quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
geef maar op![]()
jou kennende lukt dat niet
Tjongejonge Sharkquote:Op zondag 9 januari 2005 02:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Ehm...ik weet niet of ik 10:00 kan redden.. ben net thuis van een etentje bij Duderinnetje en Co.
Ik check morgenochtend nog ff, Ik zag dat Bowiefan pas na 11:00 aanwezig is., dus ik zat mij af te vragen hoe het dan precies zit. En ik heb geen flauw idee meer welke Mac ik moet hebben... was het die bij Lelystad aan de A6 lag?
Ik lees het antwoord morgenochtend wel. Mocht het niet lukken, veel plezier. Mocht het wel lukken zie ik jullie (maar dan bel ik PdeHoog ook ff (of SMS ik hem)
Goedemorgenquote:Op zondag 9 januari 2005 07:55 schreef Borelius het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik ben al uit de veren, even op gang komen en dan spring ik in de Berlingo. De Volvo is trouwens al in Lelystad, die staat daar al ruim 6 maanden in de garage bij een vriend vanwege groot onderhoud.
Heel groot, bodem, plaatwerk en dat soort zaken, veel laswerk, maar alleen maar koetswerk, motorisch is hij tip-top in orde!quote:Op zondag 9 januari 2005 08:31 schreef Oceanonix het volgende:
[..]Goedemorgen
Hoe groot is dat onderhoud![]()
Het etentje met dude stond al een maand geleden in de planning. Het liep ietsie pietsie uitquote:Op zondag 9 januari 2005 07:17 schreef PdeHoog het volgende:
Tjongejonge Shark
Je weet toch dat je met ons meeging? Wel de juiste prio's stellen hoor![]()
![]()
Dan wacht ik daar ook even op, er staat me vaag iets bij dat de Emmen-meet is uitgesteldquote:Op zondag 9 januari 2005 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah gelukkig is het topic bijna vol
Deze luie vlerk ziet de actuele stand van zaken wel weer verschijnen in de OP van het volgende topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |