Dan ga je voor die ene keer toch gewoon door het raam naar buitenquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zondag ligt mij trouwens helaas niet... vervolg van schoolonderzoekweek staat voor de deur... helaas
Kunnen we naar de paardjes?quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:50 schreef Ouwesok het volgende:
Positief voor zondag: De kans op neerslag is kleiner dan de kans op zon, kan dus alleen maar de goei kant op gaan.
Moet'n we nog iets van een program in elkaar zetten
* met scheef oog naar Bowiefan probeert te kijken van Rijnsweerd
Ik neem al mijn charmes meequote:Op donderdag 6 januari 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
En ik wil iets macro-en
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dan ga je voor die ene keer toch gewoon door het raam naar buiten
Niet leuk Sok.....Niet leuk
niet zo zeiken joh!quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:27 schreef Oceanonix het volgende:
[zeikmodus]wanneer gaan we nu eindelijk naar Emmen?? Kunnen we niet in februari gaan???[/zeikmodus]
Op zich kunnen we dat bestquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:27 deed Oceanonix een bittere poging tot zeiken:
[zeikmodus]wanneer gaan we nu eindelijk naar Emmen?? Kunnen we niet in februari gaan???[/zeikmodus]
quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Op zich kunnen we dat best.de vraag is of we het ook doen.....we hadden het laatste weekend van januari ook nog iets aan de dark side of Utrèg afgesproken meende ik me te herinneren
Jammer, maar nee, gaat helaas niet lukken, ik hou van kort schakelenquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef beertje_ het volgende:
K'had graag meegewilt zondag en we zitten zo dichtbij, in Harderwijjk!!![]()
![]()
![]()
![]()
Weekje uitstellen?![]()
eerst maar eens afwachten hier of we zondag uberhaupt naar Harderwijk gaan(visite), allen geveld door een zeer vervelende griep(Sven gelukkig niet of nog niet
Veel plezier zondag
Ongeacht de toestand van de benen kan ik dan niet komen. Voor de NS is het onmenselijk om voor 7u29 uit Maastricht te vertrekken. Ik kan dan pas kort voor 11uur in Lelystad zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:51 schreef Bowiefan het volgende:
ivm traagheid forum hier ff de details inzake de eerstvolgende meet:aanstaande zondag 10:00 uur ( niet eerder, niet veel later ![]()
)
Dan bellen we je toch evenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ongeacht de toestand van de benen kan ik dan niet komen. Voor de NS is het onmenselijk om voor 7u29 uit Maastricht te vertrekken. Ik kan dan pas kort voor 11uur in Lelystad zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |