abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23588259
Zag net bij de knmi 90% kans op regen en 2-6mm neerslag... Op weeronline lijkt het er vooral op dat het 's middags wat harder gaat regenen in Maastricht... Nu ja, we wachten af...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_23592618
Ik zag gisteren in de krant nog een optie voor als het 's middags regent. In het kader van de start van het carnavalsseizoen wordt er een ludiek tribunaal gehouden tegen enkele bekende Maastrichtenaren, waaronder een van de mannen achter het Plan Ceramique. Dat levert leuke binnenplaatjes op als we buiten niet kunnen fotograferen.

Ivo
pi_23599553
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 19:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zag gisteren in de krant nog een optie voor als het 's middags regent. In het kader van de start van het carnavalsseizoen wordt er een ludiek tribunaal gehouden tegen enkele bekende Maastrichtenaren, waaronder een van de mannen achter het Plan Ceramique. Dat levert leuke binnenplaatjes op als we buiten niet kunnen fotograferen.

Ivo
Dat lijkt me nu niet echt bepaald spannend... Zeker niet doordat Maastricht aan de buitenkant gewoon erg mooi is... Maar misschien dat eht ook te maken heeft met mijn aversie tegen carnaval...
Ik kijk nog even naar de weersverwachting voor morgen, maar als de voorspelling blijft dat het 's middags meer gaat regenen, dan denk ik dat ik skip... Dat fotografeert niet lekker...
- Dogbert
pi_23618644
Momenteel is het in Maastricht zacht en droog.
Patrick heeft zich desondanks toch afgemeld Bowiefan zit al in de buurt, Sharkbait, kom jij wel nog? Dan weet ik tenminste op hoeveel mensen ik om 10 uur morgenochtend moet wachten.

Ivo
pi_23619075
Bowiefan belde net op. Hij had een SMS-je van Sharkbait gekregen dat die ook niet komt. Het wordt dus een 3-persoons minimeet, Bowiefan, zijn gastvrouw en mijzelve.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 27 november 2004 @ 23:43:15 #56
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23619226
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 23:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Momenteel is het in Maastricht zacht en droog.
Maar ook donker .

Hopelijk zit de weersvoorspelling er grandioos naast morgen en kunnen we morgenavond een fraaie serie Mestreech verwachten al was het alleen maar om de afhakers een lesje te leren
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 08:33:32 #57
73911 ultra_ivo
pi_23624056
Een blik uit het raam leert mij dat het buiten kurkdroog is. Licht is het ook al.
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 10:26:54 #58
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23624477
quote:
Op zondag 28 november 2004 08:33 schreef ultra_ivo het volgende:
Een blik uit het raam leert mij dat het buiten kurkdroog is. Licht is het ook al.
hopelijk komen er toch wat leuke foto's uit
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23624574
Hier in Helmond iregent het nu toch behoorlijk (niet hard, maar ook geen miezer regentje) en is de lucht volledig bewolkt... Geen weer om mooie foto's te maken in ieder geval, want aan dit weer ga ik mijn camera niet blootstellen...

Hoe dan ook, ik vind het wel jammer, want ik ben heel nieuwsgierig naar de route die Ivo had uitgestippeld... En ik weet dat je in Maastricht hele mooie foto's kunt maken, maar met dit weer zullen het er heel veel minder zijn... Maar goed, ik hoop voor Ivo en Bowiefan dat ze het droog houden en mij en Sharky bewijzen dat we wel hadden moeten komen...
- Dogbert
pi_23624583
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:26 schreef Xilantof het volgende:

[..]

hopelijk komen er toch wat leuke foto's uit
Niet hopelijk......TUURLIJK komen er mooie foto's uit
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 10:57:23 #61
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23624727
In Flevoland staan de hemelsluizen op een kier. Het regent niet zichtbaar, maar toch wordt alles kleddernat.

Omdat elk nadeel se foordeel hepvrij naar een bekend staatsman : Ik ben eigenlijk best een beetje blij dat het niet vriest of anderszins erg koud is . Gisterochtend heeft de centrale verwarming namelijk onder donderend geraas het vaantje gestreken, zodat ik mezelf nu warm moet typen terwijl ik al vanaf gisteravond op een monteur zit te wachten .

Iemand al een idee wat we op korte termijn nog kunnen meeten Ouwesok heb d'r eigenlijk wel weer trek an
pi_23628202
Volgens weeronline was het weer in Maastricht stukken beter dan in Helmond. Tot 13:00 is het in Maastricht drooggebleven, terwijl je hier in Helmond dan al flink verzopen zou zijn... Mogelijk dus toch een verkeerde keuze gemaakt... Balen, maar het is neit anders... Ik hou gewoon niet van regen, en al helemaal niet om te fotograferen in de regen...
- Dogbert
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 16:15:22 #63
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23628362
quote:
Op zondag 28 november 2004 16:07 schreef -PatrickO- het volgende:
Balen, maar het is neit anders... Ik hou gewoon niet van regen, en al helemaal niet om te fotograferen in de regen...
Gegeven dat je toch nooit het weer krijgt dat je bestelt is het misschien toch een idee om je te bekwamen in de betere regenfotografie. Gegarandeerd een droogteperiode voor de komende meets
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 17:56:19 #64
73911 ultra_ivo
pi_23629311
Zo, ik zit alweer een uurtje thuis, maar fok lag er uit.
Om 10 uur kwam ik net aanfietsen bij het centre ceramique, zag ik al een rood Kangootje aanrijden met Bowiefan&gastvrouw.
Een ruim rondje door Maastricht gewandeld, her en der onderbroken in een van de betere kroegen.
Een rolletje onderweg naar de 1-uursservice gebracht (handig zo'n koopzondag), vanavond wordt er nog gescand (Ouwesok, dat is een rolletje geschotenop de Ricoh)
Als de foto's ingescand zijn maak ik een resultatentopic.
pi_23629348
quote:
Op zondag 28 november 2004 16:15 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Gegeven dat je toch nooit het weer krijgt dat je bestelt is het misschien toch een idee om je te bekwamen in de betere regenfotografie. Gegarandeerd een droogteperiode voor de komende meets
Ja, maar ik heb mijn 20D pas een maand... Die wil ik niet direct verkloten door wat regen...
- Dogbert
pi_23629715
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo, ik zit alweer een uurtje thuis, maar fok lag er uit.
Om 10 uur kwam ik net aanfietsen bij het centre ceramique, zag ik al een rood Kangootje aanrijden met Bowiefan&gastvrouw.
Een ruim rondje door Maastricht gewandeld, her en der onderbroken in een van de betere kroegen.
Een rolletje onderweg naar de 1-uursservice gebracht (handig zo'n koopzondag), vanavond wordt er nog gescand (Ouwesok, dat is een rolletje geschotenop de Ricoh)
Als de foto's ingescand zijn maak ik een resultatentopic.
En zo blijkt maar weer eens dat weersvoorspelling onjuist kunnen zijn, en dat hemelsbreed 70 km een wereld van verschil kan zijn... Balen... Maar goed, volgende keer beter...
- Dogbert
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 18:16:51 #67
73911 ultra_ivo
pi_23629751
De scanner is aangeslingerd, staat nu vrolijk te scannen op een serie foto's van het plan Ceramique
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 18:34:01 #68
73911 ultra_ivo
pi_23630131
De eerste resultaten van de Maastrichtmeet staan hier
Maastrichtmeet, de foto's
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 18:34:05 #69
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23630133
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:16 schreef ultra_ivo het volgende:
De scanner is aangeslingerd, staat nu vrolijk te scannen op een serie foto's van het plan Ceramique
Nog veel feauteau's kunnen maken
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 18:35:56 #70
73911 ultra_ivo
pi_23630175
2 rolletjes van 36 en wat beginnetjes op 2 andere rolletjes.
De lichtmeter van de Ricoh wilde na de eerste opname helemaal niet meer, dus deels op de Leningrad lichtmeter, deels op de waarde's van de Praktica lichtmeter en deels op het heilig oog de belichting bepaald.
pi_23633810
Zijn de plannen voor de Emmen meet al duidelijk bij iemand???
Ik zou het leuk vinden om mee te gaan maar dan moet er wel duidelijkheid zijn ........

Kortom wordt het januari of de lente met allemaal schattige jonge dieren?????

[ Bericht 0% gewijzigd door Oceanonix op 29-11-2004 14:09:30 ]
pi_23643110
quote:
Op zondag 28 november 2004 21:01 schreef Oceanonix het volgende:
Sijn de plannen voor de Emmen meet al duidelijk bij iemand???
Ik zou het leuk vinden om mee te gaan maar dan moet er wel duidelijkheid zijn ........

Kortom wordt het januari of de lente met allemaal schattige jonge dieren?????
Geen idee, ik zou inmiddels ook graag wat duidelijkheid willen hebben maar tot dusver wat ik heb aangedragen is nooit goed geweest dus ik ga zeker niks meer roepen wanneer
Wij gaan zeker eerdaags en in Januari naar Emmen
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_23643225
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:06 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Geen idee, ik zou inmiddels ook graag wat duidelijkheid willen hebben maar tot dusver wat ik heb aangedragen is nooit goed geweest dus ik ga zeker niks meer roepen wanneer
Wij gaan zeker eerdaags en in Januari naar Emmen
Dus je kan ons binnenkort vertellen of het zin heeft om in januari te gaan
pi_23643340
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:11 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Dus je kan ons binnenkort vertellen of het zin heeft om in januari te gaan
Persoonlijk maakt het mij helemaal niets uit.
Elk jaargetijde heeft zijn schoonheden om mijn moeder even te quoten
Emmen is telkens anders en zover ik weet worden er het hele jaar dieren geboren(het nieuwe magazine van het dierenpark hebben we nog niet binnen anders had ik precies kunnen vertellen wat er de afgelopen weken/maanden is geboren)
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_23643409
Dit is het laatste wat "geboren" is. http://www.zoo-emmen.nl/s(...)emid=592&itemstart=0
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:25:25 #76
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23669965
Hoe zit het met 'de' meet in het noorden des lands?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:27:45 #77
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23670028
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:40 schreef -PatrickO- het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het wel jammer, want ik ben heel nieuwsgierig naar de route die Ivo had uitgestippeld... En ik weet dat je in Maastricht hele mooie foto's kunt maken, maar met dit weer zullen het er heel veel minder zijn... Maar goed, ik hoop voor Ivo en Bowiefan dat ze het droog houden en mij en Sharky bewijzen dat we wel hadden moeten komen...
Ik was ook wel nieuwsgierig.. en ik had 2 nieuwe objectieven die ik wel had willen uitproberen.. maar gedane zaken nemen geen keer, voorjaar ga ik wel ff langs, hetzij met een meet, hetzij in mijn uppie...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23707522
Voor de liefhebbers:

14 december is het lichtjesavond in Delft. De hele binnenstad is dan verlicht. Ook zijn er dan een aantal musea geopend. Oa. het Prinsenhof.

Dus.....Warme_Bakker: ik kan iig mee . Jij ook?

Andere geinteresseerden zijn ook welkom
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_23707643
14e, da's dus een dinsdag?
moet geen probleem zijn. in lichtjesavonden heb ik meer ervaring dan jij
pi_23707647
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
14e, da's dus een dinsdag?
moet geen probleem zijn. in lichtjesavonden heb ik meer ervaring dan jij

donderdag 2 december 2004 @ 08:53:47 #81
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_23707664
Hoek van Holland: I'm in!
That's the way the cookie crumbles
pi_23707735
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:

14 december is het lichtjesavond in Delft. De hele binnenstad is dan verlicht. Ook zijn er dan een aantal musea geopend. Oa. het Prinsenhof.

Als je dat leuk vond kun je de avond daarna nog naar Nieuwegein, daar is dan Vreeswijk bij Kaarslicht....................
pi_23707857
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:00 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Als je dat leuk vond kun je de avond daarna nog naar Nieuwegein, daar is dan Vreeswijk bij Kaarslicht....................

Een avond is meer dan genoeg hoor
  donderdag 2 december 2004 @ 09:16:40 #84
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23707893
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:

ik heb interesse. Maar ik ben ook een watje en een koukleum. Dus dan weet je iig wat je aan mij hebt... ik neem de VR wel mee, anders zijn al mijn foto's bewogen van het klappertanden
  donderdag 2 december 2004 @ 09:18:13 #85
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23707914
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
Een avond is meer dan genoeg hoor

PdeHoog toch!!!! !
Volgens mij wil Ocee een romantische date bij kaarslicht hoor, en jij wijst haar bot af
pi_23707994
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:18 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

PdeHoog toch!!!! !
Volgens mij wil Ocee een romantische date bij kaarslicht hoor, en jij wijst haar bot af

sorry Ocee

Een romantische date bij kaarslicht met jou ben ik altijd voor in
pi_23708006
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:16 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ik heb interesse. Maar ik ben ook een watje en een koukleum. Dus dan weet je iig wat je aan mij hebt... ik neem de VR wel mee, anders zijn al mijn foto's bewogen van het klappertanden

watje

Maar u is genoteerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 2 december 2004 @ 11:24:06 #88
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23709881
Flevoland bij nacht
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 december 2004 @ 13:26:54 #89
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23712566
Hee, die heb ik al eens ergens gezien... Of was dat nou een andere-locatie-bij-nacht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 2 december 2004 @ 14:34:30 #90
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23714034
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Hee, die heb ik al eens ergens gezien... Of was dat nou een andere-locatie-bij-nacht

Alle locaties die ik bij nacht fotografeer lijken op de een of andere manier op elkaar

noem het stijl
  donderdag 2 december 2004 @ 17:50:34 #91
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23718792
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_23724922
Warme_bakker.....morgen gaan xil en ik een rondje Delft doen. Kun je mee of niet?
pi_23724949
Doe je de route van volgende week?
pi_23724977
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:08 schreef Bowiefan het volgende:
Doe je de route van volgende week?

Als je daar prijs op stelt, kunnen we wel wat foto's maken van de route
pi_23725036
vooral het allerlaatste stukje
dat willen ze allemaal weten
pi_23727456
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:11 schreef Bowiefan het volgende:
vooral het allerlaatste stukje
dat willen ze allemaal weten

Als Xil en Bakker de politie ff afleiden probeer ik wel naar binnen te glippen
pi_23727531
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 2 december 2004 @ 23:44:50 #98
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23727593
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als Xil en Bakker de politie ff afleiden probeer ik wel naar binnen te glippen

Met jouw afmetingen valt het inderdaad niet op nee
pi_23727690
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:44 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Met jouw afmetingen valt het inderdaad niet op nee

Ik hoop dat we hier niets onaardigs mee bedoelen
  FOK!fotograaf vrijdag 3 december 2004 @ 07:25:38 #100
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23730948
Pdehoog, ik denk dat we ook even het weer moeten afwachten, ik werd namelijk wakker met een zeer rustgevend getik op mijn zolderraam...
en ik weet dat jij regenfotografie wel wil doen, maar ik wat midner
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')