quote:Op maandag 22 november 2004 16:08 schreef de_man_in_beige het volgende:
nieuwe vraag:
Welke groep speelt er volgend jaar op de jaarlijkse conferentie van de Amerikaanse postbodes en waarom?
juistquote:Op maandag 22 november 2004 16:13 schreef Z het volgende:
De Postal Service. Het is een Settlement, zij mogen de naam blijven gebruiken van de echte Postal Service als ze optreden ...
Tsss, pitchfork nieuws/geneuzel!quote:Op maandag 22 november 2004 16:14 schreef DaisyDuke het volgende:
Geen idee t.v.p
Vanochtend een nummer van gehoord (Soma FM)quote:Op maandag 22 november 2004 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Viermans bob wellicht?
quote:Op maandag 22 november 2004 21:51 schreef Jimmy het volgende:
Snuff
Was ook de eerste die bij mij op kwamquote:Op maandag 22 november 2004 22:36 schreef Mark het volgende:
Body Count - Cop killer dient in ieder geval genoemd te worden
Je zou het wel zeggen ja.quote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef timbob het volgende:
Nick Cave & Kylie Minogue - Where the wild roses grow (iemands hersens inslaan met een steen is toch misdaad? )
quote:Even more important and impressive was how they did it - keeping the electronic brutality that characterized them, but stripped down to nothing but's massive drumming, electronic bass and synth tones and
's deep, commanding singing. The result was and remains massively influential - Nitzer Ebb, to mention one later industrial disciple, would be nothing with this album as a template, while the genre of electronic body music, or EBM, got its undisputed start with the doomladen death disco here. It isn't all just because of machines and politics either.
's lyrical fascination seems to be as much with sex as with power, thus the grunting sounds throughout 'my heart goes boom', to pick one point. Add to that the striking, simple cover design -
on the front,
on the back, stripped to the skin and covered in sweat - and maybe Wax Trax never needed to exist in the first place.
Goed genoeg wat mij betreftquote:Op maandag 22 november 2004 23:07 schreef bartrid het volgende:
dat is DAF, het album waar Der Mussolini opstaat, maar ik heb geen idee van de titel.....
Ja al 10 jaar.quote:Op maandag 22 november 2004 23:18 schreef timbob het volgende:
kurt cobain is al wat langer dood he?
kurt cobain was dit jaar 10 jaar, maar michael hutchence is goedquote:Op maandag 22 november 2004 23:18 schreef timbob het volgende:
die zanger van INXS?
Als iemand het weet...quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:05 schreef Berkery het volgende:
Een combinatie van de tekst van "Bad" + twee live nummers die tijdens een tournee in de USA zijn opgenomen ofzo?
Ik heb je niet gezien maar het was niet best vond ik, beetje weinig eigen nummers, kort en te veel gelul. Back ontopic --> geen idee (en er stond niet eens een vraagquote:Op maandag 22 november 2004 20:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Kan iemand anders de vraag doen, ik ga zo naar The Decemberists!
Geen nachtploeg?quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:19 schreef Berkery het volgende:
Ik ben naar bed en geef het vragenstokje door aan de nachtploeg
Doe dat.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:01 schreef Bimmel het volgende:
Moet nog even warm draaien....
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:03 schreef ranja het volgende:
je vraagt dus eigenlijk wie de dame op de foto is?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:05 schreef Z het volgende:
Joan Baez?
Ik mag het hopen, want wie die kerel is zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:03 schreef ranja het volgende:
je vraagt dus eigenlijk wie de dame op de foto is?
Ik jou ook nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien maar het was niet best vond ik, beetje weinig eigen nummers, kort en te veel gelul.
Die ziet er toch niet zo pips uit??quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:17 schreef belsen het volgende:
Nona Gaye is het niet, toch...
Dat is juist. Ze heeft in Amerika één hit(je) gehad - samen met haar vader. Toch is ze beroemd en verdient ze een plaatsje in de Fok!trivia, vanwege de naam die ze kreeg van diezelfde vader.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:15 schreef Bimmel het volgende:
Ze heeft dus eigenlijk slechts eenmaal op haar vaders glorie meegelift maar zelf heeft ze geen noemenswaardige plaatjes oid uitgebracht?
dito van dat pipse...quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:19 schreef belsen het volgende:
Of is het Natalie Cole, die heeft ooit Unforgetable opgenomen met haar dooie vader...
Ik zou het stil houden...quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:22 schreef pyl het volgende:
Ze is een zus van: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:23 schreef belsen het volgende:
Ik zou het stil houden...
Formeel zou ik het niet goed mogen keuren, maar het schijnt d'r roepnaam te zijn, dus vooruit dan maar: Moon Unit Zappa, inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:29 schreef Z het volgende:
Moon Zappa?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:29 schreef Z het volgende:
Moon Zappa?
de_man_in_beige + 1quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:35 schreef de_man_in_beige het volgende:
stephen malkmus
De laatste twee kende ik niet, maar blijken ook juist te zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:02 schreef RichardQuest het volgende:
Kaizers Orchestra
A-ha
Royksopp
Biosphere
Motorpsycho
Burzum
Lene Marlin
Inderdaad. Is ook in 24 Hour Party People getoond.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:25 schreef Bimmel het volgende:
De exacte quote was overigens een aanval over het op TV brengen van 'conculega's' en waarom zij dan nog niet.
"When my woman left home for a [murmel murmel] man, I still don't seem to care.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:44 schreef Bimmel het volgende:
Goed...
het al oude "vul de text aan" vragen vuur!!
text 1:
Good Times, Bad Times, you know I had my share,.......
But a mother and child reunion is only a motion (?) awayquote:text 2:
No I would not give you false hope on this strange and mournful day......
Where the grass is green and the girls are prettyquote:text 3:
Take me down to the Paradise City......
1. Led Zep - Good times, bad timesquote:Titel en uitvoerende graag.
Aaah eindelijk een connaisseur...quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:04 schreef belsen het volgende:
But I've got problems with my memory ever since I got into the fame game...
Dat is van Marrilion, eh, Incommunicado...quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:09 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Aaah eindelijk een connaisseur...
Niet helemaal correct maar bijna.
Nu nog naam en titel.
One eyed man, ik ken hem van Nuclear Assaultquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:50 schreef Zanderrr het volgende:
"When my woman left home for a [murmel murmel] man, I still don't seem to care.
[..]1. Led Zep - Good times, bad times
Het is eigenlijk brown eyed man...maar goed dat doet er niet zoveel toe..quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:20 schreef Mark het volgende:
[..]
One eyed man, ik ken hem van Nuclear Assault
quote:TheEp is one of those strange moments in musical history. In retrospect it seems like the most natural thing in the world, knowing what was to follow. However, at the time this must have come as quite a shock to
's fanbase being as it is far removed from the synth heavy Gary Numan sound of
.
quote:I know a lot of people have been saying that this isn't one of the bestout there, but i'd beg to differ, i think it's one of my favourite albums, becuase every song is hard hitting and great. I think it's probably the heaviest album that
has created, and although he wanted to get away from the pop vibe, these songs are still very ctachy, althuoght definately more metal than others, and very different from
.
quote:PS Remember not to press 'Random Play'...you'll regret it...
Dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:16 schreef bartrid het volgende:
broken van nine inch nails dacht ik zo.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:16 schreef bartrid het volgende:
broken van nine inch nails dacht ik zo.
Tja, ik vind het ook wel een geweldig album... misschien dat The fragile beter is, maar daarna komt deze toch wel, qua NIN...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:20 schreef Mark het volgende:
Tja, lastig als je je niet in de review kunt vinden
Wie sprak deze woorden?quote:Het was een beetje een klote jaar, maar dit is helemaal te gek...
Nee, ik ben bang dat die een beetje stil is de laatste tijd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:35 schreef Jimmy het volgende:
Andre Hazes?
ja, en dat Guusje dood is gegaan is natuurlijk wel een 'beetje klote'quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:40 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zat ook aan Dinand te denken, omdat hij de zoveelste European Music Award weer op z'n schoorsteenmantel mag zetten.
Ach, een Mtv award maakt zoveel goed...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:41 schreef ranja het volgende:
[..]
ja, en dat Guusje dood is gegaan is natuurlijk wel een 'beetje klote'
{in mtv/tmf jip-en-janneke taal)
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Is 3 niet "Walking round the room, singing "Stormy Weather", at 57 Mt. Pleasant Street" ?
1 en 5 ken ik niet.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
.....Saturdaynight
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:02 schreef Berkery het volgende:
I wonder why it's so hard I feel fine![]()
Miss berkery is HB-fan
Ik denk niet dat die een foto op AMG hebben, eigenlijk...quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:13 schreef Zanderrr het volgende:
Bertus Staigerpaip of zo?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die een foto op AMG hebben, eigenlijk...
Geinig, als je op AMG zoekt op "Bertus Staigerpaip" krijg je als tweede suggestie "Curtis Tigers"quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Ze werden ook al geboycot door 3FM, las ik netquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:15 schreef belsen het volgende:
Een fan!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:28 schreef RichardQuest het volgende:
BTO
Correct!quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:32 schreef bukgeit het volgende:
Van Dyke Parks?
Triviabelgen zijn hier in het voordeel.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:09 schreef de_man_in_beige het volgende:
Dit is Arne van Petegem, aka Styrofoam
Correct!quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:57 schreef bukgeit het volgende:
Orange Black Orange Black Orange Black Orange Black Orange Black Orange Black... Orange Black
Een stelletje zatte drugsgebruikers?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:02 schreef bukgeit het volgende:
Dank voor deze tip, zonder welke...
[afbeelding]
Wie zijn dit?
De laatste keer dat ik ze zag wel jaquote:Op woensdag 24 november 2004 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Nee inderdaad, die zijn met z'n drieën - twee dames en een vent.
ik vanaf 50 ongeveer, maar zonder succes ook over het algemeen hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Zander, dolle hond en Litpho ook. Ik ben er vanaf deel C bij.
En dat voor een eerste keer.quote:Op woensdag 24 november 2004 01:05 schreef bukgeit het volgende:
[..]
GLO +1
Doe's normaal....Het is nog waar ook....quote:Op woensdag 24 november 2004 09:43 schreef ranja het volgende:
Zanger met Lee als 2e voornaam?
Tja maar of Glo dit bedoelt? Het is wel het soort vraag wat je om half 2 's nachts bedenkt, dat welquote:Op woensdag 24 november 2004 10:01 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Doe's normaal....Het is nog waar ook....
quote:What's that you say? You want party music. You wanna dance like a monk-funk mowgli, but you don't want to be seen to be a trend-hound, you don't want to leap aboard this funk-punk-disco wagon that doin' the rounds. Hmm... let me see now... Well there's always this, you can't go wrong with this. It's a joyous meisterwork from. This could whip up a mother thumpin' rumpus in a mausoleum. It's new wave gospel music. Yeah, this is the one. Hearing this again... It's making my ears all prickly. Wow I mean look at these songs.
, that's a kind of spooky b-movie sci-fi, exotica, hypno-rhythmic monster, if you follow me.
, that might be my favourite. It hits this, this incredible surf guitar groove that sends shivers up and down my spine. And
, there's your perfect party song right there. You could goad your friends into doing the
, or the
, or or the
! Oh yeah, and then of course you've got the demented
. You must know that one. It'll have you beating the dance floor like a loved-up baboon. So, anyway, has that helped? Come on, be honest. I don't mind. You were lookin' a bit down in the mouth. This will give you that sparkle, I promise.
Thnx. Ben er zelf ook niet ontevreden meequote:Op woensdag 24 november 2004 09:36 schreef Bimmel het volgende:
GLOtop avatar
Ha. Die kende ik nog niet. Maar Good Looking blijft koning natuurlijk.quote:
The Cramps?quote:Op woensdag 24 november 2004 10:39 schreef bukgeit het volgende:
Look Mom No Head!
quote:It's still hard to define the music which is a fun blend of pop, quirky funk and experimental rock. In addition to the jerky arrangements, the innovative vocals are what made the mix so successful and distinctive. The male voice hovers between a singing and speaking style while the female vocals frame it with tight, urgent harmonies and shrieks. The closest comparison I can find of a similar band from the same era is The Flying Lizards, but they were much more obscure.
Dansjes/rock poses, maar nu nog een album verzinnen waar ze opstaan.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:56 schreef ranja het volgende:![]()
denk even wat,
en
zouden kunnen zijn
Dat is goed. GLO +1quote:Op woensdag 24 november 2004 11:13 schreef GLO het volgende:
Dat moet goed zijn, The B-52's. Met de eerste, titelloze lp. Planet Claire! Rock Lobster! Ga 'm gelijk opzetten!
Klopt, maar ik wou niet meteen teveel weggevenquote:Op woensdag 24 november 2004 11:18 schreef bukgeit het volgende:
Als het goed is dan was ik akelig warm met Cosmic Thing.
Met dank aan Bimmel natuurlijk. Ik zal ff broeden op een nieuwe vraag.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is goed. GLO +1
quote:Op woensdag 24 november 2004 12:13 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, doe es wat met muziek uit deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |