Zie onderaan deze post: Fotomeeting deel 18, geef je hier op!quote:
Ik heb geen real-life agenda. Ik heb alleen een virtuele agendaquote:Op donderdag 6 januari 2005 06:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ook niet in je real-life agenda? voor het geval je natuurlijk een leven hebt![]()
Dan gaan we helemaal door de geluidsbarriere heenquote:Op donderdag 6 januari 2005 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Als jullie zondag een beetje bijtijds op pad gaan, kunnen wij misschien ook wel mee, moet even peilen bij qltel (want dan moeten we natuurlijk vroeg op). Betekent wel dat zoonlief ook meegaat, maar misschien kunnen we de jongesokjes dan ook strikken? Lijkt me een mooi koppel, Ingrid en Christan
Neequote:
Ik wil je best in Utrecht oppikken hoor, eventueel (als ik tenminste van Utrecht gemakkelijk in Lelystad kan komenquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:05 schreef Oceanonix het volgende:
Het is mogelijk om een lift te krijgen vanaf station Lelystad???![]()
Het probleem schijnt meer de remtechniek te zijn........................quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:24 schreef exile0000 het volgende:
Wel gevaarlijk, een lift aannemen van iemand die bot en kort door de bocht gaat...
Riemen vast!
Heb geen idee of dat makkelijk isquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil je best in Utrecht oppikken hoor, eventueel (als ik tenminste van Utrecht gemakkelijk in Lelystad kan komen)
Ik heb al gekeken. Het moet te doen zijn. Interesse?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:37 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Heb geen idee of dat makkelijk is![]()
Er is niets mis met mijn remtechniekquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:36 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het probleem schijnt meer de remtechniek te zijn........................
Die hebben de blauwe plekken nog op hun voorhoofd staanquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
Er is niets mis met mijn remtechniek
vraag maar aan Xil en Bakker
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken. Het moet te doen zijn. Interesse?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die hebben de blauwe plekken nog op hun voorhoofd staan
Je kunt altijd een helm opzetten natuurlijkquote:
Ik heb anders laatst ook verhalen van Offy gehoord over bepaalde, niet noodzakelijke noodstops.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn remtechniek
vraag maar aan Xil en Bakker
Waarom schrijf je eerst dat Offy dat zei en haal je dat snel weg? Bang dat ze boos wordtquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:15 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb anders laatst ook verhalen van Offy gehoord over bepaalde, niet noodzakelijke noodstops.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:34 schreef Subhuman het volgende:
Wat?
De reden dat ik die post wijzigde is dat ik noodstoppen had geschreven in plaats van noodstops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |