ruim rondje door Maastricht gewandeld, her en der onderbroken in een van de betere kroegen.
Een rolletje onderweg naar de 1-uursservice gebracht (handig zo'n koopzondag), vanavond wordt er nog gescand (Ouwesok, dat is een rolletje geschotenop de Ricoh)
Als de foto's ingescand zijn maak ik een resultatentopic.
En zo blijkt maar weer eens dat weersvoorspelling onjuist kunnen zijn, en dat hemelsbreed 70 km een wereld van verschil kan zijn... Balen... Maar goed, volgende keer beter...
- Dogbert
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 18:16:51 #67
73911 ultra_ivo
pi_23629751
De scanner is aangeslingerd, staat nu vrolijk te scannen op een serie foto's van het plan Ceramique
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 18:34:01 #68
73911 ultra_ivo
pi_23630131
De eerste resultaten van de Maastrichtmeet staan hier
Maastrichtmeet, de foto's
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 18:34:05 #69
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23630133
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:16 schreef ultra_ivo het volgende:
De scanner is aangeslingerd, staat nu vrolijk te scannen op een serie foto's van het plan Ceramique
Nog veel feauteau's kunnen maken
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 18:35:56 #70
73911 ultra_ivo
pi_23630175
2 rolletjes van 36 en wat beginnetjes op 2 andere rolletjes.
De lichtmeter van de Ricoh wilde na de eerste opname helemaal niet meer, dus deels op de Leningrad lichtmeter, deels op de waarde's van de Praktica lichtmeter en deels op het heilig oog de belichting bepaald.
pi_23633810
Zijn de plannen voor de Emmen meet al duidelijk bij iemand???
Ik zou het leuk vinden om mee te gaan maar dan moet er wel duidelijkheid zijn ........

Kortom wordt het januari of de lente met allemaal schattige jonge dieren?????

[ Bericht 0% gewijzigd door Oceanonix op 29-11-2004 14:09:30 ]
pi_23643110
quote:
Op zondag 28 november 2004 21:01 schreef Oceanonix het volgende:
Sijn de plannen voor de Emmen meet al duidelijk bij iemand???
Ik zou het leuk vinden om mee te gaan maar dan moet er wel duidelijkheid zijn ........

Kortom wordt het januari of de lente met allemaal schattige jonge dieren?????
Geen idee, ik zou inmiddels ook graag wat duidelijkheid willen hebben maar tot dusver wat ik heb aangedragen is nooit goed geweest dus ik ga zeker niks meer roepen wanneer
Wij gaan zeker eerdaags en in Januari naar Emmen
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_23643225
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:06 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Geen idee, ik zou inmiddels ook graag wat duidelijkheid willen hebben maar tot dusver wat ik heb aangedragen is nooit goed geweest dus ik ga zeker niks meer roepen wanneer
Wij gaan zeker eerdaags en in Januari naar Emmen
Dus je kan ons binnenkort vertellen of het zin heeft om in januari te gaan
pi_23643340
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:11 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Dus je kan ons binnenkort vertellen of het zin heeft om in januari te gaan
Persoonlijk maakt het mij helemaal niets uit.
Elk jaargetijde heeft zijn schoonheden om mijn moeder even te quoten
Emmen is telkens anders en zover ik weet worden er het hele jaar dieren geboren(het nieuwe magazine van het dierenpark hebben we nog niet binnen anders had ik precies kunnen vertellen wat er de afgelopen weken/maanden is geboren)
pi_23643409
Dit is het laatste wat "geboren" is. http://www.zoo-emmen.nl/s(...)emid=592&itemstart=0
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:25:25 #76
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23669965
Hoe zit het met 'de' meet in het noorden des lands?
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:27:45 #77
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23670028
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:40 schreef -PatrickO- het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het wel jammer, want ik ben heel nieuwsgierig naar de route die Ivo had uitgestippeld... En ik weet dat je in Maastricht hele mooie foto's kunt maken, maar met dit weer zullen het er heel veel minder zijn... Maar goed, ik hoop voor Ivo en Bowiefan dat ze het droog houden en mij en Sharky bewijzen dat we wel hadden moeten komen...
Ik was ook wel nieuwsgierig.. en ik had 2 nieuwe objectieven die ik wel had willen uitproberen.. maar gedane zaken nemen geen keer, voorjaar ga ik wel ff langs, hetzij met een meet, hetzij in mijn uppie...
pi_23707522
Voor de liefhebbers:

14 december is het lichtjesavond in Delft. De hele binnenstad is dan verlicht. Ook zijn er dan een aantal musea geopend. Oa. het Prinsenhof.

Dus.....Warme_Bakker: ik kan iig mee . Jij ook?

Andere geinteresseerden zijn ook welkom
pi_23707643
14e, da's dus een dinsdag?
moet geen probleem zijn. in lichtjesavonden heb ik meer ervaring dan jij
pi_23707647
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
14e, da's dus een dinsdag?
moet geen probleem zijn. in lichtjesavonden heb ik meer ervaring dan jij

donderdag 2 december 2004 @ 08:53:47 #81
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_23707664
Hoek van Holland: I'm in!
That's the way the cookie crumbles
pi_23707735
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:

14 december is het lichtjesavond in Delft. De hele binnenstad is dan verlicht. Ook zijn er dan een aantal musea geopend. Oa. het Prinsenhof.

Als je dat leuk vond kun je de avond daarna nog naar Nieuwegein, daar is dan Vreeswijk bij Kaarslicht....................
pi_23707857
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:00 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Als je dat leuk vond kun je de avond daarna nog naar Nieuwegein, daar is dan Vreeswijk bij Kaarslicht....................

Een avond is meer dan genoeg hoor
  donderdag 2 december 2004 @ 09:16:40 #84
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23707893
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:

ik heb interesse. Maar ik ben ook een watje en een koukleum. Dus dan weet je iig wat je aan mij hebt... ik neem de VR wel mee, anders zijn al mijn foto's bewogen van het klappertanden
  donderdag 2 december 2004 @ 09:18:13 #85
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23707914
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
Een avond is meer dan genoeg hoor

PdeHoog toch!!!! !
Volgens mij wil Ocee een romantische date bij kaarslicht hoor, en jij wijst haar bot af
pi_23707994
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:18 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

PdeHoog toch!!!! !
Volgens mij wil Ocee een romantische date bij kaarslicht hoor, en jij wijst haar bot af

sorry Ocee

Een romantische date bij kaarslicht met jou ben ik altijd voor in
pi_23708006
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:16 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ik heb interesse. Maar ik ben ook een watje en een koukleum. Dus dan weet je iig wat je aan mij hebt... ik neem de VR wel mee, anders zijn al mijn foto's bewogen van het klappertanden

watje

Maar u is genoteerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 2 december 2004 @ 11:24:06 #88
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23709881
Flevoland bij nacht
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 december 2004 @ 13:26:54 #89
13151 crew  Rewimo
pi_23712566
Hee, die heb ik al eens ergens gezien... Of was dat nou een andere-locatie-bij-nacht
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 2 december 2004 @ 14:34:30 #90
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23714034
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Hee, die heb ik al eens ergens gezien... Of was dat nou een andere-locatie-bij-nacht

Alle locaties die ik bij nacht fotografeer lijken op de een of andere manier op elkaar

noem het stijl
  donderdag 2 december 2004 @ 17:50:34 #91
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23718792
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_23724922
Warme_bakker.....morgen gaan xil en ik een rondje Delft doen. Kun je mee of niet?
pi_23724949
Doe je de route van volgende week?
pi_23724977
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:08 schreef Bowiefan het volgende:
Doe je de route van volgende week?

Als je daar prijs op stelt, kunnen we wel wat foto's maken van de route
pi_23725036
vooral het allerlaatste stukje
dat willen ze allemaal weten
pi_23727456
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:11 schreef Bowiefan het volgende:
vooral het allerlaatste stukje
dat willen ze allemaal weten

Als Xil en Bakker de politie ff afleiden probeer ik wel naar binnen te glippen
pi_23727531
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 2 december 2004 @ 23:44:50 #98
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23727593
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als Xil en Bakker de politie ff afleiden probeer ik wel naar binnen te glippen

Met jouw afmetingen valt het inderdaad niet op nee
pi_23727690
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:44 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Met jouw afmetingen valt het inderdaad niet op nee

Ik hoop dat we hier niets onaardigs mee bedoelen
  FOK!fotograaf vrijdag 3 december 2004 @ 07:25:38 #100
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23730948
Pdehoog, ik denk dat we ook even het weer moeten afwachten, ik werd namelijk wakker met een zeer rustgevend getik op mijn zolderraam...
en ik weet dat jij regenfotografie wel wil doen, maar ik wat midner
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23731459
Niets van gemerkt hoor . Maar ja....ik ben ook net een half uurtje wakker verslapen ja

Verder geen probleem denk ik. We kijken vanavond even verder
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 3 december 2004 @ 10:40:39 #102
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23732876
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik hoop dat we hier niets onaardigs mee bedoelen

Ben ik ooit onaardig
pi_23733298
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:40 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ben ik ooit onaardig

FOK!fotograaf vrijdag 3 december 2004 @ 14:05:02 #104
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23737370
het weer is wisselvallig, maar het komt goed
we kijken tegen het vallen van de avond wel.

en D_W_B ? komt die ook?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23737710
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:05 schreef Xilantof het volgende:
het weer is wisselvallig, maar het komt goed
we kijken tegen het vallen van de avond wel.

en D_W_B ? komt die ook?

Geen idee, heb hem nog niet zien reageren. Mail of bel hem ff
  FOK!fotograaf vrijdag 3 december 2004 @ 16:27:10 #106
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23740541
pdehoog, ik heb zelf een auto tot mijn beschikking.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23740788
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:27 schreef Xilantof het volgende:
pdehoog, ik heb zelf een auto tot mijn beschikking.

Ik stel voor dat je naar mij komt (uurtje of half 8 of zo) en dat we dan naar de stad gaan. Auto in stad is geen succes ben ik bang, dus misschien maar ff lopen
  FOK!fotograaf vrijdag 3 december 2004 @ 16:42:14 #108
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23740869
Ik sta om half 8 beneden bij je voor de deur.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23741325
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:42 schreef Xilantof het volgende:
Ik sta om half 8 beneden bij je voor de deur.

Bakker ook . Dit gaat helemaal goed komen

* PdeHoog wrijft in zijn handen

Dit wordt een leuk weekend . VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL fotograferen. Zondag lekker naar blijdorp. Tenminste geen last van enge FOK!-kers die de beesten afschrikken en ook geen last van kleine kindertjes. Het is tenslotte sinterklaas-dag die dag .
  FOK!fotograaf vrijdag 3 december 2004 @ 17:07:08 #110
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23741503
Bakker komt ook vanavond?
mooi!
dan kan ik het statiefje terug geven!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23742699
Bakker is der alweer

Pdehoog moest wel geschrokken zijn, van zo'n huis vol met brugklassers die surprises vieren
pi_23742732
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:07 schreef Xilantof het volgende:

dan kan ik het statiefje terug geven!

hčččččhččččč
pi_23742772
bij deze vraag ik trouwens om een klein klein, héél klein beetje solidariteit, want het kan immersch voorkomen dat ik één ā twee minuutjes te laat ben, daar mijn oude pa nog niet thuis is, en de pot met prut niet eerder op tafel komt

Ik zal er zijn
pi_23743475
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Bakker is der alweer

Pdehoog moest wel geschrokken zijn, van zo'n huis vol met brugklassers die surprises vieren

Ik ben me idd helemaal de t**** geschrokken. Wat een pokkeherrie zeg . Ik kan me niet voorstellen dat ik ook zo was vroeger
pi_23744029
hehehehe

Ik spring nu op mijn fietsje... hoop dat het niet te mistig is, en ik kom eraan. groets!!
  vrijdag 3 december 2004 @ 21:45:25 #116
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23747618
ik heb iets gemist denk ik
pi_23747686
ik denk het ook SB, zou jij niet mee Delft in
pi_23749105
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:45 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb iets gemist denk ik

Shark krijgt een herkansing de 14e en wees blij.....de mooie sfeerverlichting die ik had verwacht was er dus niet .

Oostpoort.......donker
Stadhuis.....donker
Nieuwe kerk.....afgezet en donker
Oude kerk....wel verlicht
St. Agathaplein / Prinsenhof.....donker en verder niet mooi verlicht

Kortom.....even afwachten wat de foto's gedaan hebben en dan nog maar een rondje doen . Alleen dat statief
  FOK!fotograaf vrijdag 3 december 2004 @ 22:53:29 #119
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23749230
ik zit ook weer thuis
ik merk al dat er vandaag niets komt van mijn hand.
morgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:28:51 #120
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23749916
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Shark krijgt een herkansing de 14e en wees blij.....de mooie sfeerverlichting die ik had verwacht was er dus niet .
waterkoud? mist?
quote:

Oostpoort.......donker
Stadhuis.....donker
Nieuwe kerk.....afgezet en donker
Oude kerk....wel verlicht
St. Agathaplein / Prinsenhof.....donker en verder niet mooi verlicht

Kortom.....even afwachten wat de foto's gedaan hebben en dan nog maar een rondje doen . Alleen dat statief

Ik heb vandaag het Mauritshuis te Den Haag bezocht, en heb wat foto's genomen met mijn Shift objectiefje.. ik ben benieuwd naar de resultaten.. Indien god, neem ik em mee+statief de 14e (dat is een dinsdag? )
pi_23750462
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

waterkoud? mist?
[..]

Gewoon uitgezet door die prutsers

quote:

Ik heb vandaag het Mauritshuis te Den Haag bezocht, en heb wat foto's genomen met mijn Shift objectiefje.. ik ben benieuwd naar de resultaten.. Indien god, neem ik em mee+statief de 14e (dat is een dinsdag? )

Idd een dinsdag . Ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken. Nog nooit meegemaakt iig
  FOK!fotograaf maandag 13 december 2004 @ 04:49:40 #122
73911 ultra_ivo
pi_23930081
Voor de 23e januari (Geleen - schaatsmarathon) werd ik gisteravond opgebeld. De organisatie, wat ik wil doen die dag. Bochtencommisaris leek me wel wat, of ik nou via de zoeker of rechtstreeks kijk of iedereen zijn handjes thuis houdt maakt toch niks uit. En ik sta graag in de bocht om foto's te maken Nu alleen uitzoeken waar ik de walkie-talkie ga laten, 3 camera's moet ik ook nog omhangen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2004 @ 07:05:49 #123
13151 crew  Rewimo
pi_23930248
quote:
Op maandag 13 december 2004 04:49 schreef ultra_ivo het volgende:
3 camera's moet ik ook nog omhangen
Denk je dat je daar genoeg aan hebt

maandag 13 december 2004 @ 09:28:03 #124
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23931048
Wanneer is die Groningen meet?
pi_23931064
En wanneer de Emmen meet????
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2004 @ 09:30:10 #126
13151 crew  Rewimo
pi_23931078
Emmen gaat naar het voorjaar toch?
pi_23932512
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Groningen meet Heb ik iets gemist
- Dogbert
pi_23932565
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Oceanonix het volgende:

Wie gaan ermee?

Ultra-Ivo

-

Wanneer: 15 za én 30 zo januari

Wie gaan er mee?

Zaterdag 15 januari
Ouwesok
Rewimo en Christan
qltel
pdehoog
offy
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Subhuman
Huiz

Zondag 16 januari
Ouwesok
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Huiz

Ultra-Ivo

Shark.Bait

RonaldV

Xilantof

Oceanonix

Wie gaan er mee?

beertje_

SpeedyGJ

Subhuman

Shark.Bait

KiwiTjuHh

PdeHoog

Ouwesok

De plannen:

Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten )

Hoorn teisteren met de camera (snacht's of overdag)

PatrickO ik denk dat je idd wat gemist hebt. Er staat nog geen datum vast
pi_23958281
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Het is geen Groningenmeet maar die kan natuurlijk ook weer gerealiseerd worden
De bedoeling was Dokkum en als er tijd over is en animo kan Lauwersoog erbij gepakt worden.
Planning moet nog met SpeedyGJ besproken worden en datum is nog niet bekend(waarschijnlijk wanneer de dagen weer wat langer zijn).
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Emmen gaat naar het voorjaar toch?
Wij zijn er afgelopen woensdag geweest en ik wordt er nooit flauw van maar het is wel zo dat het gewoon grauw is maar en blijft natuurlijk genoeg moois over alleen mis je het groen een beetje buiten.
Geen idee wanneer de meesten nu willen voor de Emmenmeet
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:58 schreef -PatrickO- het volgende:

[..]

Groningen meet Heb ik iets gemist
Dat was in september maar het was meer een minimeet: animo om het over tedoen??
  dinsdag 14 december 2004 @ 01:15:15 #130
40714 Subhuman
Televised confession
pi_23958571
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 00:59 schreef beertje_ het volgende:

Dat was in september maar het was meer een minimeet: animo om het over tedoen??
Hee beertje_! Lang niet gezien!

Ik heb nog wel een keer weer zin in een Groningenmeet. Maar dat moet dan ook op de lange termijn, denk niet dat ik er met kerst en oud en nieuw, en de weken daarna, tijd voor heb. Maar zin heb ik zeker!

Waarom ben ik nog wakker trouwens... Weltrusten allemaal!
pi_24187342
Ik vind dat minstens onder "Plannen" een architectuur-meet op de Uithof wel kan. Erg interessant daar, en Xila wil wel heb ik gehoord. En dat nonixje mijn deel van de stad een beetje ontkent, mja, da's dan jammer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  FOK!fotograaf vrijdag 24 december 2004 @ 21:20:37 #132
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24188770
ik ben voor
ik heb trouwens vanaf 14 jan tot 7 feb even rust van stage (als alles goed gaat, dus dan zou ik eventueel wel weer eens wat leuks kunnen doen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_24189020
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dat minstens onder "Plannen" een architectuur-meet op de Uithof wel kan. Erg interessant daar, en Xila wil wel heb ik gehoord. En dat nonixje mijn deel van de stad een beetje ontkent, mja, da's dan jammer
Ik ontken jouw deel van de stad niet, ik negeer het
  zondag 26 december 2004 @ 14:20:32 #134
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24217488
Ik wist niet dat Fles de halve stad in zijn bezit had! Teering..

En groningen, Friesland.. och... mijn topografische kennis is wat minder ontwikkeld.. ik zal wel een inburgeringscursus gaan volgen
  maandag 27 december 2004 @ 20:47:45 #135
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_24241922
is er eigenlijk al iets bekent over de Hoorn Meet.
Wanneer gaat die plaats vinden??
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  dinsdag 28 december 2004 @ 14:37:05 #136
110304 bima
Jepiamadogfan
pi_24256198
Als ik het voor het zeggen had absoluut 1-ymke 2-offy
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.onderzoek5303
pi_24256246
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 14:37 schreef bima het volgende:
Als ik het voor het zeggen had absoluut 1-ymke 2-offy
Waar heeft u het over?
  dinsdag 28 december 2004 @ 14:47:18 #138
40714 Subhuman
Televised confession
pi_24256333
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 14:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Waar heeft u het over?
Verkeerde topic vermoed ik!
pi_24261120
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:34 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Ik ontken jouw deel van de stad niet, ik negeer het
Jah daar zien we lekker veel van

Archi-meet Uithof: Nonix komt ook!!
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:26:12 #140
40714 Subhuman
Televised confession
pi_24261441
Ik vind het wel eens tijd voor een nieuw overzicht!

Wie gaan ermee?

Ultra-Ivo

Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Wanneer: nog niet bekend

Wie gaan er mee?

Ouwesok
Rewimo en Christan
qltel
PdeHoog
Offy
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Subhuman
Huiz

Ultra-Ivo
Shark.Bait
RonaldV
Xilantof
Oceanonix

Wie gaan er mee?

beertje_
SpeedyGJ
Subhuman
Shark.Bait
KiwiTjuHh
PdeHoog
Ouwesok

Plek des onheils: Utrecht
Waar: De Uithof
Wanneer: 29 of 30 januari
Primair doel: Foto's maken

Wie gaan er mee?

Oceanonix
Dr_Flash
Xilantof
Ouwesok

Shark.Bait
ElsCapone
Hayk
sander0105

Plek des onheils: Een begraafplaats
Primair doel:

Wie gaan er mee?

Isabeau
Oceanonix
Rewimo

Subhuman

De plannen:
Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten)
Hoorn teisteren met de camera ('s nachts of overdag)

[ Bericht 0% gewijzigd door Subhuman op 29-12-2004 11:48:28 ]
pi_24279357
Uithof lijkt me erg gaaf, maar dan wel graag op de 30e en niet zelf op de foto (ja sorry ).

Kerkhof trouwens idem.
  woensdag 29 december 2004 @ 19:38:47 #142
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24281989
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:08 schreef k_man het volgende:
Uithof lijkt me erg gaaf, maar dan wel graag op de 30e en niet zelf op de foto (ja sorry ).

Kerkhof trouwens idem.
Voor die laatste meet regelen we wel een kist. Wil je eikenhout of triplex?
pi_24294289
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:08 schreef k_man het volgende:

Kerkhof trouwens idem.
Dat moet zijn: maar dan wel graag op de 29e. Op de 30e is al een TRV-meet gepland.
pi_24295576
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:38 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Voor die laatste meet regelen we wel een kist. Wil je eikenhout of triplex?
Geen glazen deksel toch hč?
pi_24300484
Gevuld met Transylvaanse aarde graag.
  FOK!fotograaf donderdag 30 december 2004 @ 18:18:16 #146
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24302026
ik vind de 29ste ook prima
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_24370471
Emmen wordt dus verplaatst naar het voorjaar Noteer mij dan maar bij de aanwezigen...
Is er al iets meer bekend over de "Het Noorden onveilig maken" meet Zoals plaats en zo Hoe dan ook, een "misschien" kan natuurlijk altijd genoteerd worden...
- Dogbert
  maandag 3 januari 2005 @ 12:55:42 #148
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24370557
Als je naar het noorden gaat stel ik de "Weerribben" (overijssel geloof ik) voor. Het is daar zooooo mooi!!

* Puckzzz meet (nog) niet hoor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 3 januari 2005 @ 14:36:43 #149
40714 Subhuman
Televised confession
pi_24372183
Overijssel is voor sommigen niet echt noordelijk hoor!
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 3 januari 2005 @ 23:02:28 #150
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24380775
quote:
Op maandag 3 januari 2005 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
Als je naar het noorden gaat stel ik de "Weerribben" (overijssel geloof ik) voor. Het is daar zooooo mooi!!
De weerribben is een regelrechte aanrader . alleen wel even verderop in het jaar wanneer de boel daar weer groen wordtof als het flink gaat vriezen, dan mag het ook in de winter
quote:
* Puckzzz meet (nog) niet hoor
En wat moeten we doen om Puckzzz over de streep te trekken
pi_24389554
quote:

Wie gaan er mee?

beertje_
SpeedyGJ
Subhuman
Shark.Bait
KiwiTjuHh
PdeHoog
Ouwesok

Wie gaan er mee?

Oceanonix
Dr_Flash
Xilantof
Ouwesok

Shark.Bait
ElsCapone
Hayk
sander0105
Hč gezellig meeten
mag ik ook mee?
voor die 2e een voorbehoudje, ik geloof dat ik dan alleen de 29e kan.

duurt nog lang trouwens, iemand zin om komende zondag ff ergens de natuur in te duiken?
Oostvaardersplassen of natuurpark Lelystad (andere ideen zijn natuurlijk ook mogelijk
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:53:23 #152
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24390165
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:02 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

De weerribben is een regelrechte aanrader . alleen wel even verderop in het jaar wanneer de boel daar weer groen wordtof als het flink gaat vriezen, dan mag het ook in de winter
[..]

En wat moeten we doen om Puckzzz over de streep te trekken
Het is daar erg mooi idd. wel je camera stevig vasthouden, om de mooie plekjes te bereiken moet je zeker een bootje huren

* Puckzzz komt misschien op een meetje wanneer het dichter bij mij in de buurt is.

Ik heb dan wel een autootje gekregen maar ik ben nog bezig met mijn rijbewijs. Dat had ik lekker nog niet verteld Dus dan moet vriendje rijden en die houd niet van fotografie, dus die zal ik heel moeilijk mee krijgen vrees ik.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 4 januari 2005 @ 12:58:14 #153
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24390235
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz komt misschien op een meetje wanneer het dichter bij mij in de buurt is.

Ik heb dan wel een autootje gekregen maar ik ben nog bezig met mijn rijbewijs. Dat had ik lekker nog niet verteld Dus dan moet vriendje rijden en die houd niet van fotografie, dus die zal ik heel moeilijk mee krijgen vrees ik.
Bij de meets tot op heden hadden we hele goeie vervoersregelingen toch...Offy ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 januari 2005 @ 13:00:58 #154
13151 crew  Rewimo
pi_24390280
Kweenie of je toevallig in de buurt van Roosendaal woont? Dan zijn er misschien mogelijkheden tot meerijden. Als qltel en ik tenminste bij hem zijn op het moment dat we naar een meet vertrekken
pi_24390294
Ik kom ook ooit wel eens naar een meet, bij voorkeur eentje waar er insecten worden bestudeerd. Het zal dus pas lente/zomer worden. En dan mag het ook niet te ver zijn natuurlijk.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:03:27 #156
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24390309
Ik woon in Veghel. Noord Brabant dus.

Vlak bij Beek en Donk
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:14:27 #157
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_24390521
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:58 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Bij de meets tot op heden hadden we hele goeie vervoersregelingen toch...Offy ?
Ik mag absoluut niet klagen
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik woon in Veghel. Noord Brabant dus.

Vlak bij Beek en Donk
Dat gaat helemaal goedkomen (er wonen schrikbarend veel FOT-ers in omgeving Helmond, en anders is er altijd wel iemand uit Delft ofzo die een paar uur om wil rijden )
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:14:32 #158
40714 Subhuman
Televised confession
pi_24390522
Een nieuwe pagina, een nieuw overzicht!

Wie gaan ermee?

Ultra-Ivo

Wie gaan er mee?

Oceanonix
Dr_Flash
Xilantof
Ouwesok
K_man (29)

Shark.Bait
ElsCapone
Hayk
sander0105
Bowiefan (29)
De_Warme_bakker

Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Wanneer: nog niet bekend

Wie gaan er mee?

Ouwesok
Rewimo en Christan
qltel
PdeHoog
Offy
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Subhuman
Huiz
-PatrickO-
Auticia
mvdlubbe

Ultra-Ivo
Shark.Bait
RonaldV
Xilantof
Oceanonix
De_Warme_bakker

Wie gaan er mee?

beertje_
SpeedyGJ
Subhuman
Shark.Bait
KiwiTjuHh
PdeHoog
Ouwesok
Bowiefan

-PatrickO-
De_Warme_bakker

Plek des onheils: Een begraafplaats

Wie gaan er mee?

Isabeau
Oceanonix
Rewimo
K_man

Subhuman

Plek des onheils: Hoorn

Wie gaan er mee?

robbedoeseos300d

De plannen:
  • Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten)
  • Een veel te vroege meet bij Hoek van Holland

[ Bericht 3% gewijzigd door Subhuman op 06-01-2005 11:14:05 ]
  •   dinsdag 4 januari 2005 @ 13:16:42 #159
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_24390567
    En geen enkele FOTter woont in de mooie omgeving van Enschede!

Het is trouwens erg de moeite waard om voor een meet wat langer te rijden. Ondergetekende heeft ook meerdere malen het halve land doorgecrosst voor een meeting, dus er is geen enkele reden om te zeggen dat het zo dichtbij mogelijk moet zijn!
    pi_24397111
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 13:16 schreef Subhuman het volgende:
    En geen enkele FOTter woont in de mooie omgeving van Enschede!
    waar woont u dan
      dinsdag 4 januari 2005 @ 19:33:09 #161
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_24397294
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 19:20 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

waar woont u dan
      dinsdag 4 januari 2005 @ 23:18:54 #162
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_24400713
    ben toch wel eens benieuwd wanneer de meet van Hoorn op het programma komt te staan.
    Ik zie n.l. ook andere meets die al wel op het programma staan, maar waar ook nog geen datum van bekent is.
    2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
      woensdag 5 januari 2005 @ 20:46:21 #163
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_24418139
    Speciaal voor jou heb ik hem er even bijgezet!
    pi_24419826
    mag ik op de 'misschien'-lijst bij Emmen en Utrecht?

en als mijn stadsgenoot Pdehoog toevallig een plekkie over heeft tezijnertijd, reis ik ook graag mee richting het Noorden des Landsch
      woensdag 5 januari 2005 @ 22:13:52 #165
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_24419993
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 20:46 schreef Subhuman het volgende:
    Speciaal voor jou heb ik hem er even bijgezet!
    Bedankt

Nu nog ff afwachten wie er nog meer gaan.
    En wanneer
      Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 5 januari 2005 @ 22:19:49 #166
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24420137
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 23:18 schreef robbedoeseos300d het volgende:
    ben toch wel eens benieuwd wanneer de meet van Hoorn op het programma komt te staan.
    Ik zie n.l. ook andere meets die al wel op het programma staan, maar waar ook nog geen datum van bekent is.
    Misschien komt er meer animo voor een Hoorn-meet als we daar in elk geval met een doel naar toe gaan. Of wanneer de niet Hoorn-kenners weten wat daar aan fotogenieks is te vinden.
      woensdag 5 januari 2005 @ 22:24:08 #167
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_24420233
    Wie kwam eigenlijk met het idee van een Hoorn meet?
      woensdag 5 januari 2005 @ 22:28:04 #168
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_24420334
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 22:19 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Misschien komt er meer animo voor een Hoorn-meet als we daar in elk geval met een doel naar toe gaan. Of wanneer de niet Hoorn-kenners weten wat daar aan fotogenieks is te vinden.
    De oude binnenstad
    De haven
    Stoomtrein

dat is wat mij zo te binnen schiet.
    Maar volgens mij zijn er mensen hier op Fok die uit Hoorn komen en dus nog veel meer kunnen opnoemen
    pi_24421304
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 22:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:
    mag ik op de 'misschien'-lijst bij Emmen en Utrecht?

en als mijn stadsgenoot Pdehoog toevallig een plekkie over heeft tezijnertijd, reis ik ook graag mee richting het Noorden des Landsch
    a) je bent mijn stadsgenoot niet . Ik woon in een stad, jij in een gehuchtje op fietsafstand hiervandaan
    b) dat hoef je niet te vragen, dat plekje is al gereserveerd voor je
    pi_24422072
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 12:20 schreef Bowiefan het volgende:
    duurt nog lang trouwens, iemand zin om komende zondag ff ergens de natuur in te duiken?
    Oostvaardersplassen of natuurpark Lelystad (andere ideen zijn natuurlijk ook mogelijk
    * meldt

Ondanks mijn goeie voornemen van minder meeten de komende drie maanden kan ik het toch ff niet laten . Heb wel zin in wat andere fotogenieke omgevingen

Wie volgt
      donderdag 6 januari 2005 @ 00:00:37 #171
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_24422688
    Er staat niets in mijn virtuele agenda voor zondag a.s. geplanned.
      donderdag 6 januari 2005 @ 00:53:41 #172
    48233 Auticia
    warriorette
    pi_24424279
    Count me in voor Noorder Dierenpark Emmen.

Mits ik vrij ben die dag .
    Mijn meneer wil ook mee.
    I bet you are flying inside.
    pi_24426999
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
    Er staat niets in mijn virtuele agenda voor zondag a.s. geplanned.
    Ook niet in je real-life agenda? voor het geval je natuurlijk een leven hebt
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 07:16:27 #174
    13151 crew  Rewimo
    pi_24427050
    Als jullie zondag een beetje bijtijds op pad gaan, kunnen wij misschien ook wel mee, moet even peilen bij qltel (want dan moeten we natuurlijk vroeg op ). Betekent wel dat zoonlief ook meegaat, maar misschien kunnen we de jongesokjes dan ook strikken? Lijkt me een mooi koppel, Ingrid en Christan
    pi_24427298
    Het Hoorn-idee kwam van Gutteguttegut

wat is er zondag te doen
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 08:38:02 #176
    13151 crew  Rewimo
    pi_24427323
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 08:33 schreef Oceanonix het volgende:
    wat is er zondag te doen
    Zie onderaan deze post: Fotomeeting deel 18, geef je hier op!
      donderdag 6 januari 2005 @ 08:50:55 #177
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_24427396
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 06:30 schreef PdeHoog het volgende:
    Ook niet in je real-life agenda? voor het geval je natuurlijk een leven hebt
    Ik heb geen real-life agenda. Ik heb alleen een virtuele agenda
    Of mijn leven virtueel of rl is, dat is een andere kwestie.
      donderdag 6 januari 2005 @ 08:52:25 #178
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_24427400
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 07:16 schreef Rewimo het volgende:
    Als jullie zondag een beetje bijtijds op pad gaan, kunnen wij misschien ook wel mee, moet even peilen bij qltel (want dan moeten we natuurlijk vroeg op ). Betekent wel dat zoonlief ook meegaat, maar misschien kunnen we de jongesokjes dan ook strikken? Lijkt me een mooi koppel, Ingrid en Christan
    Dan gaan we helemaal door de geluidsbarriere heen
    pi_24427407
    Hmmm
    Virtuele agenda is maagdelijk wit voor zondag.
    De reallife agenda is ook maagdelijk wit heb ik dan echt geen leven?

Kortom ik kan zondag mee!
    pi_24427465
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 08:53 schreef Oceanonix het volgende:
    heb ik dan echt geen leven?
    Nee . Net als de rest van ons
    pi_24427481
    Het is mogelijk om een lift te krijgen vanaf station Lelystad???
    pi_24428194
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 09:05 schreef Oceanonix het volgende:
    Het is mogelijk om een lift te krijgen vanaf station Lelystad???
    Ik wil je best in Utrecht oppikken hoor, eventueel (als ik tenminste van Utrecht gemakkelijk in Lelystad kan komen )
      donderdag 6 januari 2005 @ 10:24:41 #183
    101983 exile0000
    mad scientist
    pi_24428361
    Wel gevaarlijk, een lift aannemen van iemand die bot en kort door de bocht gaat...
    Riemen vast!
    "Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
    Music, Anyone? Photo's, Anyone?
    pi_24428516
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 10:24 schreef exile0000 het volgende:
    Wel gevaarlijk, een lift aannemen van iemand die bot en kort door de bocht gaat...
    Riemen vast!
    Het probleem schijnt meer de remtechniek te zijn........................
    pi_24428522
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 10:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik wil je best in Utrecht oppikken hoor, eventueel (als ik tenminste van Utrecht gemakkelijk in Lelystad kan komen )
    Heb geen idee of dat makkelijk is
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 10:39:02 #186
    13151 crew  Rewimo
    pi_24428549
    pi_24428820
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 10:37 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Heb geen idee of dat makkelijk is
    Ik heb al gekeken. Het moet te doen zijn. Interesse?
    pi_24428831
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 10:36 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Het probleem schijnt meer de remtechniek te zijn........................
    Er is niets mis met mijn remtechniek
    vraag maar aan Xil en Bakker
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 11:01:43 #189
    13151 crew  Rewimo
    pi_24428852
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
    Die hebben de blauwe plekken nog op hun voorhoofd staan
    pi_24429014
    quote:

[..]

Ik heb al gekeken. Het moet te doen zijn. Interesse?
    Ja
    pi_24429041
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 11:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die hebben de blauwe plekken nog op hun voorhoofd staan
    Dat bedoel ik
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 11:15:28 #192
    13151 crew  Rewimo
    pi_24429047
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 11:14 schreef Oceanonix het volgende:
    Dat bedoel ik
    Je kunt altijd een helm opzetten natuurlijk
      donderdag 6 januari 2005 @ 11:15:55 #193
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_24429055
    quote:

[..]

Ik heb anders laatst ook verhalen van Offy gehoord over bepaalde, niet noodzakelijke noodstops.

[ Bericht 2% gewijzigd door Subhuman op 06-01-2005 11:29:41 ]
    pi_24429290
    Nou

Ooooooooooooooooooooooouwesok....ze pesten me
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 11:30:37 #195
    13151 crew  Rewimo
    pi_24429311
    Over Sok gesproken... (die moest druk vergaderen vandaag), die moet natuurlijk ook mee met de Jongesokjes.
      donderdag 6 januari 2005 @ 11:30:48 #196
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_24429317
    En dan heeft ie ook nog commentaar op mijn rijgedrag!
    pi_24429334
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 11:15 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Ik heb anders laatst ook verhalen van Offy gehoord over bepaalde, niet noodzakelijke noodstops.
    Waarom schrijf je eerst dat Offy dat zei en haal je dat snel weg? Bang dat ze boos wordt

overigens weet ik nu echt niet waar je het over hebt
      donderdag 6 januari 2005 @ 11:34:22 #198
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_24429375
    Wat?

De reden dat ik die post wijzigde is dat ik noodstoppen had geschreven in plaats van noodstops.
    pi_24429402
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 11:34 schreef Subhuman het volgende:
    Wat?

De reden dat ik die post wijzigde is dat ik noodstoppen had geschreven in plaats van noodstops.
      Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 6 januari 2005 @ 11:51:27 #200
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24429706
    Ondergetekende is zondag wel voor een meet te porren .

Van de kleine sokjes zal alleen Jongesok dan van de partij zijn.
    pi_24429734
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 11:51 schreef Ouwesok het volgende:
    Ondergetekende is zondag wel voor een meet te porren .

Van de kleine sokjes zal alleen Jongesok dan van de partij zijn.
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 11:53:24 #202
    13151 crew  Rewimo
    pi_24429746
    Gezellie, Sok. Had je andere jongesokje en Christan weleens bij elkaar willen zien trouwens. Leuk voor de kinderpraatjes
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 11:55:06 #203
    13151 crew  Rewimo
    pi_24429780
    Oja, kunnen we dan een beetje bijtijds beginnen (uur of 10)? En waar beginnen we?

[sub nu eerst lunchen[/sub]
    pi_24431003
    zo zeg, ik zal nog eens wat roepen....

Het wordt nog gezellig zondag

ff resumeren:

het OM-dreamteam
    Haaiebeet (virtueel)
    Nonixje
    Vrouwtje deegroller met mannen
    DeSokken (versie oud en jong)

alweer 9....

10 uur... ach, als het maar gezellig is....
    * Bowiefan moet de hele opvolgende nacht werken, ach, blijf ik maandag wel de hele dag in bed

hier maar afspreken dan?
    kunnen we dan nog wel ff kijken waar we heen gaan
    persoonlijk heb ik lichte voorkeur voor Natuurpark, kun je leuk wandelen en is ook nog wat te fotograferen.....

ff snel een diatje ingescanned (geen crop) van een rolletje wat ik gevuld had met testplaatjes (ik was met mijn 135 mm aan het spelen)
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 13:14:59 #205
    13151 crew  Rewimo
    pi_24431066
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 13:11 schreef Bowiefan het volgende:

hier maar afspreken dan?
    Is dat dezelfde als met de portretmeet? Hm... hoop dat ik Christan meekrijg daarvandaan Ik koop 'm wel om met de belofte om er naderhand frietjes te gaan eten
      Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 6 januari 2005 @ 13:43:36 #206
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24431521
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 13:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Is dat dezelfde als met de portretmeet? Hm... hoop dat ik Christan meekrijg daarvandaan Ik koop 'm wel om met de belofte om er naderhand frietjes te gaan eten
    Dat is inderdaad diezelfde .onze Flevolandse StaatsMacDonald

Dat omkopen zou me overigens met Ingrid niet lukken, die is redelijk onkreukbaaren bovendien, waarom zou je je die kwelling der fotografie aandoen als je de dag ook met frietjes kunt beginnen.......

[ Bericht 14% gewijzigd door Ouwesok op 06-01-2005 13:54:46 ]
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 14:02:14 #207
    13151 crew  Rewimo
    pi_24431825
    Frietjes als avondeten okee, maar als ontbijt
      FOK!fotograaf donderdag 6 januari 2005 @ 14:53:25 #208
    73911 ultra_ivo
    pi_24432704
    Hm, het komend weekend staat voor mij al aardig volgepland. Zaterdagavond lanbe baanschaatsen (5km) in Geleen. Zondag als ik tenminste hersteld ben schaatsmarathon in Eindhoven. Ik zal dus pas zaterdagavond laat kunnen beslissen, als ik mijn benen bevoeld heb.
    pi_24432731
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 14:02 schreef Rewimo het volgende:
    Bij MacDonalds kun je ook ontbijten
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 14:57:14 #210
    13151 crew  Rewimo
    pi_24432767
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 14:54 schreef Oceanonix het volgende:
    Bij MacDonalds kun je ook ontbijten
    En jij denkt dat ik er een EggMcMuffin inkrijg bij hem? Die M is synoniem aan frietjes.
    pi_24432853
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 14:53 schreef ultra_ivo het volgende:
    Hm, het komend weekend staat voor mij al aardig volgepland. Zaterdagavond lanbe baanschaatsen (5km) in Geleen. Zondag als ik tenminste hersteld ben schaatsmarathon in Eindhoven. Ik zal dus pas zaterdagavond laat kunnen beslissen, als ik mijn benen bevoeld heb.

indien benen beroerd: schaatsen zondag
    indien benen hondsberoerd: klote eind sjouwen in de flevopolder
    indien benen afwezig: ganze dag Fok!ken
      FOK!fotograaf donderdag 6 januari 2005 @ 15:08:57 #212
    73911 ultra_ivo
    pi_24432958
    Beter kan ik het niet formuleren
      donderdag 6 januari 2005 @ 15:23:57 #213
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_24433226
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 14:02 schreef Rewimo het volgende:
    Ik had een flatgenoot, die zette soms om half 9 's ochtends de frituur aan!
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 15:25:02 #214
    13151 crew  Rewimo
    pi_24433243
    Moet er niet aan denken zeg
    pi_24433246
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 14:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik er een EggMcMuffin inkrijg bij hem? Die M is synoniem aan frietjes.
    Ik dacht dat jij macht had en zo, met je deegrollert

Maar goed dan hoeven we daar dus de volgende keer ook niet bang voor te zijn
      donderdag 6 januari 2005 @ 15:27:18 #216
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_24433283
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 15:25 schreef Rewimo het volgende:
    Moet er niet aan denken zeg
    Ik persoonlijk ook niet, maar zulke gekken bestaan dus wel!
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 15:29:54 #217
    13151 crew  Rewimo
    pi_24433324
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
    Ik dacht dat jij macht had en zo, met je deegrollert

Maar goed dan hoeven we daar dus de volgende keer ook niet bang voor te zijn
    Het is een FOT-roller ja. Geen zoonroller (helaas).
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 15:48:26 #218
    13151 crew  Rewimo
    pi_24433664
    De weersvoorspelling ziet er in elk geval redelijk uit:

vr za zo ma di
    zon % 20 30 40 30 20
    kans op
    neersl. % 30 70 30 50 80

min.temp. 8 9 5 4 6
    max.temp. 12 10 8 10 8

wind
    -richting ZW ZW ZW ZW ZW
    -kracht 6 6 4 5 4
      Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 6 januari 2005 @ 15:48:41 #219
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24433672
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 15:23 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Zo'n flatgenoot die in de flatgenoot if waarvan de hele flat genoot
    pi_24433747
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 15:23 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Nou een broodje frikandel voordat ik naar kantoor ga...
    pi_24434457
    quote:

[..]

zo'n peter-noodstop hoop ik niet nog eens mee te maken...
    loop nog steeds mank
    pi_24434623
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 16:37 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

zo'n peter-noodstop hoop ik niet nog eens mee te maken...
    loop nog steeds mank
    * PdeHoog voelt zich steeds meer aangevallen hier
    Kijk maar uit, anders kan ik straks helemaal niet meer remmen

Ik ga straks mijn collega's bestoken met een 300D + 28-135mm-objectief . Helaas een geleende camera
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 17:41:43 #223
    13151 crew  Rewimo
    pi_24435608
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
    Ik ga straks mijn collega's bestoken met een 300D + 28-135mm-objectief . Helaas een geleende camera
    Collega's flink dronken voeren en camera ongemerkt meenemen?
    pi_24435670
    veel plezier met je (ok, geleende) 300D.
    lijkt me een erg fijn speeltje
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 17:45:43 #225
    13151 crew  Rewimo
    pi_24435688
    Wij gaan trouwens zeker mee, zondag
    pi_24435716
    zondag ligt mij trouwens helaas niet... vervolg van schoolonderzoekweek staat voor de deur... helaas
      Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 6 januari 2005 @ 17:50:47 #227
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24435765
    Positief voor zondag: De kans op neerslag is kleiner dan de kans op zon , kan dus alleen maar de goei kant op gaan.

Moet'n we nog iets van een program in elkaar zetten
    * met scheef oog naar Bowiefan probeert te kijken van Rijnsweerd
      Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 6 januari 2005 @ 17:52:07 #228
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24435789
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 17:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
    zondag ligt mij trouwens helaas niet... vervolg van schoolonderzoekweek staat voor de deur... helaas
    Dan ga je voor die ene keer toch gewoon door het raam naar buiten

Niet leuk Sok.....Niet leuk
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 18:03:45 #229
    13151 crew  Rewimo
    pi_24435988
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 17:50 schreef Ouwesok het volgende:
    Positief voor zondag: De kans op neerslag is kleiner dan de kans op zon , kan dus alleen maar de goei kant op gaan.

Moet'n we nog iets van een program in elkaar zetten
    * met scheef oog naar Bowiefan probeert te kijken van Rijnsweerd
    Kunnen we naar de paardjes? En ik wil iets macro-en, mijn lens komt morgen als het goed is met qltel mee
      Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 6 januari 2005 @ 18:13:27 #230
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24436136
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
    En ik wil iets macro-en
    Ik neem al mijn charmes mee en als je ze formaatvullend wilt fotograferen heb ik nog wel een voorzetlensje te leen iets zegt mij dat dit weer geheel verkeerd gaat worden opgevat
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 18:24:10 #231
    13151 crew  Rewimo
    pi_24436314
    Een Ouwemacrosok Hm... lijkt me lastig onderwerp voor een beginner.
    pi_24436349
    Van mijn oog is het ooit ook gelukt
    Dus waarom Ouwesok macro?
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 18:26:20 #233
    13151 crew  Rewimo
    pi_24436350
    Enne, qltel is erbij
    pi_24436371
    [zeikmodus]wanneer gaan we nu eindelijk naar Emmen?? Kunnen we niet in februari gaan???[/zeikmodus]
    pi_24436398
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 17:52 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Dan ga je voor die ene keer toch gewoon door het raam naar buiten

Niet leuk Sok.....Niet leuk

ik dacht er al aan toen ik het typte, er moest wel een sok of zo'n bowiefan zijn die de grap maakte
    pi_24436413
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 18:27 schreef Oceanonix het volgende:
    [zeikmodus]wanneer gaan we nu eindelijk naar Emmen?? Kunnen we niet in februari gaan???[/zeikmodus]
    niet zo zeiken joh!
      Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 6 januari 2005 @ 18:32:55 #237
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24436459
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 18:27 deed Oceanonix een bittere poging tot zeiken:
    Op zich kunnen we dat best .de vraag is of we het ook doen.....we hadden het laatste weekend van januari ook nog iets aan de dark side of Utrčg afgesproken meende ik me te herinneren
    pi_24436730
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 18:32 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Op zich kunnen we dat best .de vraag is of we het ook doen.....we hadden het laatste weekend van januari ook nog iets aan de dark side of Utrčg afgesproken meende ik me te herinneren

tweede weekend van februari heb ik nog niets
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 20:33:43 #239
    13151 crew  Rewimo
    pi_24438643
    Als ik heel eerlijk ben, en dat ben ik natuurlijk ga ik liever wat later naar Emmen. Als het mooi weer is en kleine diertjes lekker in de openlucht dartelen
      Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 6 januari 2005 @ 21:02:28 #240
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24439176
    Zo, de Sok is thuis .

Momenteel heeft het natuurpark Lelystad de meeste mogelijkheden voor wat het fotograferen van dieren betreft. In de Oostvaardersplassen is het momenteel nogal kaal en winters en daar ben je op zich nogal vlot uitgefotografeerd.

Van de andere kant, als de meute naar de OVP zou willen zou ik de laatste zijn die dat tegenhoudt
    pi_24440557
    K'had graag meegewilt zondag en we zitten zo dichtbij, in Harderwijjk!!

Weekje uitstellen?

eerst maar eens afwachten hier of we zondag uberhaupt naar Harderwijk gaan(visite), allen geveld door een zeer vervelende griep(Sven gelukkig niet of nog niet

Veel plezier zondag
    pi_24440649
    Natuurpark maar doen, daar zie je altijd wel een paar dieren

hoewel ik vanmiddag in de OVP nog wel ff met wat groot wild geconfronteerd werd, maar dat was erg kortstondig en mede te danken aan mijn fluisterstille manier van voortbewegen

ik had hier een wat uitgebreide post neer willen zetten maar die bleef hangen in de afwezigheid van ons geliefde forum zojuist en ik heb geen zin om het weer helemaal opnieuw te dichten
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 22:20:29 #243
    13151 crew  Rewimo
    pi_24440730
    En ik had gepost dat ik wel een rondje natuurpark wilde toen alles weer eens wit werd
      Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 6 januari 2005 @ 22:29:10 #244
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24440944
    Ik had zondagmiddag alleen wat van deze goedlachse paarden in de OVP
    pi_24441003
    die heeft ik vandaag alleen heeeel in de verte in zeeeer grote getale gezien
    pi_24441194
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef beertje_ het volgende:
    K'had graag meegewilt zondag en we zitten zo dichtbij, in Harderwijjk!!

Weekje uitstellen?

eerst maar eens afwachten hier of we zondag uberhaupt naar Harderwijk gaan(visite), allen geveld door een zeer vervelende griep(Sven gelukkig niet of nog niet

Veel plezier zondag
    Jammer, maar nee, gaat helaas niet lukken, ik hou van kort schakelen

maar als je nou ff zegt waar je uithangt zondag komen we daar wel ff gezellig bakkie doen (en alles vereeuwigen)
    pi_24454917
    ivm traagheid forum hier ff de details inzake de eerstvolgende meet:
  • aanstaande zondag
  • 10:00 uur ( niet eerder, niet veel later )
  • macdonalds lelystad
  • rondje natuurpark
    be there, we'll meet
  •   FOK!fotograaf vrijdag 7 januari 2005 @ 22:23:29 #248
    73911 ultra_ivo
    pi_24455108
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 21:51 schreef Bowiefan het volgende:
    ivm traagheid forum hier ff de details inzake de eerstvolgende meet:
  • aanstaande zondag
  • 10:00 uur ( niet eerder, niet veel later )
  • Ongeacht de toestand van de benen kan ik dan niet komen. Voor de NS is het onmenselijk om voor 7u29 uit Maastricht te vertrekken. Ik kan dan pas kort voor 11uur in Lelystad zijn
    pi_24455143
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ongeacht de toestand van de benen kan ik dan niet komen. Voor de NS is het onmenselijk om voor 7u29 uit Maastricht te vertrekken. Ik kan dan pas kort voor 11uur in Lelystad zijn
    Dan bellen we je toch even
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 januari 2005 @ 22:26:43 #250
    13151 crew  Rewimo
    pi_24455155
    Kunnen we daar niet iets op vinden? Zou toch jammer zijn als je niet mee kunt
      FOK!fotograaf vrijdag 7 januari 2005 @ 22:31:18 #251
    73911 ultra_ivo
    pi_24455233
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 22:26 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Dan bellen we je toch even
    Tsja, het bedrijfsmobieltje heb ik nog niet besteld. Komt nog
      Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 7 januari 2005 @ 23:34:31 #252
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24455955
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 22:31 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Tsja, het bedrijfsmobieltje heb ik nog niet besteld. Komt nog
    Per eh..... post
      FOK!fotograaf zaterdag 8 januari 2005 @ 04:41:48 #253
    73911 ultra_ivo
    pi_24459774
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 23:34 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Per eh..... post
    pi_24459940
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ongeacht de toestand van de benen kan ik dan niet komen. Voor de NS is het onmenselijk om voor 7u29 uit Maastricht te vertrekken. Ik kan dan pas kort voor 11uur in Lelystad zijn
    Als je nou al wel dreigt te komen, neem dan ff bijtijds contact met mij op, vertrek ik gewoon iets later van huis en dat vind ik erg.... , pik jou op bij station Lelystad en dan vinden we de rest van het spöl wel in het Nartuurpark.
      FOK!fotograaf zaterdag 8 januari 2005 @ 11:44:27 #255
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_24461260
    ik kan helaas niet mee zondag, mijn planning staat al vol.
    wel jammer, heb wel zin in een dosis fotografie.

veel plezier iig morgen!
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_24461727
    veel plezier inderdaad
      FOK!fotograaf zaterdag 8 januari 2005 @ 15:36:39 #257
    73911 ultra_ivo
    pi_24465012
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 07:27 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Als je nou al wel dreigt te komen, neem dan ff bijtijds contact met mij op, vertrek ik gewoon iets later van huis en dat vind ik erg.... , pik jou op bij station Lelystad en dan vinden we de rest van het spöl wel in het Nartuurpark.
    Is uiterlijk middernacht vroeg genoeg?
    Dan weet ik antwoord op zowat alle vragen:
    -Is er ijs vandaag?
    -Wordt er gereden vanavond?
    -Hoe zijn mijn benen ernaartoe als er gereden is?
    -wil/kan/moet ik zondagavond rijden?
    Als fok weer plat is stuur ik je wel een mailtje

Ivo
    pi_24468717
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 15:36 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Is uiterlijk middernacht vroeg genoeg?
    Dan weet ik antwoord op zowat alle vragen:
    -Is er ijs vandaag?
    -Wordt er gereden vanavond?
    -Hoe zijn mijn benen ernaartoe als er gereden is?
    -wil/kan/moet ik zondagavond rijden?
    Als fok weer plat is stuur ik je wel een mailtje

Ivo
    prima hoor, en anders hebben we de telefoon nog
      Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 januari 2005 @ 19:13:46 #259
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24468932
    Misschien nog even een lijstje hier neerzetten van wie er allemaal morgen in het natuurpark zijn opwachting maakt
    pi_24469393
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 13:11 schreef Bowiefan het volgende:

ff resumeren:

het OM-dreamteam
    Haaiebeet (virtueel)
    Nonixje
    Vrouwtje deegroller met mannen
    DeSokken (versie oud en jong)

alweer 9....
    Volgens mij klopt dit lijstje bijna helemaal met als uitzondering:

Ultra_Ivo; staat echter op de misschien en beslist vanavond rond middernacht
    pi_24469761
    He Ouwesok, bedoel je dat er morgen een meeting is in het natuurpark in Lelystad? Of ik daar even notitie van wilde nemen en even nadenk of ik ook wil?
    Is daar wel wat aan met het huidige weer en in dit jaargetijde?
    ...niet geschoten is altijd mis...
    pi_24469806
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 20:02 schreef Borelius het volgende:
    He Ouwesok, bedoel je dat er morgen een meeting is in het natuurpark in Lelystad? Of ik daar even notitie van wilde nemen en even nadenk of ik ook wil?
    WIJ zijn er toch
    (of neem jij wel je fototoestel mee )
      Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 januari 2005 @ 20:05:52 #263
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24469809
    quote:
    If goed-verstaander
    then woord = woord/2;

Met voldoende fok!kers is het natuurpark altijd wel te doen . Als we ergens een grote kans lopen op beesten* is het daar wel.

* Geen macrobeestjes helaas
    pi_24469835
    quote:
    Als het hetzelfde weer wordt als vandaag, dan lijkt me dat toch geen probleem?

Hoi Borelius trouwens
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 januari 2005 @ 20:13:37 #265
    13151 crew  Rewimo
    pi_24469924
    Jaaaaaaaaaaaaaa, Borelius, kom alsjeblieft als je kunt Ik wil bij je in de leer met mijn Tamron!
    pi_24469987
    Dus morgen om 10 uur bij McDonalds, als ik het goed begrepen heb? Ik moet het even laten bezinken en even bespreken in de huiselijke kring, wordt vervolgd...
    pi_24470225
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 20:05 schreef Ouwesok het volgende:
    * Geen macrobeestjes helaas

Nonixje komt toch ook?

of is dit geen macro
    pi_24470325
    Geen macro-beestjes, maar er zijn toch wel vogeltjes, kan ik me ook prima mee vermaken. Nu de bomen wat kaler zijn, kunnen ze zich niet zo goed meer verstoppen!
    pi_24470380
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 20:34 schreef Borelius het volgende:
    Geen macro-beestjes, maar er zijn toch wel vogeltjes, kan ik me ook prima mee vermaken. Nu de bomen wat kaler zijn, kunnen ze zich niet zo goed meer verstoppen!
    Vogeltjes

400mm

Zou Offy ook mee gaan
    pi_24470478
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 20:34 schreef Borelius het volgende:
    beestgarantie geven we nooit, maar je moet al heel raar doen wil je niet met een ooievaar huiswaarts keren.
      Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 januari 2005 @ 20:43:44 #271
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24470508
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
    Zou Offy ook mee gaan
    Appelseizoen is pas in de nazomer
    pi_24470598
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 20:43 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Appelseizoen is pas in de nazomer

Ik had beloofd geen appelgrappen meer te maken tegen Offy
      FOK!fotograaf zaterdag 8 januari 2005 @ 21:09:16 #273
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_24471017
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

geef maar op
    jou kennende lukt dat niet
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 januari 2005 @ 21:10:28 #274
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24471039
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij wel ja
      Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 januari 2005 @ 22:21:35 #275
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24472346
    Voorproefje

FOK!fotograaf zaterdag 8 januari 2005 @ 22:36:13 #276
    73911 ultra_ivo
    pi_24472664
    Ben net een half uurtje thuis van het schaatsen. Nieuw PR op zak, diverse selectieleden ingemaakt, benen voelen behoorlijk brak aan.
    Ik kom dus morgen.
    Kort voor 11uur ben ik op het station. Bowiefan brengt me verder.
    pi_24472782
    dus de aanstichter van de morgenmeet komt zelf ook iets later en dat vind die gezien de opvolgende werknacht ergggggggg
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 januari 2005 @ 22:56:43 #278
    13151 crew  Rewimo
    pi_24473073
    Ivo komt ook Leve de brakke benen En het nieuwe PR
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 januari 2005 @ 22:57:39 #279
    13151 crew  Rewimo
    pi_24473100
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 22:21 schreef Ouwesok het volgende:
    Voorproefje

[afbeelding]
    Een reigert
    pi_24473222
    Als de gezondheid geen roet in het eten gooit ben ik er morgen ook bij! Ik zal morgenochtend vroeg nog wel even het forum bezoeken. Alles ligt voor de zekerheid klaar, ook wat computerspul voor Ouwesok!
    Reminder: Bowiefan of Ouwsok hadden nog een lenskapje voor mij liggen.
      Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 januari 2005 @ 23:04:49 #281
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24473263
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 23:03 schreef Borelius het volgende:
    Als de gezondheid geen roet in het eten gooit ben ik er morgen ook bij! Ik zal morgenochtend vroeg nog wel even het forum bezoeken. Alles ligt voor de zekerheid klaar, ook wat computerspul voor Ouwesok!
    * bankje inpakt

Wordt het toch nog gezellig druk bij de MCD
    pi_24473293
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 23:03 schreef Borelius het volgende:
    * Bowiefan checkt inhoud tas
    yupz, een stoere (opdruk Voigtländer) lensdop (67mm) voor Bor zit nog steeds in de tas
    pi_24474047
    Morgen veel plezier iedereen en misschien treffen we elkaar nog aan het einde van de dag bij de Mac
      Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 januari 2005 @ 23:44:08 #284
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_24474172
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 23:39 schreef beertje_ het volgende:
    Morgen veel plezier iedereen en misschien treffen we elkaar nog aan het einde van de dag bij de Mac
    Berg je dan maar in het geval we geen beesten hebben kunnen fotograferen. Gaan we massaal een beertje_ vereeuwigen
      zondag 9 januari 2005 @ 02:37:59 #285
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_24478396
    Ehm...ik weet niet of ik 10:00 kan redden.. ben net thuis van een etentje bij Duderinnetje en Co.

Ik check morgenochtend nog ff, Ik zag dat Bowiefan pas na 11:00 aanwezig is., dus ik zat mij af te vragen hoe het dan precies zit. En ik heb geen flauw idee meer welke Mac ik moet hebben... was het die bij Lelystad aan de A6 lag?

Ik lees het antwoord morgenochtend wel. Mocht het niet lukken, veel plezier. Mocht het wel lukken zie ik jullie (maar dan bel ik PdeHoog ook ff (of SMS ik hem)
      FOK!fotograaf zondag 9 januari 2005 @ 06:27:29 #286
    73911 ultra_ivo
    pi_24479763
    afspraak met Bowiefan is 10u57 station Lelystad (hopelijk heeft dat station maar een ingang, zo niet ga ik wel voor de hoofdingang staan)
    pi_24479864
    quote:
    Op zaterdag 8 januari 2005 21:09 schreef Xilantof het volgende:

[..]

geef maar op
    jou kennende lukt dat niet

Echt wel . Het is m'n goeie voornemen voor dit jaar . oh ja....minder meeten was daar ook onderdeel van
    pi_24479868
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 02:37 schreef Shark.Bait het volgende:
    Ehm...ik weet niet of ik 10:00 kan redden.. ben net thuis van een etentje bij Duderinnetje en Co.

Ik check morgenochtend nog ff, Ik zag dat Bowiefan pas na 11:00 aanwezig is., dus ik zat mij af te vragen hoe het dan precies zit. En ik heb geen flauw idee meer welke Mac ik moet hebben... was het die bij Lelystad aan de A6 lag?

Ik lees het antwoord morgenochtend wel. Mocht het niet lukken, veel plezier. Mocht het wel lukken zie ik jullie (maar dan bel ik PdeHoog ook ff (of SMS ik hem)
    Tjongejonge Shark

Je weet toch dat je met ons meeging? Wel de juiste prio's stellen hoor
    pi_24479969
    Grmbl, ben m'n statief kwijt . Misschien ook maar eens een opruiming houden hier
    pi_24479976
    Goedemorgen allemaal, ik ben al uit de veren, even op gang komen en dan spring ik in de Berlingo. De Volvo is trouwens al in Lelystad, die staat daar al ruim 6 maanden in de garage bij een vriend vanwege groot onderhoud.
    pi_24479994
    Goeiemorgen Borelius

Leuk dat je meegaat. Ik ga er nu iig vandoor. Tot straks
    pi_24480006
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 07:55 schreef Borelius het volgende:
    Goedemorgen allemaal, ik ben al uit de veren, even op gang komen en dan spring ik in de Berlingo. De Volvo is trouwens al in Lelystad, die staat daar al ruim 6 maanden in de garage bij een vriend vanwege groot onderhoud.
    Goedemorgen

Hoe groot is dat onderhoud
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 januari 2005 @ 08:32:34 #293
    13151 crew  Rewimo
    pi_24480009
    Wij zijn ook op Even eten en over een half uurtje gaan we op pad
    pi_24480038
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 08:31 schreef Oceanonix het volgende:
    [..]Goedemorgen
    Hoe groot is dat onderhoud
    Heel groot, bodem, plaatwerk en dat soort zaken, veel laswerk, maar alleen maar koetswerk, motorisch is hij tip-top in orde!
    pi_24480148
    * Bowiefan ook uit bed gerold

net te laat zie ik
    de rest is allemaal al op pad
      zondag 9 januari 2005 @ 11:56:59 #296
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_24481426
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 07:17 schreef PdeHoog het volgende:
    Tjongejonge Shark

Je weet toch dat je met ons meeging? Wel de juiste prio's stellen hoor
    Het etentje met dude stond al een maand geleden in de planning. Het liep ietsie pietsie uit

Maar nu ben ik pas goed wakker....maar ja.. veel te laat voor de meet. Volgende keer beter.
      zondag 9 januari 2005 @ 12:06:20 #297
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_24481552
    Meet? Wie? Hoe? Waar?

Was het gezellig gisteren Shark?
      zondag 9 januari 2005 @ 12:15:40 #298
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_24481705
    Anyway, de Uithofmeet was dus de 29e geworden?
      zondag 9 januari 2005 @ 12:54:57 #299
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_24482389
    Ah gelukkig is het topic bijna vol

Deze luie vlerk ziet de actuele stand van zaken wel weer verschijnen in de OP van het volgende topic
      zondag 9 januari 2005 @ 13:43:13 #300
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_24483157
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
    Ah gelukkig is het topic bijna vol

Deze luie vlerk ziet de actuele stand van zaken wel weer verschijnen in de OP van het volgende topic
    Dan wacht ik daar ook even op, er staat me vaag iets bij dat de Emmen-meet is uitgesteld
    Scope Pure Colombia BV
      FOK!fotograaf zondag 9 januari 2005 @ 16:00:30 #301
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_24485304
    ik heb de voorkeur voor de 29ste
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: