Vervolgens was Bukgeit meer geinteresseerd inquote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.made its first appearance onJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'sJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. This slow rock ballad was reprised with a more produced, decidedly heavier vibe on their platinum sophomore LP,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. The song's forlorn melody beautifully compliments the tune's deliberate pace and delicately balanced tension, though it could be argued that the later version drags in comparison to the less-precious earlier take. Seemingly determined to get the maximum mileage out of the tune, the group included a perhaps ill-advised third version as an extra track on theJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.single as a duet with slacker rock iconJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.fromJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. The odd blend ofJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.trademark vocal warble andJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s baby-sweet timbre could never be considered a match made in heaven.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.mimics bassistJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.lone bass line note for note, slowly cooing the intimate opening lines. The band joins the trudging, low groove, guitars chugging dampened strings as a twanging tremolo guitar adds nice texture in betweenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s soft harmonizing. The lyrics are heartfelt and direct, unlike much of the record's more off-the-cuff musings. Things pick up in the chorus, with big, distorted guitar swiping strokes on ascending chords, the tension fully released. The track ends on a melancholic note, angelic backing vocals float aboveJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s last lines, asking with painful directness "Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Belsen is vanavond in Nighttown te bewonderen bij The Libertines!quote:Riplets in Nighttown. Ehm, hint, er is nog niks gegkot dus geen idee of iemand in de buurt zit of gezeten heeft Denk sowieso 1e helft jaren 90.
Eh, nee, Letters To Cleo?quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:54 schreef ranja het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is er echt niemand die ook maar een piepklein ideetje heeft?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Letters to cleo is het niet, het nummer is (dacht ik) wel een stuk bekender.quote:Nou ja, samenvatting: dit nummer kwam eerst als single uit, daarna op een album, en daarna als b-kant met een gast'zang'
en het staat in mijn singles/songs top 20 allertijden
Dit wordt volgens mij echt zo'n oja...quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:00 schreef ranja het volgende:
Nog vergeten, dit had ik vannacht ook al gepost:
[..]
Letters to cleo is het niet, het nummer is (dacht ik) wel een stuk bekender.
Ik heb je laatste lijst bekeken en ik weet 't nog nietquote:en het staat in mijn singles/songs top 20 allertijden
quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:05 schreef dr_diablos het volgende:
Het slacker rock icon is J Mascis?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:32 schreef Berkery het volgende:
Ik heb je laatste lijst bekeken en ik weet 't nog nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inmiddels welquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:36 schreef ranja het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop