TNX... Zat zelf te denken bij Ceramique te parkeren... Maar die eerste optie klinkt ook goed... Bij het spoor zelf zal wel allemaal kort parkeren zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Rond het station stikt het van de parkeerruimte, wel meestal betaald. Ik zal je de opties geven komende vanuit het noorden via de A2.
Als je links het MVV-stadion ziet kom je ook direct de eerste stoplichten tegen. Ga hier naar rechts. Voor de parkeerruimte direct achter het station, bij de volgende stoplichten weer naar links, doorrijden via de Meerssenerweg totdat je voorbij de Mosa-fabriek bent. Dan zie je rechts al het station liggen en redelijke parkeerruimte bij de voetgangersbrug over de sporen.
Overdekt parkeren kan aan de Griend. Ga weer rechts bij het stadion, maar dit keer bij de 2e stoplichten links. De weg draait en keert wat en komt uiteindelijk langs de Maas uit. Direct voor de oprit van de Wilhelminabrug zie je rechts een ondergrondse parkeergarage.
3e optie is voor het station. Je volgt de instructies voor de parkeergarage Griend, maar direct voor de oprit van de Wilhelminabrug ga je linksaf. Je rijdt nu tegen de sporen aan. Rechtsaf en je ziet her en der wat parkeerruimte.
Ivo
Baby Zebratjesquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om de Emmen-meet een paar maandjes op te schuiven?
Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden.
stemt voorquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om de Emmen-meet een paar maandjes op te schuiven?
Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Oceanonix het volgende:
Ik was lekker eerder
Ah....Ymke gaat ook meequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Baby Zebratjes![]()
geeft meer tijd enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook voor het voorstel vna PdeHoog.
Baby Pinguinsquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Baby Zebratjes![]()
Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen misquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....Ymke gaat ook mee
* PdeHoog noteert Ymke voor Emmen
Je moet ook niet naar Ouwesok zoeken, maar naar iemand met een 400mm lensquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen mis
Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mijquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef Ymke het volgende:
Ik weet niet eens hoe een lens er uit ziet ik heb maar een goedkoop cameraatje zonder extras
Jij onthoudt ook alles he?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mij. Die MOET je terug kunnen vinden
Maar als je ons niet wilt ontmoeten, laat dan maar hoor![]()
![]()
Duh. Ik ben FOK!-ker....ik heb geen leven!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
Jij onthoudt ook alles he?![]()
Ik kom met de auto, maar ik verwacht eigenlijk dat Sharky met de trein komt... Anderzijds, kan ik Sharky ook oppikken op station Eindhoven en gezamenlijk naar Maastricht rijden... Ik weet alleen niet of dat nou sneller is...quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Komt er eigenlijk wel iemand met de trein? Anders kunnen we ook prima op de Ceramique afspreken.
Is het nu zaterdag 15 januari en zondag 30 januari, of klopt die zondag 16 januariquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Oceanonix het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: [b]15za én 30zo januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners[/b]
Zaterdag 15 januari
Zondag 16 januari
Als er iets niet klopt hoor ik wel
Het plan is om met de auto te komen, en mits het in regio Maastricht niet regent.... Maar het ziet er niet al te lekker uit voor zondagquote:Op woensdag 24 november 2004 10:27 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik kom met de auto, maar ik verwacht eigenlijk dat Sharky met de trein komt... Anderzijds, kan ik Sharky ook oppikken op station Eindhoven en gezamenlijk naar Maastricht rijden... Ik weet alleen niet of dat nou sneller is...
Dit lijstje dus zaterdag 15 en zondag 16 was het laatste lijstje wat ik kon vinden. Volgens mij de keuze dus nu tussen deze twee.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:30 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Is het nu zaterdag 15 januari en zondag 30 januari, of klopt die zondag 16 januari
In geval 30 januari, dan mag je mij daar neerzetten... Maar ik ben het met de anderen eens, dat in het voorjaar het misschien beter is... Anderzijds, beetje sneeuw en dan pinguins op een heuveltje...
Weather.com geeft zelden een juiste voorspelling af...quote:Op woensdag 24 november 2004 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het plan is om met de auto te komen, en mits het in regio Maastricht niet regent.... Maar het ziet er niet al te lekker uit voor zondag
Wel volle maan die avond
Zondags weer
In Naarden hebben we een snackbar onveilig gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2004 10:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Even nog een vraagje voor zondag... Aangezien het mijn eerste keer is ken ik de gang van zaken nog niet, maar is het de bedoeling dat je zelf je lunch en drank meeneemt, of gaan we tussentijds ergens iets eten en drinken
Er komt dus vooralsnog niemand met de treinquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Komt er eigenlijk wel iemand met de trein? Anders kunnen we ook prima op de Ceramique afspreken.
UltraIvo woont in Maastricht, of in de buurt er van geloof ik, ik meende gelezen te hebben dat BowieFan ook redelijk in de buurt zit... Dus volgens mij hoeven we dan niet speciaal bij het station af te spreken... En dan ook niet perse bij Ceramique... Kunnen we ook op het Vrijthof of de Markt afspreken... Lekker centraal bij voldoende eetgelegenhedenquote:Op woensdag 24 november 2004 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het plan is om met de auto te komen, en mits het in regio Maastricht niet regent.... Maar het ziet er niet al te lekker uit voor zondag
Wel volle maan die avond
Zondags weer
Gezellig... Ceramique is vlak bij het station...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:20 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Er komt dus vooralsnog niemand met de trein
(men kan zich natuurlijk altijd alsnog hier opgeven voor de Maastricht meet van aanstaande zondag)
de logeeraanbieding geld ook nog steeds
Dus wat mij betreft kunnen we ook wel bij de Ceramique afspreken als dat handiger is.
Moet ik alleen ff weten wat en waar dat is
Ik kom trouwens zeer waarschijnlijk met introducé (Mijn hoteleuse komt mee)
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:53 schreef ultra_ivo het volgende:
....Alles is zowat op kruipafstand.
...
...Neem wel wat stevige wandelschoenen mee.
vertel...quote:Op donderdag 25 november 2004 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Bowiefan......we hebben hier een policy voor de breedte van plaatjes en foto's![]()
![]()
![]()
![]()
550 breed en zoquote:Op donderdag 25 november 2004 12:16 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
vertel...
Je denkt indruk te maken met zo'n klein deegrollertjequote:Op donderdag 25 november 2004 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Weg met dat kader dan [afbeelding]
duidelijk géén meetgangerquote:Op donderdag 25 november 2004 16:38 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Je denkt indruk te maken met zo'n klein deegrollertje![]()
Ik hoop in Maastricht ontmaagd te worden...quote:Op donderdag 25 november 2004 17:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
duidelijk géén meetganger
als je erbij was geweest in Naarden, kropen de rillingen je nu nog over je rug
Ik geloof dat het zoiets is als, er is 80% kans op regen, dus het gaat regenen, maar het gaat niet hard regenen... Beetje miezerig weertje dus... Te droog om binnen te blijven, te nat om buiten te blijven...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:44 schreef Bowiefan het volgende:
ik ben dan toch in de buurt, dus wat mij betreft gaat het gewoon door.
paar druppen mag geen groot probleem opleveren volgens mij.
Maar volgens die link van jou hebben we de hele dag ee beetje regen, wat houd dat in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |