Dat lijkt me nu niet echt bepaald spannend... Zeker niet doordat Maastricht aan de buitenkant gewoon erg mooi is... Maar misschien dat eht ook te maken heeft met mijn aversie tegen carnaval...quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zag gisteren in de krant nog een optie voor als het 's middags regent. In het kader van de start van het carnavalsseizoen wordt er een ludiek tribunaal gehouden tegen enkele bekende Maastrichtenaren, waaronder een van de mannen achter het Plan Ceramique. Dat levert leuke binnenplaatjes op als we buiten niet kunnen fotograferen.
Ivo
Maar ook donkerquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Momenteel is het in Maastricht zacht en droog.
hopelijk komen er toch wat leuke foto's uitquote:Op zondag 28 november 2004 08:33 schreef ultra_ivo het volgende:
Een blik uit het raam leert mij dat het buiten kurkdroog is. Licht is het ook al.
Niet hopelijk......TUURLIJK komen er mooie foto's uitquote:Op zondag 28 november 2004 10:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hopelijk komen er toch wat leuke foto's uit![]()
Gegeven dat je toch nooit het weer krijgt dat je bestelt is het misschien toch een idee om je te bekwamen in de betere regenfotografie. Gegarandeerd een droogteperiode voor de komende meetsquote:Op zondag 28 november 2004 16:07 schreef -PatrickO- het volgende:
Balen, maar het is neit anders... Ik hou gewoon niet van regen, en al helemaal niet om te fotograferen in de regen...
Ja, maar ik heb mijn 20D pas een maand... Die wil ik niet direct verkloten door wat regen...quote:Op zondag 28 november 2004 16:15 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gegeven dat je toch nooit het weer krijgt dat je bestelt is het misschien toch een idee om je te bekwamen in de betere regenfotografie. Gegarandeerd een droogteperiode voor de komende meets
En zo blijkt maar weer eens dat weersvoorspelling onjuist kunnen zijn, en dat hemelsbreed 70 km een wereld van verschil kan zijn... Balen...quote:Op zondag 28 november 2004 17:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo, ik zit alweer een uurtje thuis, maar fok lag er uit.
Om 10 uur kwam ik net aanfietsen bij het centre ceramique, zag ik al een rood Kangootje aanrijden met Bowiefan&gastvrouw.
Een ruim rondje door Maastricht gewandeld, her en der onderbroken in een van de betere kroegen.
Een rolletje onderweg naar de 1-uursservice gebracht (handig zo'n koopzondag), vanavond wordt er nog gescand (Ouwesok, dat is een rolletje geschotenop de Ricoh)
Als de foto's ingescand zijn maak ik een resultatentopic.
Nog veel feauteau's kunnen makenquote:Op zondag 28 november 2004 18:16 schreef ultra_ivo het volgende:
De scanner is aangeslingerd, staat nu vrolijk te scannen op een serie foto's van het plan Ceramique
Geen idee, ik zou inmiddels ook graag wat duidelijkheid willen hebben maar tot dusver wat ik heb aangedragen is nooit goed geweest dus ik ga zeker niks meer roepen wanneerquote:Op zondag 28 november 2004 21:01 schreef Oceanonix het volgende:
Sijn de plannen voor de Emmen meet al duidelijk bij iemand???
Ik zou het leuk vinden om mee te gaan maar dan moet er wel duidelijkheid zijn........
Kortom wordt het januari of de lente met allemaal schattige jonge dieren?????
Dus je kan ons binnenkort vertellen of het zin heeft om in januari te gaanquote:Op maandag 29 november 2004 14:06 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou inmiddels ook graag wat duidelijkheid willen hebben maar tot dusver wat ik heb aangedragen is nooit goed geweest dus ik ga zeker niks meer roepen wanneer
Wij gaan zeker eerdaags en in Januari naar Emmen![]()
Persoonlijk maakt het mij helemaal niets uit.quote:Op maandag 29 november 2004 14:11 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dus je kan ons binnenkort vertellen of het zin heeft om in januari te gaan![]()
Ik was ook wel nieuwsgierig.. en ik had 2 nieuwe objectieven die ik wel had willen uitproberen.. maar gedane zaken nemen geen keer, voorjaar ga ik wel ff langs, hetzij met een meet, hetzij in mijn uppie...quote:Op zondag 28 november 2004 10:40 schreef -PatrickO- het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het wel jammer, want ik ben heel nieuwsgierig naar de route die Ivo had uitgestippeld... En ik weet dat je in Maastricht hele mooie foto's kunt maken, maar met dit weer zullen het er heel veel minder zijn... Maar goed, ik hoop voor Ivo en Bowiefan dat ze het droog houden en mij en Sharky bewijzen dat we wel hadden moeten komen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
14e, da's dus een dinsdag?
moet geen probleem zijn. in lichtjesavonden heb ik meer ervaring dan jij
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:
14 december is het lichtjesavond in Delft. De hele binnenstad is dan verlicht. Ook zijn er dan een aantal musea geopend. Oa. het Prinsenhof.
Dus.....Warme_Bakker: ik kan iig mee. Jij ook?
Andere geinteresseerden zijn ook welkom
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:00 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Als je dat leuk vond kun je de avond daarna nog naar Nieuwegein, daar is dan Vreeswijk bij Kaarslicht....................![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:
14 december is het lichtjesavond in Delft. De hele binnenstad is dan verlicht. Ook zijn er dan een aantal musea geopend. Oa. het Prinsenhof.
Dus.....Warme_Bakker: ik kan iig mee. Jij ook?
Andere geinteresseerden zijn ook welkom
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]PdeHoog toch!!!!
!
Volgens mij wil Ocee een romantische date bij kaarslicht hoor, en jij wijst haar bot af
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb interesse. Maar ik ben ook een watje en een koukleum. Dus dan weet je iig wat je aan mij hebt... ik neem de VR wel mee, anders zijn al mijn foto's bewogen van het klappertanden
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Hee, die heb ik al eens ergens gezien... Of was dat nou een andere-locatie-bij-nacht
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:11 schreef Bowiefan het volgende:
vooral het allerlaatste stukje
dat willen ze allemaal weten
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als Xil en Bakker de politie ff afleiden probeer ik wel naar binnen te glippen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:44 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Met jouw afmetingen valt het inderdaad niet op nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |