quote:Op donderdag 2 december 2004 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop dat we hier niets onaardigs mee bedoelen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:05 schreef Xilantof het volgende:
het weer is wisselvallig, maar het komt goed
we kijken tegen het vallen van de avond wel.
en D_W_B ? komt die ook?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:27 schreef Xilantof het volgende:
pdehoog, ik heb zelf een auto tot mijn beschikking.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:42 schreef Xilantof het volgende:
Ik sta om half 8 beneden bij je voor de deur.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:07 schreef Xilantof het volgende:
dan kan ik het statiefje terug geven!![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Bakker is der alweer
Pdehoog moest wel geschrokken zijn, van zo'n huis vol met brugklassers die surprises vieren
quote:
waterkoud? mist?quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Shark krijgt een herkansing de 14een wees blij.....de mooie sfeerverlichting die ik had verwacht was er dus niet
.
quote:
Oostpoort.......donker
Stadhuis.....donker
Nieuwe kerk.....afgezet en donker
Oude kerk....wel verlicht
St. Agathaplein / Prinsenhof.....donker en verder niet mooi verlicht
Kortom.....even afwachten wat de foto's gedaan hebben en dan nog maar een rondje doen. Alleen dat statief
quote:
quote:
Ik heb vandaag het Mauritshuis te Den Haag bezocht, en heb wat foto's genomen met mijn Shift objectiefje.. ik ben benieuwd naar de resultaten.. Indien god, neem ik em mee+statief de 14e(dat is een dinsdag?
)
Denk je dat je daar genoeg aan hebtquote:Op maandag 13 december 2004 04:49 schreef ultra_ivo het volgende:
3 camera's moet ik ook nog omhangen
Groningen meetquote:Op maandag 13 december 2004 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Wanneer is die Groningen meet?
PatrickO ik denk dat je idd wat gemist hebt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Oceanonix het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: IJsbaan
Waar: Geleen
Wanneer: 23 januari
Primair doel: schaatsers verblinden met flitslampen
Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo
Wie weten het nog niet zeker?
-
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 15 za én 30 zo januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners
Wie gaan er mee?
Zaterdag 15 januari
Ouwesok
Rewimo en Christan
qltel
pdehoog
offy
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Subhuman
Huiz
Zondag 16 januari
Ouwesok
SpeedyGJ
Beertje_ en Kleine Beer_
Huiz
Ultra-Ivo
Shark.Bait
RonaldV
Xilantof
Oceanonix
Plek des onheils: Het noorden des lands
Waar: Nog niet bekend
Wanneer: Ook nog niet bekend
Primair doel: Gezellig knauwen
Wie gaan er mee?
beertje_
SpeedyGJ
Subhuman
Shark.Bait
KiwiTjuHh
PdeHoog
Ouwesok
De plannen:
Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten )
Hoorn teisteren met de camera (snacht's of overdag)
een veel te vroege meet bij Hoek van Holland
Het is geen Groningenmeet maar die kan natuurlijk ook weer gerealiseerd wordenquote:Op maandag 13 december 2004 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Wanneer is die Groningen meet?
Wij zijn er afgelopen woensdag geweest en ik wordt er nooit flauw van maar het is wel zo dat het gewoon grauw is maar en blijft natuurlijk genoeg moois over alleen mis je het groen een beetje buiten.quote:Op maandag 13 december 2004 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Emmen gaat naar het voorjaar toch?
quote:Op maandag 13 december 2004 10:58 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Groningen meetHeb ik iets gemist
Hee beertje_! Lang niet gezien!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:59 schreef beertje_ het volgende:Dat was in september maar het was meer een minimeet: animo om het over tedoen??
Ik ontken jouw deel van de stad niet, ik negeer hetquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dat minstens onder "Plannen" een architectuur-meet op de Uithof wel kan. Erg interessant daar, en Xila wil wel heb ik gehoord. En dat nonixje mijn deel van de stad een beetje ontkent, mja, da's dan jammer![]()
Waar heeft u het over?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:37 schreef bima het volgende:
Als ik het voor het zeggen had absoluut 1-ymke 2-offy
Jah daar zien we lekker veel vanquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:34 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ik ontken jouw deel van de stad niet, ik negeer het![]()
Voor die laatste meet regelen we wel een kist. Wil je eikenhout of triplex?quote:Op woensdag 29 december 2004 17:08 schreef k_man het volgende:
Uithof lijkt me erg gaaf, maar dan wel graag op de 30e en niet zelf op de foto (ja sorry).
Kerkhof trouwens idem.
Dat moet zijn: maar dan wel graag op de 29e. Op de 30e is al een TRV-meet gepland.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:08 schreef k_man het volgende:
Uithof lijkt me erg gaaf, maar dan wel graag op de 30e en niet zelf op de foto (ja sorry).
Kerkhof trouwens idem.
Geen glazen deksel toch hè?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Voor die laatste meet regelen we wel een kist. Wil je eikenhout of triplex?
De weerribben is een regelrechte aanraderquote:Op maandag 3 januari 2005 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
Als je naar het noorden gaat stel ik de "Weerribben" (overijssel geloof ik) voor. Het is daar zooooo mooi!!
En wat moeten we doen om Puckzzz over de streep te trekkenquote:* Puckzzz meet (nog) niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |