abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23525063
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:00 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Rond het station stikt het van de parkeerruimte, wel meestal betaald. Ik zal je de opties geven komende vanuit het noorden via de A2.
Als je links het MVV-stadion ziet kom je ook direct de eerste stoplichten tegen. Ga hier naar rechts. Voor de parkeerruimte direct achter het station, bij de volgende stoplichten weer naar links, doorrijden via de Meerssenerweg totdat je voorbij de Mosa-fabriek bent. Dan zie je rechts al het station liggen en redelijke parkeerruimte bij de voetgangersbrug over de sporen.
Overdekt parkeren kan aan de Griend. Ga weer rechts bij het stadion, maar dit keer bij de 2e stoplichten links. De weg draait en keert wat en komt uiteindelijk langs de Maas uit. Direct voor de oprit van de Wilhelminabrug zie je rechts een ondergrondse parkeergarage.
3e optie is voor het station. Je volgt de instructies voor de parkeergarage Griend, maar direct voor de oprit van de Wilhelminabrug ga je linksaf. Je rijdt nu tegen de sporen aan. Rechtsaf en je ziet her en der wat parkeerruimte.

Ivo
TNX... Zat zelf te denken bij Ceramique te parkeren... Maar die eerste optie klinkt ook goed... Bij het spoor zelf zal wel allemaal kort parkeren zijn...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
  FOK!fotograaf dinsdag 23 november 2004 @ 20:43:28 #2
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23525181
TVP
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23525314
Komt er eigenlijk wel iemand met de trein? Anders kunnen we ook prima op de Ceramique afspreken.
pi_23526236
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: De binnenstad en omgeving
Waar: Maastricht
Wanneer: 28 november
Primair doel: feauteauz maken van de binnenstad en overige meetdeelnemers

Wie gaan ermee?

Ultra-Ivo

Bowiefan

Shark.Bait

-PatrickO-

***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: IJsbaan
Waar: Geleen
Wanneer: 23 januari
Primair doel: schaatsers verblinden met flitslampen

Wie gaan ermee?

Ultra-Ivo

Wie weten het nog niet zeker?
-

Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 15za én 30zo januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners

Wie gaan er mee?

Zaterdag 15 januari
Ouwesok
Rewimo en Christan
qltel
pdehoog
offy
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Subhuman
Huiz

Zondag 16 januari
Ouwesok
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Huiz

Ultra-Ivo

Shark.Bait

RonaldV

Xilantof

Oceanonix
Plek des onheils: Het noorden des lands
Waar: Nog niet bekend
Wanneer: Ook nog niet bekend
Primair doel: Gezellig knauwen

Wie gaan er mee?

beertje_

SpeedyGJ

Subhuman

Shark.Bait

KiwiTjuHh

PdeHoog

Ouwesok

De plannen:

Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten )

Hoorn teisteren met de camera (snacht's of overdag)

een veel te vroege meet bij Hoek van Holland

Als er iets niet klopt hoor ik wel
pi_23526293
-- die van zwarte piet is mooier --

[ Bericht 98% gewijzigd door PdeHoog op 23-11-2004 22:12:17 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_23526326
Ik was lekker eerder
pi_23526382
Is het een idee om de Emmen-meet een paar maandjes op te schuiven?

Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden .

[ Bericht 21% gewijzigd door PdeHoog op 23-11-2004 21:41:27 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_23526463
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:

Het is natuurlijk hartje winter en de kans is groot dat er weinig diertjes buiten zijn. Mochten ze wel buiten zijn, dan is de boel natuurlijk wel kaal en zo. Krijg je lang niet zulke mooie foto's als in de lente, wanneer misschien ook wel de kleine diertjes weer geboren worden .
Baby Zebratjes
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_23526534
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef PdeHoog het volgende:

stemt voor
pi_23526691
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Oceanonix het volgende:
Ik was lekker eerder

Die van mij is lekker mooier
pi_23526726
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:

[..]

Baby Zebratjes
Ah....Ymke gaat ook mee
* PdeHoog noteert Ymke voor Emmen
  FOK!fotograaf dinsdag 23 november 2004 @ 21:36:43 #12
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23526744
Ik ben ook voor het voorstel van het vooruitschuiven.

Edit:
schijnt al eerder te zijn voorgesteld, heb ik toen denk ik gemist. maar ik ben er voor!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23526812
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook voor het voorstel vna PdeHoog.
geeft meer tijd enzo...
en het weer ook...
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:40:57 #14
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_23526871
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:

[..]

Baby Zebratjes
Baby Pinguins

* Offy is voor
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:43:13 #15
79550 Ymke
your ghost
pi_23526929
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah....Ymke gaat ook mee
* PdeHoog noteert Ymke voor Emmen
Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen mis
pi_23526966
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:43 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ehm , ik meet niet , ouwe sok stuurt me toch de verkeerde richting op en dan loop ik weer iedereen mis
Je moet ook niet naar Ouwesok zoeken, maar naar iemand met een 400mm lens en ik loop altijd achter anderen aan
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:45:27 #17
79550 Ymke
your ghost
pi_23526994
Ik weet niet eens hoe een lens er uit ziet ik heb maar een goedkoop cameraatje zonder extras
pi_23527043
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef Ymke het volgende:
Ik weet niet eens hoe een lens er uit ziet ik heb maar een goedkoop cameraatje zonder extras
Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mij . Die MOET je terug kunnen vinden

Maar als je ons niet wilt ontmoeten, laat dan maar hoor :'(
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:50:10 #19
79550 Ymke
your ghost
pi_23527118
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je hebt me nog uitgemaakt voor patser met die teletoeter van mij . Die MOET je terug kunnen vinden

Maar als je ons niet wilt ontmoeten, laat dan maar hoor
Jij onthoudt ook alles he?
pi_23527766
mij Emmen lijkt mij ook wel wat, als ik vrij ben dan, maar dat weet ik nog niet.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_23527779
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:50 schreef Ymke het volgende:

[..]

Jij onthoudt ook alles he?
Duh. Ik ben FOK!-ker....ik heb geen leven!
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:28:13 #22
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23528427
Hoi

tvp
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 24 november 2004 @ 10:09:47 #23
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23535838
is er al een datum bekend om met onze camera's te gaan patsen in het hoge noorden eigenlijk???

verkapte tvp
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23536151
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Komt er eigenlijk wel iemand met de trein? Anders kunnen we ook prima op de Ceramique afspreken.
Ik kom met de auto, maar ik verwacht eigenlijk dat Sharky met de trein komt... Anderzijds, kan ik Sharky ook oppikken op station Eindhoven en gezamenlijk naar Maastricht rijden... Ik weet alleen niet of dat nou sneller is...
- Dogbert
pi_23536207
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Oceanonix het volgende:
Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: [b]15za én 30zo januari

Primair doel: feauteauz maken van de bewoners[/b]

Zaterdag 15 januari

Zondag 16 januari

Als er iets niet klopt hoor ik wel
Is het nu zaterdag 15 januari en zondag 30 januari, of klopt die zondag 16 januari
In geval 30 januari, dan mag je mij daar neerzetten... Maar ik ben het met de anderen eens, dat in het voorjaar het misschien beter is... Anderzijds, beetje sneeuw en dan pinguins op een heuveltje...
- Dogbert
  woensdag 24 november 2004 @ 10:41:47 #26
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23536404
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:27 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik kom met de auto, maar ik verwacht eigenlijk dat Sharky met de trein komt... Anderzijds, kan ik Sharky ook oppikken op station Eindhoven en gezamenlijk naar Maastricht rijden... Ik weet alleen niet of dat nou sneller is...
Het plan is om met de auto te komen, en mits het in regio Maastricht niet regent.... Maar het ziet er niet al te lekker uit voor zondag
Wel volle maan die avond
Zondags weer
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23536418
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:30 schreef -PatrickO- het volgende:

[..]

Is het nu zaterdag 15 januari en zondag 30 januari, of klopt die zondag 16 januari
In geval 30 januari, dan mag je mij daar neerzetten... Maar ik ben het met de anderen eens, dat in het voorjaar het misschien beter is... Anderzijds, beetje sneeuw en dan pinguins op een heuveltje...
Dit lijstje dus zaterdag 15 en zondag 16 was het laatste lijstje wat ik kon vinden. Volgens mij de keuze dus nu tussen deze twee.

Maar er zijn momenteel ook ideeen om deze meet te verplaatsen naar een zonniger tijdstip wanneer er meer jonge dieren in de dierentuin zijn.

Kortom er is nog niets zeker
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 november 2004 @ 10:46:47 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23536508
Een voorjaars/jonge dierenmeet in Emmen klinkt ook aantrekkelijk ja Wat ons betreft mag Emmen best naar de lente worden geschoven

Weet iemand wanneer de dierenbabyboom op zijn hoogst is over het algemeen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23536631
Even nog een vraagje voor zondag... Aangezien het mijn eerste keer is ken ik de gang van zaken nog niet, maar is het de bedoeling dat je zelf je lunch en drank meeneemt, of gaan we tussentijds ergens iets eten en drinken
- Dogbert
pi_23536697
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Het plan is om met de auto te komen, en mits het in regio Maastricht niet regent.... Maar het ziet er niet al te lekker uit voor zondag
Wel volle maan die avond
Zondags weer
Weather.com geeft zelden een juiste voorspelling af... Maar inderdaad, de kans op regen is groter dan de kans op zon... Anderzijds is het in Maastricht over het algemeen beter weer dan in de rest van Nederland... Afgelopen zondag vertrok ik uit Helmond met -1, mistig en bewolkt weer... 1 uur later in Maastricht was het +5, helder en zonnig... 2 uur later terug in Helmond was het +2 en bewolkt...
- Dogbert
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 november 2004 @ 11:03:35 #31
13151 crew  Rewimo
pi_23536832
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:53 schreef -PatrickO- het volgende:
Even nog een vraagje voor zondag... Aangezien het mijn eerste keer is ken ik de gang van zaken nog niet, maar is het de bedoeling dat je zelf je lunch en drank meeneemt, of gaan we tussentijds ergens iets eten en drinken
In Naarden hebben we een snackbar onveilig gemaakt Neem in elk geval wat mee voor het geval jullie ergens verzeild raken waar geen gelegenheid is om iets te consumeren. Verder kun je volgens mij in Maastricht uitstekend terecht op culinair gebied
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23537200
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Er komt dus vooralsnog niemand met de trein
(men kan zich natuurlijk altijd alsnog hier opgeven voor de Maastricht meet van aanstaande zondag)
de logeeraanbieding geld ook nog steeds
Dus wat mij betreft kunnen we ook wel bij de Ceramique afspreken als dat handiger is.
Moet ik alleen ff weten wat en waar dat is
Ik kom trouwens zeer waarschijnlijk met introducé (Mijn hoteleuse komt mee )
pi_23537497
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Wel volle maan die avond
Zondags weer
UltraIvo woont in Maastricht, of in de buurt er van geloof ik, ik meende gelezen te hebben dat BowieFan ook redelijk in de buurt zit... Dus volgens mij hoeven we dan niet speciaal bij het station af te spreken... En dan ook niet perse bij Ceramique... Kunnen we ook op het Vrijthof of de Markt afspreken... Lekker centraal bij voldoende eetgelegenheden Kunnen we na afloop nog wat napraten op een terrasje...
- Dogbert
pi_23537637
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:20 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Er komt dus vooralsnog niemand met de trein
(men kan zich natuurlijk altijd alsnog hier opgeven voor de Maastricht meet van aanstaande zondag)
de logeeraanbieding geld ook nog steeds
Dus wat mij betreft kunnen we ook wel bij de Ceramique afspreken als dat handiger is.
Moet ik alleen ff weten wat en waar dat is
Ik kom trouwens zeer waarschijnlijk met introducé (Mijn hoteleuse komt mee )
Gezellig... Ceramique is vlak bij het station... Relatief nieuwe wijk, waar een paar jaar geleden een balkonnetje naar beneden is gestort... Ook vindt je er het Bonnefanten museum en de Vodafone gebouwen...
Maar het Vrijthof of de Markt zijn ook opties... Liggen midden in het centrum, is weliswaar wat lastiger om te vinden, maar wel lekker dicht bij terrasjes...
- Dogbert
pi_23543228
Via de Hoeg Brök is de Ceramique direct verbonden met het centrum. Alles is zowat op kruipafstand.
Bowiefan, de aanvliegroute voor plan Ceramique vanuit Gulpen:
Rij via de rijksweg door Margraten en Cadier&Keer. Rij alsmaar rechtdoor Maastricht binnen via de Akersteenweg. Blijf rechtdoorrijden en kruis een spoorweg en de A2. Vlak voor de Maas ga je van de Kennedybrug af (links zie je dan het MECC, rechts een volkswijk). Bij de rotonde ga je rechtsaf en zoek je ergense en parkeerplaats.
Mijn voorstel is om te verzamelen bij de ingang van het Centre Ceramique, daar waar ook de stadsbibiliotheek gevestigd is. Dit is bij de bocht in de Avenue Ceramique. Direct ernaast is het Plein 1992. Om wat meer daglicht te hebben wou ik de verzameltijd verleggen naar 10uur in de ochtend, Sharkbait lukt dat?
Langs de route die ik in gedachten had zijn we nooit verder dan 10minuten van een café of restaurant verwijderd. Neem wel wat stevige wandelschoenen mee. De route is redelijk lang, als je leuke plekken wilt zoeken bij de Kazamatten of de Hoge Fronten zul je regelmatig van de paden af moeten.
Alternatief programma voor als we overvallen worden door slecht weer in de middag, 'The Motorcycle Diaries" draait in het Filmhuis, een film over de motorreis van Che Guevara.
Bowiefan, als je nog wat suggesties voor zaterdagavond nodig hebt, zeg het maar, ik kan je dan nog wel wat tips geven.
pi_23543282
Aanvliegroute vanuit het noorden:
Blijf op de A2 rechtdoor rijden totdat je bij het knooppunt Europaplein hebt (je hebt dan een hele serie stoplichten gehad). Hier ga je naar rechts. Vanaf dan volg je de route die ik Bowiefan opgaf.
pi_23557208
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:53 schreef ultra_ivo het volgende:
....Alles is zowat op kruipafstand.
...
...Neem wel wat stevige wandelschoenen mee.

maar ff zonder gekheid, ik snap u route beschrijving volkomen

Ik zie trouwens op de webzijde van www.centreceramique.nl een andere slechtweer optie;
lekker kijken naar het werk van die andere amateurs

Hoeveel kilometer moet ik ongeveer op rekenen? (hou je er wel rekening mee dat we zo nu en dan willen fotograveren? )

Ik denk dat we de zaterdagavond lekker in Gulpen blijven Ivo. Lekker een huisgebrouwen biertje drinken op mijn logeeradresje
Maar voor een bijzondere of leuke uitgaanstip hou ik me/ons aanbevolen

[ Bericht 4% gewijzigd door Bowiefan op 25-11-2004 01:31:44 ]
pi_23558927
Zeg Bowiefan......we hebben hier een policy voor de breedte van plaatjes en foto's
pi_23562554
quote:
Op donderdag 25 november 2004 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Bowiefan......we hebben hier een policy voor de breedte van plaatjes en foto's
vertel...
pi_23562656
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:16 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

vertel...
550 breed en zo
pi_23562804
dat is die met een heel mooi kadertje van 20
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 november 2004 @ 12:54:37 #42
13151 crew  Rewimo
pi_23563241
Weg met dat kader dan
pi_23568861
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Weg met dat kader dan [afbeelding]
Je denkt indruk te maken met zo'n klein deegrollertje
- Dogbert
pi_23568896
Overigens zie ik op weeronline.nl verontrustende berichten... Zondag regen in Maastricht...
- Dogbert
pi_23570323
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:38 schreef -PatrickO- het volgende:

[..]

Je denkt indruk te maken met zo'n klein deegrollertje
duidelijk géén meetganger
als je erbij was geweest in Naarden, kropen de rillingen je nu nog over je rug

pi_23570829
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

duidelijk géén meetganger
als je erbij was geweest in Naarden, kropen de rillingen je nu nog over je rug

Ik hoop in Maastricht ontmaagd te worden... Maar zoals de weersvoorspellingen nu zijn...
- Dogbert
pi_23571556
ik ben dan toch in de buurt, dus wat mij betreft gaat het gewoon door.
paar druppen mag geen groot probleem opleveren volgens mij.
Maar volgens die link van jou hebben we de hele dag ee beetje regen, wat houd dat in
pi_23573235
quote:
Op donderdag 25 november 2004 18:44 schreef Bowiefan het volgende:
ik ben dan toch in de buurt, dus wat mij betreft gaat het gewoon door.
paar druppen mag geen groot probleem opleveren volgens mij.
Maar volgens die link van jou hebben we de hele dag ee beetje regen, wat houd dat in
Ik geloof dat het zoiets is als, er is 80% kans op regen, dus het gaat regenen, maar het gaat niet hard regenen... Beetje miezerig weertje dus... Te droog om binnen te blijven, te nat om buiten te blijven...
- Dogbert
pi_23579823
hey, hebben we het hier ook al over het weer in Maastricht?
Ivo is in het slowchat topic met het weer bezig
pi_23587255
Ukkel meldt licht regen tot motregen, Naardens weertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')