quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:51 schreef Ouwesok het volgende:
Ondergetekende is zondag wel voor een meet te porren.
Van de kleine sokjes zal alleen Jongesok dan van de partij zijn.
Is dat dezelfde als met de portretmeet? Hm... hoop dat ik Christan meekrijg daarvandaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:11 schreef Bowiefan het volgende:
zo zeg, ik zal nog eens wat roepen....
Het wordt nog gezellig zondag
hier maar afspreken dan?
Dat is inderdaad diezelfdequote:Op donderdag 6 januari 2005 13:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als met de portretmeet? Hm... hoop dat ik Christan meekrijg daarvandaanIk koop 'm wel om met de belofte om er naderhand frietjes te gaan eten
Bij MacDonalds kun je ook ontbijtenquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Frietjes als avondeten okee, maar als ontbijt![]()
En jij denkt dat ik er een EggMcMuffin inkrijg bij hem? Die M is synoniem aan frietjes.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:54 schreef Oceanonix het volgende:
Bij MacDonalds kun je ook ontbijten![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:53 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, het komend weekend staat voor mij al aardig volgepland. Zaterdagavond lanbe baanschaatsen (5km) in Geleen. Zondag als ik tenminste hersteld ben schaatsmarathon in Eindhoven. Ik zal dus pas zaterdagavond laat kunnen beslissen, als ik mijn benen bevoeld heb.
Ik had een flatgenoot, die zette soms om half 9 's ochtends de frituur aan!quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Frietjes als avondeten okee, maar als ontbijt![]()
Ik dacht dat jij macht had en zo, met je deegrollertquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik er een EggMcMuffin inkrijg bij hem? Die M is synoniem aan frietjes.
Het is een FOT-roller ja. Geen zoonroller (helaas).quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat jij macht had en zo, met je deegrollert
Maar goed dan hoeven we daar dus de volgende keer ook niet bang voor te zijn![]()
Zo'n flatgenoot die in de flatgenootquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik had een flatgenoot, die zette soms om half 9 's ochtends de frituur aan!
Nou een broodje frikandel voordat ik naar kantoor ga...quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik had een flatgenoot, die zette soms om half 9 's ochtends de frituur aan!
zo'n peter-noodstop hoop ik niet nog eens mee te maken...quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn remtechniek
vraag maar aan Xil en Bakker
* PdeHoog voelt zich steeds meer aangevallen hierquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:37 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
zo'n peter-noodstop hoop ik niet nog eens mee te maken...
loop nog steeds mank![]()
Collega's flink dronken voeren en camera ongemerkt meenemen?quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga straks mijn collega's bestoken met een 300D + 28-135mm-objectief. Helaas een geleende camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |