Per eh..... postquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Tsja, het bedrijfsmobieltje heb ik nog niet besteld. Komt nog
Als je nou al wel dreigt te komen, neem dan ff bijtijds contact met mij op, vertrek ik gewoon iets later van huis en dat vind ik erg....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ongeacht de toestand van de benen kan ik dan niet komen. Voor de NS is het onmenselijk om voor 7u29 uit Maastricht te vertrekken. Ik kan dan pas kort voor 11uur in Lelystad zijn
Is uiterlijk middernacht vroeg genoeg?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 07:27 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Als je nou al wel dreigt te komen, neem dan ff bijtijds contact met mij op, vertrek ik gewoon iets later van huis en dat vind ik erg...., pik jou op bij station Lelystad en dan vinden we de rest van het spöl wel in het Nartuurpark.
prima hoor, en anders hebben we de telefoon nogquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Is uiterlijk middernacht vroeg genoeg?
Dan weet ik antwoord op zowat alle vragen:
-Is er ijs vandaag?
-Wordt er gereden vanavond?
-Hoe zijn mijn benen ernaartoe als er gereden is?
-wil/kan/moet ik zondagavond rijden?
Als fok weer plat is stuur ik je wel een mailtje
Ivo
Volgens mij klopt dit lijstje bijna helemaal met als uitzondering:quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:11 schreef Bowiefan het volgende:
zo zeg, ik zal nog eens wat roepen....
Het wordt nog gezellig zondag
ff resumeren:
het OM-dreamteam
Haaiebeet (virtueel)
Nonixje
Vrouwtje deegroller met mannen
DeSokken (versie oud en jong)
alweer 9....
WIJ zijn er tochquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:02 schreef Borelius het volgende:
He Ouwesok, bedoel je dat er morgen een meeting is in het natuurpark in Lelystad? Of ik daar even notitie van wilde nemen en even nadenk of ik ook wil?
Is daar wel wat aan met het huidige weer en in dit jaargetijde?
If goed-verstaanderquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:02 schreef Borelius het volgende:
He Ouwesok, bedoel je dat er morgen een meeting is in het natuurpark in Lelystad? Of ik daar even notitie van wilde nemen en even nadenk of ik ook wil?
Als het hetzelfde weer wordt als vandaag, dan lijkt me dat toch geen probleem?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:02 schreef Borelius het volgende:
Vogeltjesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:34 schreef Borelius het volgende:
Geen macro-beestjes, maar er zijn toch wel vogeltjes, kan ik me ook prima mee vermaken. Nu de bomen wat kaler zijn, kunnen ze zich niet zo goed meer verstoppen!
beestgarantie geven we nooit, maar je moet al heel raar doen wil je niet met een ooievaar huiswaarts keren.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:34 schreef Borelius het volgende:
Geen macro-beestjes, maar er zijn toch wel vogeltjes, kan ik me ook prima mee vermaken. Nu de bomen wat kaler zijn, kunnen ze zich niet zo goed meer verstoppen!
Appelseizoen is pas in de nazomerquote:
quote:
geef maar opquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had beloofd geen appelgrappen meer te maken tegen Offy
Jij wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had beloofd geen appelgrappen meer te maken tegen Offy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |