quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:15 schreef Berkery het volgende:
Ik heb de OP nog maar een keer aangepastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
foute vrijdag mag er wel uitquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:15 schreef Berkery het volgende:
Ik heb de OP nog maar een keer aangepastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:19 schreef Z het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alles goed met Zoë?
Nee gewoon weg. Onzin. Laatste vrijdag was gelukkig ook gewoon dus is al achterhaald inmiddels ook.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:24 schreef bartrid het volgende:
ik zou er iets van maken als `waarbij we wat meer vragen stellen die over het algemeen als `fout' beschouwd worden of zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hou niet van de term foute muziek, laat staan dat een leuk spel als dit daar gebruik van gaat maken. Dan ga ik het op vrijdag echt negeren.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:31 schreef belsen het volgende:
Foute vrijdag staat zo toch prima bij de verklaren termen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het wordt geroepen en er komen vragen over, ik zie het probleem niet zo, maar goed, ik doe er ook negen van de tien keer niet aan mee, zoals de meesten, dus...quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hou niet van de term foute muziek, laat staan dat een leuk spel als dit daar gebruik van gaat maken. Dan ga ik het op vrijdag echt negeren.
Euh, nee...quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Broodbelegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik had inderdaad niet goed gelezen, het staat er zo prima wat mij betreft.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:31 schreef belsen het volgende:
Foute vrijdag staat zo toch prima bij de verklaren termen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De vraag is trouwens best makkelijk en logisch dus als je er een dreigt te herkennen, roep dan maar...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
> Bartrid: die rechtsonder is inderdaad niet Pink Floyd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eh, nee...quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:42 schreef ranja het volgende:
ok, rechtsboven is dacht ik Style counsil - Confessions of a pop goupom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
linksonder is in elk geval Band aid.
Heeft het te maken met de verwijzing naar een groep, dus Group en Bandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ivm The Jam (linksboven)quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Het wordt geroepen en er komen vragen over, ik zie het probleem niet zo, maar goed, ik doe er ook negen van de tien keer niet aan mee, zoals de meesten, dus...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Euh, nee...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat hij zeiquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:22 schreef Berkery het volgende:
on-topic: ik ken er geeneen vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo makkelijk was-ie...quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:44 schreef ranja het volgende:
als linksboven is Jam dan is de link Paul Weller.
Daar sluit ik me bij aan. Zelf heb ik de laatste vrijdagen amper nog "foute" vragen gesteld, maar het fenomeen blijft leuk.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:47 schreef againstthegrain het volgende:
als je geen foute vragen wil stellen, doe je dat toch gewoon niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop