TNX... Zat zelf te denken bij Ceramique te parkeren... Maar die eerste optie klinkt ook goed... Bij het spoor zelf zal wel allemaal kort parkeren zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Rond het station stikt het van de parkeerruimte, wel meestal betaald. Ik zal je de opties geven komende vanuit het noorden via de A2.
Als je links het MVV-stadion ziet kom je ook direct de eerste stoplichten tegen. Ga hier naar rechts. Voor de parkeerruimte direct achter het station, bij de volgende stoplichten weer naar links, doorrijden via de Meerssenerweg totdat je voorbij de Mosa-fabriek bent. Dan zie je rechts al het station liggen en redelijke parkeerruimte bij de voetgangersbrug over de sporen.
Overdekt parkeren kan aan de Griend. Ga weer rechts bij het stadion, maar dit keer bij de 2e stoplichten links. De weg draait en keert wat en komt uiteindelijk langs de Maas uit. Direct voor de oprit van de Wilhelminabrug zie je rechts een ondergrondse parkeergarage.
3e optie is voor het station. Je volgt de instructies voor de parkeergarage Griend, maar direct voor de oprit van de Wilhelminabrug ga je linksaf. Je rijdt nu tegen de sporen aan. Rechtsaf en je ziet her en der wat parkeerruimte.
Ivo
Baby Zebratjesquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om de Emmen-meet een paar maandjes op te schuiven?
Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden.
stemt voorquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om de Emmen-meet een paar maandjes op te schuiven?
Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Oceanonix het volgende:
Ik was lekker eerder
Ah....Ymke gaat ook meequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Baby Zebratjes![]()
geeft meer tijd enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook voor het voorstel vna PdeHoog.
Baby Pinguinsquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Baby Zebratjes![]()
Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen misquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....Ymke gaat ook mee
* PdeHoog noteert Ymke voor Emmen
Je moet ook niet naar Ouwesok zoeken, maar naar iemand met een 400mm lensquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen mis
Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mijquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef Ymke het volgende:
Ik weet niet eens hoe een lens er uit ziet ik heb maar een goedkoop cameraatje zonder extras
Jij onthoudt ook alles he?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mij. Die MOET je terug kunnen vinden
Maar als je ons niet wilt ontmoeten, laat dan maar hoor![]()
![]()
Duh. Ik ben FOK!-ker....ik heb geen leven!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
Jij onthoudt ook alles he?![]()
Ik kom met de auto, maar ik verwacht eigenlijk dat Sharky met de trein komt... Anderzijds, kan ik Sharky ook oppikken op station Eindhoven en gezamenlijk naar Maastricht rijden... Ik weet alleen niet of dat nou sneller is...quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Komt er eigenlijk wel iemand met de trein? Anders kunnen we ook prima op de Ceramique afspreken.
Is het nu zaterdag 15 januari en zondag 30 januari, of klopt die zondag 16 januariquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Oceanonix het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: [b]15za én 30zo januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners[/b]
Zaterdag 15 januari
Zondag 16 januari
Als er iets niet klopt hoor ik wel
Het plan is om met de auto te komen, en mits het in regio Maastricht niet regent.... Maar het ziet er niet al te lekker uit voor zondagquote:Op woensdag 24 november 2004 10:27 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik kom met de auto, maar ik verwacht eigenlijk dat Sharky met de trein komt... Anderzijds, kan ik Sharky ook oppikken op station Eindhoven en gezamenlijk naar Maastricht rijden... Ik weet alleen niet of dat nou sneller is...
Dit lijstje dus zaterdag 15 en zondag 16 was het laatste lijstje wat ik kon vinden. Volgens mij de keuze dus nu tussen deze twee.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:30 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Is het nu zaterdag 15 januari en zondag 30 januari, of klopt die zondag 16 januari
In geval 30 januari, dan mag je mij daar neerzetten... Maar ik ben het met de anderen eens, dat in het voorjaar het misschien beter is... Anderzijds, beetje sneeuw en dan pinguins op een heuveltje...
Weather.com geeft zelden een juiste voorspelling af...quote:Op woensdag 24 november 2004 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het plan is om met de auto te komen, en mits het in regio Maastricht niet regent.... Maar het ziet er niet al te lekker uit voor zondag
Wel volle maan die avond
Zondags weer
In Naarden hebben we een snackbar onveilig gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2004 10:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Even nog een vraagje voor zondag... Aangezien het mijn eerste keer is ken ik de gang van zaken nog niet, maar is het de bedoeling dat je zelf je lunch en drank meeneemt, of gaan we tussentijds ergens iets eten en drinken
Er komt dus vooralsnog niemand met de treinquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Komt er eigenlijk wel iemand met de trein? Anders kunnen we ook prima op de Ceramique afspreken.
UltraIvo woont in Maastricht, of in de buurt er van geloof ik, ik meende gelezen te hebben dat BowieFan ook redelijk in de buurt zit... Dus volgens mij hoeven we dan niet speciaal bij het station af te spreken... En dan ook niet perse bij Ceramique... Kunnen we ook op het Vrijthof of de Markt afspreken... Lekker centraal bij voldoende eetgelegenhedenquote:Op woensdag 24 november 2004 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het plan is om met de auto te komen, en mits het in regio Maastricht niet regent.... Maar het ziet er niet al te lekker uit voor zondag
Wel volle maan die avond
Zondags weer
Gezellig... Ceramique is vlak bij het station...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:20 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Er komt dus vooralsnog niemand met de trein
(men kan zich natuurlijk altijd alsnog hier opgeven voor de Maastricht meet van aanstaande zondag)
de logeeraanbieding geld ook nog steeds
Dus wat mij betreft kunnen we ook wel bij de Ceramique afspreken als dat handiger is.
Moet ik alleen ff weten wat en waar dat is
Ik kom trouwens zeer waarschijnlijk met introducé (Mijn hoteleuse komt mee)
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:53 schreef ultra_ivo het volgende:
....Alles is zowat op kruipafstand.
...
...Neem wel wat stevige wandelschoenen mee.
vertel...quote:Op donderdag 25 november 2004 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Bowiefan......we hebben hier een policy voor de breedte van plaatjes en foto's![]()
![]()
![]()
![]()
550 breed en zoquote:Op donderdag 25 november 2004 12:16 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
vertel...
Je denkt indruk te maken met zo'n klein deegrollertjequote:Op donderdag 25 november 2004 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Weg met dat kader dan [afbeelding]
duidelijk géén meetgangerquote:Op donderdag 25 november 2004 16:38 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Je denkt indruk te maken met zo'n klein deegrollertje![]()
Ik hoop in Maastricht ontmaagd te worden...quote:Op donderdag 25 november 2004 17:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
duidelijk géén meetganger
als je erbij was geweest in Naarden, kropen de rillingen je nu nog over je rug
Ik geloof dat het zoiets is als, er is 80% kans op regen, dus het gaat regenen, maar het gaat niet hard regenen... Beetje miezerig weertje dus... Te droog om binnen te blijven, te nat om buiten te blijven...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:44 schreef Bowiefan het volgende:
ik ben dan toch in de buurt, dus wat mij betreft gaat het gewoon door.
paar druppen mag geen groot probleem opleveren volgens mij.
Maar volgens die link van jou hebben we de hele dag ee beetje regen, wat houd dat in
Dat lijkt me nu niet echt bepaald spannend... Zeker niet doordat Maastricht aan de buitenkant gewoon erg mooi is... Maar misschien dat eht ook te maken heeft met mijn aversie tegen carnaval...quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zag gisteren in de krant nog een optie voor als het 's middags regent. In het kader van de start van het carnavalsseizoen wordt er een ludiek tribunaal gehouden tegen enkele bekende Maastrichtenaren, waaronder een van de mannen achter het Plan Ceramique. Dat levert leuke binnenplaatjes op als we buiten niet kunnen fotograferen.
Ivo
Maar ook donkerquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Momenteel is het in Maastricht zacht en droog.
hopelijk komen er toch wat leuke foto's uitquote:Op zondag 28 november 2004 08:33 schreef ultra_ivo het volgende:
Een blik uit het raam leert mij dat het buiten kurkdroog is. Licht is het ook al.
Niet hopelijk......TUURLIJK komen er mooie foto's uitquote:Op zondag 28 november 2004 10:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hopelijk komen er toch wat leuke foto's uit![]()
Gegeven dat je toch nooit het weer krijgt dat je bestelt is het misschien toch een idee om je te bekwamen in de betere regenfotografie. Gegarandeerd een droogteperiode voor de komende meetsquote:Op zondag 28 november 2004 16:07 schreef -PatrickO- het volgende:
Balen, maar het is neit anders... Ik hou gewoon niet van regen, en al helemaal niet om te fotograferen in de regen...
Ja, maar ik heb mijn 20D pas een maand... Die wil ik niet direct verkloten door wat regen...quote:Op zondag 28 november 2004 16:15 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gegeven dat je toch nooit het weer krijgt dat je bestelt is het misschien toch een idee om je te bekwamen in de betere regenfotografie. Gegarandeerd een droogteperiode voor de komende meets
En zo blijkt maar weer eens dat weersvoorspelling onjuist kunnen zijn, en dat hemelsbreed 70 km een wereld van verschil kan zijn... Balen...quote:Op zondag 28 november 2004 17:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo, ik zit alweer een uurtje thuis, maar fok lag er uit.
Om 10 uur kwam ik net aanfietsen bij het centre ceramique, zag ik al een rood Kangootje aanrijden met Bowiefan&gastvrouw.
Een ruim rondje door Maastricht gewandeld, her en der onderbroken in een van de betere kroegen.
Een rolletje onderweg naar de 1-uursservice gebracht (handig zo'n koopzondag), vanavond wordt er nog gescand (Ouwesok, dat is een rolletje geschotenop de Ricoh)
Als de foto's ingescand zijn maak ik een resultatentopic.
Nog veel feauteau's kunnen makenquote:Op zondag 28 november 2004 18:16 schreef ultra_ivo het volgende:
De scanner is aangeslingerd, staat nu vrolijk te scannen op een serie foto's van het plan Ceramique
Geen idee, ik zou inmiddels ook graag wat duidelijkheid willen hebben maar tot dusver wat ik heb aangedragen is nooit goed geweest dus ik ga zeker niks meer roepen wanneerquote:Op zondag 28 november 2004 21:01 schreef Oceanonix het volgende:
Sijn de plannen voor de Emmen meet al duidelijk bij iemand???
Ik zou het leuk vinden om mee te gaan maar dan moet er wel duidelijkheid zijn........
Kortom wordt het januari of de lente met allemaal schattige jonge dieren?????
Dus je kan ons binnenkort vertellen of het zin heeft om in januari te gaanquote:Op maandag 29 november 2004 14:06 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou inmiddels ook graag wat duidelijkheid willen hebben maar tot dusver wat ik heb aangedragen is nooit goed geweest dus ik ga zeker niks meer roepen wanneer
Wij gaan zeker eerdaags en in Januari naar Emmen![]()
Persoonlijk maakt het mij helemaal niets uit.quote:Op maandag 29 november 2004 14:11 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dus je kan ons binnenkort vertellen of het zin heeft om in januari te gaan![]()
Ik was ook wel nieuwsgierig.. en ik had 2 nieuwe objectieven die ik wel had willen uitproberen.. maar gedane zaken nemen geen keer, voorjaar ga ik wel ff langs, hetzij met een meet, hetzij in mijn uppie...quote:Op zondag 28 november 2004 10:40 schreef -PatrickO- het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het wel jammer, want ik ben heel nieuwsgierig naar de route die Ivo had uitgestippeld... En ik weet dat je in Maastricht hele mooie foto's kunt maken, maar met dit weer zullen het er heel veel minder zijn... Maar goed, ik hoop voor Ivo en Bowiefan dat ze het droog houden en mij en Sharky bewijzen dat we wel hadden moeten komen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
14e, da's dus een dinsdag?
moet geen probleem zijn. in lichtjesavonden heb ik meer ervaring dan jij
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:
14 december is het lichtjesavond in Delft. De hele binnenstad is dan verlicht. Ook zijn er dan een aantal musea geopend. Oa. het Prinsenhof.
Dus.....Warme_Bakker: ik kan iig mee. Jij ook?
Andere geinteresseerden zijn ook welkom
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:00 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Als je dat leuk vond kun je de avond daarna nog naar Nieuwegein, daar is dan Vreeswijk bij Kaarslicht....................![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:
14 december is het lichtjesavond in Delft. De hele binnenstad is dan verlicht. Ook zijn er dan een aantal musea geopend. Oa. het Prinsenhof.
Dus.....Warme_Bakker: ik kan iig mee. Jij ook?
Andere geinteresseerden zijn ook welkom
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]PdeHoog toch!!!!
!
Volgens mij wil Ocee een romantische date bij kaarslicht hoor, en jij wijst haar bot af
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb interesse. Maar ik ben ook een watje en een koukleum. Dus dan weet je iig wat je aan mij hebt... ik neem de VR wel mee, anders zijn al mijn foto's bewogen van het klappertanden
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Hee, die heb ik al eens ergens gezien... Of was dat nou een andere-locatie-bij-nacht
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:11 schreef Bowiefan het volgende:
vooral het allerlaatste stukje
dat willen ze allemaal weten
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als Xil en Bakker de politie ff afleiden probeer ik wel naar binnen te glippen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:44 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Met jouw afmetingen valt het inderdaad niet op nee
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop dat we hier niets onaardigs mee bedoelen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:05 schreef Xilantof het volgende:
het weer is wisselvallig, maar het komt goed
we kijken tegen het vallen van de avond wel.
en D_W_B ? komt die ook?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:27 schreef Xilantof het volgende:
pdehoog, ik heb zelf een auto tot mijn beschikking.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:42 schreef Xilantof het volgende:
Ik sta om half 8 beneden bij je voor de deur.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:07 schreef Xilantof het volgende:
dan kan ik het statiefje terug geven!![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Bakker is der alweer
Pdehoog moest wel geschrokken zijn, van zo'n huis vol met brugklassers die surprises vieren
quote:
waterkoud? mist?quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Shark krijgt een herkansing de 14een wees blij.....de mooie sfeerverlichting die ik had verwacht was er dus niet
.
quote:
Oostpoort.......donker
Stadhuis.....donker
Nieuwe kerk.....afgezet en donker
Oude kerk....wel verlicht
St. Agathaplein / Prinsenhof.....donker en verder niet mooi verlicht
Kortom.....even afwachten wat de foto's gedaan hebben en dan nog maar een rondje doen. Alleen dat statief
quote:
quote:
Ik heb vandaag het Mauritshuis te Den Haag bezocht, en heb wat foto's genomen met mijn Shift objectiefje.. ik ben benieuwd naar de resultaten.. Indien god, neem ik em mee+statief de 14e(dat is een dinsdag?
)
Denk je dat je daar genoeg aan hebtquote:Op maandag 13 december 2004 04:49 schreef ultra_ivo het volgende:
3 camera's moet ik ook nog omhangen
Groningen meetquote:Op maandag 13 december 2004 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Wanneer is die Groningen meet?
PatrickO ik denk dat je idd wat gemist hebt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Oceanonix het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: IJsbaan
Waar: Geleen
Wanneer: 23 januari
Primair doel: schaatsers verblinden met flitslampen
Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo
Wie weten het nog niet zeker?
-
Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 15 za én 30 zo januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners
Wie gaan er mee?
Zaterdag 15 januari
Ouwesok
Rewimo en Christan
qltel
pdehoog
offy
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Subhuman
Huiz
Zondag 16 januari
Ouwesok
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Huiz
Ultra-Ivo
Shark.Bait
RonaldV
Xilantof
Oceanonix
Plek des onheils: Het noorden des lands
Waar: Nog niet bekend
Wanneer: Ook nog niet bekend
Primair doel: Gezellig knauwen
Wie gaan er mee?
beertje_
SpeedyGJ
Subhuman
Shark.Bait
KiwiTjuHh
PdeHoog
Ouwesok
De plannen:
Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten )
Hoorn teisteren met de camera (snacht's of overdag)
een veel te vroege meet bij Hoek van Holland
Het is geen Groningenmeet maar die kan natuurlijk ook weer gerealiseerd wordenquote:Op maandag 13 december 2004 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Wanneer is die Groningen meet?
Wij zijn er afgelopen woensdag geweest en ik wordt er nooit flauw van maar het is wel zo dat het gewoon grauw is maar en blijft natuurlijk genoeg moois over alleen mis je het groen een beetje buiten.quote:Op maandag 13 december 2004 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Emmen gaat naar het voorjaar toch?
quote:Op maandag 13 december 2004 10:58 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Groningen meetHeb ik iets gemist
Hee beertje_! Lang niet gezien!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:59 schreef beertje_ het volgende:Dat was in september maar het was meer een minimeet: animo om het over tedoen??
Ik ontken jouw deel van de stad niet, ik negeer hetquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dat minstens onder "Plannen" een architectuur-meet op de Uithof wel kan. Erg interessant daar, en Xila wil wel heb ik gehoord. En dat nonixje mijn deel van de stad een beetje ontkent, mja, da's dan jammer![]()
Waar heeft u het over?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:37 schreef bima het volgende:
Als ik het voor het zeggen had absoluut 1-ymke 2-offy
Jah daar zien we lekker veel vanquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:34 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ik ontken jouw deel van de stad niet, ik negeer het![]()
Voor die laatste meet regelen we wel een kist. Wil je eikenhout of triplex?quote:Op woensdag 29 december 2004 17:08 schreef k_man het volgende:
Uithof lijkt me erg gaaf, maar dan wel graag op de 30e en niet zelf op de foto (ja sorry).
Kerkhof trouwens idem.
Dat moet zijn: maar dan wel graag op de 29e. Op de 30e is al een TRV-meet gepland.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:08 schreef k_man het volgende:
Uithof lijkt me erg gaaf, maar dan wel graag op de 30e en niet zelf op de foto (ja sorry).
Kerkhof trouwens idem.
Geen glazen deksel toch hč?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Voor die laatste meet regelen we wel een kist. Wil je eikenhout of triplex?
De weerribben is een regelrechte aanraderquote:Op maandag 3 januari 2005 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
Als je naar het noorden gaat stel ik de "Weerribben" (overijssel geloof ik) voor. Het is daar zooooo mooi!!
En wat moeten we doen om Puckzzz over de streep te trekkenquote:* Puckzzz meet (nog) niet hoor
Hč gezellig meetenquote:***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Het noorden des lands
Waar: Nog niet bekend
Wanneer: Ook nog niet bekend
Primair doel: Gezellig knauwen
Wie gaan er mee?
beertje_
SpeedyGJ
Subhuman
Shark.Bait
KiwiTjuHh
PdeHoog
Ouwesok
Plek des onheils: Utrecht
Waar: De Uithof
Wanneer: 29 of 30 januari
Primair doel: Foto's maken
Wie gaan er mee?
Oceanonix
Dr_Flash
Xilantof
Ouwesok
Shark.Bait
ElsCapone
Hayk
sander0105
Het is daar erg mooi idd. wel je camera stevig vasthouden, om de mooie plekjes te bereiken moet je zeker een bootje hurenquote:Op maandag 3 januari 2005 23:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De weerribben is een regelrechte aanrader. alleen wel even verderop in het jaar wanneer de boel daar weer groen wordtof als het flink gaat vriezen, dan mag het ook in de winter
[..]
En wat moeten we doen om Puckzzz over de streep te trekken
Bij de meets tot op heden hadden we hele goeie vervoersregelingenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz komt misschien op een meetje wanneer het dichter bij mij in de buurt is.
Ik heb dan wel een autootje gekregen maar ik ben nog bezig met mijn rijbewijs.Dat had ik lekker nog niet verteld
Dus dan moet vriendje rijden en die houd niet van fotografie, dus die zal ik heel moeilijk mee krijgen vrees ik.
Ik mag absoluut niet klagenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:58 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bij de meets tot op heden hadden we hele goeie vervoersregelingentoch...Offy ?
Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik woon in Veghel. Noord Brabant dus.
Vlak bij Beek en Donk
waar woont u danquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:16 schreef Subhuman het volgende:
En geen enkele FOTter woont in de mooie omgeving van Enschede!![]()
Bedanktquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:46 schreef Subhuman het volgende:
Speciaal voor jou heb ik hem er even bijgezet!
Misschien komt er meer animo voor een Hoorn-meet als we daar in elk geval met een doel naar toe gaan. Of wanneer de niet Hoorn-kenners weten wat daar aan fotogenieks is te vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:18 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ben toch wel eens benieuwd wanneer de meet van Hoorn op het programma komt te staan.
Ik zie n.l. ook andere meets die al wel op het programma staan, maar waar ook nog geen datum van bekent is.
De oude binnenstadquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:19 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Misschien komt er meer animo voor een Hoorn-meet als we daar in elk geval met een doel naar toe gaan. Of wanneer de niet Hoorn-kenners weten wat daar aan fotogenieks is te vinden.
a) je bent mijn stadsgenoot nietquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:
mag ik op de 'misschien'-lijst bij Emmen en Utrecht?
en als mijn stadsgenoot Pdehoog toevallig een plekkie over heeft tezijnertijd, reis ik ook graag mee richting het Noorden des Landsch![]()
* meldtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:20 schreef Bowiefan het volgende:
duurt nog lang trouwens, iemand zin om komende zondag ff ergens de natuur in te duiken?
Oostvaardersplassen of natuurpark Lelystad (andere ideen zijn natuurlijk ook mogelijk
Ook niet in je real-life agenda? voor het geval je natuurlijk een leven hebtquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Er staat niets in mijn virtuele agenda voor zondag a.s. geplanned.
Zie onderaan deze post: Fotomeeting deel 18, geef je hier op!quote:
Ik heb geen real-life agenda. Ik heb alleen een virtuele agendaquote:Op donderdag 6 januari 2005 06:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ook niet in je real-life agenda? voor het geval je natuurlijk een leven hebt![]()
Dan gaan we helemaal door de geluidsbarriere heenquote:Op donderdag 6 januari 2005 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Als jullie zondag een beetje bijtijds op pad gaan, kunnen wij misschien ook wel mee, moet even peilen bij qltel (want dan moeten we natuurlijk vroeg op). Betekent wel dat zoonlief ook meegaat, maar misschien kunnen we de jongesokjes dan ook strikken? Lijkt me een mooi koppel, Ingrid en Christan
Neequote:
Ik wil je best in Utrecht oppikken hoor, eventueel (als ik tenminste van Utrecht gemakkelijk in Lelystad kan komenquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:05 schreef Oceanonix het volgende:
Het is mogelijk om een lift te krijgen vanaf station Lelystad???![]()
Het probleem schijnt meer de remtechniek te zijn........................quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:24 schreef exile0000 het volgende:
Wel gevaarlijk, een lift aannemen van iemand die bot en kort door de bocht gaat...
Riemen vast!
Heb geen idee of dat makkelijk isquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil je best in Utrecht oppikken hoor, eventueel (als ik tenminste van Utrecht gemakkelijk in Lelystad kan komen)
Ik heb al gekeken. Het moet te doen zijn. Interesse?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:37 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Heb geen idee of dat makkelijk is![]()
Er is niets mis met mijn remtechniekquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:36 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het probleem schijnt meer de remtechniek te zijn........................
Die hebben de blauwe plekken nog op hun voorhoofd staanquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
Er is niets mis met mijn remtechniek
vraag maar aan Xil en Bakker
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken. Het moet te doen zijn. Interesse?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die hebben de blauwe plekken nog op hun voorhoofd staan
Je kunt altijd een helm opzetten natuurlijkquote:
Ik heb anders laatst ook verhalen van Offy gehoord over bepaalde, niet noodzakelijke noodstops.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom schrijf je eerst dat Offy dat zei en haal je dat snel weg? Bang dat ze boos wordtquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:15 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb anders laatst ook verhalen van Offy gehoord over bepaalde, niet noodzakelijke noodstops.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:34 schreef Subhuman het volgende:
Wat?
De reden dat ik die post wijzigde is dat ik noodstoppen had geschreven in plaats van noodstops.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:51 schreef Ouwesok het volgende:
Ondergetekende is zondag wel voor een meet te porren.
Van de kleine sokjes zal alleen Jongesok dan van de partij zijn.
Is dat dezelfde als met de portretmeet? Hm... hoop dat ik Christan meekrijg daarvandaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:11 schreef Bowiefan het volgende:
zo zeg, ik zal nog eens wat roepen....
Het wordt nog gezellig zondag
hier maar afspreken dan?
Dat is inderdaad diezelfdequote:Op donderdag 6 januari 2005 13:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als met de portretmeet? Hm... hoop dat ik Christan meekrijg daarvandaanIk koop 'm wel om met de belofte om er naderhand frietjes te gaan eten
Bij MacDonalds kun je ook ontbijtenquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Frietjes als avondeten okee, maar als ontbijt![]()
En jij denkt dat ik er een EggMcMuffin inkrijg bij hem? Die M is synoniem aan frietjes.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:54 schreef Oceanonix het volgende:
Bij MacDonalds kun je ook ontbijten![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:53 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, het komend weekend staat voor mij al aardig volgepland. Zaterdagavond lanbe baanschaatsen (5km) in Geleen. Zondag als ik tenminste hersteld ben schaatsmarathon in Eindhoven. Ik zal dus pas zaterdagavond laat kunnen beslissen, als ik mijn benen bevoeld heb.
Ik had een flatgenoot, die zette soms om half 9 's ochtends de frituur aan!quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Frietjes als avondeten okee, maar als ontbijt![]()
Ik dacht dat jij macht had en zo, met je deegrollertquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik er een EggMcMuffin inkrijg bij hem? Die M is synoniem aan frietjes.
Het is een FOT-roller ja. Geen zoonroller (helaas).quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat jij macht had en zo, met je deegrollert
Maar goed dan hoeven we daar dus de volgende keer ook niet bang voor te zijn![]()
Zo'n flatgenoot die in de flatgenootquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik had een flatgenoot, die zette soms om half 9 's ochtends de frituur aan!
Nou een broodje frikandel voordat ik naar kantoor ga...quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik had een flatgenoot, die zette soms om half 9 's ochtends de frituur aan!
zo'n peter-noodstop hoop ik niet nog eens mee te maken...quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog voelt zich steeds meer aangevallen hierquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:37 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
zo'n peter-noodstop hoop ik niet nog eens mee te maken...
loop nog steeds mank![]()
Collega's flink dronken voeren en camera ongemerkt meenemen?quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga straks mijn collega's bestoken met een 300D + 28-135mm-objectief. Helaas een geleende camera
Dan ga je voor die ene keer toch gewoon door het raam naar buitenquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zondag ligt mij trouwens helaas niet... vervolg van schoolonderzoekweek staat voor de deur... helaas
Kunnen we naar de paardjes?quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:50 schreef Ouwesok het volgende:
Positief voor zondag: De kans op neerslag is kleiner dan de kans op zon, kan dus alleen maar de goei kant op gaan.
Moet'n we nog iets van een program in elkaar zetten
* met scheef oog naar Bowiefan probeert te kijken van Rijnsweerd
Ik neem al mijn charmes meequote:Op donderdag 6 januari 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
En ik wil iets macro-en
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dan ga je voor die ene keer toch gewoon door het raam naar buiten
Niet leuk Sok.....Niet leuk
niet zo zeiken joh!quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:27 schreef Oceanonix het volgende:
[zeikmodus]wanneer gaan we nu eindelijk naar Emmen?? Kunnen we niet in februari gaan???[/zeikmodus]
Op zich kunnen we dat bestquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:27 deed Oceanonix een bittere poging tot zeiken:
[zeikmodus]wanneer gaan we nu eindelijk naar Emmen?? Kunnen we niet in februari gaan???[/zeikmodus]
quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Op zich kunnen we dat best.de vraag is of we het ook doen.....we hadden het laatste weekend van januari ook nog iets aan de dark side of Utrčg afgesproken meende ik me te herinneren
Jammer, maar nee, gaat helaas niet lukken, ik hou van kort schakelenquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef beertje_ het volgende:
K'had graag meegewilt zondag en we zitten zo dichtbij, in Harderwijjk!!![]()
![]()
![]()
![]()
Weekje uitstellen?![]()
eerst maar eens afwachten hier of we zondag uberhaupt naar Harderwijk gaan(visite), allen geveld door een zeer vervelende griep(Sven gelukkig niet of nog niet
Veel plezier zondag
Ongeacht de toestand van de benen kan ik dan niet komen. Voor de NS is het onmenselijk om voor 7u29 uit Maastricht te vertrekken. Ik kan dan pas kort voor 11uur in Lelystad zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:51 schreef Bowiefan het volgende:
ivm traagheid forum hier ff de details inzake de eerstvolgende meet:aanstaande zondag 10:00 uur ( niet eerder, niet veel later ![]()
)
Dan bellen we je toch evenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ongeacht de toestand van de benen kan ik dan niet komen. Voor de NS is het onmenselijk om voor 7u29 uit Maastricht te vertrekken. Ik kan dan pas kort voor 11uur in Lelystad zijn
Per eh..... postquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Tsja, het bedrijfsmobieltje heb ik nog niet besteld. Komt nog
Als je nou al wel dreigt te komen, neem dan ff bijtijds contact met mij op, vertrek ik gewoon iets later van huis en dat vind ik erg....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ongeacht de toestand van de benen kan ik dan niet komen. Voor de NS is het onmenselijk om voor 7u29 uit Maastricht te vertrekken. Ik kan dan pas kort voor 11uur in Lelystad zijn
Is uiterlijk middernacht vroeg genoeg?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 07:27 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Als je nou al wel dreigt te komen, neem dan ff bijtijds contact met mij op, vertrek ik gewoon iets later van huis en dat vind ik erg...., pik jou op bij station Lelystad en dan vinden we de rest van het spöl wel in het Nartuurpark.
prima hoor, en anders hebben we de telefoon nogquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Is uiterlijk middernacht vroeg genoeg?
Dan weet ik antwoord op zowat alle vragen:
-Is er ijs vandaag?
-Wordt er gereden vanavond?
-Hoe zijn mijn benen ernaartoe als er gereden is?
-wil/kan/moet ik zondagavond rijden?
Als fok weer plat is stuur ik je wel een mailtje
Ivo
Volgens mij klopt dit lijstje bijna helemaal met als uitzondering:quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:11 schreef Bowiefan het volgende:
zo zeg, ik zal nog eens wat roepen....
Het wordt nog gezellig zondag
ff resumeren:
het OM-dreamteam
Haaiebeet (virtueel)
Nonixje
Vrouwtje deegroller met mannen
DeSokken (versie oud en jong)
alweer 9....
WIJ zijn er tochquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:02 schreef Borelius het volgende:
He Ouwesok, bedoel je dat er morgen een meeting is in het natuurpark in Lelystad? Of ik daar even notitie van wilde nemen en even nadenk of ik ook wil?
Is daar wel wat aan met het huidige weer en in dit jaargetijde?
If goed-verstaanderquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:02 schreef Borelius het volgende:
He Ouwesok, bedoel je dat er morgen een meeting is in het natuurpark in Lelystad? Of ik daar even notitie van wilde nemen en even nadenk of ik ook wil?
Als het hetzelfde weer wordt als vandaag, dan lijkt me dat toch geen probleem?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:02 schreef Borelius het volgende:
Vogeltjesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:34 schreef Borelius het volgende:
Geen macro-beestjes, maar er zijn toch wel vogeltjes, kan ik me ook prima mee vermaken. Nu de bomen wat kaler zijn, kunnen ze zich niet zo goed meer verstoppen!
beestgarantie geven we nooit, maar je moet al heel raar doen wil je niet met een ooievaar huiswaarts keren.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:34 schreef Borelius het volgende:
Geen macro-beestjes, maar er zijn toch wel vogeltjes, kan ik me ook prima mee vermaken. Nu de bomen wat kaler zijn, kunnen ze zich niet zo goed meer verstoppen!
Appelseizoen is pas in de nazomerquote:
quote:
geef maar opquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had beloofd geen appelgrappen meer te maken tegen Offy
Jij wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had beloofd geen appelgrappen meer te maken tegen Offy
Een reigertquote:
* bankje inpaktquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:03 schreef Borelius het volgende:
Als de gezondheid geen roet in het eten gooit ben ik er morgen ook bij! Ik zal morgenochtend vroeg nog wel even het forum bezoeken. Alles ligt voor de zekerheid klaar, ook wat computerspul voor Ouwesok!
* Bowiefan checkt inhoud tasquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:03 schreef Borelius het volgende:
Als de gezondheid geen roet in het eten gooit ben ik er morgen ook bij! Ik zal morgenochtend vroeg nog wel even het forum bezoeken. Alles ligt voor de zekerheid klaar, ook wat computerspul voor Ouwesok!
Berg je dan maar in het geval we geen beesten hebben kunnen fotograferen. Gaan we massaal een beertje_ vereeuwigenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:39 schreef beertje_ het volgende:
Morgen veel plezier iedereen en misschien treffen we elkaar nog aan het einde van de dag bij de Mac
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
geef maar op![]()
jou kennende lukt dat niet
Tjongejonge Sharkquote:Op zondag 9 januari 2005 02:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Ehm...ik weet niet of ik 10:00 kan redden.. ben net thuis van een etentje bij Duderinnetje en Co.
Ik check morgenochtend nog ff, Ik zag dat Bowiefan pas na 11:00 aanwezig is., dus ik zat mij af te vragen hoe het dan precies zit. En ik heb geen flauw idee meer welke Mac ik moet hebben... was het die bij Lelystad aan de A6 lag?
Ik lees het antwoord morgenochtend wel. Mocht het niet lukken, veel plezier. Mocht het wel lukken zie ik jullie (maar dan bel ik PdeHoog ook ff (of SMS ik hem)
Goedemorgenquote:Op zondag 9 januari 2005 07:55 schreef Borelius het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik ben al uit de veren, even op gang komen en dan spring ik in de Berlingo. De Volvo is trouwens al in Lelystad, die staat daar al ruim 6 maanden in de garage bij een vriend vanwege groot onderhoud.
Heel groot, bodem, plaatwerk en dat soort zaken, veel laswerk, maar alleen maar koetswerk, motorisch is hij tip-top in orde!quote:Op zondag 9 januari 2005 08:31 schreef Oceanonix het volgende:
[..]Goedemorgen
Hoe groot is dat onderhoud![]()
Het etentje met dude stond al een maand geleden in de planning. Het liep ietsie pietsie uitquote:Op zondag 9 januari 2005 07:17 schreef PdeHoog het volgende:
Tjongejonge Shark
Je weet toch dat je met ons meeging? Wel de juiste prio's stellen hoor![]()
![]()
Dan wacht ik daar ook even op, er staat me vaag iets bij dat de Emmen-meet is uitgesteldquote:Op zondag 9 januari 2005 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah gelukkig is het topic bijna vol
Deze luie vlerk ziet de actuele stand van zaken wel weer verschijnen in de OP van het volgende topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |